Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (349. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.794
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Arkadaş biliyorsunuz bizim otomatik dizeller ayağını frenden çekince hareket ediyor.

    Yalnız bugün dikkatimi çekti aracım akşam eve geldiğimde ayağımı frenden çekince otomatik kavrama yaptırmıyordu.

    Bu bir soruna işaret mi yoksa ara ara böyle davranır mı?

    Aracında hala biraz yabancısıyım.


    Baskı balatası aşındığı için, bu durum oluşabilir.

    Şanzıman alıştırması yaparak sorunu giderebilirsiniz.

    İyi forumlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    forumdaşlar nerelerdesiniz. Okul telaşımı sardı yoksa. Ses seda yok..

    Aynen, tabi iş yogunlugu ayrı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 14 Eylül 2014; 19:15:40 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar,

    Bugun arabaya bindim ve tum kullanımım boyunca eco hic devreye girmedi. Kısa sürede kendini alıştırmış hic olmayınca cok tuhaf geldi. Daha once stop'da kalma suresini kendisinin değişik faktörlere otomatik algıladığını konuşmuştuk. Ama hic boyle olmadı. Işıklarda durdurduğunda on göğüste mavi eco 2 kere yanıp sönüyor ama motor çalısmaya devam. Benzeri deneyimi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunuzun tüm cevapları burada..




  • Arkadaşlar bugün yeni 508 i test amacı ile 3-5 km kullandım.1,6 dizel için şanzuman aynı (ismi değişmiş). Ön far kısmı ve ön ızgara , arka stoplar ve bagaj kapağı çok hoş gözüküyor yeni gündüz farları ve ön sinyal muhteşem.İçi hemen hemen aynı - dokunmatik navi dışında- , eşya gözü koymuşlar , yalıtımı bir miktar iyileşmiş geldi bana , 150 km/h e kadar çıktım ne yol sesi nede motor sesi vardı Kısaca çok beğendim.
    Bu arada dünde vw de passat ı test ettim.Sonuç: Tam fiyasko.Bizim araçlara göre hem motor sesi hemde yol sesi aşırı yüksek,düşünebiliyormusunuz comfortline da usb girişi bile yok gerisini siz düşünün, satış görevlisine beğenmediğimi söyleyerek ( tabi canım halkımız bunun tam tersini düşünüyor) geri dönelim dedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikçiler -- 20 Eylül 2014; 18:06:29 >




  • Bence passat kesinlikle fiyasko denecek kadar kötü bir araç değil. Şuan iki aracıda kullanıyorum kesinlikle süspansiyon olarak 508 den iyi. Motor sesi yüksek devirlerde daha fazla geliyor ama yol sesi olarak iki araçta aynı seviyede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada arkadaşlar akü değiştiren oldumu içinizde. Bugün yoldan gelmiştim tekrar marş bastım araç çalışmadı. Usta aküyü ölçtü ve değişmesi lazım dedi şarj dinamosunda sıkıntı yok. 3.5 sene akü ömrü kısa değilmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim 2011 model thp active gecen hafta niğde den dönerken pozantı yolunda mola vermiştik.moladan sonra tam tesislerden çıktık hızlanalım diye gaza bastık araba teklemeye başladı ve arıza lambası yanmaya başladı.korktuk sondurduk arsbsyı hemen kaputu açtık.aracın soğutma fanı çalışmaya başladı ama motor zaten soğuktu.sonra fanın durmasını bekledik.araç çalıştı sonra servise gittik.zaten çoktan bakıma girmesi gerekiyodu arabanın en son 20bin de girmişti şimdi 50bin de.neyse servis kesin hava filtresi tıkanmıştır ondan verdi aruzayı dedi.bakımı yaptılar balatalar yağ su 700 lira tuttu bskım.ama ertesi gün araç soğukken yine ilk çalıştırmada araba öyle bir titriyordu ki korkudan kapattım hemen.sonra ikinci marşta düzgün çalıştı ancak yine arıza uyarısı verdi ve soğutma fanı çalıştı.sabah 6 hararet sıfır ama soğutma fanı devrede belli bir sure araba iyice ısınınca uyarı lambası sönüyordu.ben böyle olmaz servise götür yapsınlar arabayı diye babama dedim yoksa bıraksam öyle binerdi zaten araba bozulmasa bakımını yapmıycaktı.neyse gitti geldi servise Yüksek basınç pompası diye bir parça değiştirmişler 800 loriye üstüne 200 lori işçilik toplam 1000 llira faturayla uğurladılar babamı.şimdi bir sorun yok araçta.Daha önce var mı böyle bir arıza yaşayan thp motorla 508 de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toutonic -- 21 Eylül 2014; 1:13:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu psa grubunun bmwye dizel motor ürettiği doğrumu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PaliocuHüseyin

    bu psa grubunun bmwye dizel motor ürettiği doğrumu?

