Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (505. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
876.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 503504505506507
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb

    birşey sormak istiyorum. 2. el bir 508 almaya karar verdim. latitude ile 508 arasında gittim geldim kararım 508 üzerine oldu.
    şimdi 508 lere bakıyorum
    2012 modele kadar 112 hb. yakıt ortalamsı biraz yüksek ara. ağırlığı 1400 küsürlerde
    2013 den sonraki 508 ler 115 hb. yakıt ortalaması daha düşük araç ağırlığı 1500 küsürlere çıkmiş. 2. elde 52.500 tl ye active paketmi (65000 km.) almak mantıklı, yoksa 57-58 bin gibi 2013 acces paketmi almak mantıklı (80-90-100 bin gibi muhtelif kmlerde) yardımcı olabilirseniz sevinim.
  • mfa03 M kullanıcısına yanıt
    çok takmayın bence abes bir fark yok ikisi arasında. Yerinizde olsam active e yönelirim. ( allure ye bütçe yetmiyorsa tabiki) en azından nimetlerinden daha çok yararlanır ayrıca da satarken paket özelliklerinden dolayı daha iyi fiyata satarsınız .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfa03

    mrb

    birşey sormak istiyorum. 2. el bir 508 almaya karar verdim. latitude ile 508 arasında gittim geldim kararım 508 üzerine oldu.
    şimdi 508 lere bakıyorum
    2012 modele kadar 112 hb. yakıt ortalamsı biraz yüksek ara. ağırlığı 1400 küsürlerde
    2013 den sonraki 508 ler 115 hb. yakıt ortalaması daha düşük araç ağırlığı 1500 küsürlere çıkmiş. 2. elde 52.500 tl ye active paketmi (65000 km.) almak mantıklı, yoksa 57-58 bin gibi 2013 acces paketmi almak mantıklı (80-90-100 bin gibi muhtelif kmlerde) yardımcı olabilirseniz sevinim.


    52500 lük o active de bir sıkıntı olmasın. Fiyat baya düşük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mfa03 M kullanıcısına yanıt
    active access kararı kişisel tercih.
    kendinizin cevap bulması gereken bir soru.
    ancak; 112 hp ve 115 hp ler arasında yakıt tüketim farkı yok denecek kadar az hatta yoktur.
    ağırlık farklarıda yoktur.
    araştırdığınızda farklı farklı kaynaklardan 10'a yakın boş ağırlık verisi bulabilirsiniz. Hatta buna resmi üretici verileride dahil. (neden böyle bilmiyorum ama benim aracın kataloğunda ayrı rusatında ayrı, dergilerde ayrı ağırlık verisi vardı)
    Sonuçta araba aynı öyle donanımsal bir değişiklik olmadı 112 ile 115 arasında.
    Size tavsiyem. 112 115 diye değil de bütçenize uygun en temiz (bakımları düzenli yapılmış) aracı araştırarak yürümeniz.
    Km meselesine de çok takılmayın.
    Tabii ki 100 bin km ile 25-30 bin km arasındaki farka önemsiz demiyorum ama gider biri 70.000 diğeri 95.000 km'de iki araçtan sırf km düşük diye daha bakımsız ve masraf potansiyeli yüksek bir aracı almanız söz konusu olabilir.
    Bu araçta öncelikle baskı balata volan,sonra akü,lastikler ve fren disk ve balataları birde triger seti ne zaman değişmiş? ona bakın eğer bunların hepsi yakın zamanda orjinali ile değişmiş bir araç bulursanız km'si tamamen anlamsız olur.
    Bu saydığım parçaların tamamını yenilemek 6-7 bin lirayı bulabilir. :)
    Durum bu yani :)
    2. el araba sabır işi.
    Heleki böyle biraz yüksek km'li araçlara bakıyorsanız iyi araştımanız şart.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 15 Mayıs 2016; 22:21:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür derim.
    bahsettiğiniz ayrıntılara dikkat edeceğim. zira araç işinden pek anlayan birisi değilim. tavsiyeniz üzre en az active paket almaya çalışıyorum. birtane 52.500 buldum servise sokup kaza, değişim, bakım vs. uygun gelirse alamyı düşünüyorum. bir sıkıntı çıkar ise araştırmaya devam. temiz alınabilecek allure paket 61.000 den aşağı yok. bütçemizi aşıyor. baktığım araç 65000 de 2012 model. muhtelif tarihlerde 3 adet kazası görünüyor 300 tl/ 1820 tl/380 tl.
  • merhaba peugeot 508 ayak aydınlatma lambası nasıl takılır hazırda kablosu varmıdır varsa neresindedir bilgisi olan varsa çok memnun olurum saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mfa03

    arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür derim.
    bahsettiğiniz ayrıntılara dikkat edeceğim. zira araç işinden pek anlayan birisi değilim. tavsiyeniz üzre en az active paket almaya çalışıyorum. birtane 52.500 buldum servise sokup kaza, değişim, bakım vs. uygun gelirse alamyı düşünüyorum. bir sıkıntı çıkar ise araştırmaya devam. temiz alınabilecek allure paket 61.000 den aşağı yok. bütçemizi aşıyor. baktığım araç 65000 de 2012 model. muhtelif tarihlerde 3 adet kazası görünüyor 300 tl/ 1820 tl/380 tl.

    52.500'e active ve o km de temiz olabilme ihtimali yok. Sahibi sıkışıp direkt galeriye bıraksa daha fazla para alır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mfa03

    arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür derim.
    bahsettiğiniz ayrıntılara dikkat edeceğim. zira araç işinden pek anlayan birisi değilim. tavsiyeniz üzre en az active paket almaya çalışıyorum. birtane 52.500 buldum servise sokup kaza, değişim, bakım vs. uygun gelirse alamyı düşünüyorum. bir sıkıntı çıkar ise araştırmaya devam. temiz alınabilecek allure paket 61.000 den aşağı yok. bütçemizi aşıyor. baktığım araç 65000 de 2012 model. muhtelif tarihlerde 3 adet kazası görünüyor 300 tl/ 1820 tl/380 tl.

    52.500'e active ve o km de temiz olabilme ihtimali yok. Sahibi sıkışıp direkt galeriye bıraksa daha fazla para alır.

    boyle bir aracin ederinin 60 bin dolaylarinda olmasi gerekir. ya km ile oynanmis ya da baska kusurlari vardir, dikkat edin derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • aracın durumunu bilemiyorum. sahibi ile konuşmama aarcın kazasın olmadığını, sağ arka kapıda sütmeden dolayı boya olduğunu söyledi. 300 tl / 1820 tl/ 380 tl üç adet kaydı var. araç başka bir ilde cuma günü için randevulaştık aracı servise götürüp baktırıp alacağım. anlaştığımız için şuan ilandan kaldırdı.
    dediğiniz gibi iyice dikkat ederek alırım.
  • mfa03 M kullanıcısına yanıt
    hayırlısı olsun. hangi ilde bilmiyorum ama servise götürecekseniz eğer geçmişini sorun ne zaman hangi bakım yapılmış neler ne zaman değişmiş öğrenirsiniz böylelikle. Servis nereler boyalı ve geçmişinde ne olmuş sadece onu söylüyor. Gerisi biraz şansınıza kalmış oluyor.

    aracı test sürüşünde her şeyiyle test edin. hız yapın ,6 viteside geçişlerini görün manuele alın 3. vitese getirip 4000 devir e kadar çıkarttırın. böylece partikül filtresinde sıkıntı var ise alarma geçecektir.
    Bazıları aracı oto computer e götürüyor ama ben bir kere götürdüm anasını ağlattılar. Yetkili servise güvenmeniz daha mantıklı.
    aracı beşiğe alıp devri yükseltip resmen bağırttırıyorlar. Ön tekerler dönüyorken arka tekerler sabit kaldığı için aracın beyni karışıyor. Test sonunda motorun emisyonu tanımı nedir deseniz cevap veremeyecek biri de araçta şu verim var diyip sadece saçma sapan makinanın yazdığı şeyi elinize tututşturuyor.
    olay sonra başlıyor ama araca bi biniyorsunuz eps abs esp cart curt hepsi alarma geçiyor araçta. ileri geri gidemiyorsunuz ve mecbur servise gidip bilgisayarla bütün arıza kayıtlarını sildiriyorsunuz.
    Yani toplamda 200-250 tl yi bir hiç için verip çıkıyorsunuz.
    hayırlısı tekrardan.




