- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
İPHONE 4 gprs wap ayar sorunsalı
Bu konudaki kullanıcılar:
 
16
Cevap
41868
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
85 Mesaj
24 Ağustos 2010; 11:58:15 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar merhaba.

iphone 4 ümü geçen hafta aldım simi kestim jailbreak falan yaptım.Fakat bir şeyi beceremedim.

bu telefon ile gprs üzerinden bağlantı yapılamıyor mu? Gprs yada wap bağlantı ayarlarını aramama rağmen

bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
_____________________________



 
2197 Mesaj
24 Ağustos 2010; 15:23:52 

iphone larda wap yok diye biliyorum


117 Mesaj
24 Ağustos 2010; 15:43:00 


edge ve 3g teknolojisi varken wap veya gprs e neden ihtiyaç duydun çok merak ettim??
_____________________________

Cogito ergo sum ..


 
85 Mesaj
24 Ağustos 2010; 15:52:40 

gprs yada wap olarak bahsettim amacım wi-fi dışında yolda yürürken mesela internete bağlanabilmek. Yanlış anlatım için kusura bakmayın. 3G ayarının yüklenmesi için aveaya msg falan attım sitesini kurcaladım fakat iphone 4 diye bir model yok.
_____________________________



1318 Mesaj
24 Ağustos 2010; 17:02:58 

evae için ayarlar > genel > ağ > hücresel veri ağı > apn kısmına internet yaz geri kalan yerler boş olsun. wap siteleri için wapzilla programını kullanabilirsin
_____________________________

PC : Corsair 350D / Antec Multimedia Station Primer | MSI B85 Gaming | i7-4790 | Gskill 2x4GB 1600Mhz | ..... | Kinston 120GB SSD | WD 2 TB HD / Seagate 2 TB | Seasonic S12II 620W
TV : LG 65UB950V 4K | HI-FI : AVR: Pioneer VSX-930K // Front: Magnat Monitor Supreme 1002 // Center: Magnat C250 // Rear Magnat 102 - Subwoofer: Magnat Sub 302A | TEL : iPhone 6S SpaceGray 64GB | Notebook : Asus N551VW-CN 007T


117 Mesaj
24 Ağustos 2010; 17:23:08 

anladım 3g ve edge ayarlarından bahsediyosun

bunun için settings> general>network> Cellular Data Network bölümüden apn: internet olarak yazarsan her trlü internete girebilrsin bi de tavsiyem bi internet paketi al aveadan onu kullan boşa para ödeme ..
_____________________________

Cogito ergo sum ..


 
85 Mesaj
24 Ağustos 2010; 17:31:30 

sorunda burada işte arkadaşlar genel>ağ menüsü içerisnde 3gyi etkinleştir , hücresel veri açık - kapalı , uluslar arası dolaşım açık- kapalı, internet paylaşımını ayarla, vpn ve wi-fi menusu dışında herhangi bir şey yok
_____________________________



 
950 Mesaj
24 Ağustos 2010; 17:32:46 


quote:

Orijinalden alıntı: erybar

anladım 3g ve edge ayarlarından bahsediyosun

bunun için settings> general>network> Cellular Data Network bölümüden apn: internet olarak yazarsan her trlü internete girebilrsin bi de tavsiyem bi internet paketi al aveadan onu kullan boşa para ödeme ..


merhaba,
benim cihaza bu bahstiğiniz ayarlar gelmiyor.
Hücresel Veri aktif hale gtirebiliyorsnuz ancak bir sonraki adım yok.
aPN ayarları tanımlama yapılack herhangi bir yer yok yani.
Cihazı sadece arama yapmak için kullanabiliyoum şu anda.
nedeni hakkında fikriniz olabilir mi?
bununla ilgili başlık açmk zorunda kaldm

http://forum.donanimhaber.com/m_42409538/tm.htm



 
950 Mesaj
24 Ağustos 2010; 17:35:11 


quote:

Orijinalden alıntı: mcsdirt

sorunda burada işte arkadaşlar genel>ağ menüsü içerisnde 3gyi etkinleştir , hücresel veri açık - kapalı , uluslar arası dolaşım açık- kapalı, internet paylaşımını ayarla, vpn ve wi-fi menusu dışında herhangi bir şey yok


aynen arkadaşım bende aynı durumdayım
att'den alınma jailbreak ve unlocklu cihaz, konuşma görüşme yapabiliyorum ancak bendede ar ekrannda gerekli seçenekler olmadığı için innete giremiyorum mesaj aamıyorum vs.


