Taunus GTS alınır mı nasıldır
43 Cevap6342 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:02:32 

taunus alıcaz küçük kuzenime yeni alıcak ehliyeti tavsiye eder misiniz



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laax -- 23 Temmuz 2010; 0:10:24 >


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



 
4571 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:19:01 

eskilerden beğendiğim bir araç. gayet de konforludur. bakımlı ise alınabilir. Amcamda senelerdir kullanıyor bir sıkıntısı olmadı. Ama tabi bakımına dikkat etmek gerekiyor.


_____________________________

2012 Honda fd6 Civic EleganceLG Nexus 4


2026 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:20:19 

yeni başlayan biri için büyük gelebilir. ancak temizini bulmak kaydı ile alınabilir tabiki. ilk araba ile sanayide sürünmek hoş olmaz.
bütçenizi bilmiyorum ama konfor yoksunuz bir lada 1500i almak daha mantıklı olabilir.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2010; 0:22:07 

mustang öneririm daha seridir


2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:23:39 


quote:

Orijinalden alıntı: dangerousman

yeni başlayan biri için büyük gelebilir. ancak temizini bulmak kaydı ile alınabilir tabiki. ilk araba ile sanayide sürünmek hoş olmaz.
bütçenizi bilmiyorum ama konfor yoksunuz bir lada 1500i almak daha mantıklı olabilir.


açıkçası biraz vuracağına emin olduğum için bu aracı seçelim dedik ve ford sorunsuzluk açısından lada dan iyidir kanaatindeyim en azından otomatik cam klima hidrolik direksiyon var ki 4000 liraya temizide var

ayrıyeten 260 ps civarında bir calibram var bende isterim bi mustang almak ama o mustang i kaldıramaz mutlaka vurucak


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



2255 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:26:40 

Taunus biraz büyük bir araçtır ve kullanımı zordur bence bütçe belirtin ikinci el daha ufak ve kullanımı kolay bir araç önersin anlayan arkadaşlar


_____________________________

Honda
Sistem:i7 920(4.0Ghz)+Noctua C14,Asus P6T,3x4GB GSkill RipjawsX 1600cl9@1800cl9,Evga GTX480 SC,4xMemoright FTM Plus 60GB(Raid0), Samsung 322GJ(oyun diski),2x2Tb WD Green+Truvatek PhalanX+Thermaltake 750W modüler+Samsung 226cw+Razer Lachesis+A4tech x7-800+Razer Galiathus Fragged Speed Edition(Large)+Sunbeam Rheobus Fan Kontrol
Yedekler: Enermax Modu87 800W+In-win Dragon Slayer+2x2GB G.Skill RipjawsX 1600-cl9
Araç: Nissan Sunny B14
Sistem: Pioneer 80 prs (geçici 150ub takılı)+Focal Ps165FX+JBL GTO938+DD 2512+Roadstar RDA8040+SoundMagus DK1800+Audison SFD41+Stinger 1F+Stinger 4awg+A.S.S. 0awg Altyapı+DLS Rca

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2010; 0:26:51 

1 kaç gündür okuyorum kalibranı yere göğe sıgdıramıyorsun benim bana çerezsin 650 hp WRX tokadını yedin mi 330la bile tozumu yirsin

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
23 Temmuz 2010; 0:28:08 

Gel sende benım tozumu yersın

650 HP 'lik WRX'in ile anahtarına yürüyelim 997 Turbo ıle varmısın ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 23 Temmuz 2010; 0:31:50 >


2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:28:12 


quote:

Orijinalden alıntı: fabriqqattor

1 kaç gündür okuyorum kalibranı yere göğe sıgdıramıyorsun benim bana çerezsin 650 hp WRX tokadını yedin mi 330la bile tozumu yirsin



hocam benim araç 20 milyar ancak eder senin araç ne eder ki 280 lere kadar ayrılmam o bana yeter ayrıyeten calibra çocukluk hayalimdir


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:31:20 


quote:

Orijinalden alıntı: ATTRACTION

Gel 650 HP 'lik WRX'in ile anahtarına yürüyelim 997 Turbo ıle varmısın :))))



heh hocam calibrayla kalkıcam diyor arkadaş :))

benim iddiam stock aynı 2 aracı alalım beraber kalkalım şöförlüğüne güvenen :))

onun dışında ben 2 nizlede roll de kalkarım fark yemem geçerim demiyorum ama keyifli olacağına eminim onun dışında saygı duyarım


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 0:55:02 

konu saptı taunus için detaylı bir açıklama yapabilicek olan var mı?


