Şimdi Ara

2011 Golf 6 highline + dsg ilk günden arıza sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
10.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 5 eylül pazar günü aracımı istanbul generaldan teslim aldım. Önce Edirne sonra memleketim Manisaya dönmek üzere yola çıktım. memlekete dönene kadar bahsettigin sorun 2 defa tekrarladı ama ilk den sorun olarak algılamamıstım ilk defa böyle donanımlı bi arabaya sahip oldugum için normla karsılamıstım. sık sık tekrar edince süphelenip servise gönderdim basıma gelenleri anlatıcam size şimdi.

    toplamda 1000km yol boyunca direksion ikaz lambası sarı olarak yandıgı anda dier bütün ısıklar 1sn içinde yanıp sönüyordu araba sanki stop edip tekrar calısırmıs gibi tepki veriyordu o anda. neyse açıkcası pek umursamayıp memlekete kadar geldim. Sonra Manisadan izmire gidip gelirken bu hata tekrar etti durdu en sonunda izmirden ankara cıkısına dogru gelirken izmir cıkısı kipanın önünde bu ısıklar yandı ve sönmedi bütün ikaz lambaları yanıyordu.arac calısıyordu yürüyordu fakat klima soguk değil sıcak üfürüyordu hemen izmir cıkısı kipanın oradaki benzin istasyonuna cekip cagrı 24 den bi servis geldi 30dk sonra aracın kutup baslarını sökerek beynini sıfırlayıp lambaların sönmesini sagladı bu sekilde yola devam edebilecegimi söyledi cünkü arıza göstermiyordu arac. memlekete kadar bu sekilde sorunsuz gittim yine tekrar ertesi gün 40km gidiş 40km geliş olmak üzere bi yere daha gittim toplam bu km boyunca arac yine bütün ikazları yakıp söndürdü 18 sefer felan sanırım. memlekete gelip cagrı 24 ü terkrar aradım denizli batı otomotiv le baglantı kurup görüştürdüler beni aracım cumartesi günü vinc ile batı otomotive cekildi. Bu gün sabah işlemleri baslamıs olup beyin kontrol ünitesini güncellediklerini söylediler. Fakat 2 3 sefer de stop etme olayı basıma gelmişti bunuda söyledim şamandıraya bakalım felan dediler neyse aksam üzeri aradılar halletik felan die dedim bi 15-20km yol yaparmısınız arıza tekrar edecekmi die aksama dogru aradılar tekrar aracınız bi gün daha bizde misafir kalacak arıza tekrar etti dediler. Şimdi korkuyorum bu sorunum aracımı teslim aldıgımda varmıs demekki onca para verip aracın direk bozuk cıkması inanın bende acaip takıntı yarattı artık her kontak acısımda acaba yoldamı kalıcam hissinin insanda olusması acayip kötü bir sey arkadaslar şimdi aracımın sagını sökecekler belki sıfır arac ya insanı cok kötü yapıyor bu durum ben bu durumda ne yapabilirim aracımın yenisi ile değişitirilmesini talep edebilirmiyim ne yapabilirim yardımcı olabilirsiniz cok memnun olurum aracımdan cok sogudum cünkü :/







  • Öncelikle geçmiş olsun sıfır aracın bunları yapması kötü tabii ki.

    sorun DSG de ise hata birazda sizde, insanlar bas bas bağırıyor internette DSG de sorun var diye ama körü körüne gidip almışsınız yine...

    ama sanki DSG değilde başka bir elektronik sorun vamış gibi geliyor bana o kadar hata veripde halen aracın yürümesi DSG sorunu değilmiş izlenimi verdi.

    sıfır araçta sorun olması ayıplı mal kapsamında da değerlendirilebilir ancak siz aracı bu halde 1000km kullanmışsınız onu da unutmamak lazım. ikaz ışıkları yanar yanmaz işlemleri başlamış olsaydınız daha iyi olurdu.

