Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.300.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diavoloo

    eskiden otomobil dergileri alırdım ara sıra (artık almıyorum) tüm karşılaştırmalarda nedense hep VW 1. olurdu.. ilginç!!!

    "certac" söylediklerine aynen katılıyorum..
    eğer diğer aracın bir artısı varsada onu söylemiyorlar "vw rakibinden hiçte geri kalmıyor" diye yazıyorlar..
    vw nin bir artısı varsa "vw rakibine fark atıyor" diye yazıyorlar:))





    katılmamak elde değil! geçen de yeni focus, golf ve yeni astrayı kıyaslamışlar, övüyor focusu tamam demek ki biriciliği buna vermişler diyorsunuz ama neticede golfü bi şekilde birinci yapmışlar, focus ikinci gelmiş :), belki de dergilerin müşteri kitlesi daha çok doğuş gurubu araçlarını kullananlar veya dergiler söz konusu gruba ait..




  • Dün akşam yapılan lansman'a katılan biri olarak gözlemlerimi aktarmak isterim. Bir kere 508 in tasarımı çok hoş. daha önce katalog, reklam vs yerlerde gördüğüm araçları çıplak gözle görünce hep hayal kırıklığına uğrar bumuymuş o fotoğrafta gördüğüm araba diye söylenirdim. Oysa 508 reklamda, videoda, fotoğrafta gördüğümle bire bir aynı görünüyor yani bu konuda bir hayal kırıklığı yaşamadım. Uyaraslan Peugeot bayiinde 2 adet 508 sergilendi biri 1.6 access, diğeri 1.6 Allure auto6R modeli idi. Ben Allure modelini daha uzun süre inceleme fırsatı bulabildim. İncelediğim 508 in rengi sedefli beyaz idi ve bu renk alp beyazı ile beraber benim favorim oldu. İç mekan oldukça ferah ve göz alıcı. Beyaz rengin hakim olduğu kadran aydınlatması güzel olmuş. kadran ve direksiyon ile arasında kalan kontrol düğmeleri sıkışıklık hissi veriyor ve sürüş esnasında kontrol edilmesi oldukça zor. Direksiyonun sol tarafına kapak içine head up ekranın ayar düğmeleri konmuş. Bu düğmeler ile devamlı ayar yapılmayacağı için gizli olması daha iyi olmuş. Ben navigasyon haritasının hangi data sağlayıcı firma tarafından hazırlandığını merak ettiğim için hemen onu kontrol etmek istedim ama satıcı haritaların henüz yüklü olmadığını satış sonrası yükleneceğini belirtti. Vites kolunu fotoğraflarda çok kaba bulmuştum ama çıplak gözle görünce normal olduğunu gözlemledim. Ekranın hemen altına konulan 2 adet bardak tutucunun yeri bana göre biraz yüksekte kalmış klimanın hemen altına konulsa daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Anahtarsız kilitleme sistemi sorun çıkardı satıcı o kadar uğraşmasına rağmen aracı anahtarsız kilitleyemedi belkide bir ayarı vardı akşamki hengamede bu ayar unutulmuş olabilir. Aracı alacaklar bu sistemi kontrol etsinler. Şimdilik yazacaklarım bu kadar aklıma gelen başka bir şeyler olursa tekrar yazarım. 508 genel olarak hoş ve keyifli bir araç ama bana göre fiyatlar rekabetçi değil. Kişisel görüşüme göre Fiyatlar %10-12 arası daha az olsa bu araba çok satar. Peugeot Fransa sitesinde ki 508 harici fiyatlarla Türkiyede ki fiyatlar hemen hemen aynı sadece 508 daha yüksek buda zamanla fiyatların düşeceğini gösteriyor. Ben 2,0 Allure için pazarlık yaptım minik bir indirim yaptılar ama benim düşündüğüm rakama inmedikleri için sipariş vermedim Beklemedeyim.




