Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (415. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: KukL@

    Peugeot sw alacaktık araçta sag marjpiyel onarımı 450 tl harici hasar yok demişti satıcı computest sonrası meger sol taraftada aynı onarım varmıs testte ortaya çıktı ayrıca kapı kolları fln soyulmstu üst sınıf aracta 43.000 km araçta kapı kolu soyulması görünce iyice sogudum aractan aracı görmeden 62.000e anlasmistik 61.000 teklif ettik adam düşmedi neyse kısmet değilmiş.. Araci almaya niyetlenip istanbuldan ankaraya gittim birde araç icin ah ah.. 508 yaktın beni ..

    diğer bir hususta peugeot u test etmeye götürürken kuzenimin aracı ile gittik seat toledo dsg 2014 model peugeot 508den cok daha konforluydu o da beni araçtan soguttu kısacası tipini cok begendigim 508i konfor yönünden begenmeyecegimi anladım. Bu arada konfor demisken dsg konforu değil genel anlamda sessizlik hissiyat anlamında düşük sınıf toledo cok daha iyidi. WWci fln değilim ama sanırım insanlar boşa söylemiyorlar.

    Araç hor kullanılmış bir araçta olabilir. Ben kendi aracımı ikinci el 35 binde aldım ve samimi söylüyorum motoru karıştırmıyorum ama ailedeki bmw 320 ve 520 araçlarımız kadar konforlu. Sertlik ve sessizlikte hissedilir bir fark yok aralarında. Sizin konfor beklentiniz nedir ona bişey diyemem veya toledoda hoşunuza giden farklılık. Dediğim gibi burada kullanım şekli faktörü büyük etken. Bende bakarken 30.000 de aracın alt takımını dağıtana denk gelmiştim.

    Ben de bunu forumda defalarca yazdığım için tekrar yazmaya üşenmiştim. Açıkçası bizde var olan 2012 C180 Fascination'dan daha rahat bir araç. Bunun sebebi ise C180'in yol tutuşu odaklı süspansiyonu. Ama araç sert, kütür kütür. Volvo XC60 kullandık, güzel ama yüksek olduğu için arka koltuklar illa ki rahatsız. Oysaki 508 yol tutuşu - konfor konusunda gayet orantılı bir araç. Ama arkadaşın kullandığı Toledo'nun yanağı kalın bir lastiğe sahip ise o aracı yumuşatmış olabilir. 508 SW'de ise zaten kış lastiği varmış, bir de sert bir kış lastiği varsa kötü hissettirir. Bir de araçtan beklenti yüksek olunca şaşırtmıştır. Ama süspansiyon sistemlerini incelemesi gerekiyor insanların olayın ne olduğunu anlayabilmeleri için...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 31 Mayıs 2015; 1:56:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: KukL@

    Peugeot sw alacaktık araçta sag marjpiyel onarımı 450 tl harici hasar yok demişti satıcı computest sonrası meger sol taraftada aynı onarım varmıs testte ortaya çıktı ayrıca kapı kolları fln soyulmstu üst sınıf aracta 43.000 km araçta kapı kolu soyulması görünce iyice sogudum aractan aracı görmeden 62.000e anlasmistik 61.000 teklif ettik adam düşmedi neyse kısmet değilmiş.. Araci almaya niyetlenip istanbuldan ankaraya gittim birde araç icin ah ah.. 508 yaktın beni ..

    diğer bir hususta peugeot u test etmeye götürürken kuzenimin aracı ile gittik seat toledo dsg 2014 model peugeot 508den cok daha konforluydu o da beni araçtan soguttu kısacası tipini cok begendigim 508i konfor yönünden begenmeyecegimi anladım. Bu arada konfor demisken dsg konforu değil genel anlamda sessizlik hissiyat anlamında düşük sınıf toledo cok daha iyidi. WWci fln değilim ama sanırım insanlar boşa söylemiyorlar.

    Araç hor kullanılmış bir araçta olabilir. Ben kendi aracımı ikinci el 35 binde aldım ve samimi söylüyorum motoru karıştırmıyorum ama ailedeki bmw 320 ve 520 araçlarımız kadar konforlu. Sertlik ve sessizlikte hissedilir bir fark yok aralarında. Sizin konfor beklentiniz nedir ona bişey diyemem veya toledoda hoşunuza giden farklılık. Dediğim gibi burada kullanım şekli faktörü büyük etken. Bende bakarken 30.000 de aracın alt takımını dağıtana denk gelmiştim.