    Sizi zorlu bir süreç bekliyor. bence şu onarımı beklemeniz gerekir diye düşünüyorum. tekrarı halinde aracı servise çekip noterden ihtar çekerek değişim veya para iadesi isteyebilirsiniz ama çok da umutu olmayın iş mahkemeye oradan temyize kadar gider 2-3 sene süren diyen avukatlar var forumda,,

    tekrar geçmiş olşsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Öncelikle geçmiş olsun sıfır aracın bunları yapması kötü tabii ki.

    sorun DSG de ise hata birazda sizde, insanlar bas bas bağırıyor internette DSG de sorun var diye ama körü körüne gidip almışsınız yine...

    ama sanki DSG değilde başka bir elektronik sorun vamış gibi geliyor bana o kadar hata veripde halen aracın yürümesi DSG sorunu değilmiş izlenimi verdi.

    sıfır araçta sorun olması ayıplı mal kapsamında da değerlendirilebilir ancak siz aracı bu halde 1000km kullanmışsınız onu da unutmamak lazım. ikaz ışıkları yanar yanmaz işlemleri başlamış olsaydınız daha iyi olurdu.

    Sizi zorlu bir süreç bekliyor. bence şu onarımı beklemeniz gerekir diye düşünüyorum. tekrarı halinde aracı servise çekip noterden ihtar çekerek değişim veya para iadesi isteyebilirsiniz ama çok da umutu olmayın iş mahkemeye oradan temyize kadar gider 2-3 sene süren diyen avukatlar var forumda,,

    tekrar geçmiş olşsun...
    aracın sorununun dsg den oldugunu hic sanmıyor baska bi yerinde problem var evet daha önce 2 sefer arıza yaptı 1000km içinde ama sonra 1100 kusurda tamamen yandı ve cagrı24 ile görüşüp gelen servis elamanı soruna müdahale etti ve bu sekilde gitmemi söyledi herhangi bi sorun yok dedi sonra tekrarlardı ve bu sefer tekrar aradım bu sefer servise cekilmesi gerektigini söylediler ve cektiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Öncelikle geçmiş olsun sıfır aracın bunları yapması kötü tabii ki.

    sorun DSG de ise hata birazda sizde, insanlar bas bas bağırıyor internette DSG de sorun var diye ama körü körüne gidip almışsınız yine...

    ama sanki DSG değilde başka bir elektronik sorun vamış gibi geliyor bana o kadar hata veripde halen aracın yürümesi DSG sorunu değilmiş izlenimi verdi.



    Konunun başlığında highline + dsg yazıyor, arızanın dsg'den olduğu söylenmemiş, zaten sen de değildir demişsin.

    DSG arızası silkeleme, sarsıntılı çalışma, kısaca vites değiştirme ile ilgili oluyor. Motor, direksiyon vs gibi lambaların yanıp sönmesi aracın akü veya besleme sistemi, elektronik devreleri sorunu veya bir yerlerinde kısa devre gibi bir sorun olabileceğini düşündürüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Öncelikle geçmiş olsun sıfır aracın bunları yapması kötü tabii ki.

    sorun DSG de ise hata birazda sizde, insanlar bas bas bağırıyor internette DSG de sorun var diye ama körü körüne gidip almışsınız yine...

    ama sanki DSG değilde başka bir elektronik sorun vamış gibi geliyor bana o kadar hata veripde halen aracın yürümesi DSG sorunu değilmiş izlenimi verdi.



    Konunun başlığında highline + dsg yazıyor, arızanın dsg'den olduğu söylenmemiş, zaten sen de değildir demişsin.

    DSG arızası silkeleme, sarsıntılı çalışma, kısaca vites değiştirme ile ilgili oluyor. Motor, direksiyon vs gibi lambaların yanıp sönmesi aracın akü veya besleme sistemi, elektronik devreleri sorunu veya bir yerlerinde kısa devre gibi bir sorun olabileceğini düşündürüyor.