  • Dün akşam lansmana gittim saat 18:00 da başlanacak denmişti gittiğimde başlamamışlarda 19:00 gibi başlanacak dediler arabaların üzeri kapalıydı uçağa yetişeceğim için kaçırdım lansmanı... TR gelince bakıcam artık...
  • araç gayet güzel olmuş ancak donanımlı almak istediğinizde fiyat uçuyor.
  • bugun inceledim 508 i.sedefli beyaz guzel 1500 tl farkı var.iç kalite pejonun gelmiş gecmiş en yuksek kullandıgı kalite olmuş.passat iyi bir rakip geldi şimdi
  • dün ankarada ki lansmana katıldım ilk izlenimlerim bu araç çok tutar ve passatın tahtını sallar diorum. Showroom da iki araç vardı biri beyaz diğeri de gri renkti. Ben beyaz olanı inceledim. Araç allure paket ve bütün opsiyonlar dahildi. Aklınıza ne gelirse vardı araçta. 4 bölgeli klima navigasyon jbl ses sistemi vs araç otm vitesti ve içi daha önce hiç bir peugeot da görmediğim kadar konforluydu. Bu aracın fiyatını sordum ama tam bir yanıt alamadım tahminimce 71600+5000 gibi bir fiyat olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackrider

    dün ankarada ki lansmana katıldım ilk izlenimlerim bu araç çok tutar ve passatın tahtını sallar diorum. Showroom da iki araç vardı biri beyaz diğeri de gri renkti. Ben beyaz olanı inceledim. Araç allure paket ve bütün opsiyonlar dahildi. Aklınıza ne gelirse vardı araçta. 4 bölgeli klima navigasyon jbl ses sistemi vs araç otm vitesti ve içi daha önce hiç bir peugeot da görmediğim kadar konforluydu. Bu aracın fiyatını sordum ama tam bir yanıt alamadım tahminimce 71600+5000 gibi bir fiyat olabilir


    passatın tahtını sallarmı bilinmez ama alacak olanların bütçesini sallayacağı kesin...




  • bende bugün inceledim, 77 bin tl ye yakın bir allure versiyonu,
    biraz s80 çizgileri sezdim; fiyatı hakkında zaten durum ortada, sevindirici olan D sınıfına sıkı bir araç girmesi ve rekabet gücünün giderek artacak olması
  • Donanım ve teknik özelliklerine nerden ulaşabilirim ?
  • up
    quote:

    Orijinalden alıntı: csimsek

    Donanım ve teknik özelliklerine nerden ulaşabilirim ?
  • Peugeot Fransa Sitesinden Alınan Değerler..


    1.6VtiDüz 1.6Thp Düz 1.6Thp Otm. 1.6Hdi Düz 1.6e-Hdi 2.0Hdi Düz 2.0Hdi Otm.



    Beygir 120 156 156 112 112 140 163


    KĞ 1410 1420 1430 1425 1430 1500 1540


    Bakım Aralığı 30.000 30.000 30.000 20.000 20.000 30.000 30.000


    Max Sürat 203 218 217 188 194 210 223


    0-100 Km Hız. 11.8 Sn. 8.8 sn 9.5 sn 11.6 sn 12.3 sn 10.1 sn 9.5 sn


    Yakıt Tük. Ş.İ 8.2 9.3 10.4 5.9 5.1 6.8 7.8


    Yakıt Tük. Ş.D 5.2 5 5.5 4.2 4.1 4 4.5


    Yakıt Tük. Ort. 6.3 6.5 7.3 4.8 4.5 5 5.7


    Fiyat 63.000 63.500 74.300 68.000 76,300 TR'DE yok 90.100


    Donanım Active Full Active Full Allure Full Active Full Allure Full --- Allure Full



    Ort. Yakıt 26 TL 27 TL 30 TL 17.50 TL 16.50 TL --- 21 TL
    (100 km de)


    Ort. Servis 250 TL 250 TL 250 TL 375 TL 375 TL --- 250 TL
    Maliyeti(Yıllık)


