- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Bu arabanın freni nerede? (resimli)
39 Cevap3775 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: View getMessage was mapped to a dead node, failing.hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2758 Mesaj
10 Temmuz 2010; 13:55:12 




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DarkSleep__ -- 10 Temmuz 2010; 13:56:07 >


_____________________________

_


675 Mesaj
10 Temmuz 2010; 13:57:01 

tiptronik vites abicim o araba.'P' yazıyo ya.oraya çekersen gitmez merak etme

edit:çok bilmişler basmadan önce söyleyim otomatik değil tiptronik.ama park mantığı aynı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALONSO_06 -- 10 Temmuz 2010; 13:58:35 >


_____________________________

.


2758 Mesaj
10 Temmuz 2010; 13:58:06 

otomatik vitesli araba gördüm ama gaz'ın yanında hep freni vardı


_____________________________

_


2758 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:00:07 


quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06

tiptronik vites abicim o araba.'P' yazıyo ya.oraya çekersen gitmez merak etme

edit:çok bilmişler basmadan önce söyleyim otomatik değil tiptronik.ama park mantığı aynı


Ok sağolasın dostum. Yani arabayı yavaşlatacağım zaman P'ye mi getiriyorum.


_____________________________

_


 
571 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:00:48 

Soldaki beyaz yermi acaba?

@alonso elfreni dememiş normal fren pedal olan


_____________________________

DH KAFKAS ÇERKES KÖKENLİLER CEMİYETİ
Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm


1217 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
irmagasigim
10 Temmuz 2010; 14:01:32 


quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06

tiptronik vites abicim o araba.'P' yazıyo ya.oraya çekersen gitmez merak etme

edit:çok bilmişler basmadan önce söyleyim otomatik değil tiptronik.ama park mantığı aynı

El frenini sormamış, zaten el freni vitesten değil, düğmeyle oluyor. Sanırım konuyu açan arkadaş ayak frenini sormuş. Belki engelli arabasıdır?


_____________________________



4233 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:01:43 


quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06

tiptronik vites abicim o araba.'P' yazıyo ya.oraya çekersen gitmez merak etme

edit:çok bilmişler basmadan önce söyleyim otomatik değil tiptronik.ama park mantığı aynı

el freni değil hacı ayak frenini soruyor


_____________________________


BU İMZAYA ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi, 16/07/20XX tarih ve 20XX/40X nolu kararı gereği bu imzaya erişim DONANIMHABER YÖNETİMİ'NCE engellenmiştir.


 
2742 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:03:39 

direksiyonun altında kalmış,sağ üst köşeye bakınca köşesi gözüküyor.

frensiz araçı olur yahu


_____________________________



675 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:03:51 

o da direksiyonun arkasında oldğu için görünmüyo galiba.engelli aracına benziyo pedal yok


_____________________________

.


 
399 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:04:14 


quote:

Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek



El frenini sormamış, zaten el freni vitesten değil, düğmeyle oluyor. Sanırım konuyu açan arkadaş ayak frenini sormuş. Belki engelli arabasıdır?


+1 Öyle düşündüm bende


_____________________________

Tahqra içinizden biri...


 
1184 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:04:57 


quote:

Orijinalden alıntı: cetesiz

Soldaki beyaz yermi acaba?

@alonso elfreni dememiş normal fren pedal olan

eet fren o


_____________________________



920 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:06:49 

fren değil gaz bile yok yahu



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1238 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:07:40 

üretim hatası

arabanın modelı ney :S


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
5730 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:09:44 

Araba o kadar kontrollüymüş ki fren yapmaya gerek bile yokmuş.


_____________________________



 
743 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:12:07 

freni var direksiyondan görünmüyor. Gaz yerden başlıyor ondan aldattı sizi heralde fren daha yukarıda olduğu için görünmüyor.


_____________________________



1217 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
irmagasigim
10 Temmuz 2010; 14:13:28 


quote:

Orijinalden alıntı: 9600_G_T

üretim hatası

arabanın modelı ney :S

Yeni kasa 7 serisi diye düşünüyorum ama 5 de olabilir.


_____________________________



1430 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:14:43 



_____________________________



2223 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:18:24 

öff arabaya bak be


_____________________________



4044 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:28:07 

anladık bmw'n var


_____________________________



DH Adminlerini Sevmeyenler Kulübü


1607 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:30:06 


quote:

Orijinalden alıntı: BatuhanGurlek



Yeni kasa 7 serisi diye düşünüyorum ama 5 de olabilir.

7 Serisi


_____________________________


Vu+ Duo

Sym Fiddle II

nothing is true everything is permitted


3233 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:31:55 

bunlar otomatik fren yapıyo


_____________________________


bang! bang!


 
170 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:35:15 


quote:

Orijinalden alıntı: DarkSleep__




Ok sağolasın dostum. Yani arabayı yavaşlatacağım zaman P'ye mi getiriyorum.


arkadaş öyle bir sormuşki sanki arabayı almış da freni kullanmasını bilmiyor


_____________________________

Kral yokken efelenir çakallar ve coşar soytarılar. Ama verilen her aranın bir sonu vardır ki;Kral eve döner,herkes ayağa kalkar!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Temmuz 2010; 14:45:15 

kullanma kılavuzu yokmuydu


1169 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:48:18 

Kokpit gibi ya ben süremem bu arabayı heryerinde tuş var


_____________________________


Nexus 4 Kullanıcıları Kulübü

WXGA 320ppi True HD IPS+ Gorilla Glass 2 Ekran | Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 Çipset | Quad-core 1.5 GHz Krait İşlemci | Adreno 320 GPU | 16GB Depolama |2 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 Piksel, Autofocus, LED Flaş Kamera | Photosphere 360° Gerçek Panaroma | 1080p@30 Fps HD Video Kayıt | 1.3MP Ön Kamera | Wi-Fi a/b/g/n | NFC | HSPA+ | TV - Out MHL | Android v4.2 İşletim Sistemi


1147 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:51:53 

üff be Alman kalitesi


_____________________________



Herkese inat Ebru Gündeş!