    Alıntıları Göster
    Bu gün cevap bekliyroum bakalım işte dün aradılar beni beyin kontrol ünitesini güncelledik die bende bi 15-20km yol yapmalarını rica ettim aradan 1 saat sonra tekrar aradılar arıza tekrar etti aracınız bi gün daha bizde misafir olarak kalacaktır die bu gün ne diyecekler bakalım bekliyroum :/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    Bu gün cevap bekliyroum bakalım işte dün aradılar beni beyin kontrol ünitesini güncelledik die bende bi 15-20km yol yapmalarını rica ettim aradan 1 saat sonra tekrar aradılar arıza tekrar etti aracınız bi gün daha bizde misafir olarak kalacaktır die bu gün ne diyecekler bakalım bekliyroum :/

    Alıntıları Göster
    Servisten arıza raporlarını mutlaka edinip arızanın giderilememesi durumunda işi hukuki yollara dökmekte fayda var.İnşallah basit bir arızadır.Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Servisten arıza raporlarını mutlaka edinip arızanın giderilememesi durumunda işi hukuki yollara dökmekte fayda var.İnşallah basit bir arızadır.Geçmiş olsun.



    Walla işte bu gün teslim aldım soket baglantılarını flan filan kontrol ettik gevsek yerleri sıkıslastırdık felan dediler ama arıza tekrar etti aradım tekrar yarın sabah getirin tekrar detaylı inceleyelim dediler bakalım sabahtan yanıma alıcam bi tane servisden bi elaman sorunu birebir göstercem umarım bu sefer aracımın basındayım diye iyi ilgilenip cözerler sorunumu basit bi hata gibi duruyor ama sorun nerede işte cok can sıkıcı bi durum sıfır arabada böyle bi sorun yasanması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Servisten arıza raporlarını mutlaka edinip arızanın giderilememesi durumunda işi hukuki yollara dökmekte fayda var.İnşallah basit bir arızadır.Geçmiş olsun.



    Walla işte bu gün teslim aldım soket baglantılarını flan filan kontrol ettik gevsek yerleri sıkıslastırdık felan dediler ama arıza tekrar etti aradım tekrar yarın sabah getirin tekrar detaylı inceleyelim dediler bakalım sabahtan yanıma alıcam bi tane servisden bi elaman sorunu birebir göstercem umarım bu sefer aracımın basındayım diye iyi ilgilenip cözerler sorunumu basit bi hata gibi duruyor ama sorun nerede işte cok can sıkıcı bi durum sıfır arabada böyle bi sorun yasanması

    Alıntıları Göster
    Kesin emin değilim ama bildiğim kadarıyla aynı arızayı üç kere üst üste yaşarsanız aldığınız mal , ayıplı mal kapsamına giriyor ve değişim talep etme hakkınız oluyor.Yanlız arızaları servis tutanağıyla resmiyete dökmeniz gerekir.Bu konuyu araştırın isterseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    quote:

    Orijinalden alıntı: M e t i n

    Servisten arıza raporlarını mutlaka edinip arızanın giderilememesi durumunda işi hukuki yollara dökmekte fayda var.İnşallah basit bir arızadır.Geçmiş olsun.



    Walla işte bu gün teslim aldım soket baglantılarını flan filan kontrol ettik gevsek yerleri sıkıslastırdık felan dediler ama arıza tekrar etti aradım tekrar yarın sabah getirin tekrar detaylı inceleyelim dediler bakalım sabahtan yanıma alıcam bi tane servisden bi elaman sorunu birebir göstercem umarım bu sefer aracımın basındayım diye iyi ilgilenip cözerler sorunumu basit bi hata gibi duruyor ama sorun nerede işte cok can sıkıcı bi durum sıfır arabada böyle bi sorun yasanması

    Alıntıları Göster
    akünüz "bozuk" yani ingilizcesi ile defektif olabilir. Bunu da bazen yapıyor olabilir. İçerisindeki plakalarda yapışma vb olur ve aniden 12 volt 10 volta felan düşer kalkar. Klimadan sıcak gelmesi de bununla mantıklı ilişkili. Klimanın solenoidi epeye elektrik ister ve düşük voltajda kavramamıştır klima kayış bağlantısı.

