Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (358. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Merhaba sayın forum sakinleri.
    Tam bir yıl önce almayı düşündüğüm ikinci el hdi active tr 508'den, sahibiyle anlaşamamamız nedeniyle vazgeçmiş
    ve ani bir kararla tanıdık bir galericiden audi a3 1.4 tfsi almıştım. Şimdilerde eski aşk depreşti ve malum sitedeki
    508 hdi otomatik araç ilanlarını incelemeye koyuldum.
    Hayatımda ilk defa hatchback araç aldım ve yeniden d segmente geçmeyi düşünüyorum nasipse.
    Kafamdaki sorular vites geçişlerindeki sarsıntıyla ilgili değil aslında, o duruma alışabileceğimi düşünüyorum. Ama yaklaşık
    3 yıl önce vectra 1.9 cdti aracımla yaşadığım dizel partikül filtresi problemini 508'le de yaşamaktan korkuyorum. Forumdan
    dpf ile sorun yaşayan oldu mu acaba?
    Diğer konu da; navigasyon olmasını şart koşmuyorum aradığım araçta, ama f1 vites + park sensörü + far sensörü + yağmur sensörü
    özelliklerinin olmasını istiyorum. Donanım olarak Access yeterli oluyor mu bu durumda?
    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden çok teşekkürler...

    Access donanım 2011 de araç ilk çıktığındaki donanımlarla sonradan gelen accessler arasında farklar vardı bunlar tek tek nelerdi,bu saydığınız donanımlar varmı bilmiyorum ama tahminen vardır heralde. Birde bu konuda şöyle bir yorumum var; ikinci elde access active diye değil de gerekirse birkaç bin fazla verip temiz bakımlı olanı almak üzere araştırma yapmanızı tavsiye ederim.
    Partikül filtresi euro4 ve euro5 tüm hdi motorlarda genel anlamda sorunsuz.Sadece eğer araç çok uzun bir süreçte sürekli olarak düşük devirli ve 2-3 km gibi kısa mesafeli kullanım söz konusu ise birde tabii ki eğer düşük kalite mazot kullanılmışsa 80.000 km civarı ve sonrasında sorun çıkarması sürpriz olmaz.
    Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem pahalı hemde ürüb servislerde genelde bulunmadığından teminide zor.

    Cevabınız için çok teşekkürler.
    Şu cümlenizdeki ''Birde 90 ila 120 bin km gibi bir süreçte partikül filtresi sıvısı bitiyor ve eksik sıvıyı yenilemek hem
    pahalı hemde ürün servislerde genelde bulunmadığından teminide zor'' meblağın fazlalığı tolere edilebilir , ama temin edilmesinin
    zor olması oldukça düşündürücü...

    Teminin zorluğu gümrükten kaynaklanıyor.
    Sürekli olarak torba morba ile yapılan yasalar ve dolayısıyla ilgili yönetmelikler değiştiğinden bazı ürünlerin ithalatı çok uzun süre alıyor. Uzunca bir liste var ithalatının uygunluğu denetime tabi ürünler diye ve amortisörler ve partikül sıvısı da bu listeye dahil.
    Bu teknik bir mevzu ben tam ayrıntısını bilmiyorum ama bütün markalar için geçerli olan bir sorun bu son 2 yıldır. Benim 2010 corsamda arka amortisörlerde servisin kabul ettiği bir hata vardı, ses falan yapıyordu ama servis bu nedenle değiştirememişti.
    Bugün markası farketmez aracınız için orjinal bir amortisör takımı sipariş ederseniz eğer türkiyede stoklarda yoksa gelmesi asgari 3 ay sürer.

    Her ne kadar çok onaylamasam da, insanın aklına partikül filtresi iptali geliyor ister istemez...




  • quote:

    Arkadaşlar daha önce belki yazılmıştır bakmadım..