 
85 Mesaj
25 Ağustos 2010; 9:35:55 

cydia da apn editing diye bir dosya buldum fakat kuramadım dene belki sende olur
_____________________________



 
950 Mesaj
25 Ağustos 2010; 10:17:36 

telefonu aldıgım arkadas dun cozdu sorunumu.
telefon calısır halde ve telefon ayarları menusu aktifken sim kartı cıkartıp takınca, hucresel network ayarları menusu ve turkcell ayarları kendiliginden tanımlı geldi ancak hala internete baglanamıyorum turkcell uzerinden.
hattımda 3g aboneligi var ve dun sabaha kadar nokia n97 ile internete girebilirken, iphone ile mumkun olamıyor bir turlu.



 
85 Mesaj
25 Ağustos 2010; 11:37:24 

bende hala o menuler aktif değil bir yerde okumuştum simkartı çıkarıp takmayı fakat inandırıcı gelmemişti unlockit.co.nz diye bir site var onu da deneyeceğim
_____________________________



 
3 Mesaj
1 Eylül 2010; 16:30:09 

Arkadaşlar iphone 4 ayarları farklı şöyle yapıcaksınız ilk önce iphone 4 ün şebekesini kapatacaksınız sonra wi-fi ile internete bağlanacaksınız safari açıp bu internet adresini yazacaksınız unlockit.co.nz sonra karşınıza APN Changer diye bır yer çıkıyor aşağıda continue seçiyorsunuz sonraki pencerede custom APN yi seçiyorsunuz bir pencere daha açılıyor APN kısmına küçük harflerle internet yazıyorsunuz carrier kısmından kullandığınız şebeke sağlıyıcığınızı buluyorsunuz örnek türkcell, avea seçtikten sonra aşağıda create profile seçiyorsunuz sonra bir sayfa daha açılıyor sağ tarafata yükle yazıyor onu yükleyip kullanıyorsunuz Ramiz özbay
_____________________________



 
85 Mesaj
2 Eylül 2010; 1:16:20 

unlockit.co.nz ye uzun zamandan beri girilemiyor. Sorunun tek çözüm yolu wintersnow u yükleyip apn menusunu aktif hale getirmek. Fakat iphone la yapılmaması gereken en önemli şey 3G ile internette gezinmek bir örnek verecek olursam Apn ayarlarını yaptıktan sonra 3g yi denemek için safariyi açtım we hürriyetin anasayfasına girdim 2 yada 3 saniye sayfa açık kaldı sonra kapattım. bu süre içerisinde 1 mb internet harcamışım ve kontörlü hattımdan 4 tl gitti . Hemen wintersnowu kaldırdım . Dolayısıyla 3g ayarlarıda gitti ve bu telefon bende iken 3g ile birkez bile internete girilmeyecek. yani ayar yapmak isteyen arkadaşlar olur ise yapmaya heveslenmesinler hele ki faturalı hat kullanıcıları hücresel veri tab ını açık unutup bırakırlarsa bir iphone parasını faturalarında görürler çünki internette dolaşmasanız bile hücresel veri tab ınızın açık olması durumunda internet sömürmeye devam ediyor telefon. 3G paketi alayım diyordum 100 mb a 8 tl diyorlar . bu 100 mb.yarım saatte harcanır sanıyorum
_____________________________



47 Mesaj
14 Ekim 2010; 1:01:47 

unlockit.co.nz ye giriyr telefon ancak carrier sayfasında türkiyeden sadece turkcell'in adı var.ne avea ne de vodafone var. alternatif bir yol var mı? wintersnow yazmış mcsdirt ama öyle bir şey bulamadım.appstore da mı arayacağım?
_____________________________



 
2975 Mesaj
14 Ekim 2010; 1:14:04 

Nasıl yani! Vodafone cepnet kullanamayacakmıyım ben bu ayfon 4'ü alırsam..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


194 Mesaj
14 Kasım 2010; 18:57:59 

iPhone 4 ile wifi uzerinden internete baglan ve iPad Nedir ? e gir ordan operatorunun ayarlarini yukleye bilirsin ...
_____________________________

http://www.iphoneistanbul.com/
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Apple - iPhone - iPad » Diğer » İPHONE 4 gprs wap ayar sorunsalı
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.670