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



447 Mesaj
23 Temmuz 2010; 1:08:13 

yuruyeni falan saglam da deli benzin yiyor hocam aman dikkat edin


_____________________________



2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 19:16:49 

hocam Ne kadar vermeliyiz temizine


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



447 Mesaj
23 Temmuz 2010; 19:42:00 

en fazla 4 bin lira benim gorusum olmazsa baska otomobillere yonelin mesela http://www.sahibinden.c...iz-honda-28582688/detay



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferad -- 23 Temmuz 2010; 19:55:02 >


_____________________________



 
18966 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:04:16 

FORD TAUNUS GTS 2.0

Çok yakar
İyi kaçar
Kemikli

Ama yere çok, çok yakın. Uzakdoğu araçlarından alışık olduğum oturma pozisyonu ve çok uzun gibi duran motor kaputu var. Türkiye'de OTOSAN'ın alıştırma turları esnasında imâl ettiği araçlar arasındadır, hidrolik direksiyon ve daha modern bir orta konsola sahiptir. LPG'siz binilmemesi tavsiye edilir. Genelde dayanıklı paraçaları vardır, çıkma ve ucuz parça da bulunur. Not: BEYAZ'ını ve tamponunda kırmızı çizgisi olanını tavsiye ederim. Bir de ön panjura entegre sis farları çok havalı duruyor.


_____________________________



 
18966 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:10:17 

FORD'un İngiltere'deki fabrikası Alman, Avrupa ve Amerikan FORD'undan farklı olarak kendi, "İngiliz" yolunu ve tarzını seçmiş, Cortina, Zephyr, Zodiac ve Executive gibi modeller üretmiştir.

1970 FORD ZEPHYR V6 3.0

0


_____________________________



5060 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:12:07 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

FORD TAUNUS GTS 2.0

Çok yakar
İyi kaçar
Kemikli

Ama yere çok, çok yakın. Uzakdoğu araçlarından alışık olduğum oturma pozisyonu ve çok uzun gibi duran motor kaputu var. Türkiye'de OTOSAN'ın alıştırma turları esnasında imâl ettiği araçlar arasındadır, hidrolik direksiyon ve daha modern bir orta konsola sahiptir. LPG'siz binilmemesi tavsiye edilir. Genelde dayanıklı paraçaları vardır, çıkma ve ucuz parça da bulunur. Not: BEYAZ'ını ve tamponunda kırmızı çizgisi olanını tavsiye ederim. Bir de ön panjura entegre sis farları çok havalı duruyor.


Güncel araçlarla ilgili bu kadar detaylı tavsiye ve bilgi alamıyoruz sizden sayın GÖDE


_____________________________

2011 Volkswagen PASSAT 1.4 TSI 122 HP Bluemotion Comfortline DSG Derin Siyah


 
18966 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:38:05 

Markalar o zaman birbirinin teknolojisi kullanmıyor, araçlar bilgisayarda video oyunundan fırlamış gibi çizilmiyor, elle (by hand) şekillendiriliyordu.

Otomobillerin bir kimliği, bir yüzü vardı. Araç aldığında komşun gelir, bakar, incelerdi. Komşun araç aldığında beraber bara gidip birer bira içer, kutlardınız. Şimdi araçlar çorap-don-gömlek-pantelon muâmelesi görüyor, bırakın değer veya kıymet gibi tabirleri, aracına zerre kadar değer vermeyenler üst konumda, iddia ediyorum ki artık A'dan B'ye gitmekten o kadar körelmiş bir araç kullanıcısı kesimi var ki bindiği aracın plakasını zaten bilmediği gibi marka-model-motorunu dahi bilmemektedir, ilgilenmemektedir.

Tabi, hayatta daha önemli şeyler var: Sevgililerini yedeklemek, tatili planlamak, reponun geridönüşünü ayarlamak, daha çok tatile çıkmak, günde 200 e-mail cevaplamak, 2 cep telefonuna yetişmek, kilona dikkat etmek, anneni aramak, Hepsiburada.com siparişini onaylamak, akşam Burcu'lara partiye gitmek, ayakkabını köşkere, kedini baytara götürmek, emlak vergisini yatırmak, dişçiden randevu almak, facebook, youtube, mynet, orkut, blog, twitter, iPhone, iPad, Dreambox almak, laptopu servise götürmek, hengâme, mahşer, armageddon, ve bunların hepsini yarım günde halletmek...

