Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (355. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.299.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    18" jant kullananlar için 235/45/18 Lastik konusunda yaptığım incelemelerde benzer özellikler gösteren etiket durumu şöyle (Yakıt / Yağmur / Ses) ;
    Michelin Primacy 3 ---- >C / A /71
    Conti Sport Con. 5 ----> C / A /72
    Good Year F1 Asy.2 --->C / A / 70
    Üç lastikde tedarikçiye göre 500-550 gibi fiyatlar ile alınabiliyor. 3 lastiği kullananlarda memnun.
    Ekonomik grupta ;
    Kumho Ecsta Le Sp.Ku39 --- C / B / 74 (ses seviyesi yüksek - içeri muhtemelen iyi ses alır)
    Bu lastikde takriben 300TL gibi bir fiyata alınabilir.

    Bu lastikler için adac test sonuçları da bu şekilde(225/45 R17 testi) ;

    1. Continental SportContact 5
    Kuru zeminde: 1,6
    Islak zeminde: 2,0
    Ses: 3,3
    Yakit: 1,6
    Asinma: 2,5
    Toplam Notu: 2,1

    2. Goodyear Eagle F1 Asymetric 2
    Kuru zeminde: 1,4
    Islak zeminde: 2,4
    Ses: 3,0
    Yakit: 1,9
    Asinma: 2,0
    Toplam Notu: 2,1

    10. Kumho ECSTA LE Sport KU39
    Kuru zeminde: 1,9
    Islak zeminde: 2,7
    Ses: 2,9
    Yakit: 2,2
    Asinma: 2,5
    Toplam Notu: 2,7

    Enteresandır ki yakıt seviyesi kumho'da yüksek görünürken ses düşük gözüküyor, yani etiketin tam tersi.

    Tüm liste aşağıdaki gibi ;
    ADAC/ÖAMTC (DE) 2013 - 225/45 R17
    1) Continental Sport Contact 5
    2) Goodyear F1 Asymmetric 2
    3) Dunlop Sport Maxx RT
    4) Michelin Pilot Sport 3
    5) Vredestein Ultrac Vorti
    6) Hankook K117 Ventus S1 evo2
    7) Semperit Speed Life
    8) Apollo Aspire 4G
    9) Bridgestone Potenza S001
    10) Kumho Ecsta KU39 LE Sport
    11) Pirelli P7 Cinturato
    12) Yokohama C.drive 2
    13) Falken Azenis FK453
    14) Uniroyal RainSport 2
    15) Esa-Tecar Spirit UHP
    16) Toyo Proxes T1 Sport
    17) Nexen N8000
    18) High Performer Sport HS-2 2
    19) Syron Race 1 Plus 3

    Diğer lastiklerin etiket değerlerinde yakıt veya yağmur yol tutuşu konusundan birisi veya ikisi de çok kötü olduğu için kategori dışı kabul ediyorum.

    birde şu linke göz atmanızı tavsiye ederim.
    http://www.otopark.com/2014/08/19/yaz-lastigi-testleri/




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Hayır bir takım lastikle 85000 yapıyorum.diş derinliğinde 3-4 mm oluyor.Ancak Km nin çoğu uzun yolda ve tek başıma oluyorum.
    yeni kasa 508 dedim,makyajlı kasa değil.407 den 508 e geçiş gibi..Tabii 508 mi olur 509 mu bilmiyorum.
    Triger fiyatları hemen hemen aynı miktarda olmuş.Ancak benim 2.değişiklikten sonra servisim 20 binde ses yapması nedeniyle
    ücretsiz yenileme yaptı.
    Selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doktorali

    Hayır bir takım lastikle 85000 yapıyorum.diş derinliğinde 3-4 mm oluyor.Ancak Km nin çoğu uzun yolda ve tek başıma oluyorum.
    yeni kasa 508 dedim,makyajlı kasa değil.407 den 508 e geçiş gibi..Tabii 508 mi olur 509 mu bilmiyorum.
    Triger fiyatları hemen hemen aynı miktarda olmuş.Ancak benim 2.değişiklikten sonra servisim 20 binde ses yapması nedeniyle
    ücretsiz yenileme yaptı.
    Selamlar...

