Şimdi Ara

Citroen C4 2005-2011 (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.207
Cevap
35
Favori
1.040.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeş citroende yeni 0 faiz kredili kampanya başladı 10 milyar 6 ay haberin olsun
    quote:

    Orjinalden alıntı: iverson03

    az önce eşim aradı ve sıfır faiz kampanyasının sadece C5 modelinde olduğunu söyledi. biz faiz işine girmek istemiyoruz. ama bu arabayı alacam hayırlısıyla, gerekirse yaza kadar beklerim ama bu aracı alırım. zaten nerdeyse tüm firmalar satışlar durgun olduğu için başta sıfır faiz olmak üzere bir çok kampanya yaptıkları için bence bu olayı citroen de başlatır diye düşünüyorum. başlattığı an C 4 üme kavuşacam inşallah.
  • sağol kustun. zaten bende yukarıda yazmuştım. ama maalesef 6 ay çok az benim için. 12 ay ve yukarısını bekliyırum, dur bakalım inşallah bir daha ki ay da o kampanyayı yaparlar.
  • kesin yaparlar şimdi daha yeni senenin başı.. yaza doğru mutlaka olur ve umarım c4 üne kavuşursun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: royartar

    kesin yaparlar şimdi daha yeni senenin başı.. yaza doğru mutlaka olur ve umarım c4 üne kavuşursun

    ne diyeyim Allah sesini duysun, aminnnnnnn
  • FORUM BAŞLIĞI GÜNCELLEDİM...

    BU DAHA İYİ SANIRIM..
    DAHA GENEL OLDU...
    TÜM C4 SAHİPLERİNE HİTAP EDİYOR..
    DOĞRUSUDA BU ZATEN...
  • cok iyi yapmışsın eline sağlık
  • kusmadım custun
    quote:

    Orjinalden alıntı: iverson03

    sağol kustun. zaten bende yukarıda yazmuştım. ama maalesef 6 ay çok az benim için. 12 ay ve yukarısını bekliyırum, dur bakalım inşallah bir daha ki ay da o kampanyayı yaparlar.
  • Aracımla park ederken sağ taraftaki park demirini görmedim ve küçük bir kaza yaptım. Bunun sonucunda sağ ön kapı da içeriye doğru bir göçük meydana geldi.

    Kaportanın bu kadar zayıf olması ve anında kağıt gibi buruşması beni üzdü açıkcası. Aracı alırken bayide bir domuza çarptıktan sonra defalarca takla atmış bir araç ve bir de alkollü bir arkadaşın yüksek süratle bir apartman inşaatının içine dalmış halini görmüş ve aracın 4 bir yanında bulunan koruyucu barların ne kadar işe yaradığını anlamış, aracın güvenliğine hayran kalmıştım.

    Araca boşu boşuna 5 yıldız vermemişler euroncap testinde. Ancak o görüntülerde o kadar dikkatimi çekmeyen kaporta bu kadar küçük bir çarpmada bu kadar çok defermasyona uğraması beni çok şaşırttı. Kapının yanında ki çıta paramparça oldu. İnsan o görüntülerden sonra gerçekten aracını bir taş edasıyla görüyor ama gerçek hiçte öyle değilmiş. Bu konuda biraz daha çalışılması gerekiliyor sanırım.

    Cam tavan konusu dikkatimi çekti değinmeden edemeyeceğim. Cam tavanı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bence araca çok farklı bir hava veriyor. Ama tabii ki her gülün bir dikeni var. Özel ilgi isteyen bu tavan özellikle büyükşehirlerde yaşayan insanlar için arkadaşında başına geldiği gibi tahrip edilme riski yaşanıyor ve korunması gerekiyor. Aracı genellikle korumalı otoparklarda bulundurmalı ve yüzeyinin temizliğine dikkat edilmelidir.

    Özellikle Gümüş renklerdeki araçlara yakıştığını düşündüğüm cam tavan aracına yeterli özeni gösterebilecek herkese tavsiye ediyorum. Saygıyla..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ygz26_C4

    Aracımla park ederken sağ taraftaki park demirini görmedim ve küçük bir kaza yaptım. Bunun sonucunda sağ ön kapı da içeriye doğru bir göçük meydana geldi.

    Kaportanın bu kadar zayıf olması ve anında kağıt gibi buruşması beni üzdü açıkcası. Aracı alırken bayide bir domuza çarptıktan sonra defalarca takla atmış bir araç ve bir de alkollü bir arkadaşın yüksek süratle bir apartman inşaatının içine dalmış halini görmüş ve aracın 4 bir yanında bulunan koruyucu barların ne kadar işe yaradığını anlamış, aracın güvenliğine hayran kalmıştım.

