Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (406. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    Merhabalar,

    Yurtdışında okuyan bir master öğrencisiyim. Şu an ki sahibi olduğum araç, Audi A4 B6 2.5TDI quattro bir araç ve tahmin edebileceğiniz gibi aracım çok fazla yakıyor, ayrıca eski bir araç. Yakın bir zamanda aracımı değiştirmeyi düşünüyorum ve gözüme Peugeot 508 takıldı. Almanya'dan araç alabilme durumum var ve siz bilgili abilerime birkaç soru yöneltmek istiyorum;

    1. Bir arkadaşım, alacaksan 2.0 HDI motor olanlarından al dedi. Bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir?
    2. Araç manuel vites olacak, bu konuda herhangi bir vites geçişlerinde, debriyajda sıkıntı yaşar mıyım?
    3. Benim için en önemli olan konu yakıt tüketimi. 2.0 HDI motorun ve diğer motorların yakıt tüketimi ne durumdadır (manuel vites,dizel motorlar için)?
    4. Peugeot 508 öncesi, tüm planlarım Golf 6 2.0 TDI almaktı, sizce hangisini seçmeliyim?

    Peugeot 508 2010-2013 model arası olacak, VW Golf 6 ise 2009-2010 model arası.

    2. el araç aradığım siteden linkler paylaşabiliyor muyum burda pek bir bilgim yok ama, eğer yasaksa bilgilendirme sonrası linkleri kaldırabilirim.

    508

    golf6

    Yukarıdaki araçlardan hangisini tavsiye edersiniz örneğin?

    Verdiğiniz cevaplar için şimdiden teşekküre ederim...İyi forumlar

    Golf küçük bir araba, 508 ise gemi gibi büyük hacimli bir araç. Yakıt tüketimi konusunda Peugeot motorlarının cimriliği ortada. Ayrıca 2.0 dizeller ile otomatik almak isterseniz vites geçişlerinde sorun yaşamazsınız. Vites geçişi 1.6 dizeller ile sunulan Auto6R'de alışkın olmayan kullanıcılarda sıkıntı olabiliyor. Ben açıkçası 508 tercih ederdim.

    Yorumun için teşekkür ederim. Peki 2.0 HDI motora sahip manuel bir Peugeot 508'de bahsetmiş olduğunuz Auto6R bulunuyor mu?

    Ayrıca, Golf 5 sahibi bir arkadaşımın demesine göre, zaman geçtikten sonra Golf'ten çok ses geliyormuş çünkü herşey plastikmiş. Peugeot 508 de böyle bir sorunla karşılaşır mıyım?

    2.5 dizel audi çok yakıyor diye 2.0 bir arabaya yönelmeniz bence çok anlamlı değil. Yanlış anlaşılmasın illaki daha az yakıt tüketimi olur ama bence arabadan önce sürüş tarzını gözden geçirmenizde fayda olabilir. Eğer otobana çıkıp yüksek süratlerde kullanıyorsanız daha düşük güçte bir araca geçmeniz daha fazla tüketmenize bile neden olabilir.
    Eğer sakin kullanan bir sürücü iseniz bence 1.6 dizele yönelmeden öyle kayda değer bir düşüş elde edemeyebilirsiniz.
    Bence Auto6R şanızmanı bir araştırın eğer sizin için uygun olduğunu düşünürseniz 1.6 dizel 508 alın. Eğer golf alacaksanız da yine 1.6 dizele bakın. (her halükarda gaz pedalına yumuşak davranmadıkça her araba çok yakar)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    Merhabalar,

    Yurtdışında okuyan bir master öğrencisiyim. Şu an ki sahibi olduğum araç, Audi A4 B6 2.5TDI quattro bir araç ve tahmin edebileceğiniz gibi aracım çok fazla yakıyor, ayrıca eski bir araç. Yakın bir zamanda aracımı değiştirmeyi düşünüyorum ve gözüme Peugeot 508 takıldı. Almanya'dan araç alabilme durumum var ve siz bilgili abilerime birkaç soru yöneltmek istiyorum;

    1. Bir arkadaşım, alacaksan 2.0 HDI motor olanlarından al dedi. Bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir?
    2. Araç manuel vites olacak, bu konuda herhangi bir vites geçişlerinde, debriyajda sıkıntı yaşar mıyım?
    3. Benim için en önemli olan konu yakıt tüketimi. 2.0 HDI motorun ve diğer motorların yakıt tüketimi ne durumdadır (manuel vites,dizel motorlar için)?
    4. Peugeot 508 öncesi, tüm planlarım Golf 6 2.0 TDI almaktı, sizce hangisini seçmeliyim?

