Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.609
Cevap
137
Favori
1.299.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Takibe devam o zaman arkadaşlar. Açıkçası yeni motoru - şanzıman durumunda aracı yenileyebilirim, CC almam konusunda çok baskı var ama direniyorum. yeni versiyonu almayı düşünenler ile özel fiyat için lansman esnasında toplu hareket edilebilinir aslında, daha erken tabi

    CC, audi A3, yeni mercedes c, birde benim özellikle üstünde durduğum superb
    Bunların hepsi çok güzel şık araçlar ama ya çok pahalı ya da bir açıdan 508 den eksik kalan yönleri oluyor o yüzden bende hiçbirine gönül rahatlığıyla yönelebilmiş değilim henüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benide ekleyin.
    508 1.6 HDİ manuel. Sedefli beyaz 2012 model. Mühendis.

    57 binde aldım. Alır almaz. Direksiyonu kapı kollarını ve vites topuzunu serviste garantiden değiştirmek oldu.
    Hiçde sorun çıkarmadılar.
    Sizinde böyle bir sorununuz varsa, EN ufak soyulma bile garanti kapsamında. Garantiniz bitmeden değiştirin arkadaşlar.
  • Sw rxh modelinin Turkiyede satisda olma ihtimali varmi,cok begendigim bi model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Takibe devam o zaman arkadaşlar. Açıkçası yeni motoru - şanzıman durumunda aracı yenileyebilirim, CC almam konusunda çok baskı var ama direniyorum. yeni versiyonu almayı düşünenler ile özel fiyat için lansman esnasında toplu hareket edilebilinir aslında, daha erken tabi

    CC, audi A3, yeni mercedes c, birde benim özellikle üstünde durduğum superb
    Bunların hepsi çok güzel şık araçlar ama ya çok pahalı ya da bir açıdan 508 den eksik kalan yönleri oluyor o yüzden bende hiçbirine gönül rahatlığıyla yönelebilmiş değilim henüz.

    Bahsettiğiniz araçlara geçerseniz, ortak söyleminiz şu olacak: "Nerede o 508'in geniş, ferah iç hacmi. Yayla gibi arabaydı be ya! Hele yakıtı... Yakmıyor kokluyordu mübarek !"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Takibe devam o zaman arkadaşlar. Açıkçası yeni motoru - şanzıman durumunda aracı yenileyebilirim, CC almam konusunda çok baskı var ama direniyorum. yeni versiyonu almayı düşünenler ile özel fiyat için lansman esnasında toplu hareket edilebilinir aslında, daha erken tabi

    CC, audi A3, yeni mercedes c, birde benim özellikle üstünde durduğum superb
    Bunların hepsi çok güzel şık araçlar ama ya çok pahalı ya da bir açıdan 508 den eksik kalan yönleri oluyor o yüzden bende hiçbirine gönül rahatlığıyla yönelebilmiş değilim henüz.

    Bahsettiğiniz araçlara geçerseniz, ortak söyleminiz şu olacak: "Nerede o 508'in geniş, ferah iç hacmi. Yayla gibi arabaydı be ya! Hele yakıtı... Yakmıyor kokluyordu mübarek !"


    Aynen öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peugeot 508 aracımda aldığımdan bir süre sonra emniyet kemeri ve hava yastığı arızası sinyali yanıp sönüyordu. Ben de özel servise götürdüm makineye bağladık. Orada genç bir çocuk vardı o uğraştı. Önce koltuk hareketinden oluyordu. Hareket edince sinyal çıkıyor makineden arızayı siliyor. Koltuk hareket edince aynı ağrıza tekrar çıkıyordu. Kontak açıkken koltuğu hareket ettirmeyin yoksa çıkar dedi. Ben de bunun bir çözümü olması gerektiğini söyledim. Bütün Peugeot 508lerin sürekli aynı arızayı vermelerinin mümkün olmadığını söyledim. Direksiyonun altındaki konsolu açtık. Airbag kablosunda iki bağlantı arasına direnç koydu. Koltuğuda hareket ettirdi kesildi hatırladığım kadarıyla bu sefer arıza sinyali vermedi. Sonra çırak ustasına sordu. Makina airbag arızası gösteriyordu. Oda direksiyonda kolların bağlı olduğu bir parça var onu değiştirmek lazım yoksa bu arıza düzelmez dedi. Parçayı sordum 850 lira dediler. Dediklerine göre dirençi koyduğu zaman kaza anında diğer airbaglar patlarmış sürücü tarafı patlamazmış. Direnç çıkarsa airbaglerin hiçbiri patlamazmış. Aynı zamanda araç ikinci almıştım. Rent e car aracıymış. Araç takip sistemi bulunuyormuş. Onu söktürdüm. Direksiyon kapağı altında bayağı bir kablo kalabalığı vardı. Onlar ortadan kalktı. Çocuk abi nasıl yapayım dedi. Ben yinede direncı çıkar öyle kapat kapağı şimdilik değiştirmeyeceğim parçayı. Çocukta abi patlamaz o zaman airbagler dedi ben de sen yinede direnci çıkar öyle kapat parçayı dedim. 20 lira makina ücreti aldılar. Çocukta çok uğraştı. İçimden geldi 10 lirada ona verdim. Daha sonra arıza lambası bir daha yanmadı. Çocuk direnci çıkardı mı tam emin olamadım çünkü görmedim. Eğer çıkarmadıysa bağlantıda sorun olmadığı için bir daha arıza çıkarmaması normal.

