Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (376. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 374375376377378
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemald

    Merhaba
    ben ankarada 2013 model 208 sahibiyim eşimle beraber kullanmak için ve ileride cocuk vb durumlar için geniş bir arac bakmaktayım . Farklı sınıflarda olsada 3008 5008 ve 508 seceneklerimiz arasında gecen gun yetkili servisde ustaya bu modellerin otomatik sanzımanını sorduğumda 50-60 bin km de baskı balata ve volan değişimi gerekli olur dedi. maliyet olarakda 1500-2000 tl tutar dedi .Ancak kuzenimde 508 ve dayımda 308 var ikiside 65bin km civarinda ve boyle bir sıkıntı olmadı ancak yinede kafamı kurcaladı . Doğruluk payı nedir. Başına gelen var mı ve değişim fiyatı nedir ?

    Bu konu aracın markası veya cinsi ile ilgili değildir.Melodram arkadaşımızın da dediği gibi tamamen kullanıma bağlı birşeydir.Aracı hor kullanırsanız onbin km. dede değişmesi gerekebilir baskı balatanın.Normal kullanımda yüzbin km.ve daha fazla da yapabilirsiniz.Şu an kullandığım 508 aracım 65 binde ve sorunsuz,satmış olduğım 308 aracım yine 62 binde ve yine sorunsuz.
    Servisdeki usta bu ustalığı nerde öğrenmiş bu kesin kuralı hangi istatistik bilgilere göre tesbit etmiş anlamak çok kolay değil..
    Temiz bir 508 veya 5008 alıp keyfinizi sürün :)




  • Yanıtlar için teşekkürler . Açıkçası ben de kullanımla değişeceği fikrindeydim ancak yetkili servis den böyle bi'şey duyunca huylanmadım da değil kullanıcıların daha net cevap vereceğini duşundum. 508 öncelikli tercihimiz bakalım.
    İyi forumlar
  • cemald kullanıcısına yanıt
    Sizin nasıl kullandığınıza göre değişir.
    Çok fazla dik yokuşlarda yüklü kullanım yapmak zorunda kalırsanız 65000 bile dayanmaz ama öyle şartlarda kullanırsınız ki 65000 de eskimeye başlamamış bile olabilir. Örneğin benim arabamda 16000 km'de iken şanzımanın çalışma prensibini bilmediği,klasik otm. şanzıman kullanma alışkanlığı olduğu için abim 20 km içinde yaktı bitirdi bu şekilde bir süre daha idare ettik ve 33000 km'de bu baskı balata değişti. Arabam şimdi 97000 km'de ve en ufak bir sorun yok.
    Birde c4 var 75000 km'de hiç değişmedi ve hala eskime emaresi bile yok
  • Yanıtınız için Teşekkür ederim. Hatalı kullanımda çabuk bitti dediniz.Peki bu şanzımanların kullanım tarzı nasıl olmalı hem daha önce otomatik araç kullanmadım hem de ev Ankara-Dikmen de iş Bilkent de yani yokuşun bol olduğu yollarda kullanacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemald

    Yanıtınız için Teşekkür ederim. Hatalı kullanımda çabuk bitti dediniz.Peki bu şanzımanların kullanım tarzı nasıl olmalı hem daha önce otomatik araç kullanmadım hem de ev Ankara-Dikmen de iş Bilkent de yani yokuşun bol olduğu yollarda kullanacağım

    Yapmanız gereken şey aslında çok basit.
    Daha doğrusu yapmamanız; arabayı kullandığınızda da fark edeceksiniz ki aslında bu manuel bir şanzıman ve siz gaza bastığınız anda araç yarım debriyaj yapmaya başlıyor. Eğer siz yokuşlarda gaza az basarsanız baskı balataya çok yük binecek ve erken aşınacaktır yani kısacası kullanırken gaz pedalını doğru kullanarak arabanın yarım debriyaj yapmasına engel olacaksınız bu kadar.
    Bunun uygulaması anlatımından çok daha kolay:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disstortion55

