Slim fit Gömlek...
31 Cevap8349 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
87 Mesaj
15 Eylül 2010; 3:48:15 

Mrb arkadaşlar. 17 yaşındayım ve özel bir gün için şık giyinmem gerekiyor.
Boyum 1.70 ve 60 kiloyum. boyum kısa ve biraz zayıfım anlaşılcağı üzere.
sizce slim fit gömlek bana yakışır mı boy-kilo oranıma göre ? birde bedenime göre slim fit gömlek bulabilir miyim (ccs , kiğılı vs yerlerde. yani kaliteli olması gerek ) ??


_____________________________

^^


 
6836 Mesaj
15 Eylül 2010; 3:54:15 

Hayatında hiç slim fit yani dar kesim gömlek alıp giymedinmi bugğne kadar nasıl yaşadın kağılıya falan boşuna para verme lwcye gir çok şık dar kesim gömlekler var ne alırsan al 25 tl 20 tlyede var.


_____________________________



1304 Mesaj
15 Eylül 2010; 4:14:38 

LCW hikaye.

Giyimine özen gösteriyorsan gömlek seçiminde gideceğin ilk yer Polo,Lacoste veya Dockers'dır.
Öncelikle boy/kilo oranına gelirsek tombul veya zayıf olduğun söylenemez,ama herkesin vücut yapısı aynı değildir,sadece kilo ve boya göre kıyafet seçimi yapamazsın.Omuzların geniş ve vücudun V kasına doğru üçgenleşiyorsa,hafifda kanatların gelişmiş ise slimfit gayet güzel durur.

Benden sana tavsiye, madem özel bir gün için hazırlık yapıyorsun,beğendiğin bir gömleği al,ve gömleğe pens attır.Emin ol "slimfit" grubu gömleklerden çok daha güzel olacaktır.


_____________________________


Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

1881 - ∞




 
87 Mesaj
15 Eylül 2010; 17:19:43 


quote:

Orijinalden alıntı: WoX~

LCW hikaye.

Giyimine özen gösteriyorsan gömlek seçiminde gideceğin ilk yer Polo,Lacoste veya Dockers'dır.
Öncelikle boy/kilo oranına gelirsek tombul veya zayıf olduğun söylenemez,ama herkesin vücut yapısı aynı değildir,sadece kilo ve boya göre kıyafet seçimi yapamazsın.Omuzların geniş ve vücudun V kasına doğru üçgenleşiyorsa,hafifda kanatların gelişmiş ise slimfit gayet güzel durur.

Benden sana tavsiye, madem özel bir gün için hazırlık yapıyorsun,beğendiğin bir gömleği al,ve gömleğe pens attır.Emin ol "slimfit" grubu gömleklerden çok daha güzel olacaktır.

Bencede LCW hikaye.
Tavsiyelerin için sağol bedenime göre slim fit bulmakta zorlanmam inş


_____________________________

^^


288 Mesaj
15 Eylül 2010; 17:25:36 


quote:

Orijinalden alıntı: WoX~

LCW hikaye.

Giyimine özen gösteriyorsan gömlek seçiminde gideceğin ilk yer Polo,Lacoste veya Dockers'dır.
Öncelikle boy/kilo oranına gelirsek tombul veya zayıf olduğun söylenemez,ama herkesin vücut yapısı aynı değildir,sadece kilo ve boya göre kıyafet seçimi yapamazsın.Omuzların geniş ve vücudun V kasına doğru üçgenleşiyorsa,hafifda kanatların gelişmiş ise slimfit gayet güzel durur.

Benden sana tavsiye, madem özel bir gün için hazırlık yapıyorsun,beğendiğin bir gömleği al,ve gömleğe pens attır.Emin ol "slimfit" grubu gömleklerden çok daha güzel olacaktır.


modifiyeli gomlek stayla


_____________________________

blackberry z10 , sony vaio , ipad


 
87 Mesaj
15 Eylül 2010; 19:24:15 


quote:

Orijinalden alıntı: ÖLÜCÜ




modifiyeli gomlek stayla

Fena fkir değil aslında. neon ışık falan taktırsam fena olmaz ? hatta düğmelere xenon çok yakışabilir?


_____________________________

^^


1215 Mesaj
15 Eylül 2010; 19:35:41 

Mudo


_____________________________



 
87 Mesaj
17 Eylül 2010; 0:17:31 

Arkadaşlar gömlek alınmıştır öneriler için sağolun.
CCS den aldım INTERVIEW marka. biraz bol geldi ama ufak bir işlem sonrası vücuduma tam oturdu


0


Ekteki dosya (1)


_____________________________

^^


100 Mesaj
23 Kasım 2010; 18:58:25 

Selam Örnek Vereyim

0


Slim Fit Gömlek

devamı var..


_____________________________

Erkek Giyim Bayiilikler Verilecektir.


