- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kıl dönmesi nasıl olur ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
35
Cevap
3348
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 3:55:27 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar internetten araştırıyım dedim ama adam akıllı birşey bulamadım. Kıl dönmesi nasıl olur ?
Hiç olmayacak bir yerde sanırım kıl dönmesi yada başka birşey oldu. Kılın kökü bembeyazdı ve kılın çıktığı yer morarmış durumdaydı. Dokunduğumda veya kılı çektiğimde felaket bir acı oluyordu. Kılı kökünden kestim ama yanlışmı yaptım ? Morluk ve hafi şişlik devam ediyor. Bu kıl dönmesimi ?
Eğer kıl dönmesiyse ben bundan nasıl kurtulcam
Öyle bir yerde olduki bu olay lanet olsun yani.
_____________________________

AgitoPlays:


3558 Mesaj
9 Temmuz 2010; 3:56:39 

Kuyruk sokumunda mı?
_____________________________



6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 3:57:28 


quote:

Orijinalden alıntı: devilsemo

Kuyruk sokumunda mı?

Hayır. Söylesem dalga geçilceği için söylemek istemiyorum ama anlayan anladı
_____________________________

AgitoPlays:


5803 Mesaj
9 Temmuz 2010; 3:57:34 

Hiç olmayacak yer?


6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 3:59:29 


quote:

Orijinalden alıntı: konman4245

Hiç olmayacak yer?

Evet hiç olmayacak yer. En olmayacak yer.
_____________________________

AgitoPlays:


3558 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:01:33 

Kıl dönmesi genelde kuyruk sokumunda, nadiren de göbekte olur.

Kıl dönmesi olduğunu sanmıyorum. Belki kıl kökü iltihabı falan olabilir. Doktora görünmek lazım..
_____________________________



6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:02:29 


quote:

Orijinalden alıntı: devilsemo

Kıl dönmesi genelde kuyruk sokumunda, nadiren de göbekte olur.

Kıl dönmesi olduğunu sanmıyorum. Belki kıl kökü iltihabı falan olabilir. Doktora görünmek lazım..

İltihap olabilir bak kılın dibi bembeyazdı. Kılı kökünden kestim ama kendi kendine geçmezmi bu
_____________________________

AgitoPlays:


 
458 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:03:25 

olur öyle arada geçer sonra.
_____________________________

i must consider my sins


6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:06:31 


quote:

Orijinalden alıntı: devilsemo

Kıl dönmesi genelde kuyruk sokumunda, nadiren de göbekte olur.

Kıl dönmesi olduğunu sanmıyorum. Belki kıl kökü iltihabı falan olabilir. Doktora görünmek lazım..

Şu an internetten baktım ve resimlerle karşılaştırığımda aynı halde Sanırım kıl kökü iltihabı var Tedavisi 8-12 ay sürebilir diyor her defasında farklı jilet kullanılmalıymış fazla havasız kalmaktan oluyormuş ve ilaç içilmeside gerekebiliyormuş okuduğum kadarıyla Hiç olmadı bu şimdi
_____________________________

AgitoPlays:


912 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:41:53 

Şimdiden geçmiş olsun
_____________________________



 
118 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:51:03 

hacı geçmiş olsun şimdiden..

temizliğine dikkat et denize falan kıllı kıllı gireyim deme sakın kızlar senden kaçar..

_____________________________

Fatih Terim : "Resultante Importante"
İtalyanca : "Risultato Importante"
Türkçe : "Önemli olan Sonuçtur"
(1999-2000 UEFA CUP Galatasaray - Bologna)


3516 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:52:23 


quote:

Orijinalden alıntı: 6e



Hayır. Söylesem dalga geçilceği için söylemek istemiyorum ama anlayan anladı


Dalga geçilmesi mi ? Başına gelen anlar hocam o acıyı. 2 gün önce kıl dönmesinden ameliyat oldum.
Penis kökümdeydi. Önce genel cerrahi sonra ürolojiye göründüm. 45 dakikalık bir ameliyat sonucunda kılı çıkarmışlardı.
Hatta doktor bana "bak kılı gördün mü" dedi ama dünyam karardığı için görmeden "hıı hıı" diyebildim sadece.
_____________________________

Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe, durmadan yürüyeceğime ant içerim.


1858 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:53:02 

Bu kıl dönmesini engelleme yolu nedir arkadaşlar ?
_____________________________



Denemelerim, Şiirlerim ..


4558 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:54:05 

cinsel organda mı ?
_____________________________



25529 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:54:43 

Benim de kuyruk sokumum da mevcut. Ayın 24 ünde doktorum müsait olduğunu söyledi. O zaman ameliyat olacağım.
_____________________________

|| Intel Core i7 3770k @4.7GHz - 1.225v/günlük || Asrock Z77 OC Formula Anakart || Gigabyte GTX 780 WindForce 3X OC Ekran Karti || OCZ Vertex 4 256 GB Solid State Drive || Gskill TridentX 16 GB 2133 MHZ @2200 MHZ / 9-10-11-29 CL9 RAM || 2x Seagate 2 TB Depolama || Corsair Enthusiast 850W PSU || Corsair H110 Sivi Sogutma Kiti || Aerocool Xpredator Full Tower Kasa || Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcüsü || Samsung S27A950D 27'' 3D 120 HZ Monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset || Creative SoundBlaster X-FI PRO THX Harici Ses Karti || Logitech Z5500 5+1 Sound System || Roccat Kone XTD Gaming Mouse || Sony Playstation 4 2 TB Upgraded || LG 60UF850V 60" ULTRA HD 4K TV || Apple iPad Pro 128 GB Wi-Fi Gold with Apple Pencil || Motorola Moto 360 Akilli Saat



397 Mesaj
9 Temmuz 2010; 4:58:37 


quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch

Benim de kuyruk sokumum da mevcut. Ayın 24 ünde doktorum müsait olduğunu söyledi. O zaman ameliyat olacağım.