    dizel olarak bildiğim kadarıyla hayır. ama bmw ile psa nın peugeot ve citroen modellerinde 1.6 thp diye geçen mini cooper larda kullanılan benzinli motorları ortak.
    PSA nın dizel motorları bmw ile değil ama ford,volvo, hatta bir dönem mazda gibi çok umulmadık markalarda kullanıldı,kullanılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sprinters03

    Bu arada arkadaşlar akü değiştiren oldumu içinizde. Bugün yoldan gelmiştim tekrar marş bastım araç çalışmadı. Usta aküyü ölçtü ve değişmesi lazım dedi şarj dinamosunda sıkıntı yok. 3.5 sene akü ömrü kısa değilmi

    aküde sene önemli bir kriterdir ama tek kriter değildir.
    3,5 sene aslında çok erken sayılmaz zaten malum 508 ler elektronik olarak yüklü araçlar, biraz da sık kısa mesafeli kullanım yaptıysanız 2 senede bile bitmesi mümkün olabiliyor. en iyi ihtimalle 4-5 senede biter zaten bizim arabalarda.
    akü işi birazda şans oluyor maalesef yakın arkadaşıma ait 2012 model yine e-hdi donanımlı citroen c5 aracında ilk 15.000 km kullanımında 1 yıldan kısa sürede 2 kez garantiden akü değişti 3. akü şu anda 2,5 yıl 40.000 km sonra sorunsuz:)
    size tavsiyem eğer garantiniz bittiyse yeni akünüzü bosch veya varta marka olanla değiştirmeniz. servis bu start-stoplu içi jel falan diyerek 750-800 lira fiyat çekiyor. şimdi start-stop donanımlı araçlar çoğaldığından bu ihtiyaca yönelik çok kaliteli aküler servsin yarı hatta bazen üçte bir fiyatına alınabiliyor. yanlış anlamayın bahsettiğim fiyatar bosch falan için geçerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 21 Eylül 2014; 1:43:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic

    Bizim 2011 model thp active gecen hafta niğde den dönerken pozantı yolunda mola vermiştik.moladan sonra tam tesislerden çıktık hızlanalım diye gaza bastık araba teklemeye başladı ve arıza lambası yanmaya başladı.korktuk sondurduk arsbsyı hemen kaputu açtık.aracın soğutma fanı çalışmaya başladı ama motor zaten soğuktu.sonra fanın durmasını bekledik.araç çalıştı sonra servise gittik.zaten çoktan bakıma girmesi gerekiyodu arabanın en son 20bin de girmişti şimdi 50bin de.neyse servis kesin hava filtresi tıkanmıştır ondan verdi aruzayı dedi.bakımı yaptılar balatalar yağ su 700 lira tuttu bskım.ama ertesi gün araç soğukken yine ilk çalıştırmada araba öyle bir titriyordu ki korkudan kapattım hemen.sonra ikinci marşta düzgün çalıştı ancak yine arıza uyarısı verdi ve soğutma fanı çalıştı.sabah 6 hararet sıfır ama soğutma fanı devrede belli bir sure araba iyice ısınınca uyarı lambası sönüyordu.ben böyle olmaz servise götür yapsınlar arabayı diye babama dedim yoksa bıraksam öyle binerdi zaten araba bozulmasa bakımını yapmıycaktı.neyse gitti geldi servise Yüksek basınç pompası diye bir parça değiştirmişler 800 loriye üstüne 200 lori işçilik toplam 1000 llira faturayla uğurladılar babamı.şimdi bir sorun yok araçta.Daha önce var mı böyle bir arıza yaşayan thp motorla 508 de.