    Ben de bunu forumda defalarca yazdığım için tekrar yazmaya üşenmiştim. Açıkçası bizde var olan 2012 C180 Fascination'dan daha rahat bir araç. Bunun sebebi ise C180'in yol tutuşu odaklı süspansiyonu. Ama araç sert, kütür kütür. Volvo XC60 kullandık, güzel ama yüksek olduğu için arka koltuklar illa ki rahatsız. Oysaki 508 yol tutuşu - konfor konusunda gayet orantılı bir araç. Ama arkadaşın kullandığı Toledo'nun yanağı kalın bir lastiğe sahip ise o aracı yumuşatmış olabilir. 508 SW'de ise zaten kış lastiği varmış, bir de sert bir kış lastiği varsa kötü hissettirir. Bir de araçtan beklenti yüksek olunca şaşırtmıştır. Ama süspansiyon sistemlerini incelemesi gerekiyor insanların olayın ne olduğunu anlayabilmeleri için...

    Beklenti konusuna katılıyorum. Ve ayrıca şunu atlamamak gerekir ; lastik, üzerindeki jantın boyutu,karşılaştırılan iki aracın km. ve kullanım şekilleri, testin yağıldığı güzergah falan.
    Birde konfor denildiğinde yegane kriter süspansiyon sertliğimidir? Mesela aracın yol ve rüzgar sesi v.b. birsürü kriter var.Aracını çok seven,başka araçlara bakıp 508'i satmaya değecek kadar iyisini bulamayan (yanlış anlaşılmasın bir sürü daha iyi araba var ben fiyat-fayda-kalite dengesi anlamında konuşuyorum konuşuyorum) bir kullanıcı olarak gönül rahatlığıyla bu aracın segmentine göre süspansiyonun darbe emişini yetersiz bulduğumu hep söylüyorum ama hiç kullanıpta "vay arkadaş ne rahat arabaymış" falan dediğim bir araba olmadı ki özellikle bu segmentte her yeni çıkan aracı test ederim. Şu anda merakla yeni superbi bekliyorum ve almaya oldukça niyetliyim ama en büyük endişem octavia kadar sert olması :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 31 Mayıs 2015; 13:59:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygunal

    Ben de 2012 model 22.000km krem rengi active(+xenon+navigasyon) paket bir 1.6 e-hdi 508 sedan alarak gruba katıldım.

    Elinde makyajsız kasanın broşürü olan varsa paylaşabilir mi? İnternette sadece makyalı kasayı bulabiliyorum.

    Ayrıca halı paspas konusunda tavsiyesi olan var mı?

    Kazasız belasız günlerde kullanın
    siz ne kadara aldınız aracı?
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar bu konuda yazılanları yeni okumaya başladım, telefonun şarjı yettiği yere kadar inceliyorum.

    Açık ve net yazayım pejoya ve diğer frs.arabalarına karşı bnm kadar önyargılı biri yoktur. Nedeni vaktinde 307sw otm benzinli satın almıştık, 2. gününde arka camı durup dururken patladı ve değerinin yaklaşık yarısına sattığımız güne kdr çile çektik, ikinci vaka daha vahim arkadaşımın 206sı park halinde 4lüler açıkken sig.kaçağından alev aldı çok kısa sürede çöp haline geldi.
    Normalde yanından bile geçmemem gerek ama yıl olmuş 2015 böyle müh. ve üretim hataları sıfırlanmıştır herhalde ve 2.eldeki fiyatları cidden cezbediyor.

    Tabii ki hiçbiriniz arabayı satmak için almıyor ama eninde sonunda satışa konulacak, sormak istediğim şu 1.6 thp özellikle 2011-12 de ne kadara satılıyordu? Şu an donanıma göre 50-58e bulunuyor. Yenisi makyajlı da olsa 100bin lirayı bulan bir araç için yük. bir değer kaybı değil mi?

    Şu an otm.vites, süspansiyon ve kalite konuları beni kararsız bırakıyor. Bazılarınız çok memnunuz diyor ama durum nedir tam olarak, Civici sattığıma değecek mi? Sorunsuzluk büyük bir beklenti hepimiz için bir araçtan, hele ki japon araçları alışkanlığı varsa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Size birinci elden tavsiye: çift kav.otm vit istiyorsanız Vw grubundan, Vw grubu araç istiyorsanız Dsgden uzak durun. (Yağlı kavrama sistemliler hariç)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Bu arada arkadaşlar benimde önceden bahsettiğim kendi kendimize kalibrasyon yapma olayı hatalı bilgi oldu düzelteyim. Benim uygulamadan sonra vites geçiş karakteristiğim 4 saat dur kalk trafik sonunda önceki haline geri döndü. Benim anladığım bunun sebebide öğrenme özelliğine sahip bir şanzımana sahip olmamız Yalnız geçen hafta bakıma girdim ve servis elemanı araca binip hareket ettirdiği gibi buna kalibrasyon yapalım dedi ve bilgisayara bağlanıp yapıldı. Buda işe yaradı gerçekten. Olayda tamamen bilgisayar üstünde bitiyormuş.ilk kallkıştaki hafif debriyaj boşluğu gitti. Vites geçiş hızıda tamamen kullanım karakteristiğine bağlı olarak araç kendini değiştiriyor onu anladım.