    İşim olduğu için uğradığım Citroen servisinde aracımın şase numarasını girdiğimizde sistemde ücretsiz Triger seti değişimi çıktı. Araç 120.000kmye geldiğinde triger setini ücretsiz değiştireceklerini belirttiler. Aracım 2011 Citroen C5 1.6 e-hdi. Motorlar aynı olduğu için bilginiz olsun dedim. Bir arayıp sormanızda fayda var servisinizi..
  • mutu07 M kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler. Pzt servise gideceğim. Sorgulatırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ara yalnız bıraktım galiba ama Mustafa gayet iyi götürüyor forumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 14 Kasım 2014; 0:21:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu ara yalnız bıraktım galiba ama Mustafa gayet iyi götürüyor forumu

    vallahi daha öncede yazdım burdan.Ben muhabbetini seviyorum. birde milletin yanlış olan bilgilerini ve yorumlarını görünce dayanamıyorum.:)
    yoksa forum canlı kalsın diye bir kaygım yok
  • Arkadaşlar, birkaç haftadır anahtarsız giriş sistemi ile ilgili sorun yaşıyorum. Araç bazen açılmıyor.
    2. anahtar eşimde. Beraber seyehat ettiğimiz için 2 anahtarda aynı anda arabanın içinde oluyor. Acaba bu durum sistemin kafasını karıştırmış olabilir mi?
    Benimkinin pili bitmiş desem bazen iki anahtar da olmasına rağmen açmıyor.
    Sorun sizce ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann
    Siz olsanız ne yaparsınız.
    Selamlar, saygılar...

    Ben olsam, ki benim; devlet memuru olmaya karar verdim şimdi ilk olaraktan...
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Aracımı satmak istiyorum. Lütfen yazmam gereken satış fiyatı konusunda yardımcı olur musunuz?
    Peugeot 508 1,6 HDI Auto6R Active Auto Stop-Start
    2012 model (2011 trafik çıkışlı)
    26000 km
    Sedefli Beyaz (Aldığımda 2.500 TL'ye inci beyaz cast folyo kaplatmıştım. Halen kaplaması duruyor)
    Navigasyonlu
    Xenon yok.
    Servis bakımlı (En son bakımı Ekim ayında yapıldı. Ön ve arka fren balataları, silecekler değiştirildi.)
    Yaz lastikleri yeni değiştirildi, karter muhafazası ve bagaj havuzu var.
    İçerisinde kesinlikle sigara içilmemiştir.
    Not: Satma sebebim, yeni 508 allure almak istiyorum. (Merter-İstanbul)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi earaz74 -- 14 Kasım 2014; 16:32:14 >
  • Yeni 508 benzinli 1.6lt. 165fren-beygir gücü olan TeHaPe motorlu versiyonun otomatik şanzımanı "tam otomatik" mi, CaViT mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fontis

    Arkadaşlar, birkaç haftadır anahtarsız giriş sistemi ile ilgili sorun yaşıyorum. Araç bazen açılmıyor.
    2. anahtar eşimde. Beraber seyehat ettiğimiz için 2 anahtarda aynı anda arabanın içinde oluyor. Acaba bu durum sistemin kafasını karıştırmış olabilir mi?
    Benimkinin pili bitmiş desem bazen iki anahtar da olmasına rağmen açmıyor.
    Sorun sizce ne olabilir?

    İki kez benim arabam da yaptı neden yaptı nasıl düzeldi emin değilim ama kendi kendine düzeliyor.
    Sorun arıza değil tamamen elektroniğin kafasının karışması diyorum ben.
    2014 golf var onun da geçenlerde camları açılmadı bir süre sonra arkalar açıldı önler açılmadı falan birkaç gün böyke geçti servise gidene kadar. Sonradan hepsi çalışmaya başladı.
    Oluyor bazen böyle
    Ama siz yine de bşr servise gidip arıza kodu aratın varsa silip tekrardan bir yükleme yapsınlar büyük ihtimalle düzelecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • earaz74 E kullanıcısına yanıt
    Bu tür ikinci elde ne eder sorularına cevap vermek güç çünkü bu iş alıcının ne düşündüğü ile doğrudan alakalı birşey.
    Anlattğınız araç benim olsa ben 67000 lira ilan veririm en az 65 e veririm.
    Ama şunu da söyleyeyim; arabanız zaten yepyeni satıp üzerine 40-45 bin lira verip yine hemen hemen aynı arabayı almanızı şahsen tavsiye etmem. Tabi keyif sizin para sizin:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Bu ara yalnız bıraktım galiba ama Mustafa gayet iyi götürüyor forumu

