15 ay önce philips xenium 9@9k cep telefonu almıştım.alma sebebim malum şarjının uzun gitmesi.heryöne sınırsız hattım olmasına rağmen 14 günden aşağı gitmedi.son zamanlarda 6 güne indi.bende batarya aramaya başladım.ama hiç bir yerde bulamadım.telefonumu değiştirmek istemiyordum.telefon biraz yavaş çalışıyor. saat 1 saat ileri gösteriyor(ama yazılımla çözüyorlarmış)
--uzun şarj süresi --kara listeye eklediğiniz kişilerden çağrı ve mesaj kabul etmemesi --ucuz olması
bu özellikler benim vazgeçilmezim.bu özelliklerde başka telefon bulamayacağımı anlayıp philips 0216 444 44 08 i aradım.batarya bulamıyorum,ne yapabilirim diye.adresimi aldı.2 gün içinde kargoyla gönderdiler.sadece kargo ücreti aldılar.hayret ettim.