    Peugeot 508 2010-2013 model arası olacak, VW Golf 6 ise 2009-2010 model arası.

    2. el araç aradığım siteden linkler paylaşabiliyor muyum burda pek bir bilgim yok ama, eğer yasaksa bilgilendirme sonrası linkleri kaldırabilirim.

    508

    golf6

    Yukarıdaki araçlardan hangisini tavsiye edersiniz örneğin?

    Verdiğiniz cevaplar için şimdiden teşekküre ederim...İyi forumlar

    Golf küçük bir araba, 508 ise gemi gibi büyük hacimli bir araç. Yakıt tüketimi konusunda Peugeot motorlarının cimriliği ortada. Ayrıca 2.0 dizeller ile otomatik almak isterseniz vites geçişlerinde sorun yaşamazsınız. Vites geçişi 1.6 dizeller ile sunulan Auto6R'de alışkın olmayan kullanıcılarda sıkıntı olabiliyor. Ben açıkçası 508 tercih ederdim.

    Yorumun için teşekkür ederim. Peki 2.0 HDI motora sahip manuel bir Peugeot 508'de bahsetmiş olduğunuz Auto6R bulunuyor mu?

    Ayrıca, Golf 5 sahibi bir arkadaşımın demesine göre, zaman geçtikten sonra Golf'ten çok ses geliyormuş çünkü herşey plastikmiş. Peugeot 508 de böyle bir sorunla karşılaşır mıyım?

    2.5 dizel audi çok yakıyor diye 2.0 bir arabaya yönelmeniz bence çok anlamlı değil. Yanlış anlaşılmasın illaki daha az yakıt tüketimi olur ama bence arabadan önce sürüş tarzını gözden geçirmenizde fayda olabilir. Eğer otobana çıkıp yüksek süratlerde kullanıyorsanız daha düşük güçte bir araca geçmeniz daha fazla tüketmenize bile neden olabilir.
    Eğer sakin kullanan bir sürücü iseniz bence 1.6 dizele yönelmeden öyle kayda değer bir düşüş elde edemeyebilirsiniz.
    Bence Auto6R şanızmanı bir araştırın eğer sizin için uygun olduğunu düşünürseniz 1.6 dizel 508 alın. Eğer golf alacaksanız da yine 1.6 dizele bakın. (her halükarda gaz pedalına yumuşak davranmadıkça her araba çok yakar)

    Merhaba,

    Yakıt tüketiminin sürüşümden kaynaklandığını zannetmiyorum. Her türlü arabayı sürmeyi denemiş biri olarak, tamamı şehirdışı olmak üzere arabam ile 750 km geçebildim ve hız ortalamam 120-130du. 65litre tankında olduğunu düşünürsek bence gidilen km düşük. Şehiriçi yakıt tüketimi ise %11-12. Burda 1.6 dizel motorlar pek tutulmuyo o yüzden niyetim 2.0 almak.

    Ayrıca, 1.6 dizel motorun o gövdeyi rahatça kaldırabilir mi onuda bilmiyorum...




  • Ayrıca eklemek isterim ki, ilk mesajımda bahsetmiş olduğum gibi araç eski bir araç (2002 model). Yeni teknoloji ile, aynı güce ve motora sahip araçlar çok daha az yakıt tüketimine sahip. Dediğim gibi, araç 2.5 TDI 4x4 ve 180 beygir. Durum böyle olunca, 2.0 HDI bir motora sahip 508de bile yakıt farkı kendini belli ettirir diye düşünüyorum. Tabi yanlış bir düşüncem varsa, sizlerden duymak isterim...
  • 2012 model active paket 508 100000 km yi geçmemiş nekadara bulabilirim?
    sahibinden.com da 50.000-80.000 rası fiyat var. 30.000 tl fark olması normal mi bu araçlar arasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: w910i