    Yıllık Mtv 697 697 697 697 697 1.931 1.931



    Not> Donanımlarda Renk farkı, Tavan ve Alarm Eklenmemiştir. Ort. Yakıt tüketimi hesabında Benzin, 4.10- Motorin, 3.63 Tl'den
    Ve yakıt tüketimi ortalama fiyatından Hesaplanmıştır. Servis maliyeti hesaplaması> yağ değişimi, hava ve polen filtresi, V.b üzerinden, Katalogda belirtilen benzinli araçlar için 30.000 km, dizel araçlar için 20.000 km bir servise gidecek şekilde hesaplanmıştır.(bu veriler doğrumu bilmiyorum ama katalogda böyle yazıyor.) ben şu an 407 dizel 1.6 kullanıyorum.10.000 km bir servise uğruyorum.


    Araç satış fiyat ekonomisi+ Donanım Zenginliği+ performans önemli olanlar için 1.6 THP Otomatik Benzinli Öne çıkıyor.Araç yakıt ekonomisi+donanım Zenginliği önemli olanlar içinse 1.6 e-Hdi öne çıkıyor. Yılda 20.000 Km yol yapılacağı hesabı üzerinden gidersek 1.6 THP> 6.000 TL, 1.6 e-HDİ ise 3.300 TL yakıyor. 1.6 e-HDİ,1.6 THP'ye göre araç satış fiyat farkını 1 yılda amorti edebiliyor. Bunlar benim tespit edebildiklerim. Katkı yapacak arkadaşlar varsa memnun olurum.




  • televizyonlarda dönen reklamı gerçekten muhteşem.. zorla git bir showrooma aracı incele diyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf

    Peugeot Fransa Sitesinden Alınan Değerler..


    1.6VtiDüz 1.6Thp Düz 1.6Thp Otm. 1.6Hdi Düz 1.6e-Hdi 2.0Hdi Düz 2.0Hdi Otm.



    Beygir 120 156 156 112 112 140 163


    KĞ 1410 1420 1430 1425 1430 1500 1540


    Bakım Aralığı 30.000 30.000 30.000 20.000 20.000 30.000 30.000


    Max Sürat 203 218 217 188 194 210 223


    0-100 Km Hız. 11.8 Sn. 8.8 sn 9.5 sn 11.6 sn 12.3 sn 10.1 sn 9.5 sn


    Yakıt Tük. Ş.İ 8.2 9.3 10.4 5.9 5.1 6.8 7.8


    Yakıt Tük. Ş.D 5.2 5 5.5 4.2 4.1 4 4.5


    Yakıt Tük. Ort. 6.3 6.5 7.3 4.8 4.5 5 5.7


    Fiyat 63.000 63.500 74.300 68.000 76,300 TR'DE yok 90.100


    Donanım Active Full Active Full Allure Full Active Full Allure Full --- Allure Full



    Ort. Yakıt 26 TL 27 TL 30 TL 17.50 TL 16.50 TL --- 21 TL
    (100 km de)


    Ort. Servis 250 TL 250 TL 250 TL 375 TL 375 TL --- 250 TL
    Maliyeti(Yıllık)


    Yıllık Mtv 697 697 697 697 697 1.931 1.931



    Not> Donanımlarda Renk farkı, Tavan ve Alarm Eklenmemiştir. Ort. Yakıt tüketimi hesabında Benzin, 4.10- Motorin, 3.63 Tl'den
    Ve yakıt tüketimi ortalama fiyatından Hesaplanmıştır. Servis maliyeti hesaplaması> yağ değişimi, hava ve polen filtresi, V.b üzerinden, Katalogda belirtilen benzinli araçlar için 30.000 km, dizel araçlar için 20.000 km bir servise gidecek şekilde hesaplanmıştır.(bu veriler doğrumu bilmiyorum ama katalogda böyle yazıyor.) ben şu an 407 dizel 1.6 kullanıyorum.10.000 km bir servise uğruyorum.