    Dostlar araçlarınızda hangi lastiği kullanıyorsunuz ,, yeni lastik almayı düşünüyorum tavsiyeleriniz nelerdir ?? lastik 215-55 R17 olacak

    Kişlik ise su an arabamda continental ts850p var. Cok memnunum, bir cok testte ödüllü lastik. Araştırın derim
  • Arkadaşlar ben 2011 active e hdi aracıma navigasyon almak istiyorum tavsiye edebileceğiniz bir marka ve alabileceğim en uygun yer konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim...
  • siexs S kullanıcısına yanıt
    Alacağınız en iyi fiyat performans a göre kesinlikle falken olmalı...michelinden sonra kullandığım bu lastik michelinden daha iyi daha sessiZ ve daha şıktı diyebilirim...kesinlikle tavsiye ederim
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Teşekkurler manuel kullanan biri için gayet acıklayıcı oldu :)). Ben almadan bir kaç gun ailedeki peugeotları biraz kullanayım
  • cemald kullanıcısına yanıt
    Cemal Bey 2011 1.6 HDİ Allure kullanıyorum ilk Baskı balata ve volan değişimi 210.000 km de yaptırdım.Toplam 2.000 TL tuttu.Benim km daha çok uzun yolda olduğu için hiç sorun yaşamadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doktorali

    Cemal Bey 2011 1.6 HDİ Allure kullanıyorum ilk Baskı balata ve volan değişimi 210.000 km de yaptırdım.Toplam 2.000 TL tuttu.Benim km daha çok uzun yolda olduğu için hiç sorun yaşamadım...
    Lastik konusu geçtiği için sormak istedim. İkinci el bir 207 1.6hdi aldım. Araç 2010 ekim trafik çıkışlı. Continental ContiPremium2 Stepnesi hiç kullanılmamış ama bekleme süresi 4 seneyi geçmiş oluyor.
    Bu kadar beklemiş bir lastik yeni alınacak 3ad. lastiğin yanına takılabilir mi? Yol tutuş, tren vs. de bir eksiklik kalır mı? Yoksa dördünü de yeni mi almak lazım?

    Lastik konusunda epey detay yorumlar okumuştum burada. Mustafa Serhan, ENG_civ ve diğer uzman abilerden ne cevap gelir acep




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    Lastik konusu geçtiği için sormak istedim. İkinci el bir 207 1.6hdi aldım. Araç 2010 ekim trafik çıkışlı. Continental ContiPremium2 Stepnesi hiç kullanılmamış ama bekleme süresi 4 seneyi geçmiş oluyor.
    Bu kadar beklemiş bir lastik yeni alınacak 3ad. lastiğin yanına takılabilir mi? Yol tutuş, tren vs. de bir eksiklik kalır mı? Yoksa dördünü de yeni mi almak lazım?

    Lastik konusunda epey detay yorumlar okumuştum burada. Mustafa Serhan, ENG_civ ve diğer uzman abilerden ne cevap gelir acep

    Tavsiyem stepnen yerinde dursun,4 adet yeni lastik al rahatça bin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    Lastik konusu geçtiği için sormak istedim. İkinci el bir 207 1.6hdi aldım. Araç 2010 ekim trafik çıkışlı. Continental ContiPremium2 Stepnesi hiç kullanılmamış ama bekleme süresi 4 seneyi geçmiş oluyor.
    Bu kadar beklemiş bir lastik yeni alınacak 3ad. lastiğin yanına takılabilir mi? Yol tutuş, tren vs. de bir eksiklik kalır mı? Yoksa dördünü de yeni mi almak lazım?