100 Mesaj
25 Kasım 2010; 15:27:37 

2. bir gömlek örnegi


0


_____________________________

Erkek Giyim Bayiilikler Verilecektir.


1603 Mesaj
25 Kasım 2010; 15:31:03 

Jack Jones. 40liradan 120liraya kadar gömlekleri var.


_____________________________



83 Mesaj
25 Kasım 2010; 15:37:46 


quote:

Orijinalden alıntı: WoX~

LCW hikaye.

Giyimine özen gösteriyorsan gömlek seçiminde gideceğin ilk yer Polo,Lacoste veya Dockers'dır.
Öncelikle boy/kilo oranına gelirsek tombul veya zayıf olduğun söylenemez,ama herkesin vücut yapısı aynı değildir,sadece kilo ve boya göre kıyafet seçimi yapamazsın.Omuzların geniş ve vücudun V kasına doğru üçgenleşiyorsa,hafifda kanatların gelişmiş ise slimfit gayet güzel durur.

Benden sana tavsiye, madem özel bir gün için hazırlık yapıyorsun,beğendiğin bir gömleği al,ve gömleğe pens attır.Emin ol "slimfit" grubu gömleklerden çok daha güzel olacaktır.

pens attırmak ne demek gerçekten bilmiyorum?


_____________________________



1444 Mesaj
25 Kasım 2010; 16:16:29 

arkadaşlar bende slim fit gömlekleri seviyorum ama pantalonun içine verilmesi gereken modelleri sevmiyorum, pantalonun içine verilmeyen slim fit gömleklerin özel bir adı var mı?


_____________________________




8580 Mesaj
25 Kasım 2010; 16:19:36 

kesinlikle Tween'e bak benden sana abi tavsiyesi...


_____________________________



45 Mesaj
25 Kasım 2010; 16:31:02 


quote:

Orijinalden alıntı: dangerprone



Bencede LCW hikaye.
Tavsiyelerin için sağol bedenime göre slim fit bulmakta zorlanmam inş


Kilon ve boyun normal niye zorlanasınki


_____________________________



100 Mesaj
25 Kasım 2010; 18:53:28 

Her erkegin Bir Gömlek Giyiş Tarzı Vardır.


0


Slim Fit Gömlek Çizgili



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recepural -- 25 Kasım 2010; 19:54:49 >


_____________________________

Erkek Giyim Bayiilikler Verilecektir.


 
1 Mesaj
1 Şubat 2013; 16:40:51 

http://www.verdtoneshop.com burdan veya direk olarak http://www.verdtoneshop.com/gomlek buradan bakabilirsin.


_____________________________

gömlek , erkek gömlek, gömlek modelleri, erkek gömlek modelleri


1196 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Deis Gorte Ezhcki
1 Şubat 2013; 16:41:52 

Boyum 1.87 67 kiloyum sorun bende


_____________________________

Radical Audio Visual Experience


 
200 Mesaj
1 Şubat 2013; 16:53:44 

herkes erkek geniş omuzlu olur kaslı olur der ama vucuduna yapışan slim fit giymek ister bence genişlik güzel değil eğer dar yapılıysan slim fit giy çünkü iri yapılılara yakışmıyo yani burdan kastım zayıflık değil zayıf olabilirsin ama kemiklerin iri geniş yapılı olabilir ve çok geniş omuzda da slim fit kötü durur


_____________________________






 
1 Mesaj
18 Şubat 2013; 22:21:32 



_____________________________

gömlek , erkek gömlek, gömlek modelleri, erkek gömlek modelleri


201 Mesaj
18 Şubat 2013; 22:23:51 

us polo asssn
kiğili
sabri özel


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
200 Mesaj
18 Şubat 2013; 22:36:01 

quote:

Orijinalden alıntı: WoX~

LCW hikaye.

Giyimine özen gösteriyorsan gömlek seçiminde gideceğin ilk yer Polo,Lacoste veya Dockers'dır.
Öncelikle boy/kilo oranına gelirsek tombul veya zayıf olduğun söylenemez,ama herkesin vücut yapısı aynı değildir,sadece kilo ve boya göre kıyafet seçimi yapamazsın.Omuzların geniş ve vücudun V kasına doğru üçgenleşiyorsa,hafifda kanatların gelişmiş ise slimfit gayet güzel durur.

Benden sana tavsiye, madem özel bir gün için hazırlık yapıyorsun,beğendiğin bir gömleği al,ve gömleğe pens attır.Emin ol "slimfit" grubu gömleklerden çok daha güzel olacaktır.


adam gibi giyicen ya ne aldığın şeye pens atıyosun

sen şu pantolon alıp paçaları da daraltan üst taraf şalvara dönen tiplerdenmisin



_____________________________






1660 Mesaj
18 Şubat 2013; 22:39:09 

Beyler pens attirmak nedir? Ne ise yarar nerelerde attirilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Harley-Davidson. Live to Ride, Ride to Live
The Road Starts here. It never Ends.