    Bunu yazdığınız iyi Oldu 6bin km sonra servise gireceğim bu kalibrasyon işini de yaptırayım. Özellikle ışıklarda durmuşken ilk kalkış için gaza o kadar çok basmam gerekiyor ki her ışıkta korna yer oldum arkadaki araçlardan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Yeni Superb dinamik süspansiyona sahip, yani sert istersen sert, konfor odaklı istersen konforlu. Ben de açıkçası merakla bekliyorum, ama içimden 508 yeni şanzımanla birlikte ciddi bir sürpriz yapacak gibi geliyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Yeni Superb dinamik süspansiyona sahip, yani sert istersen sert, konfor odaklı istersen konforlu. Ben de açıkçası merakla bekliyorum, ama içimden 508 yeni şanzımanla birlikte ciddi bir sürpriz yapacak gibi geliyor...

    Dinamik şasi kontrol türkiye paketinde olurmu? Olursa hangi motorla kaça gelir?
    Büyük ihtimalle standart değildir diye tahmin ediyorum.
    Cuma günü tüyapta Autoshow fuarındaydım araç gerçekten çok iyi. Passattan kesinlikle daha şık ama fiyatlar ve donanımlar nasıl olur asıl onu merak ediyorum. Koca fuarda aklımda en çok kalan araç ne bmwler ne mercedesler oldu; mazdanın cx-3 diye bir modeli çıkmış. Araca bayıldım gerçi son dönemde çıkan bütün mazdalara bayılıyorum ama bu en azından küçük hacimli dizelle geldiğinden mantığa da hitap ediyor ama tabi bizimki gibi araç kullananlar için biraz küçük.
    Birde qasqainin renault versiyonu olan kadjarı da beğendim onunda iç plastik kalitesi oldukça zayıf ama fiyatlarını makul buldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar,facebook grubumuza katılımlarınızı ve destekleriniz bekliyorum.
    Teşekkürler.

    https://www.facebook.com/groups/peugeot.508.turkey/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    Kazasız belasız günlerde kullanın
    siz ne kadara aldınız aracı?


    Kendi aracımı da takasa verdim yaklaşık 65.000TL civarına geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aygunal -- 1 Haziran 2015; 9:47:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Yeni Superb dinamik süspansiyona sahip, yani sert istersen sert, konfor odaklı istersen konforlu. Ben de açıkçası merakla bekliyorum, ama içimden 508 yeni şanzımanla birlikte ciddi bir sürpriz yapacak gibi geliyor...

    Dinamik şasi kontrol türkiye paketinde olurmu? Olursa hangi motorla kaça gelir?
    Büyük ihtimalle standart değildir diye tahmin ediyorum.
    Cuma günü tüyapta Autoshow fuarındaydım araç gerçekten çok iyi. Passattan kesinlikle daha şık ama fiyatlar ve donanımlar nasıl olur asıl onu merak ediyorum. Koca fuarda aklımda en çok kalan araç ne bmwler ne mercedesler oldu; mazdanın cx-3 diye bir modeli çıkmış. Araca bayıldım gerçi son dönemde çıkan bütün mazdalara bayılıyorum ama bu en azından küçük hacimli dizelle geldiğinden mantığa da hitap ediyor ama tabi bizimki gibi araç kullananlar için biraz küçük.
    Birde qasqainin renault versiyonu olan kadjarı da beğendim onunda iç plastik kalitesi oldukça zayıf ama fiyatlarını makul buldum.