    Akünüzü değiştirtin 15 km(!) daha kullanın.


    Bunu nerden biliyorum, baika araçlarda başıma geldi. Tüm arıza ışıkları yandı. Önce airbag hatası verdi, sonra ABS, sonra başka sonra hepsi yandı. Meğer akü şönt yapmış.


    Aracınıza bişey olmaz. Serviste çarpılma ve kirlenme dışında risk pek yok. Zaten çözemedikleri için bir müdahale de olmamıştır. BAkıyorlardır dedikleri gibi soketleri elden geçiriyorlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 15 Eylül 2010; 0:31:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    akünüz "bozuk" yani ingilizcesi ile defektif olabilir. Bunu da bazen yapıyor olabilir. İçerisindeki plakalarda yapışma vb olur ve aniden 12 volt 10 volta felan düşer kalkar. Klimadan sıcak gelmesi de bununla mantıklı ilişkili. Klimanın solenoidi epeye elektrik ister ve düşük voltajda kavramamıştır klima kayış bağlantısı.

    Akünüzü değiştirtin 15 km(!) daha kullanın.


    Bunu nerden biliyorum, baika araçlarda başıma geldi. Tüm arıza ışıkları yandı. Önce airbag hatası verdi, sonra ABS, sonra başka sonra hepsi yandı. Meğer akü şönt yapmış.


    Aracınıza bişey olmaz. Serviste çarpılma ve kirlenme dışında risk pek yok. Zaten çözemedikleri için bir müdahale de olmamıştır. BAkıyorlardır dedikleri gibi soketleri elden geçiriyorlardır.

    Alıntıları Göster
    emynation

    Öncelikle geçmiş olsun, benzer olayı bende yaşamıştım. Birden kötü anılarım canlandı.
    1998 yılında Astra 2.0 GSI aracımı satıp Golf 1.8 125hp Highline almıştım.
    Bir haftalık aracım henüz 1000 km'deyken tatil dönüşünde akşam saatlerinde Bursa'da yolda kaldı.
    Çağrı merkezini aradığımda Bursa'daki VW servisin Doğuş'a devredilme aşamasında olduğu ve hizmet vermediği söylendi.
    Eğer beklersem İzmit'ten mobil servis yönlendirilecekti. Geç olduğu için o gece Bursa'da konakladım.
    Ertesi sabah araç çalıştı. İstanbul'a geldiğimde aracı aldığım VW On Oto'ya (sonradan kapandı) götürdüm.
    Kalitesiz benzinden denilerek filtresi değişti.
    Ertesi gün bu kez köprü trafiğinde yolda kaldım. Çekici geldi, aracı yükleyip yine servise götürdü.
    Yeni aldığım araçtan soğudum tabi. Sorunsuz Astra'mı satıp Golf aldığım için pişman olmuştum.
    Bu arada araçsız kalmamın 5.gününde yoğun telefon ve fakslar (e-mail yaygın değildi) sonrasında geçici Polo araç tahsis edildi.
    Her telefon açışımda oyalama çabalarını seziyordum, sonunda ya paramı yada aynı özelliklerde yeni bir Golf verin demeye başladım.
    Yaklaşık 10 gün sonra (muhtemelen parçanın gelmesi beklendi) aracımda beyin ünitesi değiştirildi. Sorun halledilmişti.
    Sonrasında, kendisiyle birlikte mutlu mesut 75bin km geçirdim ve yeni sahibine çiziksiz sapasağlam teslim ettim.
    Umarım sizinde sorununuz bir an önce çözülür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    emynation