    Bende yeni kasayı kastettiğinizi anladım da emin olmak için sordum.Yeni kasa da 508 olacak 509 diye bişey yok artık ama tabi en azından 3 yıl var.
    Benim michelin primacy hp ler 50-55 bin km yaptı diş derinliği 3 mm. nin altına düşmüştü. Heralde tamamı uzun yol kullanımı olunca lastiğe doğru dürüst ağırlık binmiyor. Hatta corsa da kışlık continental vardı 35000 km de tamamen bitmişti. Dolayısıyla 85000 km beni şaşırttı :)
    508 de şu anda kışlık goodyear ultragrip 8 performance lastik var onuda toplamda yaklaşık 30.000 km kullandım 4 lastiğin her birinde diş derinliği farklı. Biri 7,5 biri 5,5 gibi büyük fark var hatta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 15 Ekim 2014; 12:17:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Kullanım şekli önemli istanbul trafiği olsa (devamlı dur ,kalk, ani frenaj ) bu kadar yapamayız ama ben 5 takım eskittim.407 de 3 takım serisi değişik olabilir.ama primacy diye hatırlıyorum.2 takım da 508 de oldu.
    Yeni kasa 2016 da çıkar diye düşünüyorum.
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Kışlık lastikleride 2 sene kullandım. ancak Trakya da çok kış olmadığı için kısa süreli oldu.Markasını bilmediğim Kore malı ucuz bir lastik almıştım.
    ışlak zeminde berbattı bayanların yüksek topuklu kösele ayakkabısı ile buz üstünde yürüyomuş gibi geldi bana.Ama Karda buzda memnundum yol tutuşu çok iyi idi. Sizin ultra grip tecrübeniz nasıldır???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doktorali

    Kışlık lastikleride 2 sene kullandım. ancak Trakya da çok kış olmadığı için kısa süreli oldu.Markasını bilmediğim Kore malı ucuz bir lastik almıştım.
    ışlak zeminde berbattı bayanların yüksek topuklu kösele ayakkabısı ile buz üstünde yürüyomuş gibi geldi bana.Ama Karda buzda memnundum yol tutuşu çok iyi idi. Sizin ultra grip tecrübeniz nasıldır???

    ultragrip enteresan bir lastik.
    bendeki ultragrip 8 performance diye bir model.
    lastik derin karda (derinden kastım 10-15 cm.) kesinlikle işlevsiz hele ki hafiften de olsa bir yokuş varsa tamamen iptal oluyor ama aynı lastik yağmurda inanılmaz tutunuyor ve kuru zeminde de en ufak konforda bozulma falan yok hatta o kadar yumuşak hamurlu ki konfor yazlıklara göre daha iyi diyebilirim.
    ben bitsin diye erkenden taktım kullanıyorum atmaya kıyabileceğim kıvama gelince dosdoğru gidip michelin alpin5 alıcam.
    bu arada trakyada da olmuyorsa bu kış nerde var:) (balkanlardan gelen soğuk hava kütlesi trakyayı esir aldı diye belki yüz defa haberlerde duymuşumdur)
    Ben orduda yaşıyorum kar bizim karadenizin sahil şeridinde pek olmaz ama iş gereği sık sık rakımı yüksek ilçelere gidiyoruz yolda izde sıkıntı yaşamamak için aldım birde 2 ayda bir istanbula gidip geliyorum gerede tosya ılgaz kesimleri çok acayip donuyor.:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 15 Ekim 2014; 14:25:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cross78

    Dostum sagol,usanmamis arastirip yazmissin.Bize de okuyup anlamak duser

    Rica ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yaklaşık olarak 2 yıldır kullanmakta olduğum 508 aracımı değiştirerek vw cc ye terfi etmiş bulunuyorum.Değiştirmemde çeşitli etkenler var.Ama genel hatlarıyla memnundum ve üzülerek ayrıldım.Formum bu bölümünün (508) takibinde olacağım.Herkese kazasız belesız kullanımlar diliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .GalataSaray.

