Şimdi Ara

Superonline Numara Taşıma ve Super Numara Bilgi Paylaşımı ve Teknik Sorunlar (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
1
Favori
17.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @SeYYaH-1, fiber internet kullanmıyorsanız numara taşıma yapamazsınız.

    quote:

    Orijinalden alıntı: thor1

    @eozen81
    fiberses hizmetini yaklaşık 1 seneyi aşkın zamandır kullanıyorum, numarayı evvelsi gün aldım, numara almadan önce sadece arayabiliyordum aranamıyordum, aşağıda faturamda telefon görüşmelerinin detayına ait bir örnek var, aynı sistemin supernumara için de uygulanacağını tahmin ediyorum yani detay vermekte bir problemlerinin olacağını sanmıyorum,

     Superonline Numara Taşıma ve Super Numara Bilgi Paylaşımı ve Teknik Sorunlar


    @thor1, dostum benim ilk faturam çıktı ancak telefondan da teyit aldığım gibi numara taşıma yapan abonelere ait senin gösterdiğin bu detayda bir bilgi verilemiyormuş. Faturada sadece şehir içi, GSm vs.. gibi kriterler var ama gelecekte olacakmış, inşallah

     Superonline Numara Taşıma ve Super Numara Bilgi Paylaşımı ve Teknik Sorunlar




  • @eozen81 bu konuda seni yanılttıysam veya yanıltacak ifadem olduysa çok özür dilerim, benim kullandığım supernumara ile senin numaranın ne farkı var hepsi voip hizmeti hepsi kayıt altında değil mi, analog santral mi kullanıyorlar, neye göre ücretlendiriyorlar peki, "ben görüşme yapmadım ne bu fatura!" desek şak diye çıkarırlar, bunu onlar görebiliyorsa müşterinin de görebilmesi gerekir, ben artık teknolojinin geldiği seviyede onu yapamıyoruz bunu edemiyoruz safsatalarına tokum yemem, beklemiyordum ama bu beceriksizliği yapmaları beni çok ta şaşırtmadı, işlerine gelmiyordur ondan ayrıntı vermiyorlardır, ben fibersese geçtiğimde aylık 90 dk bedava konuşma kampanyası vardı ama görüşmelerimin hepsini faturalandırmışlardı arayıp itiraz etmeseydim öylece sokuşturacaktı, bir haftadır supernumara hizmetini kullanamıyorum iyi ki numaramı taşımak için acele etmemişim burada da acele edilmemesini tavsiye etmiştim, bir sorun için aradığım teknik köstek modeme uzaktan reset attı ve resmen içine s.çtı, düzeltemiyor/düzeltmiyor ben de bıktım artık aramiycam tüm hizmetleri iptal edeceğim, aklınızda olsun mh arayıp teknik destek isterken 40 kere düşünün bozmak onlardan düzeltmek için peşlerine düşmek bizden çünkü, sorunsuz kullanımlar dilerim

     Superonline Numara Taşıma ve Super Numara Bilgi Paylaşımı ve Teknik Sorunlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umtyilmz

    hayırlı olsun hocam ...

    Mersine de gelse de kurtulsak artık şu türktelekom belasından ...



    İnşallah Mersine de gelir de bir beladan kurtulur, diğer bir belaya kavuşursunuz.
  • Superonline`in super telefon hizmeti beni yine sasirtmayi basardi arkadaslar.

    Dunden beri karsi taraf beni aradiginda baska bir numara cikiyordu.Bugun aradik musteri hizmetlerini 10dk bekledikten sonra sonunda birisiyle gorusebildik.Sorunumu anlattim boyle boyle gelen cozum beni gercekten sasirtti.Oncelikle sorunun telsiz telefonlarda yasandigini soyledi(arandigimda baska numaraya yonlendirme nasil telsiz telefon sorunuysa artik )Sonra tamam ben duzettim simdi dedi,tmm.Sorun duzelmisti.

    Buraya kadar tmm ama benim anlamadigim nokta

    1.Numarayi kim baska yere yonlendirdi.(Bence SOL )TT ninde boyle birsey yapmayacaginida garanti edemiyorum maalesef.
    2.Superonline kendi kendine boyle birsey yapabilir mi.Hem ben madur oldum hem karsi taraf adam artik sovmeye bikmistir.




  • tt sabit hattan arayanlarla görüşemiyorum ses duyulamayacak kadar derinden geliyor, sanki paralel veya dinleniyor gibi ama gsm den arayanlarda bir problem yok, sorun bende mi diye farklı cihaz ve hatlardan denedim maalesef tt hattından mh aradığımda dahi ses çok derinden geliyor, galiba tt tarafında bir ayar bozukluğu durumu hakim, sizlerde durum nedir?
  • Bozuk ise söyle hocam, belki yapılacak bişey vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bossa -- 19 Eylül 2010; 22:03:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thor1

    tt sabit hattan arayanlarla görüşemiyorum ses duyulamayacak kadar derinden geliyor, sanki paralel veya dinleniyor gibi ama gsm den arayanlarda bir problem yok, sorun bende mi diye farklı cihaz ve hatlardan denedim maalesef tt hattından mh aradığımda dahi ses çok derinden geliyor, galiba tt tarafında bir ayar bozukluğu durumu hakim, sizlerde durum nedir?