    Lastik konusunda epey detay yorumlar okumuştum burada. Mustafa Serhan, ENG_civ ve diğer uzman abilerden ne cevap gelir acep

    Kesinlikle 4 yeni al.
    Hem stepneyi bozduğuna değmez hemde kesinlikle bu kadar beklemiş lastiğin sertleşmiş dolayısıyla yol tutuş ve frenaj olarak yeterli performans vermeyeceği kesin. Bırakın yerinde dursun. Bikaç yüz lira tasarruf için değmez derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamCatcher37

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemald

    Merhaba
    ben ankarada 2013 model 208 sahibiyim eşimle beraber kullanmak için ve ileride cocuk vb durumlar için geniş bir arac bakmaktayım . Farklı sınıflarda olsada 3008 5008 ve 508 seceneklerimiz arasında gecen gun yetkili servisde ustaya bu modellerin otomatik sanzımanını sorduğumda 50-60 bin km de baskı balata ve volan değişimi gerekli olur dedi. maliyet olarakda 1500-2000 tl tutar dedi .Ancak kuzenimde 508 ve dayımda 308 var ikiside 65bin km civarinda ve boyle bir sıkıntı olmadı ancak yinede kafamı kurcaladı . Doğruluk payı nedir. Başına gelen var mı ve değişim fiyatı nedir ?

    Bu konu aracın markası veya cinsi ile ilgili değildir.Melodram arkadaşımızın da dediği gibi tamamen kullanıma bağlı birşeydir.Aracı hor kullanırsanız onbin km. dede değişmesi gerekebilir baskı balatanın.Normal kullanımda yüzbin km.ve daha fazla da yapabilirsiniz.Şu an kullandığım 508 aracım 65 binde ve sorunsuz,satmış olduğım 308 aracım yine 62 binde ve yine sorunsuz.
    Servisdeki usta bu ustalığı nerde öğrenmiş bu kesin kuralı hangi istatistik bilgilere göre tesbit etmiş anlamak çok kolay değil..
    Temiz bir 508 veya 5008 alıp keyfinizi sürün :)

    Alıntıları Göster
    Selamlar arkadaşlar,
    Hollandadan ithal ettiğim mavi 508 im 2013 model 159000 km dir. Araca alışmaya çalışıyorum




  • Blue508 B kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun...Aracınızın özelliklerini ve resimlerini paylaşırsanız seviniriz..

    https://www.facebook.com/peugeot508turkey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamCatcher37

    Hayırlı olsun...Aracınızın özelliklerini ve resimlerini paylaşırsanız seviniriz..

    https://www.facebook.com/peugeot508turkey
    Arkadaşlar aracın üzerinde orjinal lastikleri değiştirme zamanı geldi.Üzerinde 215/55/r17 ebatta michelin primacy hp lastik var km 33000 de,lastik bazı yerlerinde balonlar oluştu.Bu lastiklerden genel anlamda memnum değilim.
    Aracıma spor bir lastik almak istiyorum,yol tutuş birinci önceliği bu yüzden.bridgestone turanza s001 performans lastiğini almaya karar verdim.sizce bu lastik nasıl test eden varmı 508 de,başka lastik önerinizi varsa,onları da belirtirseniz sevinirim,karar aşamasındayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo810

    Arkadaşlar aracın üzerinde orjinal lastikleri değiştirme zamanı geldi.Üzerinde 215/55/r17 ebatta michelin primacy hp lastik var km 33000 de,lastik bazı yerlerinde balonlar oluştu.Bu lastiklerden genel anlamda memnum değilim.
    Aracıma spor bir lastik almak istiyorum,yol tutuş birinci önceliği bu yüzden.bridgestone turanza s001 performans lastiğini almaya karar verdim.sizce bu lastik nasıl test eden varmı 508 de,başka lastik önerinizi varsa,onları da belirtirseniz sevinirim,karar aşamasındayım.

