Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (409. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: austun1975

    İyi günler , arkadaşlar.5 yıl passat kullandıktan sonra bende 508 sahibi oldum.1 aydır süren araç alımı maceramı 2012 model 1.6 e-hdi 508 allure alarak sonlandırdım.Listedeki 73 numaralı aracın yeni sahibiyim.Bu forumda yazılan yorum ve görüşler 508 almamda çok etkili oldu.Bu başlığa değerli fikir ve düşünceleri ile katkıda bulunan 508 sahibi arkadaşlara teşekkür ederim.

    Öncelikle yeni aracıniz hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin.Eğer özel değilse Passat hangi modelini kullanıyordunuz 508 ile karsilastirirsaniz nasıl bir değerlendirme yaparsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: austun1975

    İyi günler , arkadaşlar.5 yıl passat kullandıktan sonra bende 508 sahibi oldum.1 aydır süren araç alımı maceramı 2012 model 1.6 e-hdi 508 allure alarak sonlandırdım.Listedeki 73 numaralı aracın yeni sahibiyim.Bu forumda yazılan yorum ve görüşler 508 almamda çok etkili oldu.Bu başlığa değerli fikir ve düşünceleri ile katkıda bulunan 508 sahibi arkadaşlara teşekkür ederim.

    Aracınız hayırlı olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kuzenim passat aldı. 1.4 tsi 150 bg dsg comfortline + cam tavan+ led far+anahtarsız giriş+18 inch jant 115.000 gibi olacak heralde araç 2 ay içersinde gelecek. Deli gibi passat satılmış. Hayret ya. Kendine de dedim ama beni dinlemedi. Araç acayip ses alıyor içersine. 115 bini verdirecek hiç bir özelliğide yok. Bildiğimiz boş vw gurubu araç işte. Hayalet ekran tek başına 10.000 tl imiş. :) Highline da bile opsiyonel hayalet ekran çok garibime gitti gerçekten. Otoparkta ki testci arkadaş bakalım bu passatın sesine ne diyecek. Merakla bekliyorum. :)
  • TEŞEKKÜRLER.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artismimar

    Kuzenim passat aldı. 1.4 tsi 150 bg dsg comfortline + cam tavan+ led far+anahtarsız giriş+18 inch jant 115.000 gibi olacak heralde araç 2 ay içersinde gelecek. Deli gibi passat satılmış. Hayret ya. Kendine de dedim ama beni dinlemedi. Araç acayip ses alıyor içersine. 115 bini verdirecek hiç bir özelliğide yok. Bildiğimiz boş vw gurubu araç işte. Hayalet ekran tek başına 10.000 tl imiş. :) Highline da bile opsiyonel hayalet ekran çok garibime gitti gerçekten. Otoparkta ki testci arkadaş bakalım bu passatın sesine ne diyecek. Merakla bekliyorum. :)

    Yeni passatı bende test ettim ve aracın içinde bencede yol sesi bizim arabadan fazlaydı hatta test aracı trendline ve 16" jant vardı buna rağmen araç yolda garip zıplamamlar ve bozuk asfaltta vuruntu sesi veriyordu. Özellikle düşük hızlarda motor sesi de dikkat çekiyordu.
    Ve bu araba segmentte referans durumunda
    Bu arada rüzgar sesi bizim arabaya göre azdı onuda belirtmeden geçmeyeyim.
    508 kullanıcısı kişilerin hiç sıkıntısı olmayan bir konu asfalt-yol sesi olsa gerek ama rüzgar sesi kötü diyenler var(Bence onda da önemli bir sıkıntı yok). Acaba yüksek hızda dahi asfalt sesi olmamasından mı rüzgar sesi dikkat çeker hale geliyor. Olabilir mi?:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 13 Mayıs 2015; 20:45:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: artismimar