    Bu sorun ne sizden ne de Superonline'dan kaynaklanıyor. Şu anda çözülmesi için çalışılıyor. Her yerde yok bu sorun ama çoğu yerde var. Yakında çözülür diye umuyorum. Türk Telekom tarafında yapılması gerekenler var.
  • TT çok komik yaa... Amcam başvurdu, kimlik fotokopisini falan gözünün önünde göndermişler. 1ay sonra dönmüşler ilk soyadınız yanlış diye (kızlık soyadı). Resmen gülmekten öldük
  • Bugün enteresan birşey oldu. Cep telefonumdan kuzen aradı. Ev telefonundan bana ulaşamadığını söyledi. Düşmüyormuş telefon. Ben de fazla üzerinde durmadım. Konuştuk, kapattık. 15 dakika sonra ev telefonu çaldı. Kuzenin numarası görünüyor ekranda. Açtım ama ses yok karşı tarafta. Kapattım. 15 saniye sonra yine çaldı ama bu sefer numara çıkmadı. Sonra kuzeni aradım. 2 kere aramış beni. Ama 15 dakika sonra ev telefonu çaldı.

    Daha sonra cebimden evi çaldırdım, sorunsuz bir şekilde çaldı. Hemen ardından bir daha aradım, meşgul çaldı. Tekrar tekrar denedim 5 dakika boyunca ama hep meşgul çaldı. Halbuki telefon açık bile değildi. Modeme reset attım ve düzeldi. Sanırım arada sırada modeme reset atmak gerekiyor.




  • arkadaşlar direk 212 alan kodlu numara alamıyoruz sanırım. Telekomdan hat açtırsak onu hemen superonline'a taşısak olur mu?
  • 850 li numara ile ses hizmeti almak için talepte bulundum. 1 saat içinde sms geldi telefona 850 li numaramı ilettiler ben arama yapabiliyorum ama beni kimse arayamıyor. Ceplerden arayınca ekranda yanlış/geçersiz numara diyor. Kaç günde aktif olacak bu numara acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okttay

    arkadaşlar direk 212 alan kodlu numara alamıyoruz sanırım. Telekomdan hat açtırsak onu hemen superonline'a taşısak olur mu?


    TT'den alırsan yeni hattın en az 3ay kullanman gerekicektir arkadaşım. Ondan sonra taşıyabiliyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okttay

    850 li numara ile ses hizmeti almak için talepte bulundum. 1 saat içinde sms geldi telefona 850 li numaramı ilettiler ben arama yapabiliyorum ama beni kimse arayamıyor. Ceplerden arayınca ekranda yanlış/geçersiz numara diyor. Kaç günde aktif olacak bu numara acaba


    SMS geldiyse aktif olmuştur. Müşteri hizmetlerini aramanı ve sorununu oraya iletmeni tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okttay

    850 li numara ile ses hizmeti almak için talepte bulundum. 1 saat içinde sms geldi telefona 850 li numaramı ilettiler ben arama yapabiliyorum ama beni kimse arayamıyor. Ceplerden arayınca ekranda yanlış/geçersiz numara diyor. Kaç günde aktif olacak bu numara acaba


    Arama yapabildiğinize göre numara zaten aktiftir. Arayamayanlar ya 0850'li numaraya arama özellikleri kapalı bir hattan arıyorlardır ya da serviste bir sorun vardır. Müşteri hizmetleri çözer bu sorunu. Bölgesel olarak buna benzer sorunlar yaşanmakta. Özellikle sabit telefonlardan aranamama ve numara çıkmaması konusunda.
  • 212li hattım var 212li numaralardan aranamıyorum.Hattı telekoma nasıl taşırım ?.Müşteri hizmetleri ayarları kontrol etti modeme dosya gönderdi birşey değişmedi

    ekleme yoğun aramalar sonucu düzeltildi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aksakallı Dede -- 5 Ekim 2010; 23:45:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeYYaH-1

    Merhaba,

    Arkadaşlar anladığım kadarı ile sabit numara taşıması yapanlar sadece fiber internet kullanıcıları yanlışım var ise biri düzeltsin. Benim asıl merak ettiğim konu ADSL kullanıcıları numara taşıma yaptı mı?
    Eğer Superonline ADSL kullanıcısı olup da numara taşıma yapan var ise birkaç sorum olacaktı.

