Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (298. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.209
Cevap
35
Favori
1.041.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergungur

    quote:

    Orijinalden alıntı: favoriteteam

    2011 Aralık ayında 25.000tl ödeyerek 149.000km de ilk sahibinden olarak aracımı aldım. full yetkili servis bakımlı bir araçtı. ama aracım arıza değil ağır bakım istedi. 158.000de yarı otomatik vites baskı bitti volant filan değiştirdik. sonra 180.000km/10 yıl triger ömrü olduğunu araştırdım. önceki sahibine sordum degistirmemis tabi onu da 172.000de değiştirdim. sonra 188.000deyken turbo ıslık sesi veriyordu onu da turbo tamircisinde tamir ettirdim. ardından 205.000km deyken otomatik vites sanzimani 6.vites dişlisi kırıldı onu da yaptırdım. yani size tavsiyem bakımı iyi yapılsa da motor arıza çıkarmasa da kilometresi yüksek araç almak uzun vadede pahalıya patlıyor. az kilometreli dizel bulmak mümkün olmuyor tabiki ama bulmaya çalışmanız gerek.veya atmosferik motorlu LPG montajı yapılmış LPG sisteminde sorun olmayan düşük kilometreli araçlara yonelirseniz daha iyi olacaktır.

    aynı macerayı 2009 c4'ümle ben de yaşadım, turbo hariç olmak üzere.. (henüz 170bine gelmedim)

    baskı balata volant için 1000-1500
    triger için 700-800 masraf yaptım..

    ama bence araç benzinli de olsa bu masrafları yapacaktım,
    lpg de canımı sıkıp duracaktı yok titredi yok istop etti diye

    ben böyle donanımlı ve dizel otomatik konforunu sunan bu aracı almanın - 2-3 bin lira masrafı da göze alarak - doğru bir tercih olacağını düşünüyorum,
    bu fiyatlara zaten düşük kilometreli c sınıfı yeni nesil araç -hele otomatik- bulmak pek mümkün değil.

    turboyu korumanın en önemli formülü total ineo ecs fuel economy 5w30 tam sentetik motor yağı kullanmak ve yağ filtresini orijinal olarak değişimine dikkat . ardından aracı ilk calistirmada turbo nun yağlanması için bir süre beklemek. ben emniyet kemeri ışıkları sonene kadar bekliyorum. aracın motorunun ısındığı bir yolculuktan geldikten sonra araçin kontagini kapatmadan önce bir süre beklemek.

    sanırım bizim hatamız motor yağı tercihi oldu ondan turbo ıslık sesi yapmaya başladı. 5w40 veya 10w40 yağ koymak büyük hata oluyor.

    Bu fiyatlara gerçekten de otomatik olarak C4 hariç elle tutulur bir araç yok. C sınıfı olarak sadece C4 sıkıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2011 c4 1.6 e-hdi comfort plus otm. araç sahibiyim. yaklaşık 20 gün önce 81.000'de aldığım arabamdan şu ana kadar çok memnunum.
    yeni yeni keşfediyorum özelliklerini :) forumu takip ediyor ve çok faydalı buluyorum.
    bir sorum olacak; bu araçta "follow me home" denilen özellik mevcutmu mevcut ise nasıl aktif hale getirilir? (not: far sensörü aktif durumda kullanıyorum)
  • Mer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    2012 model dizel otomatik exclusive donanim, 70 bin km.de, saticinin hatasiz boyasiz bakimlari duzenli yapildi dedigi bir arac var. Elli bin TL ye verecek gibi. Sizce fiyat nasil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersantyana kullanıcısına yanıt
    exclusive paket olduğundan emin iseniz ve kazasız olduğundan emin iseniz iyi olmasa da piyasa değerinde bir fiyat. birkaç ay önce arkadaşım 2012 model 1.6e-hdi comfort plus paket 76.000km de 1 kapısı değişme 2 parça boya aracı pazarlikla 42.000e çok ucuza aldı. normalde o araç şuan 45 46 yapıyor sizin araçta masajli koltuk var ise exclusive donanimdir. ona bakın bir de expertiz yaptırın kazasız ise 50ye alın derim. tabi otomatik ise. benim dediğim araç otomatik de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam aleykum arkadaslar iki once dacia sandero almaya karar vermistim daha sonra favorilerimde 2009 citroen c4 1.6 110 hb sx pk lpg li araci gormeye gittim bugun(istanbul) satici sahibinden kazasiz boyasiz oldugunu soyledi arac 99binde 36 bin lira istedi 35 bine el sikistik 250 lira kapora verdim pazartesi ekspertiz yaptirip satisini almak icin anlastik daha sonra son dakika ekspertizi bugun yaptiralim dedik gittik ozel bir firmaya maslakta araci cok begendim temiz ve diri gorunuyor ekspertiz sonrasi aracin sag tarafi boyali cikti cok uzuldum gercekten arabayi begenmistim sonra fiyati 34250 ye indirdik ama iki gun dusunmek istiyorum dedim cok zor durumdayim arkadaslar araniza yeni katildim ama forumu surekli takip ediyorum aracin boya disinda hicbir sikintisi yok ekspertizi yapan usta da cizik ya da surtme boyasi ciddi degil sadece iki tane iki karis macun cekilmis diger yerler verniklenip boyanmis yuzeyel diyor bir cocugum var Allah kismet ederse de ikincisi yolda arabaya da cok ihtiyacim var ama aldigim arabada da sikinti yasamak istemiyorum daha once 2011 ford fieatam vardi gecen yil sattim onu da ekspertiz yaptirip kazasiz boyasiz diye almistim sonrasinda 10250 lira hasar kaydi cikti herkes gecen yil arabasini 28 29 a satarken ben 60 bindeki arabayi 24e sattim tekrar buna benzer birsey yasamak istemiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim iki gunum var karar vermek icin acil cevaplarinizi bekliyorum cok tesekkurler.aracin ilani veya fotolarini yuklemeye calisacagim hayirli geceler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 307871943 aracin ilan nosu bu sahibinden.com icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firari_3427