Otomobil "otomobil" özelliğini yitirdi, şekilsiz ve basmakalıp bir teneke yığını oldu, yeni bir model yüzünü 2-3 yıl koruyabiliyordu, şimdi 9,5 hafta geçtiğinde ne Mickey Rourke kalıyor, ne Kim Basinger... Halbuki ben bir Vahşi Orkide'yi koklamayı tercih ederim.

Ama 60-70-80'li yıllarda durum farklıydı. Otomobil almak bir etkinlik, ev almaya yakınlıkta önem arz ediyordu. Sizinle acenta sahibi ilgileniyor, araç teslimatında eşinize bir büyük buket çiçek hazırlıyor, depoyu da dolu teslim ediyordu. Şimdi üstüne bir de dayak yemezsek kendimizi şanslı hissediyoruz!


_____________________________



2821 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:43:41 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

FORD'un İngiltere'deki fabrikası Alman, Avrupa ve Amerikan FORD'undan farklı olarak kendi, "İngiliz" yolunu ve tarzını seçmiş, Cortina, Zephyr, Zodiac ve Executive gibi modeller üretmiştir.

1970 FORD ZEPHYR V6 3.0

0



taner bey samara düşündük zaten araç max 1 yıl kullanılıcak acemiliği atması için sonra satılır veya hurdaya verilir orasını bilmiyorum ama samara başlangıç için uygun değil bence taunus daha bir güven veriyor daha güvenli hissettiricektir ayrıyeten taunustan sonra büyük coupe düşündüğümüz için sedan dan başlaması güzel olabilir yakıtta tüple halledersek sanırım başka sorun kalmıyor diri birtane bulursam yapıştırıcam


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



1652 Mesaj
23 Temmuz 2010; 21:45:50 

ilk arabamız yıllar yıllar once ,konforlu rahat cok guzel gıden bı araç,sımdı dusunuyorum da eskıden benzın ıyımıs yıllarca bındık o araca hıc gozumuze batmazdı benzın su durumda bence fazla gelır ama arac gayet ıyıdır


_____________________________



1111 Mesaj
23 Temmuz 2010; 23:35:30 

bakımlı temiz bi taunus süper olur.

örnek: http://www.sahibinden.c...-ile-mukemmel-gts/detay


_____________________________



 
18966 Mesaj
23 Temmuz 2010; 23:52:14 

Bunu da inceleyin.... FORD TAUNUS 2.0 GTS MUSTANG

http://www.sahibinden.c...yapim-93-taunus-1/detay

Arka stoplar Levend, J9 veya 50 NC'nindi herhalde (mi?)

0


0


_____________________________



2026 Mesaj
23 Temmuz 2010; 23:55:57 

ön taraf süper gerçekten cidden bu hangi model diye sordum

ancak arka taraf epic fail


_____________________________



1234 Mesaj
24 Temmuz 2010; 0:01:15 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

Bunu da inceleyin.... FORD TAUNUS 2.0 GTS MUSTANG

http://www.sahibinden.c...yapim-93-taunus-1/detay

Arka stoplar Levend, J9 veya 50 NC'nindi herhalde (mi?)

0


0


dikine koy J9,diğer türlü levend


_____________________________



2821 Mesaj
24 Temmuz 2010; 15:51:24 

buldum temiz bi 92 model 3.200 istiyorlar klimalı yakıt durumu nedir acaba


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



160 Mesaj
24 Temmuz 2010; 16:06:59 

Yeni ehliyet alan biri için kullanışsız. Çok benzin yer ve şehir içi kullanım için çok hantal bir araç. Ama şehirler arası kullanım için birebir uzun yolda çok rahat.


_____________________________



 
10741 Mesaj
24 Temmuz 2010; 16:10:30 

Net bilgim yok ama çok yakar diyorlar... LPG ile çözülür...


_____________________________



2821 Mesaj
24 Temmuz 2010; 18:06:40 


quote:

Orijinalden alıntı: set

Net bilgim yok ama çok yakar diyorlar... LPG ile çözülür...