    Michelin primacy 3
    Continental premium contact 5
    Ben pirelli cinturato p7 blue aldım daha yeni gerçekten yol tutuş muazzam ama maşallah lastik çok sert açıkcası sert lastik hiç bana göre değilmiş.
    Turanza er300 kötü bir lastiktir t001 biraz daha iyi diyorlar ama kullanmadım bilmiyorum. S001 ise turanza değil Potenza diye biliyorum yılların lastiği iyidir ama bu arabaya uygun ölçü varmıdır ayrıca varsa bile bu kadar sert ve sportif lastiğin ne gereği var tabi ona siz karar vereceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 10 Şubat 2015; 2:08:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozo810

    Arkadaşlar aracın üzerinde orjinal lastikleri değiştirme zamanı geldi.Üzerinde 215/55/r17 ebatta michelin primacy hp lastik var km 33000 de,lastik bazı yerlerinde balonlar oluştu.Bu lastiklerden genel anlamda memnum değilim.
    Aracıma spor bir lastik almak istiyorum,yol tutuş birinci önceliği bu yüzden.bridgestone turanza s001 performans lastiğini almaya karar verdim.sizce bu lastik nasıl test eden varmı 508 de,başka lastik önerinizi varsa,onları da belirtirseniz sevinirim,karar aşamasındayım.

    Michelin primacy 3
    Continental premium contact 5
    Ben pirelli cinturato p7 blue aldım daha yeni gerçekten yol tutuş muazzam ama maşallah lastik çok sert açıkcası sert lastik hiç bana göre değilmiş.
    Turanza er300 kötü bir lastiktir t001 biraz daha iyi diyorlar ama kullanmadım bilmiyorum. S001 ise turanza değil Potenza diye biliyorum yılların lastiği iyidir ama bu arabaya uygun ölçü varmıdır ayrıca varsa bile bu kadar sert ve sportif lastiğin ne gereği var tabi ona siz karar vereceksiniz.

    Dediginiz gibi mustafa bey potenzo serisi s001 yanlış belirtmişim.bizim araca uygun ebatı var.sert lastigin ne gibi zararlarini gördünüz. Artı olarak yol tutus peki eksileri nedir.ilginize çok teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozo810


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bozo810

    Arkadaşlar aracın üzerinde orjinal lastikleri değiştirme zamanı geldi.Üzerinde 215/55/r17 ebatta michelin primacy hp lastik var km 33000 de,lastik bazı yerlerinde balonlar oluştu.Bu lastiklerden genel anlamda memnum değilim.
    Aracıma spor bir lastik almak istiyorum,yol tutuş birinci önceliği bu yüzden.bridgestone turanza s001 performans lastiğini almaya karar verdim.sizce bu lastik nasıl test eden varmı 508 de,başka lastik önerinizi varsa,onları da belirtirseniz sevinirim,karar aşamasındayım.

    Michelin primacy 3
    Continental premium contact 5
    Ben pirelli cinturato p7 blue aldım daha yeni gerçekten yol tutuş muazzam ama maşallah lastik çok sert açıkcası sert lastik hiç bana göre değilmiş.
    Turanza er300 kötü bir lastiktir t001 biraz daha iyi diyorlar ama kullanmadım bilmiyorum. S001 ise turanza değil Potenza diye biliyorum yılların lastiği iyidir ama bu arabaya uygun ölçü varmıdır ayrıca varsa bile bu kadar sert ve sportif lastiğin ne gereği var tabi ona siz karar vereceksiniz.

    Dediginiz gibi mustafa bey potenzo serisi s001 yanlış belirtmişim.bizim araca uygun ebatı var.sert lastigin ne gibi zararlarini gördünüz. Artı olarak yol tutus peki eksileri nedir.ilginize çok teşekkürler.

    Bozuk asfaltlarda v.b. zeminde ses seviyesi çok artıyor. En çokda hani şu eğilen asfaltları üstten traşlarlar da şöyle tırtıklı bir yüzey oluşur ya oralara geldiğinde araba anormal sağa sola çekiyor resmen sapıtıyor. Ben bu lastiği almadan önce çok uzun uzun araştırdım ve piyasada ıslak zemin yol tutuşu olarak en iyi lastik olduğu için aldım ama dediğim gibi sertlik konforu fazla etkiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamCatcher37

