- x
Kadıköy İşKur Adres
7 Cevap9655 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3229 Mesaj
4 Ağustos 2010; 15:18:23 

Arkadaşlar kadıköy iskelesinden itibaren İşKur Kadıköy şubesine nasıl gidebilirim bir yol tarifi rica etsem googleden ve iett nin sitesinden bakayım dedim hata üstüne hata çıktı sanırım dns ten...


_____________________________

Since 2003
Steam: ersankuneri
EvolveHQ Tıkla
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene...!


 
6 Mesaj
4 Ağustos 2010; 15:23:53 

kadiköy'ün içinden minibüsler var kadiköy belediyesinin orasina giden hemen karşisi zaten işkur iett olarak soruyorsaniz 8 yada 8a oralaradan geciyor


_____________________________



3229 Mesaj
4 Ağustos 2010; 15:38:40 

Tamam yani Kadıköy Belediyesi diye gitsem tam karşısında kalıyor, o zaman minibüsle giderim iskelenin yukarısında ki durak duruyorsa halen oradan kalkıyor değil mi?


_____________________________

Since 2003
Steam: ersankuneri
EvolveHQ Tıkla
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene...!


 
6 Mesaj
4 Ağustos 2010; 15:57:12 

quote:

Orijinalden alıntı: Ares

Tamam yani Kadıköy Belediyesi diye gitsem tam karşısında kalıyor, o zaman minibüsle giderim iskelenin yukarısında ki durak duruyorsa halen oradan kalkıyor değil mi?

duraklar degişti

en sagda minibüsler
yaninda otobüsler
sonra tekrar otobusler


giriş kapisinin tam karşisinda cevresinde kafe abajur satici ing bank falan vs.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alaturka Mavzer -- 4 Ağustos 2010; 15:57:57 >


_____________________________



2280 Mesaj
4 Ağustos 2010; 16:29:41 

minübüse bineceğine yürüyerek git. Hava sıcak ama boşuna para verecen. + oraya gitmek için rıhtımdan sadece kadıköy - kartal - pendik dolmuşlarına bin kadıköy belediyesinin orada inersin.


_____________________________


| Canon Eos 600D + EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II + EF 50mm f/1.8 II + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II + Yongnuo 480 II Flash | Fotoğraflar için tıklayınız
Diziler: | Chuck | Fringe | Person of Interest | The Big Bang Theory | Dexter | The Walking Dead | Alcatraz | Merlin | Doctor Who | Torchwood | The IT Crowd
Saçmasapan bir hayatın içinde, Saçmasapan kişilerle, Saçmasapan fikirleri, Saçmasapan düşünceleri, Saçmasapan bir şekilde, Saçmasapan konuşarak, Saçmasapanlaşmaya devam ediyoruz...


 
6 Mesaj
4 Ağustos 2010; 17:02:50 


quote:

Orijinalden alıntı: B.S.S.

minübüse bineceğine yürüyerek git. Hava sıcak ama boşuna para verecen. + oraya gitmek için rıhtımdan sadece kadıköy - kartal - pendik dolmuşlarına bin kadıköy belediyesinin orada inersin.

yani evet yürümek istersen 10 dklik yol rihtimdan


_____________________________



3229 Mesaj
4 Ağustos 2010; 18:35:16 

yardımlar için sağolun bulmuş gibi oldum


_____________________________

Since 2003
Steam: ersankuneri
EvolveHQ Tıkla
Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene...!


 
62 Mesaj
4 Ağustos 2010; 19:05:56 

SEN KADİKÖYDEN BİRİNE DEKİ METROBÜSE NASIL GIDICEM METROBUSU BUL VE SOR ORDAKI BUTUN HERKEZ İŞKURU SANA TARİF EDİCEKTİR.


_____________________________

Do your work. Don't be stupid.
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.125