    Araç satış fiyat ekonomisi+ Donanım Zenginliği+ performans önemli olanlar için 1.6 THP Otomatik Benzinli Öne çıkıyor.Araç yakıt ekonomisi+donanım Zenginliği önemli olanlar içinse 1.6 e-Hdi öne çıkıyor. Yılda 20.000 Km yol yapılacağı hesabı üzerinden gidersek 1.6 THP> 6.000 TL, 1.6 e-HDİ ise 3.300 TL yakıyor. 1.6 e-HDİ,1.6 THP'ye göre araç satış fiyat farkını 1 yılda amorti edebiliyor. Bunlar benim tespit edebildiklerim. Katkı yapacak arkadaşlar varsa memnun olurum.


    508'de benzinli ile dizel arasındaki fark sadece 2.000-TL. Başka bir marka ve modelde böylesi düşük bir fark var mı bilmiyorum açıkçası. 508 alacakların dizel alması çok daha mantıklı; zaten yanılmıyorsam Peugot da satışların çok büyük bir bölümünün dizel motorlu araçlardan oluşmasını bekliyor..




  • http://www.youtube.com/watch?v=P06qLxUZcN0&playnext=1&list=PL452024314AE7C57D

    tv.de dönen reklam bu mu bilmiyorum ama güzel olmuş.
    açık aramak gibi olmasın eleman butonu "sola" çevirdiğinde müziğin sesi açılıyor. üstelik de buton galiba klimanın...

    mevcut 2010 model dizel auto6r 308 kullanıcısıyım. ilk fransız arabam. almadan önce asla fransız arabası almam diyordum ancak nasip bir şekilde aldıktan sonra kararımda ne kadar haklı olduğumu gördüm. aracın balans ayarının uzun süre bozulmadan kalmaması gibi pek çok 308 kullanıcısının dile getirdiği kronik bir sorunu olmasına rağmen peugeot kullanıcısı olmaktan dolayı memnuniyetsizlik yaşamadım. 308e karşı memnuniyetim karşısında 508e de gayet sıcak bakıyorum. Fiyatlar 3-4 bin daha aşağıda olabilirdi ve bence ilerde bayiler pazarlıklara başladıkça bu miktarlar kadar daha aşağı gelecektir diye düşünüyorum. Ama buna rağmen yine de çok da uçuk değil fiyatlar sonuçta yepyeni albenili bir arabanın kimsede yokken sahibi olmanın da bir bedeli olmalı.

    308 forumunda çok sağlam ve objektif yorum yapan arkadaşlar vardı ben aracımı alırken çok faydalanmıştım. Araç yollara çıkıp kullanışlı ve dolu yorumlar burada dile getirildikçe araç hakkında bir kanaat oluşmaya başlayacaktır.

    508de kullanılan e-hdi motorun silindir hacmi (1560cc) ve gücü (112bg) 308in dizel motoru ile aynı verilere sahip. 308in motoru oldukça atak. 1. vites dışında (kırmızı ışıktan hızlı kalkmak gibi bir takıntınız yoksa zaten gerekli değil) özellikle 3. vitesten itibaran çok seri.
    Diğer taraftan yakıt ekonomisi açısından bakıldığında da 308 ile 508 in harcama performansı aynı.

    Henüz aracı inceleme fırsatı bulamadım ancak benim aklıma gelen sorular;

    1. Eğer aynı motor ise nasıl oluyor da farklı ağırlıklardaki iki araba aynı yakıtı yakabiliyor? (Cevabı yalnızca start&stop teknolojisi değil çünkü şehir dışında 308 4.1lt; 508 4.0lt)

    2. 308in vites geçişleri biraz hissedilse de alıp almama kararına etki edecek düzeyde verdiği bir rahatsızlık yok. Ancak daha ağır arabada daha çok hissedilebilir.

    3. 508in kronik sorunu var mı





  • 508'de benzinli ile dizel arasındaki fark sadece 2.000-TL. Başka bir marka ve modelde böylesi düşük bir fark var mı bilmiyorum açıkçası. 508 alacakların dizel alması çok daha mantıklı; zaten yanılmıyorsam Peugot da satışların çok büyük bir bölümünün dizel motorlu araçlardan oluşmasını bekliyor..