    Kafamda soru işareti vardı gidip başka bir servise göstereyim dedim. Bu sefer yetkili servise götürdüm. Daha önce gösterdiğimi söylemedim. Ama sorunu anlattım. Airbag ve emniyet kemeri arızasının bir daha çıkmadığını söyledim. Makinaya bağladık. Makina herhangi bir arıza bulmadı. Ustada arıza gözükmüyor. Bir şey yapmaya gerek yok dedi. Bu seferde sadece makina ücreti alacağız dediler ve sadece 47.5 tl aldılar :)

    Konuyla ilgili sorularım şunlar

    1) Arızanın kesilmesinin araç takibin çıkmasıyla bir alakası olabilir mi? Çünkü enerji aldığı kablo söküldü ve araçla herhangi bir bağlantısı kalmadı.
    2) Direksiyonda sinyal kollarının bağlı olduğu parçanın değişmesi gerekiyor dediler. Sonraki serviste arıza yoktu ve böyle bir şey demediler. İlk gittiğim servis beni kandırıyor mu?
    3) Airbaglerin olduğu kablonun içine direnç takıp arızanın kesilmesi mantıklı geliyor mu?
    4) Sadece makinaya bağlamak için 47.5 tl almaları çok değil mi?

    Biraz uzun oldu ama yardımlarının için şimdiden teşekkür ederim. :)




  • colemantrebor C kullanıcısına yanıt
    Ben sizin yerinizde olsam, 3. bir yetkili servise götürür ve onların da fikrini alırdım. Ama ilk götürdüğünüz özel servisin anlattıklarını da yetkili servise anlatırdım. Çünkü onların söyledikleri de yabana atılacak şeyler değilmiş. Güvenlik önemli...
  • değerli forum üyesi arkadaşlarım başımdan geçen olayı sizinle paylaşmak istiyorum.
    aracım 2011 model 1.6 e hdi navigasyonlu 508 navigasyon güncellemesi için geçen hafta fatih peugeot yetkili servisine gittim (ankara)görevli teknisyen navigasyonumda bulunan güncellemenin eski olduğunu söyledi bende yenisiyle güncelleyin dedim o arada servis sorumulusu geldi 120 tl fiyatının olduğunu söyledi bende bu parayı veremiyeceğimi peugeot genel müdüdrlüğüyle görüşeceğimi söyledim.
    az önce genel müdürlükten aradılar ve bu yazılımların lisanslı olduğunu onun içinde ücretsiz yapamıyacaklarını söyledi bende tamam o zaman bundan sonra araç alırken peugeot düşünmeyeceğimi kendilerine bildirdim bir apple firmasının bile ıphone 5 s, ıphone 4 s vs telefonlarındaki power düğmesi arızası nedeniyle kullanıcısına sıfır telefon verirken peugeot un bu tür şeylerden medet umması manidar dedim




  • peugeot 508 hakkında tecrubelerimi paylasayım
    araca ilk bindiğimde çok şaşırmıstım peugeot'nun bu kadar güzel bu kadar kaliteli bir arac üreteceği aklıma gelmezdi ( 1,6 hdı 6r allure deri koltuklu modeli)
    aracın içi bir bmw 520 düzeyinde bana göre 5,20 den daha kaliteli
    kullanılan malzeme işçilik mukemmel
    arka taraf çok ferah ( 1,86 boyunda biriyim arkada kafanız tavana çarpmıyor insignia gibi basık boğuk değil )
    gelelim araçı kullanmaya;
    aracı a konumuna getirip gaza basıyorsunuz arac vites geçişlerinde sizi bir öne atıyor. çok sasırdım bu kadar kaliteli 520 a6 gibi dünya devlerine kafa tutabilecek bir araca böyle bir şanzıman neden koyulur ? neyse araç 2 den 3e geçerken sizi gene bir öne atıyor 4-5-6 da vites geçişlerini hissetmiyorsunuz belli bir mesafe kullandıktan sonra vitese alışıyorsunuz hatta robotize şanzımana alıstıktan sonra 1-2-3 geçişlerini bile hissetmiyorsunuz arada öne atmalar yapabiliyor. Manuel olarak kullanırsanız araç tüm vites geçişlerinde size öne atıyor. Bu aracın tek sıkıntısı şanzımanı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bir_vatansever