@set tamam lpg ile çözülür ancak azçok bir rakam olsa 100 km de kaç litre yakar gibisinden


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



 
1309 Mesaj
24 Temmuz 2010; 18:20:04 

Arkadaşımda vardı LPG ile 100 kilometrede 15 litre yaktığını söylemişti.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeanddead -- 24 Temmuz 2010; 18:20:55 >


_____________________________

İmzam kural dışıdır. İmza kurallarına uymayacağım için imza kurallarına da bakmama gerek yoktur...


 
1460 Mesaj
24 Temmuz 2010; 18:44:34 

Şehir içi 15 litre civarı yakar LPG ile, şehirlerarası 10 litreleri oynar.


_____________________________



 
158 Mesaj
24 Temmuz 2010; 21:43:26 

Arkadaşlar bakımlı bir Taunus:

Şehir içi 100 km mesafede 12 lt yakıt yakar.

Şehir dışı 100 km mesafede 7 lt yakıt yakar.

Benim ve çevremdeki bir çok arkadaşın Taunus'u bu şekilde.Yukarıda bahsedelidiği gibi 15 lt yakmaz.15 lt çok fazla.Ama uzun yola çıkın hiç yormuyor.Ne titreşim ne de ses var.Kullanımı zevkli bir otomobildir Ford Taunus.


_____________________________



2821 Mesaj
24 Temmuz 2010; 21:47:56 


quote:

Orijinalden alıntı: magneetic

Arkadaşlar bakımlı bir Taunus:

Şehir içi 100 km mesafede 12 lt yakıt yakar.

Şehir dışı 100 km mesafede 7 lt yakıt yakar.

Benim ve çevremdeki bir çok arkadaşın Taunus'u bu şekilde.Yukarıda bahsedelidiği gibi 15 lt yakmaz.15 lt çok fazla.Ama uzun yola çıkın hiç yormuyor.Ne titreşim ne de ses var.Kullanımı zevkli bir otomobildir Ford Taunus.



ya 1.6 180 hp insignia onu geçtim focus 2010 titaniumumuz var 4 litre civarında mazot yakıyor

ayrıyeten 15 litre gaz için söylendi sanırım ben samara almaya karar verdim


_____________________________

2009 Opel Insignia Turbo Cosmo 180 Hp Navigation+Sunroof+Leather
2010 Ford Focus Titanium TDCI 109 Ps
2010 Ford Fiesta Trend TDCI 68 PS
1995 Opel Calibra Turbo 4x4 C20let Getrag 297 HP Dyno (chip+filtre+turbo+katalizör iptali...)



 
18966 Mesaj
24 Temmuz 2010; 21:54:17 

Lada Samara hiç yakmaz, koklar, hatta LPG takarsanız tam bir tasarruf makinesi olur.

0


_____________________________



 
10741 Mesaj
26 Temmuz 2010; 9:09:03 


quote:

Orijinalden alıntı: laax





@set tamam lpg ile çözülür ancak azçok bir rakam olsa 100 km de kaç litre yakar gibisinden


Valla kullanmadım taunusu hiç, kullanan arkadaşlar LPG de kaç yakar bilirler. Ancak bi akrabamın taunusu vardı, aracını çok severdi, çok yakıyor derdi ama... Haa birde alt takımları çabuk yıpranıyor derdi...


_____________________________



9103 Mesaj
27 Temmuz 2010; 14:05:58 

bakımlı bir taunus gts
ortalama 25kuruş civarında yakar.
not: arabam taunus gls 2000cc


_____________________________

KOMBİ ve TESİSAT ÖNERİ SAYFASI (ÜST KONU)
TASARRUFLU ISINMANIN ANA KURALI


2171 Mesaj
20 Ekim 2010; 17:42:26 

altımda ayıpdır söylemesi 60 bin tl lik audi a4 var ama hayla bazen aklım yolda temiz bir gts gördüğümde alsam mı ikinci araba olarak dursun bir köşede haftasonları biner zevk yaparım diye geçer..
bu araçları süren bilir bilen bilir bu araçların modelle yılla km ile ilgisi yok bunlar gerçek araba ile sürüş zevki veren araçlar şimdiki yeni nesil gözlerini çok lüks ve iyi araçlarda açdıkları için sürdükleri araçları mükemmel sanıyor ama mükemmel olan motorun sesi direksiyonun hafif inceden o motorun gücünden titretmesi debriyaja basdığınızda motorun sizin vücudunuzun bir uzvuymuş gibi devirlenmesi arabanın hızlanması bunlar başka şeyler bunlar artık yeni nesil hiç bir arabada yok aslında bu tip şeyler yeni nesil araçlarda rahatsızlık gözüyle bakılıyor artık..