    vallahi daha öncede yazdım burdan.Ben muhabbetini seviyorum. birde milletin yanlış olan bilgilerini ve yorumlarını görünce dayanamıyorum.:)
    yoksa forum canlı kalsın diye bir kaygım yok


    Aynen arkadaşım.
  • earaz74 E kullanıcısına yanıt
    26binde balatalar mı değişti
  • 6.peugeot aracımı kısa bir süre önce aldım,aslan beslemeye devam :)
    Daha önceki aslanlarım :
    1-2003 model 206 X-Line benzinli,beyaz
    2-2004 model 206 Look HDI,gri
    3-2008 model 308 HDI,köpekbalığı grisi
    4-2010 model 206+ HDI,beyaz
    5-2010 model 308 HDI,siyah
    6-Şimdiki aslanım,KaRaR.37..2012 model active HDI auto6r..
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamCatcher37 -- 16 Kasım 2014; 10:34:51 >




  • DreamCatcher37 kullanıcısına yanıt
    Slm.eger özel olmazsa aracın fiyatını kmsini boya durumunu söyleyebilirmisin iz. Bende 2012 active paket almayi dusunuyorumda karşılaştırma amaçlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm 508 kullanıcılarına ve araştırma yapan arkadaslara selamlar. 1 hafta kadar önce 2013 model 1.6 e-hdi Allure 25.000 km ile aranıza katılmış bulunuyorum. Aslında çok da uzak bir yerde değildim. Yan odadaki 3008 sayfasında bulunuyordum. 2011 yilinda sıfır km aldigim ve severek kullandığım 3008 aracımı bir arkadaşıma vererek D segmenti 508 kullanıcısı oldum. 3008 sahibi olmadan önce de forumlardan yararlandığım gibi şimdi de sizlerin yorumlarınızın ışığında yeni aracımı alarak kullanmaya başladım. Hem ben hem de eski aracımı alan arkadaşım; memnuniyetimizin doruklarindayız. Simdiden yorumlariniz icin tesekkur ederim. Eklerseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada birkaç detay sormak isterim. Bilindiği üzere araçlarımizin turbo sisteminin daha uzun ömürlü olabilmesi için -özellikle soğuk havalarda- çalıştırdiktan sonra 2 dk bir süre ile mumkun oldugunca hareket ettirmemek ve turbo sisteminin yağlanmasına izin vermek gerek. Ayni sekilde aracı stop etmeden önce de bu işlemi yapmakta fayda var. Fakat aractaki start-stop mekanizmasi sayesinde aracı kapatmadan önce araç kendini beklemeye alıyor. Ve kemer çıkarmadan, kapı açmadan vb gibi durumlarda da tekrar motor calismiyor. Araç stop halindeyken düğmeye basarak aracı kapatma durumunda bu işlem turbo düzeneğini ne şekilde etkiler. Bu durumda siz aracın tekrar çalışmasına izin verip sonra mi kapatıyorsunuz ya da stop halindeyken de kapattığıniz oluyor mu.