    Arkadaşlar yaklaşık olarak 2 yıldır kullanmakta olduğum 508 aracımı değiştirerek vw cc ye terfi etmiş bulunuyorum.Değiştirmemde çeşitli etkenler var.Ama genel hatlarıyla memnundum ve üzülerek ayrıldım.Formum bu bölümünün (508) takibinde olacağım.Herkese kazasız belesız kullanımlar diliyorum

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız inş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektrikçiler kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun..
  • Sevgili arkadaşlar
    Evli, iki çocuklu, kırk yaşında bir devlet memuruyum.
    D sınıfı dizel-otomatik, sıfır km. ya da ikinci el (az binilmiş) bir otomobil alma arefesindeyim.
    İki ay süren araştırmalarım sonucu Passat, İnsignia ve S60'ı değişik nedenlerle elemiş bulunmaktayım. Daha önce de 3008, C4 ve Octavia'ya yoğunlaşmış bunları da elemiştim. Forumdaki söz konusu araçlarla ilgili bütün yorumları okudum, hepsini test amaçlı kullandım.
    Sonuç:
    Sıfır km. olması, kasayı henüz yenilemesi, araç ağırlığı - tork değeri ortalamasının daha olumlu oluşu, yakıt konusundaki tutumluluğu, yaşadığım şehirde (Kütahya'da) servisinin oluşu ve servis ücretlerinin makul oluşu, fiyat - donanım bakımından da sınıfının en iyisi olması, her ne kadar vites geçişlerinin (DSG'ye göre) sert, gürültülü ve yavaş olsa da en azından sorun çıkarmaması nedeniyle 508 HDI ETG Allure'ye karar vermiş durumdayım.
    En az 5-6 yıl/120-150 km. binecek olmam nedeniyle ikinci eldeki değer kaybını da artık önemsemiyorum.
    Nasipse iki hafta sonra bayilerle iletişime geçip bu işi bitireceğim artık.
    Bu sayfaya kadar tecrübelerinizden, değerli fikirlerinizden hep istifade ettim.
    Sizden bir konuda daha yardım taleb ediyorum.
    Arabayı hangi bayiiden alayım?
    Malum Peugeot'un satış politikası bir acayip. Liste fiyatı üzerinden 10-15 binlere kadar, hatta denk getirebilirseniz, özellikle sürümü az olan bu tip arabalarda 15 binden daha fazla indirim yapabiliyorlar.
    Bu konuda bir fikir verirseniz müteşekkir olacağım. Dilerseniz mesaj yoluyla da bilgi verebilirsiniz.
    Selamlar, saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okutmann -- 19 Ekim 2014; 0:37:28 >




  • okutmann O kullanıcısına yanıt
    Ben rastgele bir çok bayiyi aramıştım, istediğim fiyat ve nitelikteki aracı İstanbul Efe Oto'dan almıştım. Bence rastgele arayın, birisi istediğiniz fiyatı vericektir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutmann

    Sevgili arkadaşlar
    Evli, iki çocuklu, kırk yaşında bir devlet memuruyum.
    D sınıfı dizel-otomatik, sıfır km. ya da ikinci el (az binilmiş) bir otomobil alma arefesindeyim.
    İki ay süren araştırmalarım sonucu Passat, İnsignia ve S60'ı değişik nedenlerle elemiş bulunmaktayım. Daha önce de 3008, C4 ve Octavia'ya yoğunlaşmış bunları da elemiştim. Forumdaki söz konusu araçlarla ilgili bütün yorumları okudum, hepsini test amaçlı kullandım.
    Sonuç:
    Sıfır km. olması, kasayı henüz yenilemesi, araç ağırlığı - tork değeri ortalamasının daha olumlu oluşu, yakıt konusundaki tutumluluğu, yaşadığım şehirde (Kütahya'da) servisinin oluşu ve servis ücretlerinin makul oluşu, fiyat - donanım bakımından da sınıfının en iyisi olması, her ne kadar vites geçişlerinin (DSG'ye göre) sert, gürültülü ve yavaş olsa da en azından sorun çıkarmaması nedeniyle 508 HDI ETG Allure'ye karar vermiş durumdayım.
    En az 5-6 yıl/120-150 km. binecek olmam nedeniyle ikinci eldeki değer kaybını da artık önemsemiyorum.
    Nasipse iki hafta sonra bayilerle iletişime geçip bu işi bitireceğim artık.
    Bu sayfaya kadar tecrübelerinizden, değerli fikirlerinizden hep istifade ettim.
    Sizden bir konuda daha yardım taleb ediyorum.
    Arabayı hangi bayiiden alayım?
    Malum Peugeot'un satış politikası bir acayip. Liste fiyatı üzerinden 10-15 binlere kadar, hatta denk getirebilirseniz, özellikle sürümü az olan bu tip arabalarda 15 binden daha fazla indirim yapabiliyorlar.
    Bu konuda bir fikir verirseniz müteşekkir olacağım. Dilerseniz mesaj yoluyla da bilgi verebilirsiniz.
    Selamlar, saygılar...