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemald

    Merhaba
    ben ankarada 2013 model 208 sahibiyim eşimle beraber kullanmak için ve ileride cocuk vb durumlar için geniş bir arac bakmaktayım . Farklı sınıflarda olsada 3008 5008 ve 508 seceneklerimiz arasında gecen gun yetkili servisde ustaya bu modellerin otomatik sanzımanını sorduğumda 50-60 bin km de baskı balata ve volan değişimi gerekli olur dedi. maliyet olarakda 1500-2000 tl tutar dedi .Ancak kuzenimde 508 ve dayımda 308 var ikiside 65bin km civarinda ve boyle bir sıkıntı olmadı ancak yinede kafamı kurcaladı . Doğruluk payı nedir. Başına gelen var mı ve değişim fiyatı nedir ?

    Bu konu aracın markası veya cinsi ile ilgili değildir.Melodram arkadaşımızın da dediği gibi tamamen kullanıma bağlı birşeydir.Aracı hor kullanırsanız onbin km. dede değişmesi gerekebilir baskı balatanın.Normal kullanımda yüzbin km.ve daha fazla da yapabilirsiniz.Şu an kullandığım 508 aracım 65 binde ve sorunsuz,satmış olduğım 308 aracım yine 62 binde ve yine sorunsuz.
    Servisdeki usta bu ustalığı nerde öğrenmiş bu kesin kuralı hangi istatistik bilgilere göre tesbit etmiş anlamak çok kolay değil..
    Temiz bir 508 veya 5008 alıp keyfinizi sürün :)

    Alıntıları Göster
    PEUGEOT 1,6 E-HDİ ACTİVE AUTO6R blue

    Araç dediğim gibi 159.000 km ama sanki sıfır araç kullanıyorum, yani hiç bir yerinde tık yok, navigasyon yüklemesi ve debraj alıştırması için Ankara ABC ye götürdüm, ( şanzımandan biraz koku geliyordu, ayrıca 1 . vitesle harekete başlarken hafif titreme oluyordu). Oradaki usta arabanın yurtiçinde satılandan daha farklı olduğunu söyledi bilmiyorum ne derece doğrudur, yalnız lifte kaldırdığımızda gördüm altı komple plastik koruyucuyla kaplıydı.

    Şanzıman programın eski program dedi ve yeniledi, aracın vites geçişleri ve debrajın çalışma sistemi değişti farkettim, sanki önceden kaçırıyordu şimdi titremede kalmadı ve gaza tepkisi arttı normal vitesli araç gibi oldu, Torkun a hayran kaldım bu arada

    Navigasyon a Türkiye haritası yüklendi, ama sesli yönergeyi bulamadım, ayrıca yüklemeden sonra adres arama bölümünde sadece Altındag ilçesi vardı, şimdi diğer ilçelerde oluşuyor sanki kendini güncelliyor mu onu da anlayamadım.

    Araç ilk geldiğinde SOS in yanında Peugeot tuşuna basmıştım, bi yerleri aradı, baktım karşıma yabancı dille birileri çıktı hemen kapattım, merak ettim araç uydudan mı aradı acaba ? bilen varsa sevinirim.

    Aslında niyetim gene Almanya dan WW Touran getirmekti onun dsg sinden korktum, iyiki getirmemişim aracı gümrükte işlemler için götürdüğümde, yanında da touran vardı. ikisine baktım şöyle bir, birisi kocaman makam arabası diğeri golfun biraz yükseltilmişi hiç alımlı değildi, İyi ki aslanı almışım dedim.

    Fransız Arabası alma diyen dostlar(ki bende aynı düşüncedeydim eski 96 audi kullanıcısı olarak) arabada biraz seyahat edince susup kaldılar.

    Kıymetli Arkadaşlarım, Allah sizin ve bizim araçlarımıza kaza bela vermesin, aklıma takılacak bişey olursa yardımlarınızı rica ederim.

    Selamlar.




    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue508 -- 11 Şubat 2015; 14:45:55 >




  • 
Sayfa: önceki 374375376377378
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.