    Merhabalar,

    Yurtdışında okuyan bir master öğrencisiyim. Şu an ki sahibi olduğum araç, Audi A4 B6 2.5TDI quattro bir araç ve tahmin edebileceğiniz gibi aracım çok fazla yakıyor, ayrıca eski bir araç. Yakın bir zamanda aracımı değiştirmeyi düşünüyorum ve gözüme Peugeot 508 takıldı. Almanya'dan araç alabilme durumum var ve siz bilgili abilerime birkaç soru yöneltmek istiyorum;

    1. Bir arkadaşım, alacaksan 2.0 HDI motor olanlarından al dedi. Bu konu hakkında düşünceleriniz nelerdir?
    2. Araç manuel vites olacak, bu konuda herhangi bir vites geçişlerinde, debriyajda sıkıntı yaşar mıyım?
    3. Benim için en önemli olan konu yakıt tüketimi. 2.0 HDI motorun ve diğer motorların yakıt tüketimi ne durumdadır (manuel vites,dizel motorlar için)?
    4. Peugeot 508 öncesi, tüm planlarım Golf 6 2.0 TDI almaktı, sizce hangisini seçmeliyim?

    Peugeot 508 2010-2013 model arası olacak, VW Golf 6 ise 2009-2010 model arası.

    2. el araç aradığım siteden linkler paylaşabiliyor muyum burda pek bir bilgim yok ama, eğer yasaksa bilgilendirme sonrası linkleri kaldırabilirim.

    508

    golf6

    Yukarıdaki araçlardan hangisini tavsiye edersiniz örneğin?

    Verdiğiniz cevaplar için şimdiden teşekküre ederim...İyi forumlar

    Golf küçük bir araba, 508 ise gemi gibi büyük hacimli bir araç. Yakıt tüketimi konusunda Peugeot motorlarının cimriliği ortada. Ayrıca 2.0 dizeller ile otomatik almak isterseniz vites geçişlerinde sorun yaşamazsınız. Vites geçişi 1.6 dizeller ile sunulan Auto6R'de alışkın olmayan kullanıcılarda sıkıntı olabiliyor. Ben açıkçası 508 tercih ederdim.

    Yorumun için teşekkür ederim. Peki 2.0 HDI motora sahip manuel bir Peugeot 508'de bahsetmiş olduğunuz Auto6R bulunuyor mu?

    Ayrıca, Golf 5 sahibi bir arkadaşımın demesine göre, zaman geçtikten sonra Golf'ten çok ses geliyormuş çünkü herşey plastikmiş. Peugeot 508 de böyle bir sorunla karşılaşır mıyım?

    2.5 dizel audi çok yakıyor diye 2.0 bir arabaya yönelmeniz bence çok anlamlı değil. Yanlış anlaşılmasın illaki daha az yakıt tüketimi olur ama bence arabadan önce sürüş tarzını gözden geçirmenizde fayda olabilir. Eğer otobana çıkıp yüksek süratlerde kullanıyorsanız daha düşük güçte bir araca geçmeniz daha fazla tüketmenize bile neden olabilir.
    Eğer sakin kullanan bir sürücü iseniz bence 1.6 dizele yönelmeden öyle kayda değer bir düşüş elde edemeyebilirsiniz.
    Bence Auto6R şanızmanı bir araştırın eğer sizin için uygun olduğunu düşünürseniz 1.6 dizel 508 alın. Eğer golf alacaksanız da yine 1.6 dizele bakın. (her halükarda gaz pedalına yumuşak davranmadıkça her araba çok yakar)

    Merhaba,

    Yakıt tüketiminin sürüşümden kaynaklandığını zannetmiyorum. Her türlü arabayı sürmeyi denemiş biri olarak, tamamı şehirdışı olmak üzere arabam ile 750 km geçebildim ve hız ortalamam 120-130du. 65litre tankında olduğunu düşünürsek bence gidilen km düşük. Şehiriçi yakıt tüketimi ise %11-12. Burda 1.6 dizel motorlar pek tutulmuyo o yüzden niyetim 2.0 almak.

    Ayrıca, 1.6 dizel motorun o gövdeyi rahatça kaldırabilir mi onuda bilmiyorum...