    peugeot 508 hakkında tecrubelerimi paylasayım
    araca ilk bindiğimde çok şaşırmıstım peugeot'nun bu kadar güzel bu kadar kaliteli bir arac üreteceği aklıma gelmezdi ( 1,6 hdı 6r allure deri koltuklu modeli)
    aracın içi bir bmw 520 düzeyinde bana göre 5,20 den daha kaliteli
    kullanılan malzeme işçilik mukemmel
    arka taraf çok ferah ( 1,86 boyunda biriyim arkada kafanız tavana çarpmıyor insignia gibi basık boğuk değil )
    gelelim araçı kullanmaya;
    aracı a konumuna getirip gaza basıyorsunuz arac vites geçişlerinde sizi bir öne atıyor. çok sasırdım bu kadar kaliteli 520 a6 gibi dünya devlerine kafa tutabilecek bir araca böyle bir şanzıman neden koyulur ? neyse araç 2 den 3e geçerken sizi gene bir öne atıyor 4-5-6 da vites geçişlerini hissetmiyorsunuz belli bir mesafe kullandıktan sonra vitese alışıyorsunuz hatta robotize şanzımana alıstıktan sonra 1-2-3 geçişlerini bile hissetmiyorsunuz arada öne atmalar yapabiliyor. Manuel olarak kullanırsanız araç tüm vites geçişlerinde size öne atıyor. Bu aracın tek sıkıntısı şanzımanı.

    Malesef doğru.
    Ama bir 508 kullanıcısı olarak arabanın genelinden o kadar memnunumki bu kusuru da görmezden geliyorum. Hatta o kadar alıştım ki dsgli v.b bir araç kullandığımda araba bozukmuş gibi hissediyorum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ottobock O kullanıcısına yanıt
    Haklısınız.
    Ama bunun birazda sürekli belli bir servise gitmemenizden kaynaklandığını düşünüyorum.
    Benim servisim değil navigasyon güncellemesi. Şanzıman alıştırmasına falan bile ücret talep etmiyor.
    Sürekli müşteri olmasam ederlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracıma dışarıdan mutimedia navigasyon geri görüş kamerası taktırmak istiyorum.

    Taktıran varmı?

    Tavsiyesi olan varmı.

    Birde merak ettiğim araç çalışır çalışmaz kaç sn sonra açılıyor? Örneğin geri vitese takacam ama ciahzın açılmasını bekleyecem? Park halindeyken?

    Adana Sağlam elektronikten taktırmayı düşünüyorum ama ordada bir kaç çeşit var.

    Hangisini taktırsam acaba?
  • Sizce bir depo ile 1500km gorur mu?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Electronmaniax

    Sizce bir depo ile 1500km gorur mu?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Depo 72 Lt. 1500 km yol yapmak 4,8 Lt /100 km anlamına gelir. Bu km vti araçla 1 depo benzinle Edirne - Hatay arasında Volkan IŞIK kullanımında test ve tanıtım amaçlı yapılmıştı. Çok iyi bir değer tabi ama normal kullanım koşullarında ne kadar gerçekçi tartışılır.

    Ben de vti araç kullanıyorum ve geçtiğimiz günlerde Ankara-Antalya ve dönüş seyahatimde giderken son 3 saat kadar klima açık, 110-130 km/s sakin kullanımda yol bilgisayarı ortalamayı 5.7 Lt/100 km olarak verdi. Dönüşte ise klima yol boyunca açık aynı kullanımla 6,2 Lt oldu. Ksacası bu ebatta ve konforda bir benzinli araç için oldukça iyi değerler. Dizel araca sahip arkadaşların yakıt ekonomileri ise bunun çok ötesindedir eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wisher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Electronmaniax

    Sizce bir depo ile 1500km gorur mu?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Depo 72 Lt. 1500 km yol yapmak 4,8 Lt /100 km anlamına gelir. Bu km vti araçla 1 depo benzinle Edirne - Hatay arasında Volkan IŞIK kullanımında test ve tanıtım amaçlı yapılmıştı. Çok iyi bir değer tabi ama normal kullanım koşullarında ne kadar gerçekçi tartışılır.