    Kuzenim passat aldı. 1.4 tsi 150 bg dsg comfortline + cam tavan+ led far+anahtarsız giriş+18 inch jant 115.000 gibi olacak heralde araç 2 ay içersinde gelecek. Deli gibi passat satılmış. Hayret ya. Kendine de dedim ama beni dinlemedi. Araç acayip ses alıyor içersine. 115 bini verdirecek hiç bir özelliğide yok. Bildiğimiz boş vw gurubu araç işte. Hayalet ekran tek başına 10.000 tl imiş. :) Highline da bile opsiyonel hayalet ekran çok garibime gitti gerçekten. Otoparkta ki testci arkadaş bakalım bu passatın sesine ne diyecek. Merakla bekliyorum. :)

    Yeni passatı bende test ettim ve aracın içinde bencede yol sesi bizim arabadan fazlaydı hatta test aracı trendline ve 16" jant vardı buna rağmen araç yolda garip zıplamamlar ve bozuk asfaltta vuruntu sesi veriyordu. Özellikle düşük hızlarda motor sesi de dikkat çekiyordu.
    Ve bu araba segmentte referans durumunda
    Bu arada rüzgar sesi bizim arabaya göre azdı onuda belirtmeden geçmeyeyim.
    508 kullanıcısı kişilerin hiç sıkıntısı olmayan bir konu asfalt-yol sesi olsa gerek ama rüzgar sesi kötü diyenler var(Bence onda da önemli bir sıkıntı yok). Acaba yüksek hızda dahi asfalt sesi olmamasından mı rüzgar sesi dikkat çeker hale geliyor. Olabilir mi?:)


    Bunun doğru olma ihtimali yüksek. Bugün 200km civarında yol yaptım. Araçta 4 kişiydik. Acaip de rüzgar vardı. Ama bu kadar rüzgar olmasına rağmen 120'ye kadar rüzgar sesi yok denecek kadar azdı. Yol sesi zaten gelmiyor, sohbet ede ede gittik geldik. Arada bir kick-down yaptım, ara hızlanmalar falan 285Nm tork iyi geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 13 Mayıs 2015; 23:07:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 508 le ilgili chiptuning tecrübesi olan var mı?

    Bu konu ile ilgili tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim...

    Zira yaptırıp yaptırmamak konusunda tereddüt ediyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksk8586 -- 14 Mayıs 2015; 9:33:44 >
  • Arkadaşlar bu rüzgar sesiyle ilgili daha önceden de bahsedilen çözüm yolunu bende uygulamıştım ve ses baya gitmişti. Öncesinde daha amatörce kaputun altındaki çamurluk köşelerine sünger tıkmıştım. Geçenlerde onları sökeyim dedim ve o şekilde sürünce farkı gerçekten anladım. Bu sefer de kalıcı olarak köşelerden içeri izolasyon köpüğü sıktım ve ses kalmadı hiç. Zaten fiziksel olarakta baktığınızda oradan davlumbaz boşluğundan kapının içine doğru açılan bildiğin boşluk var ve ses yapma ihtimali çok yüksek bir yer. Resimlerde nereye uyguladığımı görebilirsiniz ve dediğim gibi bende çok işe yaradı tavsiye ederim.
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <====> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <====> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 14 Mayıs 2015; 14:07:54 >




  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Benzer bir uygulamayı istanbul da incelediğim satılık olan bir 508 üzerinde görmüştüm.Sahibine bu işlemi neden yaptırdığını sormak aklıma gelmedi.Ben de bunu bir deneyeyim.508 çok ta ses alan bir araç değil.18 inç lastik kullanan 508 , 2010 model passat la aynı yol ve rüzgar sesini içeri alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: austun1975

    Benzer bir uygulamayı istanbul da incelediğim satılık olan bir 508 üzerinde görmüştüm.Sahibine bu işlemi neden yaptırdığını sormak aklıma gelmedi.Ben de bunu bir deneyeyim.508 çok ta ses alan bir araç değil.18 inç lastik kullanan 508 , 2010 model passat la aynı yol ve rüzgar sesini içeri alıyor.