    1.6 dizel o kasayı kaldırırmı lafına hastayım.:)
    Dizel motorlu hemen her araba gibi 1.6 dizeller de yüksek tork üretirler ki bu tork sayesinde araç devir basmadan yeterince akıcı ivmelenebildiğinden tüketim de düşük kalır. Dizel veya benzinli eğer bir araç az yaksın istiyorsanız gaz pedalına mümkün olduğunca az basmanız gerekir, dizelleri üstün kılanda bu yüksek torkun çok düşük devirde üretilebilmesi sayesinde gaza çok basmaya gerek kalmamasıdır.
    Daha önceki mesajımda tahmin üzerine belirttiğim sizinde cevap mesajınızla doğruladığınız üzere aracınızı genel olarak otoban şartlarında 120-130 km ortalama ile kullandığınıza göre satın almayı düşündüğünüz 2.0 dizel araçta mevcut aracınızdan öyle muazzam farklar yaratamaz demek istemiştim.
    Verdiğiniz tüketim değerleri 2.5 lt. hacminde quattro bir araç için makul sayılabilecek bir değer. 65 litre ile 750 km demek yaklaşık 8.5 lt tüketim demektir ki benzer şartlarda kullanılan 2.0 litrelik golf veya 508 de asgari 7 lt. tüketir.
    Almanya şartlarında otoban kullnımı nedeniyle tüketiciler 1.6 dizelleri anlamsız buluyor olabilirler zira malum yüksek süratlerde kullanımda küçük hacim tüketimin daha da artmasına neden oluyor.
    Uzun lafın kısası hacim küçültmek ve daha modern teknolojili yeni bir araç illaki daha az yakacaktır ama madem tüketim gibi bir derdiniz var hacmi iyice küçültün audinin yarısı kadar yakın,gerçek anlamda rahatlayın diye düşündüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 4 Mayıs 2015; 20:51:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gerçek şu ki, vergi derdi olmasa Türkiye'de de kimse 1.6 motor satın almaz. Ama bir gerçek var ki 1.6 dizel daha az yakar. Ama hdi motor teknolojisinde yüksek motor gücüne karşılık %10 u geçen fark olacağını sanmıyorum. Ancak 2.5 ve 4×4 eski bir araçla kıyaslanmaz yakıt tüketimi oluşacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Gerçek şu ki, vergi derdi olmasa Türkiye'de de kimse 1.6 motor satın almaz. Ama bir gerçek var ki 1.6 dizel daha az yakar. Ama hdi motor teknolojisinde yüksek motor gücüne karşılık %10 u geçen fark olacağını sanmıyorum. Ancak 2.5 ve 4×4 eski bir araçla kıyaslanmaz yakıt tüketimi oluşacaktır.

    Bugün Türkiye'de vergi sistemi değişse ve hacim üzerinden alınan ekstra vergi kalksa(nasıl olucaksa :)) şahsen ben yine 1.6 dizeli tercih ederim. Ama performanslı kullanmak niyetiyle bir araç satın alacak olsam dizel almam,gider en az 200 hp gücünde benzinli bir araç alırım.
    Bilmem ne demek istediğimi anlatabildimmi?:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 5 Mayıs 2015; 1:12:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LaT1F kullanıcısına yanıt
    Ben aldim yaklasik 1ay once 82000 km 54500e 2000tl kasko tuttu 560 lirada trafik sigortasi yani bana 57000 maal oldu. Yakit tuketimi nedir die dusunenler sehir ici 6.2 gecmedi cok uzun yol yapma imkanim olmadi ama 30km bi uzun yolda bu oran 5.9 dustu yaz gelsin artik bol bol uzun yol yapalim :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Dediklerine katılıyorum ama sonuçta mahalle baskısı denilen birşey var Yani vergi sistemi baskısı 1.6 motorlara yönlendiriyor, bu sistem revize olsa ve emisyon esas alınsa bazı markalarda düşük emisyonlu 2.0 dizel motorlar var, Peugeot da bunlardan biri. Bu durumda aynı paralara 2.0 dizel alabilsen satarken rahat satabilmek adına 2.0 modeli tercih ederdin. Bu arada 2.0 dizeli Xc60'da biliyorum, gerçekten fark ediyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Dediklerine katılıyorum ama sonuçta mahalle baskısı denilen birşey var Yani vergi sistemi baskısı 1.6 motorlara yönlendiriyor, bu sistem revize olsa ve emisyon esas alınsa bazı markalarda düşük emisyonlu 2.0 dizel motorlar var, Peugeot da bunlardan biri. Bu durumda aynı paralara 2.0 dizel alabilsen satarken rahat satabilmek adına 2.0 modeli tercih ederdin. Bu arada 2.0 dizeli Xc60'da biliyorum, gerçekten fark ediyor...