    Ben de vti araç kullanıyorum ve geçtiğimiz günlerde Ankara-Antalya ve dönüş seyahatimde giderken son 3 saat kadar klima açık, 110-130 km/s sakin kullanımda yol bilgisayarı ortalamayı 5.7 Lt/100 km olarak verdi. Dönüşte ise klima yol boyunca açık aynı kullanımla 6,2 Lt oldu. Ksacası bu ebatta ve konforda bir benzinli araç için oldukça iyi değerler. Dizel araca sahip arkadaşların yakıt ekonomileri ise bunun çok ötesindedir eminim.

    3 kişi, klima çoğunlukla kapalı ama bazen açık, kışlık lastiklerle 100-110 max. 120 km hızla e-hdi araçla 1520 km gittim 4.4 lt ortalama ile.
    Tekrar aracı fullediğimde şık yanalı 100-120 km falan olmuştu yani biraz daha giderdi.
    bence gayet gerçekçi.;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    E-Hdi için zaten diyecek birşey yok. Yaptığınız ortalama da ortada. Ekonomi canavarı ve bir okadar da konforlu aracınız var. Şüpheli olan benzinli araçla 1 depo ile 1500 km gidebilmek. Diğer bir değişle 1.5 tonluk araçla 4,8 Lt ortalamaya ulaşmak.

    Benzinli 508 makul yakmasına rağmen şehir içinde cüzdana ciddi zarar veriyor. :) Belki tüp takarım diye aldım ama kıyamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: wisher

    quote:

    Orijinalden alıntı: Electronmaniax

    Sizce bir depo ile 1500km gorur mu?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Depo 72 Lt. 1500 km yol yapmak 4,8 Lt /100 km anlamına gelir. Bu km vti araçla 1 depo benzinle Edirne - Hatay arasında Volkan IŞIK kullanımında test ve tanıtım amaçlı yapılmıştı. Çok iyi bir değer tabi ama normal kullanım koşullarında ne kadar gerçekçi tartışılır.

    Ben de vti araç kullanıyorum ve geçtiğimiz günlerde Ankara-Antalya ve dönüş seyahatimde giderken son 3 saat kadar klima açık, 110-130 km/s sakin kullanımda yol bilgisayarı ortalamayı 5.7 Lt/100 km olarak verdi. Dönüşte ise klima yol boyunca açık aynı kullanımla 6,2 Lt oldu. Ksacası bu ebatta ve konforda bir benzinli araç için oldukça iyi değerler. Dizel araca sahip arkadaşların yakıt ekonomileri ise bunun çok ötesindedir eminim.

    3 kişi, klima çoğunlukla kapalı ama bazen açık, kışlık lastiklerle 100-110 max. 120 km hızla e-hdi araçla 1520 km gittim 4.4 lt ortalama ile.
    Tekrar aracı fullediğimde şık yanalı 100-120 km falan olmuştu yani biraz daha giderdi.
    bence gayet gerçekçi.;)

    Buda benden son yol durumu
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <====> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Electronmaniax

    Sizce bir depo ile 1500km gorur mu?
    ==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <==

    Bu arada aracımin kilometresine dikkatinizi cekerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wisher kullanıcısına yanıt
    Ben yanlış anlamışım.
    Benzinli araçla gerçekten zor olabilir zira dizel için bile pratikte her zaman mümkün olmayan değerler bunlar.
    Ben uzun zamandır benzinli araç kullanmıyorum ama en son 1.2 benzinli corsa easytronic vardı o uzun yolda mümkün olan en mükemmel şartlarda bile 6 lt nin pek altına düşmüyordu.
    Biraz yüksek torklu modern bir benzinli motor benim kullanımımda ne olur aslında çok merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 25 Haziran 2014; 23:14:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün şiddeti büyük hasarı küçük bir kaza yaptım arkadaşlar ve arabamın kıymetini bir kere daha anladım. İki aracı görenler şaşırdı.adam bana arkadan çarptı benim tampon biraz hasar gördü ama onun ön taraf dağıldı çekici çağırdılar.çarpma anında arka lastikler yerden kesildi ben arka taraf komple göçtü dedim ama adamlar hakikaten 508 in bu darbe emiş işini iyi yapmışlar. çok hasarım yok gibi bugün servise gidecem bakalım ne çıkacak hasar ama içim burkuldu baya, aracım hatasızdı hepinize kazasız belasız sürüşler arkadaşlar.En büyük kazamız bu olsun Allah da bir daha göstermesin inşallah.
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.