benim a4 aracın içinde giderken gittiğini anlamıyorsun bile içeri en ufak bir yol motor sesi hiç bir şey gelmiyor.. amerikalılar eski amerikan klasiklerine american muscle amerikan kası diyorlarya bunlarda biz türklerin kemikli sağlam araçları bu tip araçları hurdalıklarda orda burda köşe başlarında heba etmemeliyiz bence çok yazık olur tekrar ediyorum süren bilir..



_____________________________



 
2998 Mesaj
20 Ekim 2010; 19:20:01 

Taunus "iyi" bir otomobildir. Zamanında 2.8 V6'ya kadar motorları vardı. Bu yüzden fren, direksiyon süspansiyon olarak fiyat arkadaşlarına göre bayağı iyidir. 2.0 GLS -kendi günlerinde- direksiyonu titremeden, doğrusal stabilitesi bozulmadan 200'e kadar çıkabiliyordu.

  • 7lt/100km civarı tüketimleri var.
  • Kaloriferi geç ısınır.
  • 90'larda GL/GLS'lerde 4 kollu (live-axle) arka süspansiyonu kaldırıp yerine panhard kolu (çapraz atkı) koydular. Bu da konfordan alıp yük kapasitesine veren bir değişiklik oldu. Yani eskiler daha konforludur.
  • Marşpiyel bölgesinden, omuz hiszasında ön ve arka cam bölgesinden içerden paslanırlar. Bu konuya alırken çok dikkat etmeli.
  • Önü ağır arkası hafiftir. Kalkışlar dikkat gerektirir. Ama öğrenmek için kötü bir özellik değil.
  • Direksiyonu negatif kasterlidir. Eğimi değil yükseklikleri takip eder.




  •  
    8 Mesaj
    10 Ekim 2011; 12:17:26 

    selamlar 90 model taunus gts kullandım 4 seneye yakın. Bu sebepten dolayı bazı yanlış bilgileri düzelmek istedim.4 senelik bi mazimiz var taunus 2.0 gts ile sanırım bu düzeltmeleri yapmama yeter bu zaman.


    ilk olarak 1976 yılında türkiyede en çok satılan kasasıyla üretilmeye başladı 1990-1993 yılları arasında ise tamamen türk mühendisler tarafından iç ve dış kısmında bazı makyaj çalışmaları sonucunda tanıdığımız bildiğimiz taunus gt ve gts ortaya çıkmıştır.Yabancılar 90-93 arası üretilen bu araçlara turko taunus diyor.

    ben düşünen arkadaşlara taunus gts 2.0 tavsiye ederim

    ARTILARI

    Araç 1.060 kg dir şasesi oldukça sağlamdır.Kaportasının sağlamlığıda dillere destandır.Bunu Klasık ve basıt test yöntemi kaportaya tık tık vurma yoluyla alınan tok sesle anlayabilirsiniz :)

    Oldukça konforlu bir araçtır oturma pozizyonu ve koltuk konforu birçok günümüz aracında yoktur.
    iç işçiliği tatmin edici düzeydedir.koltuk döşemesi olsun göğüs plastiği olsun gayet dayanıklıdır. gt gts modellerinde halk arasında bmw göğüs diye tabir edilen göğüs çeşidi vardır.Yani aracın göğsü hafif şoföre dönüktür bu sebepten sürüş esnasında çok rahat bir kullanımı vardır aracın tüm kontrollerini uzanmadan eğilip bükülmeden yapabilrisiniz.