    Selam aleykum arkadaslar iki once dacia sandero almaya karar vermistim daha sonra favorilerimde 2009 citroen c4 1.6 110 hb sx pk lpg li araci gormeye gittim bugun(istanbul) satici sahibinden kazasiz boyasiz oldugunu soyledi arac 99binde 36 bin lira istedi 35 bine el sikistik 250 lira kapora verdim pazartesi ekspertiz yaptirip satisini almak icin anlastik daha sonra son dakika ekspertizi bugun yaptiralim dedik gittik ozel bir firmaya maslakta araci cok begendim temiz ve diri gorunuyor ekspertiz sonrasi aracin sag tarafi boyali cikti cok uzuldum gercekten arabayi begenmistim sonra fiyati 34250 ye indirdik ama iki gun dusunmek istiyorum dedim cok zor durumdayim arkadaslar araniza yeni katildim ama forumu surekli takip ediyorum aracin boya disinda hicbir sikintisi yok ekspertizi yapan usta da cizik ya da surtme boyasi ciddi degil sadece iki tane iki karis macun cekilmis diger yerler verniklenip boyanmis yuzeyel diyor bir cocugum var Allah kismet ederse de ikincisi yolda arabaya da cok ihtiyacim var ama aldigim arabada da sikinti yasamak istemiyorum daha once 2011 ford fieatam vardi gecen yil sattim onu da ekspertiz yaptirip kazasiz boyasiz diye almistim sonrasinda 10250 lira hasar kaydi cikti herkes gecen yil arabasini 28 29 a satarken ben 60 bindeki arabayi 24e sattim tekrar buna benzer birsey yasamak istemiyorum yardimci olursaniz cok sevinirim iki gunum var karar vermek icin acil cevaplarinizi bekliyorum cok tesekkurler.aracin ilani veya fotolarini yuklemeye calisacagim hayirli geceler.

    Kardeşim kendini çok zor durumda hissetme. Üzüldüğün zorda kaldım dediğin şey aman bu olsun.. İnşallah sıkıntı yaşayacağın bir manzarayla karşılaşmazsın tabi ama yüreğini de ferah tut bence, dertse ne dertler var onları düşün ki gönlün açılsın..

    Hayırlı alışverişler olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eyvallah abi sagolasin sizce ne yapmaliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence şase numarasını al,
    hem 5664'e gönder,
    hem bir sigortacı ile görüş.

    kapı içlerinde boya olmadığından emin ol..

    bu aracın dizeli makbul ve prim yapar, lpg'li bu aracın değerini korumada ve lpg'de yorucu yönleri olabilir diye düşünüyorum,
    gene de sandero alacağıma bunu alırdım sanırım ailemle güven ve konfor bakımından daha üstün bir araba olduğu için.

    2009 model istanbul arabasının yanlarının boyalı olması vazgeçmek için yeterli bir sebep olmazdı benim için. kapı içleri, direkler ve kapı üstü çıtaları boyalı olsaydı almazdım..
  • Eyvallah sag taraf komple boyali kapi iclerinde boya yok ama kapi ustu citalari ve sag ust direk de dahil sag taraf boyali camurluklar da dahil yarin kismetse problem olmadan kaporami ve ekspertiz ucretimi alacagim saticiyla konustum vazgectigimi soyledim eger 34250 liradan asagi cok uygun fiyat soylerse alabilirim ama fiyat indirecegini hic sanmiyorum hayirlisi olsun araba arastirmaya devam hayirli aksamlar cumleten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firari_3427

    Eyvallah abi sagolasin sizce ne yapmaliyim?

