Şimdi Ara

Bunu olayın kuralı bu mudur?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pek bilgim yok fakat bu şekilde yapıldığını görünce çok şaşırdım. Sanki herhangi araba kaza yapmışta sanayideki kaportacı hasarı gidermiş ayar yapıyor gibi. Yeni üretilmiş araca bu şekilde yapılması şaşırttı. Acaba sadece o arabada sorun çıktı da mı o şekilde yapıyor? Diğer firmalarda mı bu şekilde?


    http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=1559305423408



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impossiblespeed -- 24 Temmuz 2010; 17:55:57 >



  • dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur
  • Adama bak ortadan ayıracak nerdeyse arabayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur



    Kapı ince üstüne yüklendiğinde hemen şekli değişiyor. Bide kalın olsa herhalde fil filan oturturlar.

    Aklıma bi anda 206 reklamı geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impossiblespeed -- 24 Temmuz 2010; 18:11:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buZz_uTqu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur



    Kapı ince üstüne yüklendiğinde hemen şekli değişiyor. Bide kalın olsa herhalde fil filan oturturlar.

    Aklıma bi anda 206 reklamı geldi.


    O reklam efsane ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: type-r


    quote:

    Orijinalden alıntı: buZz_uTqu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur



    Kapı ince üstüne yüklendiğinde hemen şekli değişiyor. Bide kalın olsa herhalde fil filan oturturlar.

    Aklıma bi anda 206 reklamı geldi.


    O reklam efsane ya




    Bu videoyla pek farkı yok.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: buZz_uTqu
    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube
    dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur

    Kapı ince üstüne yüklendiğinde hemen şekli değişiyor. Bide kalın olsa herhalde fil filan oturturlar. Aklıma bi anda 206 reklamı geldi.






  • sadece biraz abartılmış.bütün yeni araçların yapım aşamasındaki rutin işleri.hele biraz pahallı araçların son rotüşlerini görmek gerekir.
  • her aracın üretim aşamasında böyle şeylerin olduğunu zannediyorum
    aynısı ww opel vs vs olsa bak ne güzel elle ve gözle son ayarlar yapılıyo her aşama makınelere bırakılmıyo derler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    dacia fabrikasında oturmayan kapılar böyle oturtuluyor demekki.Mercedes olsa herhalde kapısı oturmayan araba direk geri dönüşüme gidiyordur

  • hmm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hodebabe

    her aracın üretim aşamasında böyle şeylerin olduğunu zannediyorum
    aynısı ww opel vs vs olsa bak ne güzel elle ve gözle son ayarlar yapılıyo her aşama makınelere bırakılmıyo derler




    Her araba bu şekilde kapıya asılarak vey ufak tefek vuruşlar yaparak şekilleniyorsa hiç bi arabanın kaportasına güvenilmez.
  • Videoda garip bir durum yok...
    Ben bir otomobil fabrikasında staj yapmıştım, avrupalı bir üretici, ve sistem farklı değildi.
    Tabii bu adam kadar hızlı yapmıyorlardı ama esnetme, eğme işlemi vardı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Videoda garip bir durum yok...
    Ben bir otomobil fabrikasında staj yapmıştım, avrupalı bir üretici, ve sistem farklı değildi.
    Tabii bu adam kadar hızlı yapmıyorlardı ama esnetme, eğme işlemi vardı...


    Ozaman ben ilkkez gördüğüm için şarşırdım.
  • En azından biraz daha yumuşak davransaydı yahu benim sırtım ağrıdı izlerkene.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    En azından biraz daha yumuşak davransaydı yahu benim sırtım ağrıdı izlerkene.



    Kural buymuş.
  • Çok enteresanmış.
    İnsanlar ufak darbeler için araç almaktan vazgeçiyor.
    Burda adam kapıya dizini dayayıp bir miktar eğiyor
    Ama her ne yapıyorsa çok ciddiyetle yapıyor çok büyük bir şey yapıyormu ve tüm firma onun sihirli ellerine emanet gibi geldi

    Kuralı bu mudur bir fikrim yok fakat izleyince düşündüklerimi yazmak istedim işte :)
  • kapısı açıkken iki tane menteşeye bağlı kapı herhalde eğilir bunun aracın sağlamlığıyla ne alakası var siz kaliteli markalarda kapıaçıkken bu şekilde ağilme olmayacağınımı sanıyorsunuz




    kapı açıkkenn eğilir=sağlam değil mi yani




  • Yanlız adam da işinin ehli gerçekten tak tak tak herşeyi oturtuyor Aklıma Kordsa da çalıştığım günler geldi makaraya ip bağlıyorduk. Bi ara o kadar hızlandık ki ağır çekimde elimizin ne yaptığını göremiyorlardı
  • anasının bastığı civciv ölmezmiş

    edit : kural bu değildir bence , monte edilecek parçalar çok ince bir ayar ile üretildi ve vida ve menteşeler çok nizami bir şekilde üretildi ise bu şekilde ağır bir ayara gerek kalmaz montaj yapılır kapı şıkır şıkrı çalışır bu da arge masrafı olarak kayda geçer dacia gibi firmalar zaten en çok arge masrafından kaçarlar bu şekilde ucuz üretim yaparlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hunter06 -- 25 Temmuz 2010; 11:27:58 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.