    Yok ses olayı orjinaldede dediğiniz gibi çok değil ama biz fazla hassasız galiba. Ben zaten bilmiyorum mazallah bi gün mercedes s sahibi falan olsam beklentim ne olacak artık:)))
  • Arkadaşlar, ben bu uygulamayı iki sene önce forumda yazmıştım. Geçen sene de benzer fotoları foruma koymuştum. Profilimde fotolar görünüyordur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ksk8586

    508 le ilgili chiptuning tecrübesi olan var mı?

    Bu konu ile ilgili tecrübelerinizi ve fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim...

    Zira yaptırıp yaptırmamak konusunda tereddüt ediyorum...


    Ben iki gün önce IZMIR-BORNOVA da konumlanan ECUFAST a uğradım.

    Yapılan incelemede 2011 ve sonrası araçların OBDII portundan yazılım uygulaması yapılamadığını öğrendim.

    Yapılacak işlem ise ECU nun sökülüp, sonrasında içi açılarak yazılım yüklemesi yapılacağı yönünde olunca da, açıkçası cesaret edemedim.

    Verilen fiyat ise 750 TL cik idi, uygulama sonrası ise araç 140 BG/310 NM tork değerine sahip olacaktı.

    Yapılan işlem ise, yaklaşık 10 farklı birime, %2 lik bir ilave yüklenme ile elde ediliyor, sonuç olarak %20~30 arasında ilave güç alınıyor.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Arkadaşlar, ben bu uygulamayı iki sene önce forumda yazmıştım. Geçen sene de benzer fotoları foruma koymuştum. Profilimde fotolar görünüyordur

    Bende sizden görüp uyguladım zaten. Bugün de akşam yüksek süratte dikkat ettim de gerçekten baya farketti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Arkadaşlar, ben bu uygulamayı iki sene önce forumda yazmıştım. Geçen sene de benzer fotoları foruma koymuştum. Profilimde fotolar görünüyordur

    Bende sizden görüp uyguladım zaten. Bugün de akşam yüksek süratte dikkat ettim de gerçekten baya farketti.

    Faydam dokundu ise ne mutlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Arkadaşlar, ben bu uygulamayı iki sene önce forumda yazmıştım. Geçen sene de benzer fotoları foruma koymuştum. Profilimde fotolar görünüyordur

    Bende sizden görüp uyguladım zaten. Bugün de akşam yüksek süratte dikkat ettim de gerçekten baya farketti.

    Gerçekten o kadar fark ediyorsa bende yaparım diyeceğim ama çok çirkin görünüyor yaw:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Arkadaşlar, ben bu uygulamayı iki sene önce forumda yazmıştım. Geçen sene de benzer fotoları foruma koymuştum. Profilimde fotolar görünüyordur

    Bende sizden görüp uyguladım zaten. Bugün de akşam yüksek süratte dikkat ettim de gerçekten baya farketti.

    Gerçekten o kadar fark ediyorsa bende yaparım diyeceğim ama çok çirkin görünüyor yaw:)

    Ben sıktıktan sonra bıraktım ama bekledikçe iyice şişmiş dolgu. Müsait bir zamanda üstünden fazlalığı alacağım o zaman bu görüntü kaybolacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Ben iki gün önce IZMIR-BORNOVA da konumlanan ECUFAST a uğradım.

    Yapılan incelemede 2011 ve sonrası araçların OBDII portundan yazılım uygulaması yapılamadığını öğrendim.

    Yapılacak işlem ise ECU nun sökülüp, sonrasında içi açılarak yazılım yüklemesi yapılacağı yönünde olunca da, açıkçası cesaret edemedim.

    Verilen fiyat ise 750 TL cik idi, uygulama sonrası ise araç 140 BG/310 NM tork değerine sahip olacaktı.

    Yapılan işlem ise, yaklaşık 10 farklı birime, %2 lik bir ilave yüklenme ile elde ediliyor, sonuç olarak %20~30 arasında ilave güç alınıyor.

    İyi forumlar...

    Teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksk8586 -- 15 Mayıs 2015; 11:10:46 >
  • ENG_civ E kullanıcısına yanıt
    Tüm hızlı ve öfkeli gösterimlerinden sonra sinemanın (AVM'nin) otoparkından lastik sesleri gelir. Sizin aklınıza gelen de gayet normalmiş

    Biz de arkadaşlarla filmi izledik ve çıkışta THP 156HP'ye bindik Arkadaşlar diyorlar ki, hadi biraz performanslı kullan bu filmden sonra. Gaza gelmem falan derken, (bilenler bilir) Karacaahmet'ten Haydarpaşa numuneye doğru iniyoruz. Aşağı meyilli bir yol ve normal inişte 80-90km'leri görürsünüz. Bu yolu son 2 senedir belki de arabayla hiç geçmediğimden, son anda bir Türkiye gerçeği ile karşılaştık. Müsait olduğunda 100km süratlere çıkabileceğiniz ve aydınlatması çalışmayan bir yolda önünüzde birden beliren bir kasis! Tabii buna kasis değil asfalttan yapılma küçük çaplı bir köprü diyebilirsiniz. Ve biz bu köprüyü tam gaz 90km hızla geçtik. 4 tekerlek yerden kesildi ve hepsi aynı anda pat diye tok bir sesle yere indi. Sıfır savrulma, sıfır kayma. 508'i virajda denemiştim ama uçuşta da başarılı

    Filmin aksiyon sahneleri bence çok abartılı idi. Sırf aksiyon olsun diye her hareketi yapmışlar. Diğer serileri izlemedi iseniz onları tavsiye ederim. Çok abartılı olmadan daha başarılılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: cross78

    Al benden de o kadar.
    Ön tasarım sanki arabayı küçük gösteriyor gibi,belki gözümüz daha alışmadı diyicem ama şöyle birşey de var.508i ilk gördüğümde araba herşeyi ile beni etkilemişti ön taraf zaten bitirmişti.
    Ama şimdi baktığımda ön taraf hiç etkilemedi beni.
    Daha iyi bir tasarım beklerdim.

    Aynen hocam. Şimdiki tasarım aracın sportif ruhunu almış götürmüş açıkçası. Dikkatimi çeken ikinci konu farlara ve ön panjura doğru kasa kavisli iken kavis miktarı biraz azaltılmış, ön panjur yapı değişikliği ile daha makam arabası havasına dönüş olmuş. Yani sporcu ruh uçmuş gitmiş. Yani şöyle düşünün, BMW 3 serisi sporcu bir araçtır, 20 sene öncede böyleydi, şimdi de böyle. 508'in kasa bile değişmeden ruhu değişiyor. Belki de müşteri kitlesini değiştirmeye yönelik bir düşünce vardır. Ya da eski kasa kullanıcısı olarak biz duygusal yaklaşıyoruz.

    Evet size katılıyorum, yeni 508'de sportif havayı törpülediler. Eski tasarımın daha vahşi bir duruşu vardı. Ön ve arka tampon, panjur değişimleri ile resmen dişlerini sökmüş oldular. Arka tamponun alt sağ ve sol köşelerindeki tasarım aynen bir ön tamponun sis farı yerleşim bölgesi gibi ve görünümü bozuyor. Ön tampondaki led gündüz farları ise çok rüküş ve ben buradayım diye bağırıyor. Tamam da 508'in böyle bir şey demek için ışın kılıcı gibi bir şeye ihtiyacı yok ki. 2008 ve 308'in farlarını aynen yaptın. Öyleyse 508'i de böyle yapalım mantığı çok saçma. Hülasa, sırf makyaj olsun diye allayıp pullamışlar...

    Bunun dışında iç tasarım halen başarılı. Bence, Dizel'deki 6 ileri manuel vitesli şanzıman ve gelecek olan yeni otomatik şanzıman en önemli ve değer katacak yenilikler.




  • Aracında deri koltuk opsiyonu bulunan 508 sahipleri , koltuklarınızı nasıl temizliyorsunuz?İnternet te bu konu ile ilgili olarak Gliptone ürünleri tavsiye edilmiş.Linkteki video da uygulaması mevcut.
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==


    https://www.youtube.com/watch?v=4GU0AEZrxk0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi austun1975 -- 15 Mayıs 2015; 15:01:17 >




  • 
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.