    2010 yılında ,2008 model 53 bin kmdeki C4 ümü ön ve arka tampon değişmiş olarak aldım. bir motosiklet galeri sahibinin eşi kullanıyormuş, kadın maşşallah park ederken ön tampon arka tampon dağıtmış :) yektili serviste değişmiş.
    6 yıldır aracı kullanıyorum. Ne şanzıman nede motor olarak çok şükür bir sıkıntı çıkartmadı, tek masrafı bakımları ve rutin değişmesi gereken parçalar oldu (ön takım disk falan filan)
    istanbul içinde problemsiz araç bulmak zor, yeter ki tek sıkıntısı bahsetmiş olduğunuz gibi olsun.

    hayırlısı ile inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kotumuren -- 21 Haziran 2016; 8:07:30 >
  • 2013 model c4, 100.000km fakat direksiyon üzeri pul pul atmış. Kronik bir problem var mı direksiyonlarında yoksa aracın km'si ile oynanmışmıdır?
  • Merhaba, 2006 model dizel sx paket buldum 170000 km'de 110'luk. Alınır mı sizce 26500'e? Arıza çıkartan bir modelmidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar c4 alacak gibiyim. Bi araç var.

    2012 model exclusive dizel otomatik beyaz 58000km de. cam tavanlı + kör uyarılı. hatasız diyebilirim 2 tane ezik ve sürtünme var. Navigasyon yok.

    56500 e iyi mi.

    Bir de motor kaputunda kronik boya atma sorunu mu var. Bi kaç ilanda gördüm Yüzde kaçında ve hangi modellerde var.var.şuan kafamı kurcalayan bi bu var.

    60000 bakımında ne vardı. Triger baskı balata şanzıman yağı vs.Ve alırken neye dikkat etmeliyim

    Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tambjk

    2013 model c4, 100.000km fakat direksiyon üzeri pul pul atmış. Kronik bir problem var mı direksiyonlarında yoksa aracın km'si ile oynanmışmıdır?

    normalde öyle bir durum olmuyor kronik bir şey değil. ama fabrikasyon hatalı da olabilir hemen pul pul attı diye km oynanmış olmayabilir.
    ama muayenesi yeni yapılmış ise km. düşme ihtimali yüksek. çünkü sıfır alınan bir 2013 model aracın 3 yıl sonrasında muayene vakti geldiğinde km.si yüksek olan bir aracı muayeneye km düşürtüp götüren galericiler oluyormuş. buna dikkat etmek gerek. ilk muayenesi yapılmış araçları yetkili servisten bakım sorgulaması yaptırmak gerek. ama her bakıma yetkili servise girmediyse de anlaşılmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772

    Merhaba, 2006 model dizel sx paket buldum 170000 km'de 110'luk. Alınır mı sizce 26500'e? Arıza çıkartan bir modelmidir?

    2005 ve 2006 modeller yeni çıkan seri olduğu için kronik sorunları olduğu iddia ediliyor. 2007den itibaren bu sorunlar giderildi deniliyor. ama bu sadece dedikodu. ama genel olarak 170bin de dizel c4 bakım isteyecektir. yani bakım isteyeceği için size masraf açabilir. 180binde triger var. o değişmiş mi sorgulayın. baskı volant ne zaman değişmiş sorgulayın. turbosu sağlıklı mı baktırın. şanzıman ne durumda baktırın v.s v.s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayalp9

    Arkadaşlar c4 alacak gibiyim. Bi araç var.

    2012 model exclusive dizel otomatik beyaz 58000km de. cam tavanlı + kör uyarılı. hatasız diyebilirim 2 tane ezik ve sürtünme var. Navigasyon yok.

    56500 e iyi mi.

    Bir de motor kaputunda kronik boya atma sorunu mu var. Bi kaç ilanda gördüm Yüzde kaçında ve hangi modellerde var.var.şuan kafamı kurcalayan bi bu var.

    60000 bakımında ne vardı. Triger baskı balata şanzıman yağı vs.Ve alırken neye dikkat etmeliyim

    Yardımcı olursanız sevinirim

    almayın çok pahalı. abartı kazık. fiyatlar çok yükseldi ama o kadar da değil.
    5 ay önce arkadaşım 42.000tl ye comfort plus donanım aldı. 1 değişenli 1 boyalı
    sizin araç exclusive donanım cam tavan kör nokta var ve hatasız. 14500tl daha pahalı. neredeyse bir araba parası. abartmaya gerek yok.
    2007 aracım var benim aracın da motor kaputu pul pul boya atması yaptı. bunu sizden duydum ama olabilir öyle bir şey.
    60.000 bakımında bir şey yok. mcp şanzımanda yağ değişimi olmaz. triger 10yıl/180.000km zaten.
    alırken expertize sokturun baktırın herşeyine işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 2013 modellerin 2011 2012 lerden beygirinin 115hp olmasından başka farkı nedir

    Ayrıca 54500e bıraktı ama ilandaki gibi temiz çıkmadı. Son gönderdiği resimlerde baya bi ezik çizik sürtünme var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpha9 -- 25 Haziran 2016; 21:15:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar aracımın aküsünü değiştirmek istiyorum. start-stoplu cihazlara jelli akü almam gerektiği şeklinde bir bilgiye ulaştım ne derece doğru, ve kaç amperlik akü almam lazım???
    (2 ay önde aldığım aracım 5 yaşında, durakladığımda start-stop ışığı yanıp sönüyor ama motor stop etmiyor. aküden kaynaklanabileceğini söylediler.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 296297298299300
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.