    Fuardaki cx-3 benimde çok dikkatimi çekti. Eski bir mazda kullanıcı olarak mazdaları zaten çok severim ama bu araçta baya baya hoş geldi gözüme. Hem tarzı süperdi hemde kullanımının çok keyifli olacağına hiç şüphem yok. Birde çok hoşuma giden seat lean x perience modeli oldu. Araç çok şık ve audi a4 allroad quattro platformu üstüne kurulmuş. 1.6 dizel ,stationwagon hem yüksek hemde 4x4. Tek eksiği sadece düz vitesle geliyor olması. Fiyatta cam tavan,alcantra deri döşemesine kadar full gırtlak doldurursanız 95.000 gibi bir etikete sahip oluyor. Normal satış fiyatı 85.000 gibi.
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 1 Haziran 2015; 10:40:17 >




  • Arkadaşlar benim yol bilgisayarının 2 nolu ekranındaki veriler çalışmıyor. Bir tanesi ortalama yakıt tüketim bilgisi (anlık değil) diğerini bilmiyorum 99999 yazıyor. Neden çalışmıyor sizce. MAZDA 3 de depo fule yakın boşalırsa veriler sıfırlanırdı fulleyince de tekrar başlardı 508de de aynı şey olabiir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Yeni Superb dinamik süspansiyona sahip, yani sert istersen sert, konfor odaklı istersen konforlu. Ben de açıkçası merakla bekliyorum, ama içimden 508 yeni şanzımanla birlikte ciddi bir sürpriz yapacak gibi geliyor...

    Dinamik şasi kontrol türkiye paketinde olurmu? Olursa hangi motorla kaça gelir?
    Büyük ihtimalle standart değildir diye tahmin ediyorum.
    Cuma günü tüyapta Autoshow fuarındaydım araç gerçekten çok iyi. Passattan kesinlikle daha şık ama fiyatlar ve donanımlar nasıl olur asıl onu merak ediyorum. Koca fuarda aklımda en çok kalan araç ne bmwler ne mercedesler oldu; mazdanın cx-3 diye bir modeli çıkmış. Araca bayıldım gerçi son dönemde çıkan bütün mazdalara bayılıyorum ama bu en azından küçük hacimli dizelle geldiğinden mantığa da hitap ediyor ama tabi bizimki gibi araç kullananlar için biraz küçük.
    Birde qasqainin renault versiyonu olan kadjarı da beğendim onunda iç plastik kalitesi oldukça zayıf ama fiyatlarını makul buldum.

    Fuardaki cx-3 benimde çok dikkatimi çekti. Eski bir mazda kullanıcı olarak mazdaları zaten çok severim ama bu araçta baya baya hoş geldi gözüme. Hem tarzı süperdi hemde kullanımının çok keyifli olacağına hiç şüphem yok. Birde çok hoşuma giden seat lean x perience modeli oldu. Araç çok şık ve audi a4 allroad quattro platformu üstüne kurulmuş. 1.6 dizel ,stationwagon hem yüksek hemde 4x4. Tek eksiği sadece düz vitesle geliyor olması. Fiyatta cam tavan,alcantra deri döşemesine kadar full gırtlak doldurursanız 95.000 gibi bir etikete sahip oluyor. Normal satış fiyatı 85.000 gibi.
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Mazda çok farklı bir marka. Mazda3 2004 model 150bin de aldım 4 yıl sonra 210bin de sattım hem de ilanı verdikten 2 saat sonra. Yokuşta çekişi biraz zayıftı ve amortisörler çok sertti onun dışında süper bir arabaydı. Vites dsg kadar keyifli ama sorunsuzluk abidesiydi. 210binde ki araba bana sadece lpg den kaynaklı sorun çıkardı servis yolunu 10bin hariç bilmezdim. Aklımda hala Mazda var muhtemelen 508 sonrası skyactive mazda 6 alacağım. Herekese de gözü kapalı öneririm en azından bir kere mazdanız olsun derim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gerenimo57 -- 3 Haziran 2015; 0:54:10 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2. el ilanlarında kilometre bilgisinde sondaki 1000'leri atarak ilan verenlere çok gıcık oluyorum.
    Adam rakam göze küçük görünsün diye algı operasyonu yapıyor,90 yazıyor, 210 yazıyor.
    Böyle bir araba alınmamalı.
  • 62.000 TL bütçem var

    508 dizel alma niyetindeyim. ama kararsızlıkta var. 508 1.6 thp de düşündüm yakıt olarak beni üzermi?
    seçenekler arasında
    2012-2013 Golf comfortline 1.4 tsi dsg
    2012-2013 jetta 1.4 tsi comfortline dsg var. yılda yaklaşık 12.000 km yaparım. sizin başka tavsiyeleriniz varmı.

    aklım çok karışık. haziran sonuna kadar alma niyetindeyim. yardım lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    62.000 TL bütçem var

    508 dizel alma niyetindeyim. ama kararsızlıkta var. 508 1.6 thp de düşündüm yakıt olarak beni üzermi?
    seçenekler arasında
    2012-2013 Golf comfortline 1.4 tsi dsg
    2012-2013 jetta 1.4 tsi comfortline dsg var. yılda yaklaşık 12.000 km yaparım. sizin başka tavsiyeleriniz varmı.