    Araca boşu boşuna 5 yıldız vermemişler euroncap testinde. Ancak o görüntülerde o kadar dikkatimi çekmeyen kaporta bu kadar küçük bir çarpmada bu kadar çok defermasyona uğraması beni çok şaşırttı. Kapının yanında ki çıta paramparça oldu. İnsan o görüntülerden sonra gerçekten aracını bir taş edasıyla görüyor ama gerçek hiçte öyle değilmiş. Bu konuda biraz daha çalışılması gerekiliyor sanırım.

    Cam tavan konusu dikkatimi çekti değinmeden edemeyeceğim. Cam tavanı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bence araca çok farklı bir hava veriyor. Ama tabii ki her gülün bir dikeni var. Özel ilgi isteyen bu tavan özellikle büyükşehirlerde yaşayan insanlar için arkadaşında başına geldiği gibi tahrip edilme riski yaşanıyor ve korunması gerekiyor. Aracı genellikle korumalı otoparklarda bulundurmalı ve yüzeyinin temizliğine dikkat edilmelidir.

    Özellikle Gümüş renklerdeki araçlara yakıştığını düşündüğüm cam tavan aracına yeterli özeni gösterebilecek herkese tavsiye ediyorum. Saygıyla..


    Geçmiş olsun... Sağlık olsun yeter.

    Şimdiye kadar gördüğüm bütün kaza arabaları özellikle kapı bölgelerde kaportaları zayıf oluyor...
  • Geçmiş olsun arkadaşım..
    Artık yeni nesil araçların çoğunda kasayı hafifletmek ve emici bir özellik katmak için dış yüzeyi bu şekilde yapıyorlar. Güvenliği ise seninde bahsettiğin gibi çelik koruyucu barlar ile sağlıyorlar... Tabii dış bölgeyide sağlamlaştırmak mümkündür. Ama herşey maliyet.. Bunu anca mercedes sınıfında bir aracta bulabiriz ve unutmaki bu bize biraz pahallıya patlar...
    Tekrar geçmiş olsun...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ygz26_C4

    Aracımla park ederken sağ taraftaki park demirini görmedim ve küçük bir kaza yaptım. Bunun sonucunda sağ ön kapı da içeriye doğru bir göçük meydana geldi.

    Kaportanın bu kadar zayıf olması ve anında kağıt gibi buruşması beni üzdü açıkcası. Aracı alırken bayide bir domuza çarptıktan sonra defalarca takla atmış bir araç ve bir de alkollü bir arkadaşın yüksek süratle bir apartman inşaatının içine dalmış halini görmüş ve aracın 4 bir yanında bulunan koruyucu barların ne kadar işe yaradığını anlamış, aracın güvenliğine hayran kalmıştım.

    Araca boşu boşuna 5 yıldız vermemişler euroncap testinde. Ancak o görüntülerde o kadar dikkatimi çekmeyen kaporta bu kadar küçük bir çarpmada bu kadar çok defermasyona uğraması beni çok şaşırttı. Kapının yanında ki çıta paramparça oldu. İnsan o görüntülerden sonra gerçekten aracını bir taş edasıyla görüyor ama gerçek hiçte öyle değilmiş. Bu konuda biraz daha çalışılması gerekiliyor sanırım.

    Cam tavan konusu dikkatimi çekti değinmeden edemeyeceğim. Cam tavanı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bence araca çok farklı bir hava veriyor. Ama tabii ki her gülün bir dikeni var. Özel ilgi isteyen bu tavan özellikle büyükşehirlerde yaşayan insanlar için arkadaşında başına geldiği gibi tahrip edilme riski yaşanıyor ve korunması gerekiyor. Aracı genellikle korumalı otoparklarda bulundurmalı ve yüzeyinin temizliğine dikkat edilmelidir.

    Özellikle Gümüş renklerdeki araçlara yakıştığını düşündüğüm cam tavan aracına yeterli özeni gösterebilecek herkese tavsiye ediyorum. Saygıyla..
  • gecmiş olsun dileklerimle
  • geçmiş olsun, üzüldüm. dkkatli olalım arkadaşlar.
  • öncelikle çok geçmiş olsun. bende polo dan sonra park ederken C4'te henüz alışamadığım için çok temkinli hareket ediyorum ve bazen küçük arabanın avantajlarını özlüyorum.