    Bir diğer konu da; aracım 2013 haziran çıkışlı. Ilk bakımı 2014 haziranda, önce yıl dolduğu için 11.000 km de yapılmış. Aracı 24.000 km de aldım ve bakım zamanı geldiği için service yazısı yazıyordu. Serviste bakımını yaptırdım ve 1 haftadır 1000 km yaptım. Fakat servisin bakım km sayacıni sıfırlamasına rağmen bakıma kalan km olarak 9000 km göründugunu fark ettim. Yani araç 10.000 km de bir bakıma girmesi gerekir gibi davranıyor. Sizce sebebi ne olabilir. Servistekilerin km sayacini sıfırlamasıni gordum. Ama 10000 km yazısını görmemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 15000km de bir "service" yazdığını biliyorum ben. Start-stop'lu select modelinde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akademisyen508

    Bu arada birkaç detay sormak isterim. Bilindiği üzere araçlarımizin turbo sisteminin daha uzun ömürlü olabilmesi için -özellikle soğuk havalarda- çalıştırdiktan sonra 2 dk bir süre ile mumkun oldugunca hareket ettirmemek ve turbo sisteminin yağlanmasına izin vermek gerek. Ayni sekilde aracı stop etmeden önce de bu işlemi yapmakta fayda var. Fakat aractaki start-stop mekanizmasi sayesinde aracı kapatmadan önce araç kendini beklemeye alıyor. Ve kemer çıkarmadan, kapı açmadan vb gibi durumlarda da tekrar motor calismiyor. Araç stop halindeyken düğmeye basarak aracı kapatma durumunda bu işlem turbo düzeneğini ne şekilde etkiler. Bu durumda siz aracın tekrar çalışmasına izin verip sonra mi kapatıyorsunuz ya da stop halindeyken de kapattığıniz oluyor mu.

    Bir diğer konu da; aracım 2013 haziran çıkışlı. Ilk bakımı 2014 haziranda, önce yıl dolduğu için 11.000 km de yapılmış. Aracı 24.000 km de aldım ve bakım zamanı geldiği için service yazısı yazıyordu. Serviste bakımını yaptırdım ve 1 haftadır 1000 km yaptım. Fakat servisin bakım km sayacıni sıfırlamasına rağmen bakıma kalan km olarak 9000 km göründugunu fark ettim. Yani araç 10.000 km de bir bakıma girmesi gerekir gibi davranıyor. Sizce sebebi ne olabilir. Servistekilerin km sayacini sıfırlamasıni gordum. Ama 10000 km yazısını görmemiştim.

    Servis uyarı periyodlarını uzatmak veya geri çekmek mümkün.
    Servis bunu sanırım bilgisayara bağlayarak ayarlayabilir.
    Benim arabam sıfırlandığında 15.000 km atıyor.
    Bu turbo meselesinde haklılık payınız var ama yapacak pek bişey yok.
    Bende bu soruları sordum ve ne servisten ne de kullanıcılardan öyle akla yatkın bir cevap alamadım.
    Öncelikle eğer turbo yağlaması konusunda çok hassas iseniz start-stop sistemini off yapıp öyle gezebilirisniz.
    Motoru kapatmadan önce bir süre beklemek doğru ama bunun bence iki dakika kadar uzun olmasına gerek yok. Çalıştırdığınızda ise bildiğinizin aksine rolantide beklemenin bir faydası yok. Sonuçta önemli olan yüksek devirde dönen turbonun yavaşlamasına fırsat vermeden yağlamanın kesilmemesidir ki motor ilk çalıştığında zaten turbo hareketsizdir, siz aracın motoru soğuk iken ilk çalıştırdığınızda hiç beklemeden hareket edin ama ısınana kadar düşük devirli kullanın. En sağlıklısı bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 17 Kasım 2014; 1:51:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.jackal50

    Slm.eger özel olmazsa aracın fiyatını kmsini boya durumunu söyleyebilirmisin iz. Bende 2012 active paket almayi dusunuyorumda karşılaştırma amaçlı.

    Fiyat yanıltıcı olabilir,dost işi oldu çünkü..aslan 61.000 km de ve sadece arka tampon boyalı..
  • 
Sayfa: önceki 356357358359360
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.