    Öncelikle geçmiş olsun, benzer olayı bende yaşamıştım. Birden kötü anılarım canlandı.
    1998 yılında Astra 2.0 GSI aracımı satıp Golf 1.8 125hp Highline almıştım.
    Bir haftalık aracım henüz 1000 km'deyken tatil dönüşünde akşam saatlerinde Bursa'da yolda kaldı.
    Çağrı merkezini aradığımda Bursa'daki VW servisin Doğuş'a devredilme aşamasında olduğu ve hizmet vermediği söylendi.
    Eğer beklersem İzmit'ten mobil servis yönlendirilecekti. Geç olduğu için o gece Bursa'da konakladım.
    Ertesi sabah araç çalıştı. İstanbul'a geldiğimde aracı aldığım VW On Oto'ya (sonradan kapandı) götürdüm.
    Kalitesiz benzinden denilerek filtresi değişti.
    Ertesi gün bu kez köprü trafiğinde yolda kaldım. Çekici geldi, aracı yükleyip yine servise götürdü.
    Yeni aldığım araçtan soğudum tabi. Sorunsuz Astra'mı satıp Golf aldığım için pişman olmuştum.
    Bu arada araçsız kalmamın 5.gününde yoğun telefon ve fakslar (e-mail yaygın değildi) sonrasında geçici Polo araç tahsis edildi.
    Her telefon açışımda oyalama çabalarını seziyordum, sonunda ya paramı yada aynı özelliklerde yeni bir Golf verin demeye başladım.
    Yaklaşık 10 gün sonra (muhtemelen parçanın gelmesi beklendi) aracımda beyin ünitesi değiştirildi. Sorun halledilmişti.
    Sonrasında, kendisiyle birlikte mutlu mesut 75bin km geçirdim ve yeni sahibine çiziksiz sapasağlam teslim ettim.
    Umarım sizinde sorununuz bir an önce çözülür.




    cok can sıkıcı bi durum sıfır araba alıyorsunuz sizi yolda bırakıyor sizinki daha vahim bi durummus gerkcekten cok üzücü bi durum golf alanlardan böyle sorunları duymak insanı direk olarak vw den sogutuyor baska bir sey değil bekliyorum bakalım ne zmn cözcekler cok merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    emynation

    Öncelikle geçmiş olsun, benzer olayı bende yaşamıştım. Birden kötü anılarım canlandı.
    1998 yılında Astra 2.0 GSI aracımı satıp Golf 1.8 125hp Highline almıştım.
    Bir haftalık aracım henüz 1000 km'deyken tatil dönüşünde akşam saatlerinde Bursa'da yolda kaldı.
    Çağrı merkezini aradığımda Bursa'daki VW servisin Doğuş'a devredilme aşamasında olduğu ve hizmet vermediği söylendi.
    Eğer beklersem İzmit'ten mobil servis yönlendirilecekti. Geç olduğu için o gece Bursa'da konakladım.
    Ertesi sabah araç çalıştı. İstanbul'a geldiğimde aracı aldığım VW On Oto'ya (sonradan kapandı) götürdüm.
    Kalitesiz benzinden denilerek filtresi değişti.
    Ertesi gün bu kez köprü trafiğinde yolda kaldım. Çekici geldi, aracı yükleyip yine servise götürdü.
    Yeni aldığım araçtan soğudum tabi. Sorunsuz Astra'mı satıp Golf aldığım için pişman olmuştum.
    Bu arada araçsız kalmamın 5.gününde yoğun telefon ve fakslar (e-mail yaygın değildi) sonrasında geçici Polo araç tahsis edildi.
    Her telefon açışımda oyalama çabalarını seziyordum, sonunda ya paramı yada aynı özelliklerde yeni bir Golf verin demeye başladım.
    Yaklaşık 10 gün sonra (muhtemelen parçanın gelmesi beklendi) aracımda beyin ünitesi değiştirildi. Sorun halledilmişti.
    Sonrasında, kendisiyle birlikte mutlu mesut 75bin km geçirdim ve yeni sahibine çiziksiz sapasağlam teslim ettim.
    Umarım sizinde sorununuz bir an önce çözülür.