    Fiyat listesinden 10-15 bin indirim almanız pek mümkün değil.
    O de dediğiniz ötv zammı öncesi çok uzun süredir elde kalmış ya da kalma ihtimali olan araçlara yapılan uygulamalardı.
    Yani makyajlı kasa 508 için yuvarlak 100.000 diyecek olursak benim tahminim alabileceğiniz en iyi fiyat 93000 civarı olur onuda mart nisan aylarında elde kalan 2014 ler için alabilirsiniz ki o zamana kadar zaten fiyat zamlanacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu yaz Eskişehir Banaz'da ellerinde kalmış 2013 Allure'un üzerinde 91000tl yazıyordu...kaça verdiler bilmiyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum. 2012 508 sahibiyim, aracım şu an 42.000 km de ve direksiyonunda hafiften soyulmalar başladı. Aracın garantisi bitti ama bu zamana kadar hep yetkili servis bakımlı. Ben 2.sahibiyim ve bursadan aldım, şimdi alınan yere götürme şansım yok ama İstanbul'da bunu yetkili bir serviste iyi niyet garantisi vs şekilde değiştirebilir miyim sizce? Garanti kapsamında olanları değiştirdiklerini biliyorum.

    benim palio'nun direksiyonu uyarsa söküp verebilirim
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    evet yanlış olmuş. 215-55-r17 olacak doğrusu. Epey masraf çıkarmış araç. PArtikül filtresi bakımı nasıl oluyor ve fiyatı ne açıklayabilirmisin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -mhm-


    evet yanlış olmuş. 215-55-r17 olacak doğrusu. Epey masraf çıkarmış araç. PArtikül filtresi bakımı nasıl oluyor ve fiyatı ne açıklayabilirmisin.

    Partikül filtresi denilen parça bildiğim kadarıyla ; motorun ürettiği atık gazları göndermeden önce partikül sıvısı denilen bir yapay üre ile daha zararsız(karbon sayısı azaltılıyor) hale getirilmesine yarayan bir ara parça.
    Tabi bu parçanında belli bir ömrü var. Bizimki henüz herhangi bir arıza emaresi göstermemişti ama ben arabanın her parçasından olduğu gibi vaktinden "biraz" önce bakımı değişimi neyse yaptırıyorum. Normalde partikül sıvısı 90.000 km civarı bitiyor benim arabamda 90.000 km de zaten.
    Bakımı ise şundan ibaret;bu biten partikül sıvısını değiştirmek ve tıkanan filtreyi özel bir kimyasalla temizlemek.
    Basit gibi gelse de pahalı bir işlem.:)
    Birde bizim egzozun alt bağlantı noktalarından birinde hafif bir kaçak vardı(derin kar dolu bir yola dalmıştım geçen kış) ara sıra klimayla birlikte egzoz kokusu alıyordu içeri aslında o yapılırken hepsi çıktı aradan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 21 Ekim 2014; 21:42:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankatree

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Arkadaşlar birşey danışmak istiyorum. 2012 508 sahibiyim, aracım şu an 42.000 km de ve direksiyonunda hafiften soyulmalar başladı. Aracın garantisi bitti ama bu zamana kadar hep yetkili servis bakımlı. Ben 2.sahibiyim ve bursadan aldım, şimdi alınan yere götürme şansım yok ama İstanbul'da bunu yetkili bir serviste iyi niyet garantisi vs şekilde değiştirebilir miyim sizce? Garanti kapsamında olanları değiştirdiklerini biliyorum.

    benim palio'nun direksiyonu uyarsa söküp verebilirim

    Uydururuz tamam ama sözünden dönen ne olsun:)




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Açıklaman için teşekkür ederim.
  • arkadaşlar kış lastiği için acil tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    bridgestone lm 32
    goodyear ug8 performance

    yeni çıkan michelin alpin 5

    lastikleri arasında kaldım.sadece kar performansını göz önünde bulundurmadan hangi lastiği tavziye edersiniz
  • 
Sayfa: önceki 353354355356357
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.