    Amortisör sistemi konfora yönelik üretldiği için beşik gibidir çok güzel yaylanır.Hatta taunuscuların taunus selamı meşurdur. Sert frende araç kafa sallar :)
    Aracın alt takımları ve ön düzeni sanki zırhlı araçlarınki gibi sapasağlamdır.
    Hidrolik ve ayarlanabilir direksiyon,otomatik ön camlar,ön kol dayama,çocuk kilidi standart özellikleridir.
    2.0cc lik motor 115 hb güç üretir ve bu gücü araç devirlendikçe dahada rahat hissedersiniz.
    1. ve 2. viteslerde güzel süner araba 3 sollama vitesidir ve sollamalarda korkutmaz sizi.
    Motoru söylenenlerin aksine oldukça dayanıklıdır.Aracı İstediğiniz kadar sert kullanın sıkıştırın gık demez size.
    Parçası pahalı ve zor bulunuyor diyen arkadfaşlar sanırım sudi arabistendan katılıyor aramıza.
    bakkala gidip taunus parçası sorsan çıkarır verir o derece boldur bu aracın parçası ve benim bildiğim en ucuz parca fiyatına sahiptir.
    hiç bir yedek parçasıda zor bulunmaz.
    Tamir olayına gelince motor klasik karbiratörlü olduğu için tamirci bulmakta ve ağrızayı yaptırmada zorlanmazsınız.zaten kolay kolayda arıza yapmaz bu canavar
    benzin olayına gelince idda ediyorum doğn şahın kartal vs araçlarla aynı yakar lpg takılıysada normal bir tüketimi vardır.


    EKSİLERİ

    Aracın önü uzu ve ağır arkasınında kısa ve hafif olması nedeniyle yağışlı havalarda virajlara sert girildiğinde arkadan biraz bırakır.Ama ufak direksiyon hareketleri ve ayağı gazdan çektiğinizde kolayca toplarsınız.Normal koşullarda süspansiyon sisteminin yumuşak olmasına rağmen iyi yol tutar.eski taunuslarda denge çubuğu yoktu ve bu arkadan bırakma çok çok fazlaydı.gtslerde ise arka denge çubuğu ve arka bagaj üstü rüzgarlık sayesinde yol tutuşu düzeltildi.
    Ön cam otomatikleri biraz naziktir.
    geri vites bastırmalı olduğu için geçişlerde cart diye bi ses çıkartır ama korkmayın çok normal bir sestir bu hatta bu sesi çıkarmayan taunusları ayıplarlar nerdeyse :)
    bagajı genişliği bana ufak geliyordu ama normal sayılır.
    Şehir içi kullanımlarda boyunuz biraz kısaysa baya bi manevra yapmanız gerekir önünüzü zor görürsünüz.

    aklıma gelen bunlar arkadaşlar

    kısacada şöyle özetleyebilirim



    güç konfor hız İşte karşınısza gts ford taunus :)


    _____________________________

    eRoL


     
    1643 Mesaj
    10 Ekim 2011; 12:58:50 

    quote:

    Orijinalden alıntı: BiRaDeR33

    benzin olayına gelince idda ediyorum doğn şahın kartal vs araçlarla aynı yakar lpg takılıysada normal bir tüketimi vardır.

    kısacada şöyle özetleyebilirim



    güç konfor hız İşte karşınısza gts ford taunus :)

    bu kısmı abartılı doğan 1600 arkadan çekişli 2000 arkadan çekişli araba neden daha az yaksın iddanız boş


    2091 Mesaj
    11 Ekim 2011; 18:38:39 

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Taunus "iyi" bir otomobildir. Zamanında 2.8 V6'ya kadar motorları vardı. Bu yüzden fren, direksiyon süspansiyon olarak fiyat arkadaşlarına göre bayağı iyidir. 2.0 GLS -kendi günlerinde- direksiyonu titremeden, doğrusal stabilitesi bozulmadan 200'e kadar çıkabiliyordu.

  • 7lt/100km civarı tüketimleri var.
  • Kaloriferi geç ısınır.
  • 90'larda GL/GLS'lerde 4 kollu (live-axle) arka süspansiyonu kaldırıp yerine panhard kolu (çapraz atkı) koydular. Bu da konfordan alıp yük kapasitesine veren bir değişiklik oldu. Yani eskiler daha konforludur.
  • Marşpiyel bölgesinden, omuz hiszasında ön ve arka cam bölgesinden içerden paslanırlar. Bu konuya alırken çok dikkat etmeli.
  • Önü ağır arkası hafiftir. Kalkışlar dikkat gerektirir. Ama öğrenmek için kötü bir özellik değil.
  • Direksiyonu negatif kasterlidir. Eğimi değil yükseklikleri takip eder.