    cok can sıkıcı bi durum sıfır araba alıyorsunuz sizi yolda bırakıyor sizinki daha vahim bi durummus gerkcekten cok üzücü bi durum golf alanlardan böyle sorunları duymak insanı direk olarak vw den sogutuyor baska bir sey değil bekliyorum bakalım ne zmn cözcekler cok merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    evet son bomba geliyor gunduz araci teslim edebilecegini soyleyen bati otomotiv az once arayip aracin uzun bi teste cikarildiginda yine ayni arizayi yaptigi pazartesi gunu dogus oto ile gorusulecegi daha once almanyada yada turkiyede boyle bi sorun olmus mu soracaklarini soylediler simdi hukuki acidan 2. gun beni yolda birakan 1 haftadir servisde sorunu cozulemeyen bir aracin para iadesi veya degisimi ne kadar surede gerceklesir acikcasi paramin iadesi daha onemli bir daha vw yuzu gormek istemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    evet son bomba geliyor gunduz araci teslim edebilecegini soyleyen bati otomotiv az once arayip aracin uzun bi teste cikarildiginda yine ayni arizayi yaptigi pazartesi gunu dogus oto ile gorusulecegi daha once almanyada yada turkiyede boyle bi sorun olmus mu soracaklarini soylediler simdi hukuki acidan 2. gun beni yolda birakan 1 haftadir servisde sorunu cozulemeyen bir aracin para iadesi veya degisimi ne kadar surede gerceklesir acikcasi paramin iadesi daha onemli bir daha vw yuzu gormek istemiyorum.

    Alıntıları Göster
    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.



    türkiyedeki hukuk yapısına göre bu davanın 2 yılda anca sonuclanacagı için araca vermiş oldugum paranın değerini öldürmekten baska yola itmiyor beni dereyi gecene ayıya dayımı diyecez ne yapacaz artık bilmiyorum rezillikten başka bir şey değil bu durumum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.



    türkiyedeki hukuk yapısına göre bu davanın 2 yılda anca sonuclanacagı için araca vermiş oldugum paranın değerini öldürmekten baska yola itmiyor beni dereyi gecene ayıya dayımı diyecez ne yapacaz artık bilmiyorum rezillikten başka bir şey değil bu durumum.

    Alıntıları Göster
    dostum yanlışın var, dava 2 yıl sürüyor doğru, ancak birincisi, araç sen kalıyor, ikincisi paranı fazlasıyla geri alıyorsun.
    bir arkadaşım 30.000 tl ye aldığı c4 için açtığı davayı 3 senede anca kazandı temyiz felan derken uzadı iş. ancak 45TL ye yakın para aldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    dostum yanlışın var, dava 2 yıl sürüyor doğru, ancak birincisi, araç sen kalıyor, ikincisi paranı fazlasıyla geri alıyorsun.
    bir arkadaşım 30.000 tl ye aldığı c4 için açtığı davayı 3 senede anca kazandı temyiz felan derken uzadı iş. ancak 45TL ye yakın para aldı.


    hım bu sekilde uğraşılır 45 binden sonra aracı geri teslim etti ? araçda oluşan muhtemel hasarlar cizik vs gibi sorunlar oldugunda aksi bi durum meydana geliyormu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emynation


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.



    türkiyedeki hukuk yapısına göre bu davanın 2 yılda anca sonuclanacagı için araca vermiş oldugum paranın değerini öldürmekten baska yola itmiyor beni dereyi gecene ayıya dayımı diyecez ne yapacaz artık bilmiyorum rezillikten başka bir şey değil bu durumum.


    Avukatınız olası çözümleri sıralayacaktır. Ancak araçtaki ayıp nedeniyle Doğuş Oto'ya bedel iadesini içeren ihtaratta bulunup, sonra aracı teslim alıp, duruma göre dava açıp açmamaya karar verebilirsiniz. Eğer talebinizi kabul etmezlerse dava açarsınız, sonrasında hem aracı mecburen kullanırsıınız hem de davayı yürütürsünüz, dava uzarsa aslında sizin lehinize olur :) Eğer araç kullanılamayacak durumda olursa tazminat da talep edersiniz. Bir çok çözüm mevcut, bunları enine boyuna değerlendirip, sonuçlara göre hareket edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*


    quote:

    Orijinalden alıntı: emynation


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.



    türkiyedeki hukuk yapısına göre bu davanın 2 yılda anca sonuclanacagı için araca vermiş oldugum paranın değerini öldürmekten baska yola itmiyor beni dereyi gecene ayıya dayımı diyecez ne yapacaz artık bilmiyorum rezillikten başka bir şey değil bu durumum.