11335 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:54:50 

Fren var görünmüyor.
Debriyajsız otomobillerde fren pedalı dar ve enli olur.
not: F10 kasa 5 serisi, 7 serisi değil.

7'nin kokpiti.
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 10 Temmuz 2010; 15:01:04 >


_____________________________



253 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:57:37 

Sensör vardır ona göre firen yapar ama farklı olmak için saçmalamışlar bence . Aniden yola çocuk fırlasa yapra yedi desenize.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


11335 Mesaj
10 Temmuz 2010; 14:59:43 

0

Bu da freni işte. Sürmesi benim arabadan kolaydır. Baskı balata yedim, benden başkası kaldıramıyor benim arabayı


_____________________________



1169 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:01:43 


quote:

Orijinalden alıntı: Mc_Leopard

Sensör vardır ona göre firen yapar ama farklı olmak için saçmalamışlar bence . Aniden yola çocuk fırlasa yapra yedi desenize.



Frensiz araba olabileceğini nasıl aklınız alıyor anlamıyorum


_____________________________


Nexus 4 Kullanıcıları Kulübü

WXGA 320ppi True HD IPS+ Gorilla Glass 2 Ekran | Qualcomm Snapdragon S4 Pro APQ8064 Çipset | Quad-core 1.5 GHz Krait İşlemci | Adreno 320 GPU | 16GB Depolama |2 GB RAM | Bluetooth v4.0 A2DP, EDR | 8 MP 3264x2448 Piksel, Autofocus, LED Flaş Kamera | Photosphere 360° Gerçek Panaroma | 1080p@30 Fps HD Video Kayıt | 1.3MP Ön Kamera | Wi-Fi a/b/g/n | NFC | HSPA+ | TV - Out MHL | Android v4.2 İşletim Sistemi


146 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:09:47 


quote:

Orijinalden alıntı: Mc_Leopard

Sensör vardır ona göre firen yapar ama farklı olmak için saçmalamışlar bence . Aniden yola çocuk fırlasa yapra yedi desenize.


Adam hapli beyler


_____________________________



2318 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:20:16 

sen varya çok bilmişsin.. artislik yapcam diye girmişsin soruyu anlamadan cevap vermişsin.. adam el freni yerini gören freni söylemiyor arabayı yavaşlatmak için pedala basıyorsunya hani.. bilirsin belki... onu söylüyor.. arkadaşım sadece pedal gözükmüyor o kadar bence.. yada engelli aracı.. saygılar

--------------------

ekleme : arkadaşlar söylemiş zaten direksiyondan gözükmüyor diye.. resimler için saolun..


quote:

Orijinalden alıntı: ALONSO_06

tiptronik vites abicim o araba.'P' yazıyo ya.oraya çekersen gitmez merak etme

edit:çok bilmişler basmadan önce söyleyim otomatik değil tiptronik.ama park mantığı aynı


edit: ekleme



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bekomu -- 10 Temmuz 2010; 15:22:58 >


_____________________________



 
10615 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:24:20 

Şaka maka fren olmaz diyenler var ya


_____________________________

VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
Ford Fiesta 1.5 TDCI


2318 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:24:54 


quote:

Orijinalden alıntı: deserthawk

Şaka maka fren olmaz diyenler var ya




_____________________________



1167 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:27:44 


quote:

Orijinalden alıntı: deserthawk

Şaka maka fren olmaz diyenler var ya

alman teknolojisi otamatik fren


_____________________________

Amacımız bir renge ve isme malik olmak. Türk olmayan takımları yenmektir.


2758 Mesaj
10 Temmuz 2010; 15:47:28 

Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ediyorum


_____________________________

_

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Temmuz 2010; 15:54:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Your Life İs Mine



alman teknolojisi otamatik fren



Otomatik fren değilde ben arabada gazla fren pedalını fazla kullanmam.Direksiyonun arkasındaki tuşlarla hallediyorum


 
27 Mesaj
10 Temmuz 2010; 16:03:22 

-Baba fren yok
-Baba fren komple yok
-Kaputu açmışlar bir de freni çalmışlar, kaputu açtınız bari freni çalmayın.


_____________________________



1169 Mesaj
10 Temmuz 2010; 16:43:31 


quote:

Orijinalden alıntı: innsann

kullanma kılavuzu yokmuydu


günün sözü hacı ya


_____________________________



 
2310 Mesaj
10 Temmuz 2010; 17:00:15 

farketmez motor freni yaparız


_____________________________



12174 Mesaj
10 Temmuz 2010; 17:11:44 

Eskiden frenmi varmış. El freni yada motor freni ne güne duruyor?


_____________________________

| Fotoğraf Galerim Donanımhaber [Güncel]2 Mart 2015] | Fotoğraf Galerim[500Px] | Video Galerim[Vimeo] |
|Canon Mg2450|i7 920|P6t Deluxe v2|Asus Gt210|Noctua D14|G.Skill f3-12800cl9d-8gbxl|Delta 1010Lt|Scientific Atlanta Epc2203|CorsairF60-ForceGt90Gb-Wd1001fals|Samsung T220|HighPower Hp-1000-g14c|
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Bu arabanın freni nerede? (resimli)
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.532