384 Mesaj
18 Şubat 2013; 22:42:52 

adam simdi yirmi yasinda



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thenefy -- 18 Şubat 2013; 22:43:11 >


_____________________________

<Bu ileti DH Gold Premium Kullanılarak atılmıştır>





1304 Mesaj
21 Şubat 2013; 4:48:41 

quote:

Orijinalden alıntı: stefansalvatore



adam gibi giyicen ya ne aldığın şeye pens atıyosun

sen şu pantolon alıp paçaları da daraltan üst taraf şalvara dönen tiplerdenmisin



Dostum madem pens attırmanın ne demek olduğunu bilmiyorsun,üstteki üyeler gibi sor bare öğren,bilmediğini bu kadar belli etme.

Konuya dönecek olursak 3 sene önce attığım yorumda hala hemfikirim,pens attırmanın ne olduğunu soran arkadaşlara çok kısa açıklıyayım; Gömlek t-short palto mont vs. (üst giyim ürünlerde) belden daraltmaya deniyor,böylece giydiğiniz şey belinize oturarak yukarıdan aşağı doğru üçgen bir şekil alıyor,genelde gömleklere yapılır.

Herkes kullanmaz giyim tarzı ile alakalı.Yada modelini çok beğendiğiniz bir giysinin omuzları tam oturmuştur fakat beli çok boldur,o durumlarda da yapılır.


_____________________________


Onu Özlüyorum. Aslında onu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama onu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü, çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. Onu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 71 yıl sonra onunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. Onun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. Onu arıyorum..

1881 - ∞



Uzaklaştırılmış
60 gün cezanın,
39 gün 4 sa. 58 dk. kadarı kaldı.
21 Şubat 2013; 6:40:44 

Bende bir ara gardrobumu Dh ile paylaşmayı düşünüyorum :). (Resimlerini)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
87 Mesaj
17 Nisan 2013; 0:15:05 

quote:

Orijinalden alıntı: thenefy

adam simdi yirmi yasinda

haha aynen hocam konuyu görünce çok şaşırdım ve aldığım gömleği hala giyiyorum interview herkese öneririm. gömleğin fotoğrafını atacağım


_____________________________

^^


384 Mesaj
5 Haziran 2014; 16:53:59 

quote:

Orijinalden alıntı: dangerprone


haha aynen hocam konuyu görünce çok şaşırdım ve aldığım gömleği hala giyiyorum interview herkese öneririm. gömleğin fotoğrafını atacağım

21 oldun sanki


_____________________________

<Bu ileti DH Gold Premium Kullanılarak atılmıştır>





1659 Mesaj
5 Haziran 2014; 16:59:39 

quote:

Orijinalden alıntı: thenefy


21 oldun sanki

Tehlikeliiii, sıcak takip


_____________________________



 
87 Mesaj
22 Haziran 2014; 23:02:18 

quote:

Orijinalden alıntı: ATaİk_


Tehlikeliiii, sıcak takip

konunun hortlayıp durması hoşuma gitmeye başladı aynen biraz büyüdüm sanki liseliydik üniversiteli olduk 5 yıl sonra görüşmek dileğiyle


_____________________________

^^


 
431 Mesaj
22 Haziran 2014; 23:14:52 

hala şıklıgı markada sananlar var
hem ucuz hem de slim istiyorsan tudors markası bir numara bence
sport olarakta jack jones


_____________________________

"Her şeyin eskisi gibi olabileceğini düşünürüz hep. Ama bu doğru değildir. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hiçbir şey. Kırışıklıklar hiçbir zaman düzleşmeyecektir. Ne duruş bozukluklarımız ne görme, işitme duyularımızdaki zayıflıklar ne de eklemlerimizdeki hasarlar giderilebilir cinstendir. Bir bacak kırığı, her şeyi değiştirir; tıpkı her burkulma, her deneyim, her aşk ve her sitem gibi. Her şey ardında izini bırakır. Özellikle de hayat."


 
87 Mesaj
22 Haziran 2014; 23:46:24 

quote:

Orijinalden alıntı: depresif_adam

hala şıklıgı markada sananlar var
hem ucuz hem de slim istiyorsan tudors markası bir numara bence
sport olarakta jack jones

marka her zaman iyidir 3 seneden fazla giydim o gömleği verilen para helal olsun hakediyor


_____________________________

^^
En Beğenilmeyen Yorumlar
Hayatında hiç slim fit yani dar kesim gömlek alıp giymedinmi bugğne kadar nasıl yaşadın kağılıya falan boşuna para verme lwcye gir çok şık dar kesim gömlekler var ne alırsan al 25 tl ... Yoruma Git Yorumun Devamı cedric... - 15 Eylül 2010; 3:54:15 -2
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.328