    aklım çok karışık. haziran sonuna kadar alma niyetindeyim. yardım lütfen

    THP performans olarak iyidir,ama yakıt olarak sizi üzer..
    Tavsiyem Active paket auto 6R HDI 508 olacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    62.000 TL bütçem var

    508 dizel alma niyetindeyim. ama kararsızlıkta var. 508 1.6 thp de düşündüm yakıt olarak beni üzermi?
    seçenekler arasında
    2012-2013 Golf comfortline 1.4 tsi dsg
    2012-2013 jetta 1.4 tsi comfortline dsg var. yılda yaklaşık 12.000 km yaparım. sizin başka tavsiyeleriniz varmı.

    aklım çok karışık. haziran sonuna kadar alma niyetindeyim. yardım lütfen

    Açıkçası thp bir 508 55.000 den fazla etmez. Araçlara bakarken ona göre teklif verin. Yakıt olarak ta şehir içi 10 lt gibi düşünün. Bu şekilde fazla gelir derseniz dizel versiyonlarına yönelebilirsiniz. Burada yılda ne kadar km yaptığınız önemli açıkçası. Eğer çok yapmıyorsanız bence makul fiyatlı bir thp alın, dizelden daha keyifli olacağı garantidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    62.000 TL bütçem var

    508 dizel alma niyetindeyim. ama kararsızlıkta var. 508 1.6 thp de düşündüm yakıt olarak beni üzermi?
    seçenekler arasında
    2012-2013 Golf comfortline 1.4 tsi dsg
    2012-2013 jetta 1.4 tsi comfortline dsg var. yılda yaklaşık 12.000 km yaparım. sizin başka tavsiyeleriniz varmı.

    aklım çok karışık. haziran sonuna kadar alma niyetindeyim. yardım lütfen

    Açıkçası thp bir 508 55.000 den fazla etmez. Araçlara bakarken ona göre teklif verin. Yakıt olarak ta şehir içi 10 lt gibi düşünün. Bu şekilde fazla gelir derseniz dizel versiyonlarına yönelebilirsiniz. Burada yılda ne kadar km yaptığınız önemli açıkçası. Eğer çok yapmıyorsanız bence makul fiyatlı bir thp alın, dizelden daha keyifli olacağı garantidir.

    yılda yaklaşık 12.000 km yaparım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    62.000 TL bütçem var

    508 dizel alma niyetindeyim. ama kararsızlıkta var. 508 1.6 thp de düşündüm yakıt olarak beni üzermi?
    seçenekler arasında
    2012-2013 Golf comfortline 1.4 tsi dsg
    2012-2013 jetta 1.4 tsi comfortline dsg var. yılda yaklaşık 12.000 km yaparım. sizin başka tavsiyeleriniz varmı.

    aklım çok karışık. haziran sonuna kadar alma niyetindeyim. yardım lütfen

    Açıkçası thp bir 508 55.000 den fazla etmez. Araçlara bakarken ona göre teklif verin. Yakıt olarak ta şehir içi 10 lt gibi düşünün. Bu şekilde fazla gelir derseniz dizel versiyonlarına yönelebilirsiniz. Burada yılda ne kadar km yaptığınız önemli açıkçası. Eğer çok yapmıyorsanız bence makul fiyatlı bir thp alın, dizelden daha keyifli olacağı garantidir.

    yılda yaklaşık 12.000 km yaparım

    O km için yine benzinli düşünmek daha mantıklı. Yılda yapacağınız 10-12 bin km yi keyifle yaparsınız. 508 e alternatif olarak Citroen c5 te bakabilirsiniz. Tasarım görecelidir bişey diyemem ama konfor anlamında daha yumuşak bir araçtır. Fiyatlarıda thp motorlar için 45-50 arasında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerenimo57

    Arkadaşlar benim yol bilgisayarının 2 nolu ekranındaki veriler çalışmıyor. Bir tanesi ortalama yakıt tüketim bilgisi (anlık değil) diğerini bilmiyorum 99999 yazıyor. Neden çalışmıyor sizce. MAZDA 3 de depo fule yakın boşalırsa veriler sıfırlanırdı fulleyince de tekrar başlardı 508de de aynı şey olabiir mi?

    Hocam sıfırlasana orayı. Maksimum 10.000km için ortalama yakıt bilgisi veriyor bu ekranlar. 9999'a gelince de duruyor diye hatırlıyorum. Bir müddet sonra kendi kendine sıfırlanıyor galiba...
  • 
Sayfa: önceki 413414415416417
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.