  • 7litre yakan hangi seridir acaba?


    _____________________________

    İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Car:Citroen C2 1.4 HDİ SX 2006 Tyre:Goodyear Efficientgrip
    Car Audio:
    Pioneer DEH-X3550UI - Sony XM-N1004 - Hertz DSK 165.3 - Alpine SXE-1325S - Kenwood KFC-1012 - 2x1.5mm Speaker Cable - Monster Interconnect
    Desktop:
    Apple iMac 21.5 Late 2009 - Tablet:Apple iPad 4 16gb Wifi+4G Display:Saba 23" Full Hd Led Power:Monster PowerCenter HT800 Espresso:Delonghi EC200 CD - Sözen El Değirmeni
    Satılık bileşenlerim:Kingston V300 120GB - Corsair Carbide 300R - Corsair CX600 - Corsair Hydro H60
    Satılık bileşenler için pm atın.


     
    4697 Mesaj
    11 Ekim 2011; 18:46:47 

    Konunun tarihine bakmanızı tavsiye ederim.


    _____________________________



    4342 Mesaj
    11 Ekim 2011; 18:47:12 

    Yaklaşık 70 km şehirdışı yolculuğunda kullanmıştım bu aracı.

    Süspansiyonları çok güzel yumuşak bozuk yollarda çok yardımı dokunuyor.
    Gaz pedalının tepkisini çok beğenmiştim.
    Kliması gayet iyi soğutuyordu.


    _____________________________



    2091 Mesaj
    11 Ekim 2011; 19:24:12 

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Taunus "iyi" bir otomobildir. Zamanında 2.8 V6'ya kadar motorları vardı. Bu yüzden fren, direksiyon süspansiyon olarak fiyat arkadaşlarına göre bayağı iyidir. 2.0 GLS -kendi günlerinde- direksiyonu titremeden, doğrusal stabilitesi bozulmadan 200'e kadar çıkabiliyordu.

  • 7lt/100km civarı tüketimleri var.
  • Kaloriferi geç ısınır.
  • 90'larda GL/GLS'lerde 4 kollu (live-axle) arka süspansiyonu kaldırıp yerine panhard kolu (çapraz atkı) koydular. Bu da konfordan alıp yük kapasitesine veren bir değişiklik oldu. Yani eskiler daha konforludur.
  • Marşpiyel bölgesinden, omuz hiszasında ön ve arka cam bölgesinden içerden paslanırlar. Bu konuya alırken çok dikkat etmeli.
  • Önü ağır arkası hafiftir. Kalkışlar dikkat gerektirir. Ama öğrenmek için kötü bir özellik değil.
  • Direksiyonu negatif kasterlidir. Eğimi değil yükseklikleri takip eder.




  • 7litre yakan hangi seridir acaba?


    _____________________________

    İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesi
    Car:Citroen C2 1.4 HDİ SX 2006 Tyre:Goodyear Efficientgrip
    Car Audio:
    Pioneer DEH-X3550UI - Sony XM-N1004 - Hertz DSK 165.3 - Alpine SXE-1325S - Kenwood KFC-1012 - 2x1.5mm Speaker Cable - Monster Interconnect
    Desktop:
    Apple iMac 21.5 Late 2009 - Tablet:Apple iPad 4 16gb Wifi+4G Display:Saba 23" Full Hd Led Power:Monster PowerCenter HT800 Espresso:Delonghi EC200 CD - Sözen El Değirmeni
    Satılık bileşenlerim:Kingston V300 120GB - Corsair Carbide 300R - Corsair CX600 - Corsair Hydro H60
    Satılık bileşenler için pm atın.


     
    3 Mesaj
    19 Kasım 2011; 21:46:01 

    merhaba arkadaşlar ben de 88 1.6 taunus aldım fakat yakıtıyla başım dertte. hava filtresi değişimi, subap, gaz ayarlarını yaptırdım fakat km'de 50 kuruş yakıyor vicdansız. acaba yakıtı düşerebilmek için neler yapabilirim. cevaplarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler


    _____________________________

    Sayfa:   [1]
    Sayfa: [1]
    Foruma Git
    Bölümde Ara
    Başa Dön


     
    Reklamlar


    DH VİDEO

     



    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
    Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



    0.375