    geçmiş olsun arıza olabilir tabi. ama çok özür dileyerek soracağım nasıl bir mantığa göre en son 20.000 km de bakıma girmiş olan bir aracı 50.000 km ye gelmiş olmasına rağmen hala bakım yaptırılmaz:)
    şimdi yaşadığınız arızanın bununla alakası olup olmadığı konusunda yorum yapmak güç ama anlattıklarınızdan düz mantıkla baktığınızda filtrenin değişmemiş olmasının sebep olduğu anlaşılıyor malum tıkalı hava filresinden dolayı yeterli hava ve dolayısıyla oksijen alamayan benzinli motor yakıtı yakamadığından titremiş teklemiş v.s. büyük ihtimalle de bu değişen basınç pompası denen parça da ''fakir karışım'' durumuyla cebelleşirken son nefsini vermiş gibi görünüyor. hava filtresi ve motor yağı kulağa çok basit gelse de bir motor için tartışmasız en önemli unsurlar bunları düzenli değiştirmeyerek elde edildiği sanılan tasarruftan çok daha büyük bir masrafla karşınıza er ya da geç çıkacağı kesindir ki bunlar türkiye şartları için bence çok bile geç değişiriliyorken siz tavsiye edilen sürecin iki katı geçmiş olmasına rağmen değişim yapmamışınız.
    benim aracım için servis 15000 km de bir demesine rağmen ben 10000 km de bir bakıma sokuyorum ve inanın hava filtresinin hali içler acısı oluyor.
    bu arada dip not olarak 700 lira balatalara rağmen yüksek bir rakam. servisiniz biraz acımasız davranmış size. bakımlarınızı düzenli yaptırmanızı ama servisle fiyat konusunda ''bakımdan önce'' sıkı pazarlık yapmanızı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 21 Eylül 2014; 2:04:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: PaliocuHüseyin

    bu psa grubunun bmwye dizel motor ürettiği doğrumu?

    dizel olarak bildiğim kadarıyla hayır. ama bmw ile psa nın peugeot ve citroen modellerinde 1.6 thp diye geçen mini cooper larda kullanılan benzinli motorları ortak.
    PSA nın dizel motorları bmw ile değil ama ford,volvo, hatta bir dönem mazda gibi çok umulmadık markalarda kullanıldı,kullanılıyor.

    teşekkürler
  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. bakım konusunda çok haklısınız.babam biraz umursamazdır araba onun için öylesine bir araç olduğu için bakım falan uğraşmak istemezdi ta ki 1000 liralık faturaya kadar maaşının yarısı gidince düşünmeye başladı.bir de bizim hataydaki servis tanıdık ve 508 i o zaman hatırı sayılır bir indirimle almıştık.yani şimdi servise hatır için verdiğimiz fazladan 500 lira yı biz önceden fazlasıyla almıştık.2011 de 50bine almıştık aracı.yanlış hatırlamıyorsam 60 bin di liste fiyatı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni 508'de yeni euro6 1.6hdi motor ve yeni şanzıman (eat6) olmadıktan sonra benim için yeni değil. Sonuçta aracı kullanan olarak içindeyim ve sürüş ile iç tasarım 2011 model ile aynı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kışın donmalara karşı aynalara nasıl bir işlem yapıyorsunuz? Buralarda don çok oluyor. Motorları bozmasın....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Yeni 508'de yeni euro6 1.6hdi motor ve yeni şanzıman (eat6) olmadıktan sonra benim için yeni değil. Sonuçta aracı kullanan olarak içindeyim ve sürüş ile iç tasarım 2011 model ile aynı...

    Zaten yeni kasa falan değil yapılan malum sadece makyaj ve bence bazı ufak ayrıntılar iyi de olmamış(logonun ön ızgaranın içine alınması ve ızgaranın altındaki parlak siyah kaplama çirkin olmuş,içerde ekranın dokunmatik olması iyi ama ekran küçük kalmış)ama genel olarak beğendim.
    Motor konusunda ise şu bluehdi denilen motorları ne 2.0 ne 1.6 da getirmediklerine göre klasik türkiyedeki mazot kalitesi düşük yalanını konuşacaklar galiba.
    Bence en saçma olan ise aynı şanzımanı etg adı ile pazarlayıp farklı falan demeleri. Ben c4 picassoda test ettim açıkcası pek bişey farketmedim.
    En azından 1.6 dizelde manuelin nihayet 6 ileri olması en azından olumlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    1.6 dizel artık 6 ileri manuel ile satılıyorsa çok iyi satış adetleri yakalar bence. Tabii bol miktarda getirirlerse. Malum 5 ileriyi numunelik getirdiklerinden, görebilen neredeyse yok
  • sağ ayna geri vitese takınca kaldırımı görmek için aşağı hareket etme özelliği varmı?varsa hangi pakette acaba?
  • daha evvel mevzusu geçtimi bilmiyorum ama bluetooth bazen teli görüyor bazen görmüyor yazılım güncellemesi vs oluyor mu acaba bilgisi olan varmı?
  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.