    Ama performans?? mesela ben 1.6 hdi 407 kullanıyorum performansından hiç memnun değilim. Onun için çok soğuk bakıyorum 112 bg 1.6 dizel modeline
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    bende bugün inceledim, 77 bin tl ye yakın bir allure versiyonu,
    biraz s80 çizgileri sezdim; fiyatı hakkında zaten durum ortada, sevindirici olan D sınıfına sıkı bir araç girmesi ve rekabet gücünün giderek artacak olması



    fiyat olarak s80 çizgilerine yakın zaten ben de çok beğenmiştim fuarda 508 i hala da beğenirim ama 70 bin lira üstü para vermek biraz saçma geliyor. s60 1.6 dizel çıkarsa hemen hemen 72 civarına çıkar ki daha tercih edilebilir duruyor. donanım özellikleri 508 den az olabilir ama prestij ve kaliteden o açık kapatılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NaBeg -- 17 Mart 2011; 22:26:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukomer
    http://www.youtube.com/watch?v=P06qLxUZcN0&playnext=1&list=PL452024314AE7C57D

    tv.de dönen reklam bu mu bilmiyorum ama güzel olmuş.
    açık aramak gibi olmasın eleman butonu "sola" çevirdiğinde müziğin sesi açılıyor. üstelik de buton galiba klimanın...

    mevcut 2010 model dizel auto6r 308 kullanıcısıyım. ilk fransız arabam. almadan önce asla fransız arabası almam diyordum ancak nasip bir şekilde aldıktan sonra kararımda ne kadar haklı olduğumu gördüm. aracın balans ayarının uzun süre bozulmadan kalmaması gibi pek çok 308 kullanıcısının dile getirdiği kronik bir sorunu olmasına rağmen peugeot kullanıcısı olmaktan dolayı memnuniyetsizlik yaşamadım. 308e karşı memnuniyetim karşısında 508e de gayet sıcak bakıyorum. Fiyatlar 3-4 bin daha aşağıda olabilirdi ve bence ilerde bayiler pazarlıklara başladıkça bu miktarlar kadar daha aşağı gelecektir diye düşünüyorum. Ama buna rağmen yine de çok da uçuk değil fiyatlar sonuçta yepyeni albenili bir arabanın kimsede yokken sahibi olmanın da bir bedeli olmalı.

    308 forumunda çok sağlam ve objektif yorum yapan arkadaşlar vardı ben aracımı alırken çok faydalanmıştım. Araç yollara çıkıp kullanışlı ve dolu yorumlar burada dile getirildikçe araç hakkında bir kanaat oluşmaya başlayacaktır.

    508de kullanılan e-hdi motorun silindir hacmi (1560cc) ve gücü (112bg) 308in dizel motoru ile aynı verilere sahip. 308in motoru oldukça atak. 1. vites dışında (kırmızı ışıktan hızlı kalkmak gibi bir takıntınız yoksa zaten gerekli değil) özellikle 3. vitesten itibaran çok seri.
    Diğer taraftan yakıt ekonomisi açısından bakıldığında da 308 ile 508 in harcama performansı aynı.

    Henüz aracı inceleme fırsatı bulamadım ancak benim aklıma gelen sorular;

    1. Eğer aynı motor ise nasıl oluyor da farklı ağırlıklardaki iki araba aynı yakıtı yakabiliyor? (Cevabı yalnızca start&stop teknolojisi değil çünkü şehir dışında 308 4.1lt; 508 4.0lt)

    2. 308in vites geçişleri biraz hissedilse de alıp almama kararına etki edecek düzeyde verdiği bir rahatsızlık yok. Ancak daha ağır arabada daha çok hissedilebilir.

    3. 508in kronik sorunu var mı




    bence auto6r şanzımanla alakalı olabilir.yapılan güncelleştirmeler sayesinde olabilir.




  • elazığ peugeot bayisi.beyaz active,lacivert allure

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==




  • active donanım ile allure donanımın far yapıları tamamen ayrı.şahsen active için hayal kırıklığı yarattı bende

  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.