  • Arkadaşlar
    Yaklaşık 1 aydır headup ekranım açılmıyor. Bunun akü ile bir alakası olabilir mi?
  • -mhm- - kullanıcısına yanıt
    aküyle ilgisi yok. benim sıfırken de açılmıyodu. Servise gittim yazılım güncellediler bir de yazılımla sıfırladılar odur budur açılıyor. Mecbur servise gideceksiniz.
  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Bence o kadar kesin konuşmayın :)
    Benim 508 imin km'si biraz yüksekti ama hatasız bir allure idi.
    40.000 TL teklif eden Peugeot bayileri olmuştu :)
    Sonra arabayı 62000 liraya sattım gerçi. Galericiye 3 kuruşa vereceğine elden bir an önce satmak isteyen bir kullanıcı olabilir.
    Tabi eğer o rakama galeride ise imkansız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 17 Mayıs 2016; 22:13:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son zamanlarda fark ettim,
    daha önce de var mıydı bilemiyorum.
    virajlı bir yolda giderken çukur yada tümseğe denk gelince araç önden şöyle bir sarsılıyor, sanki tekerlekler yön değiştiriyor gibi.
    rot balans ihtiyacı mı var sizce?
    aslında balansı da yeni yaptırdım, yaz lastiklerine geçince.
  • Selam,
    Ekonomik sıkıntılarım nedeniyle Audi A4 2,0TDI ve BMW 116i araçlarımızı satmak zorunda kaldık. Fiyatı enteresan olan 2013 model (2014 Haziran trafik çıkışlı) 508 eHDI Access aldık şu anda araç 58.000km ve 60Bin Km bakıma girecek. Aracı bir Peugeot bayisinden almama rağmen aracın geçmiş bakımlarını göremiyorlar (?!?) ... Bu 60Bin bakımında neler yapılır, maliyeti nedir, neye dikkat etmem gerekiyor,..., bilgi ve tecrübeleriniz benim için önemlidir.
    Ayrıca araç tek kavramalı otomatik olduğundan volan veya vites baskı aparatı denen şeyin ne zaman değişimi önerilmektedir ?
    Genel olarak araçtan memnun kalmakla beraber tek kavramalı vitese 1 hafta içerisinde adapte oldum, abartıldığı kadarıyla değilmiş, mekaniksel bir hatası yok,..., Japonya da çubuklarla yemek yemek gibi, yani adaptasyon...
    Tşk
  • rtal kullanıcısına yanıt
    rot balanslık bir durum gibi..tabii balanstan ziyade rot başları aşınmış olabilir...hafif bir boşluk olduysa siz onu direksiyondan çok daha farklı hissedersiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deleted User

    [Deleted from big topics]

    niye silindi.
    kim ne dedi çok merak ettim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lsblack L kullanıcısına yanıt
    baskı balata volan için net bir değişim süresi yok.
    kullanım şartlarına,kullanıcının tarzına göre 25-30.000 km içinde değişecek duruma getirenlerde (bizzat kendim) gördüm 110.000 km'de olup henüz hiç değişim gerektirmeyen de (oda bize ait bir e-hdi c4)
    araç ilk kavrama esnasında titreme yapmaya başladıysa, kavrama sesli hale geldiyse v.s. birkaç belirtisi var. henüz böyle bir emare hiç yoksa rahat olun daha uzunca bir süre daha gider. ama ufak ufak titremeler başladıysa en fazla 20.000 km içinde değişim isteyecektir.
    tek kavramaya alışma konusundaki benzetmeniz çok hoşuma gitti :)
    değişik bir yaklaşım.

    çoğunlukla dsg'li olsada aynı anda çift kavramalı passat tek kavrama mcp li c4 birde düz vitesli jetta kullanıyorum.
    passat kullandıktan sonra c4 e ilk bindiğimde "nasıl buna bu kadar uzun süre tahammül edebilmişim" diyorum (passattan önce 120.000 km 508 kullandım) ama bu en fazla yarım saat sürüyor.
    bir süre sonra herşey normalleşiyor.
    bu süreç düz viteste tam tersi işliyor :)
    ilk bindiğimde "ne var bunda, otm. şart değil yaw, aslında şanzımana bu kadar fark vermeye değmiyor, yemin ederim en iyisi düz vites" falan diyorum bir süre sonra arabadan kurtulasım geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün itibariyle 2013 model active paket aracımı aldım arkadaşlar, iki gün kullanma fırsatım oldu, şimdilik her şey çok güzel, inşallah böyle devam eder.
    Aracı almaya karar vermem de forumdaki bilgilerin ve paylaşımlar çok etkisi oldu, herkese çok teşekkürler..
  • Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.
  • 
Sayfa: önceki 503504505506507
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.