    Avukatınız olası çözümleri sıralayacaktır. Ancak araçtaki ayıp nedeniyle Doğuş Oto'ya bedel iadesini içeren ihtaratta bulunup, sonra aracı teslim alıp, duruma göre dava açıp açmamaya karar verebilirsiniz. Eğer talebinizi kabul etmezlerse dava açarsınız, sonrasında hem aracı mecburen kullanırsıınız hem de davayı yürütürsünüz, dava uzarsa aslında sizin lehinize olur :) Eğer araç kullanılamayacak durumda olursa tazminat da talep edersiniz. Bir çok çözüm mevcut, bunları enine boyuna değerlendirip, sonuçlara göre hareket edebilirsiniz.



    araç şu anda kullanılacak durumda ama mevcut arızdan dolayı abs bilmem neyi direksionu sertlesme gibi bi olaylara girerse sonuc hicde iyi olmaz ve ayrıca dava süresi boyunca arac arıza yaptıgında servisde arızası yine giderilecekmidir ? yoksa servis kıllık yapıp ilgilenmezmi arabamla ? mantıken sorunumu çözmesi gerekiyor ama bilemioırum yinede




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*


    quote:

    Orijinalden alıntı: emynation


    quote:

    Orijinalden alıntı: *ekim*

    Araca ait tüm belgeleri toplayıp, güvendiğiniz bir avukatın kapısını çalın; tüketici mahkemesinde dava açmanız gerekiyor.



    türkiyedeki hukuk yapısına göre bu davanın 2 yılda anca sonuclanacagı için araca vermiş oldugum paranın değerini öldürmekten baska yola itmiyor beni dereyi gecene ayıya dayımı diyecez ne yapacaz artık bilmiyorum rezillikten başka bir şey değil bu durumum.


    Avukatınız olası çözümleri sıralayacaktır. Ancak araçtaki ayıp nedeniyle Doğuş Oto'ya bedel iadesini içeren ihtaratta bulunup, sonra aracı teslim alıp, duruma göre dava açıp açmamaya karar verebilirsiniz. Eğer talebinizi kabul etmezlerse dava açarsınız, sonrasında hem aracı mecburen kullanırsıınız hem de davayı yürütürsünüz, dava uzarsa aslında sizin lehinize olur :) Eğer araç kullanılamayacak durumda olursa tazminat da talep edersiniz. Bir çok çözüm mevcut, bunları enine boyuna değerlendirip, sonuçlara göre hareket edebilirsiniz.



    araç şu anda kullanılacak durumda ama mevcut arızdan dolayı abs bilmem neyi direksionu sertlesme gibi bi olaylara girerse sonuc hicde iyi olmaz ve ayrıca dava süresi boyunca arac arıza yaptıgında servisde arızası yine giderilecekmidir ? yoksa servis kıllık yapıp ilgilenmezmi arabamla ? mantıken sorunumu çözmesi gerekiyor ama bilemioırum yinede

    Alıntıları Göster
    1haftadir egitimde olan atolye sefinin ist den donmesi ile sorunun cozulmus olup abs kontrol unitesimi beynimi ne degisecek 10 gunde gelir dediler almanyadan sonucu bekliyoruz bklm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emynation

    1haftadir egitimde olan atolye sefinin ist den donmesi ile sorunun cozulmus olup abs kontrol unitesimi beynimi ne degisecek 10 gunde gelir dediler almanyadan sonucu bekliyoruz bklm

    Alıntıları Göster
    Davutcum basına gelenlerden dolayı ck üzüldüm.Onca emekten sonra bu tür olaylarn yasanması inan sinir bozucu.umarım kardesim bir an önce sorunlarınn cozulurr




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.