    Kesin fark eder hem performans hemde yakıt. Ama şahsen ben çok uzun yol yapıyorum ve herkesin bildiği üzere Türkiye'de yollarda heryer radar (en azından benim kullandığım yollar için bu böyle) en son cumartesi günü İstanbul'dan gelirken tam 6 tane radarın önünden geçtim. Hız sınırının 110+10 olduğunu düşününce biraz daha performanslı olsun diye onbinlerce km boyunca ekstradan 2-2,5 lt. yakacak bir arabayı almam heralde diye düşünüyorum :) Ötv derdi olmasa bile, gönül rahatlığıyla bu performansın tadını çıkarabileceğimden emin olsam. Yani aracın ve yakıt maliyeti üzerine birde trafik cezalarıyla uğraşacak olmasam emin olun 2.0 değil gider 3.0 tdi quattro A6 falan bile alabilirdim.:)
    Gazlamayı bende seviyorum yanlış anlaşılma olmasın :) ama trafik cezası ödemek kadar zoruma giden bişey yoktur heralde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 6 Mayıs 2015; 8:07:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doğru, trafik cezalarının yakıt tüketimine katılımı ile pahalıya gelir Bu arada superb in youtube üzerinden yeni videoları çıktı, yol tutuşunu 4 ayrı moda ayarlayabiliyormuşsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepnihat

    Ben aldim yaklasik 1ay once 82000 km 54500e 2000tl kasko tuttu 560 lirada trafik sigortasi yani bana 57000 maal oldu. Yakit tuketimi nedir die dusunenler sehir ici 6.2 gecmedi cok uzun yol yapma imkanim olmadi ama 30km bi uzun yolda bu oran 5.9 dustu yaz gelsin artik bol bol uzun yol yapalim :))



    kaç model ve hangi donanım paketi?
  • LaT1F kullanıcısına yanıt
    2012 model active paket dizel otomatik.
    Sadece arka sol camurlukta lokal boya var harici temiz boyasiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepnihat


    2012 model active paket dizel otomatik.
    Sadece arka sol camurlukta lokal boya var harici temiz boyasiz.

    Allah kaza bela vermesin. güle güle kullanın. iyi fiyata almışsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaT1F

    quote:

    Orijinalden alıntı: akrepnihat


    2012 model active paket dizel otomatik.
    Sadece arka sol camurlukta lokal boya var harici temiz boyasiz.

    Allah kaza bela vermesin. güle güle kullanın. iyi fiyata almışsın

    Teşekkür ederim.
    Şiddetle tavsiye ederim güzel araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de 2012 model 22.000km krem rengi active(+xenon+navigasyon) paket bir 1.6 e-hdi 508 sedan alarak gruba katıldım.

    Elinde makyajsız kasanın broşürü olan varsa paylaşabilir mi? İnternette sadece makyalı kasayı bulabiliyorum.

    Ayrıca halı paspas konusunda tavsiyesi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygunal

    Ben de 2012 model 22.000km krem rengi active(+xenon+navigasyon) paket bir 1.6 e-hdi 508 sedan alarak gruba katıldım.

    Elinde makyajsız kasanın broşürü olan varsa paylaşabilir mi? İnternette sadece makyalı kasayı bulabiliyorum.

    Ayrıca halı paspas konusunda tavsiyesi olan var mı?

    http://www.iframac.mu/sites/default/files/brochures/brochure-508.pdf

    Araç zaten halı paspas ile geliyor. Serviste kauçuk paspas uygun fiyata satılıyordu.




  • Mutlu'da akü için 400TL fiyat aldım, sen kaça almıştın aküyü?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 7 Mayıs 2015; 16:51:08 >
  • Arkadaşlar, ben hala yeni şekline aracın alışamadım, sizin bu konudaki fikriniz nedir?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 7 Mayıs 2015; 16:47:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Mutlu'da akü için 400TL fiyat aldım, sen kaça almıştın aküyü?

    650 civarı yanlış hatırlamıyorsam sökme takma işçilik falanda dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 404405406407408
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.