    Araçlarda çelik barlardan dolayı dikkat ederseniz çamurluklarda çok hafif malzemeden yapılmış durumda!, kaportanın çabuk deforme olması aslında çarpışma anındaki enerjiyi absorbe etmesi açısından çok önemli.

    mesela küçük smart ile bir E serisi araç 50 km hızla çarpıştırıldı. mercedeste ön motora kadar girdi ama içerde en ufak bir deformasyon yok. ve smartın önü olmadığı için zaten deformasyon çok az oldu ama çarptıktan sonra geriye doğru 2 takla attı:(( ama halen güveli sayıldı. işte kalite...
    ayrıca smart'ı 110km/h ile duvara vurdurdular. aracın önü gitti ve araç 1 sn. içinde durdu bu yüzden organlar bu ani duruşa dayanamayıp parçalanacağı için insan hayatını kaybeder fakat arabanın içi sağlam!!!

    geçen serviste 1500km bakıma gittiğimde bir C4 sahibiyle konuştum. ist.dakiler bilirler Soyaktan Göztepe köprüsüne 100km/h hızla inerken aniden önüne bir araç kırınca freni köklemiş ve aracın arkası kendini hafif bırakmış. fren testlerinde 37 m.de duran bir araç için benimde kafamı karıştırdı.
    bu arada servisten sorduğunuz bir soruya cevap almanız çok zor. kimse doğru dürüst bir bilgiye sahip değil.

    Arkadaşım tekrar geçmiş olsun...
  • Çok geçmiş olsun, daha da kötüsü olabilirdi.ayrica hiç kimse arabasi ne olursa olsun arabasına güvenmesin!! sonuçta o da insan yapımı bir makina. Bir yere kadar korur!! bliiyoruz ki 70 km bir çarpışma aninda bile insan hayatını kaybedebiliyor.
  • up ^^^^^^.. güncelleme
  • arkadaşa gönülden katılıyorum.böyle güzel bir kasayı niye benzinli motorla heba ederler anlamak mümkün değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN

    asıl pazarlama hatasını o 1.6 110bg dizel motorun vtr e konmuş modelini tr ye getirmemekle yapıorlar
  • çok geçmiş olsun arkadaşım...

    quote:

    Orjinalden alıntı: ygz26_C4

    Aracımla park ederken sağ taraftaki park demirini görmedim ve küçük bir kaza yaptım. Bunun sonucunda sağ ön kapı da içeriye doğru bir göçük meydana geldi.

    Kaportanın bu kadar zayıf olması ve anında kağıt gibi buruşması beni üzdü açıkcası. Aracı alırken bayide bir domuza çarptıktan sonra defalarca takla atmış bir araç ve bir de alkollü bir arkadaşın yüksek süratle bir apartman inşaatının içine dalmış halini görmüş ve aracın 4 bir yanında bulunan koruyucu barların ne kadar işe yaradığını anlamış, aracın güvenliğine hayran kalmıştım.

    Araca boşu boşuna 5 yıldız vermemişler euroncap testinde. Ancak o görüntülerde o kadar dikkatimi çekmeyen kaporta bu kadar küçük bir çarpmada bu kadar çok defermasyona uğraması beni çok şaşırttı. Kapının yanında ki çıta paramparça oldu. İnsan o görüntülerden sonra gerçekten aracını bir taş edasıyla görüyor ama gerçek hiçte öyle değilmiş. Bu konuda biraz daha çalışılması gerekiliyor sanırım.

    Cam tavan konusu dikkatimi çekti değinmeden edemeyeceğim. Cam tavanı kesinlikle tavsiye ediyorum. Bence araca çok farklı bir hava veriyor. Ama tabii ki her gülün bir dikeni var. Özel ilgi isteyen bu tavan özellikle büyükşehirlerde yaşayan insanlar için arkadaşında başına geldiği gibi tahrip edilme riski yaşanıyor ve korunması gerekiyor. Aracı genellikle korumalı otoparklarda bulundurmalı ve yüzeyinin temizliğine dikkat edilmelidir.

    Özellikle Gümüş renklerdeki araçlara yakıştığını düşündüğüm cam tavan aracına yeterli özeni gösterebilecek herkese tavsiye ediyorum. Saygıyla..
  • Hepinize teşekkür ederim. Umarım bu türden olaylar bir daha hiçbirimizin başına gelmez. Aracı cuma günü maslaktan teslim alacağım. İnşallah başka sorunlar çıkmaz. Saygıyla...
  • ben katılmıyorum. öyle bir sportif görünümlü araçta dizel motor sesi ve maks. 4000 devir hiç çekici olmaz. o aracı alan kişi sportif kullanım, yani minimum 4.500 5.000 devirde vites değiştirerek kullanacak kişilerdir. bunlarda dizeli tercih etmezler.


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrem80

    arkadaşa gönülden katılıyorum.böyle güzel bir kasayı niye benzinli motorla heba ederler anlamak mümkün değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN

    asıl pazarlama hatasını o 1.6 110bg dizel motorun vtr e konmuş modelini tr ye getirmemekle yapıorlar


  • Hangi versiyonlarda bu tampon kullanılıyor. 2 kapı versiyonda bu tampon kullanılıyor sanırım. 4 kapı versiyonlarda bu tampon varmı.

  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.