    1- Ben ev telefonunu hiç kullanmıyorum sadece ADSL hizmeti için kullanıyorum ve sabit olarak 12.33 TL fatura ödüyorum. Bu taşıma işlemini gerçekleştirdiğimde Türk Telekom'a herhangi bir bağımlılığım olacak mı? oraya bir fatura ödemeye devam edecek miyim? Superonline müşteri hizmetleri sabit ücret konusunda en az 4.5 TL ücret olduğunu belirtmişti ama Türk telekom kısmını sormadım doğrusu onu çok merak ediyorum.

    2- Sabit telefonumun hiçbir numarasını değiştirmeden ön kodu ile birlikte kullanmak istiyorum başka şehire götürmek gibi bir isteğim yok çünkü. Bununla ilgili bir problem yaşayan var mı? İlla 0850 li kod alacaksın diyorlar mı?

    Özetle fiber internet abonesi olmayan ama numara taşıması gerçekleştirenler var ise onların görüşlerini almak istiyorum.

    Teşekkürler.



    Seyyah Selam

    Adsl üzerinde numara taşıma süreci fibere göre biraz daha farklı.Eğerki evinde 2 tane telefon hattın var ise birisi üzerinden Superonline adsl i alarak 2. numaranı bu adsl üzerine taşıyabiliyorsun.




  • Merhaba arkadaşlar

    Yazılanları okudum. Bilgilerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Benim birkaç sorum olacak. Bilen/Deneyimleyen arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.

    1)Anladığım kadarıyla numaramızı taşıdığımızda şehir kodumuz değişmiyor (Eski TT nomuz 0212 xxx şeklinde gidiyorsa numarayı olduğu gibi taşıyabiliyoruz)

    Bu konuda fiber ses sayfasında bilgi eksikliği olduğunu düşünüyorum

    2)Ben Adana'da oturuyorum, Fiber internet hizmeti yeni verilmeye başladı.Adana'dan fiber internet ve/veya fiber ses hizmeti kullanan arkadaş varsa sistemin kararlılığı ve mh,teknik desteklere çözüm süreleri gibi konularda beni bilgilendirebilirse sevinirim.

    Herkese iyi forumlar...
  • hem interneti, hemde numaramı taşıyanlardanım. numara aktifleştiği gün kontrol amaçlı cepten aradım ev telefonu yerine kayıtta verdiğimiz diğer cep telefonu çalmazmı. test amaçlı başkalarınada arattırdım hepsindede cep çaldı. mh'yi aradım düzelttim tekrar deneyin dedi ve hat normale döndü. bu işlemi modemden yapabilirmiyiz diye sordum hayır dedi. garip geldi bana.

    bu arada modem arayüzünde telefonla ilgili yere nasıl giriyoruz, ben bulamadım bir türlü. resim eklerseniz iyi olur...
  • Ben kullanıyorum. 2 hafta evveline kadar zırt pırt kesiliyordu hizmet. Arayan birisi olduğunda bazen benim sesim karşıya gitmiyordu.Vs...vs..
    2 hafta evvel yine problem olduğunda müşteri hizmetlerini aradığımda yetkili son yazılımı gönderelim modeminize dedi ve modem kapanıp açıldı. O günden beri bir daha sorun yaşamadım hiç.
    Bence temel eksiklik hattın alarm sistemleri ile uyumsuz olması. Ev alarmım merkezi arıyor ancak haberleşme sağlayamıyor. Defalarca aradım müşteri hizmetlerini, "üzerinde çalışılıyor, kesin tarih veremeyiz" diye sallıyorlar.
  • bende bu hizmete yeni geçtim. benim sorunlarım çok garip. bu bahsadeceğim sorunla bu hizmete girdiğim ilk günde karşılaştım. Salonumda WD LIVE media player var. o network kablo ile modeme bağlı. Telefon hattımda haliyle aynı modeme bağlı. ben bu modem aracılığyla bilgisayarımdaki filmlerimi izliyorum. Buraya kadar herşey normal. Ancak film izlerken telefon çaldığı zaman film donuyor resmen kilitleniyor kalıyor. Noluyor dedim. PC mi resetlendi diye gittim odaya herşey normal. telefonla konuştuktan sonra Media playerı kapadım açtım kaldığım yerden devam ettim. Böyle saçmalık olurmu ya. Bir kaç kez daha yaptı böyle. Ayrıca şehir içini aramam için bulunduğum şehrin kodunumu girmem gerekiyor her seferinde? birde telefondada karşımdaki kendi sesini duyduğunu söylüyor yani senkron sorunu var birde. Ben şimdiden pişman olmaya başladım bu işte.

    Birde evden kendi cep telefonumdan evi aradığımda çalıyor ancak telefonu kapattığımdada çalmaya devam ettiğine şahit oldum. 4-5 kere çalmaya devam etti. acaba başkasımı arıyor diye düşündüm artık. kaldırdığımda çevir sesi çıktı.
    çok garip ya.


    bu arada fiber sınırsız internet kullanıcısıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @NTARES -- 2 Aralık 2010; 20:31:41 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.