Geçmiş olsun
_____________________________

ASUS STRİKER EXTREME // E 8400 3.0 //2x ZOTAC 9800gtx amp //2*1 DDR2 OCZ SLI-READY 1066 //80 HD (500GB OLCAK) Hİ-TECH 7 // LG DVD-RW //COOLER MASTER 600W EXTREME // X7 KLAVYE // MS 1.1 intelli // Plantronics Gamecompro1 // Razer Galiathus Mausepad
''şoray uzun yolda '' Nickli arkadaştan uzak durun.Nedenini bilmek isteyenler Pm ile sorabilir


4162 Mesaj
9 Temmuz 2010; 5:08:27 

Kıl dönmesi olanlara geçmiş olsun.. Hayırlı şifalar..

3-4 yıl önce bir acı hissettim baktım penis üzerimdeki kıllı alanda bir kıl içeri doğru büyümeye çalışıyor hemen panik oldum bir iğne ile kıllı dışarı çektim sonra dışarı büyümeye devam etti.. Neyseki sorun olmadı.. Geçen koltuk altımda var gibiydi ama acı yok artık, sanırım kendiliğinden geçti ya da zaten kıl dönmesi değildi..

Ameliyat nasıl oluyor zor mu tekrarlama riski var mı?
_____________________________



25529 Mesaj
9 Temmuz 2010; 5:10:19 


quote:

Orijinalden alıntı: fuckulteli

Kıl dönmesi olanlara geçmiş olsun.. Hayırlı şifalar..

3-4 yıl önce bir acı hissettim baktım penis üzerimdeki kıllı alanda bir kıl içeri doğru büyümeye çalışıyor hemen panik oldum bir iğne ile kıllı dışarı çektim sonra dışarı büyümeye devam etti.. Neyseki sorun olmadı.. Geçen koltuk altımda var gibiydi ama acı yok artık, sanırım kendiliğinden geçti ya da zaten kıl dönmesi değildi..

Ameliyat nasıl oluyor zor mu tekrarlama riski var mı?


Tekrarlama riski en fazla olan hastalıklardan birisi maalesef. Dikişli ameliyatlarda %50 tekrarlama riski mevcut.
_____________________________

|| Intel Core i7 3770k @4.7GHz - 1.225v/günlük || Asrock Z77 OC Formula Anakart || Gigabyte GTX 780 WindForce 3X OC Ekran Karti || OCZ Vertex 4 256 GB Solid State Drive || Gskill TridentX 16 GB 2133 MHZ @2200 MHZ / 9-10-11-29 CL9 RAM || 2x Seagate 2 TB Depolama || Corsair Enthusiast 850W PSU || Corsair H110 Sivi Sogutma Kiti || Aerocool Xpredator Full Tower Kasa || Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcüsü || Samsung S27A950D 27'' 3D 120 HZ Monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset || Creative SoundBlaster X-FI PRO THX Harici Ses Karti || Logitech Z5500 5+1 Sound System || Roccat Kone XTD Gaming Mouse || Sony Playstation 4 2 TB Upgraded || LG 60UF850V 60" ULTRA HD 4K TV || Apple iPad Pro 128 GB Wi-Fi Gold with Apple Pencil || Motorola Moto 360 Akilli Saat



5803 Mesaj
9 Temmuz 2010; 5:20:00 


quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch



Tekrarlama riski en fazla olan hastalıklardan birisi maalesef. Dikişli ameliyatlarda %50 tekrarlama riski mevcut.


Çok feci.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


5805 Mesaj
9 Temmuz 2010; 5:25:52 

Ben olmuştum ameliyattan önce çok çektim. Doktor saolsun ameliyattan sonra da çektirdi
Tekrarladı bide şimdi napsam acaba
_____________________________

...


10099 Mesaj
9 Temmuz 2010; 6:15:58 

geçmiş olsun. valla kötü bi hastalik bu kıl dönmesi. benımde arkadaş olmustu kuyruk sokumundan uzun süre arkadas normal oturamadi o derece yani.
_____________________________

Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB


6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 13:56:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Rajeesh

cinsel organda mı ?

Evet ne yazık ki

@fuckulteli
Kılda bi içeri doğru bükülme falan yoktu dimdik çıkmış ama dibi bembeyazdı ve çıktığı yer morarmış ve şişmişti. Kıl dönmesi değildir sanırım bu ?
_____________________________

AgitoPlays:


 
1727 Mesaj
9 Temmuz 2010; 14:00:17 


quote:

Orijinalden alıntı: GoldPunch




Tekrarlama riski en fazla olan hastalıklardan birisi maalesef. Dikişli ameliyatlarda %50 tekrarlama riski mevcut.



ben lazerle oldum ilkinde (2 ameliyat bi arada olmuştum sanırım kıl dönmeseydi ) 2.sindede dikişle oldum 1 senedir tekrarlamadı ama hala kanıyor
_____________________________

ma, take this badge off of me.i can’t use it any more.it’s getting dark, too dark to see.feel like i’m knockin’ on heaven’s door.
knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.
ma, take these guns away from me.i can’t shoot them any more.there’s a long black cloud following me.feel like i’m knockin’ on heaven’s door.


1417 Mesaj
9 Temmuz 2010; 14:03:29 

arkadaşlar buna karşı nasıl bi önlem alabiliriz 3 kere ameliyat oldum başka şeylerden birdaha kestirmem ulaaan
_____________________________

Steam ID:Jegand | Victor G701K Kullanıcısı


6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 14:05:21 

Kıl dönmesi olanlar bir söyleyebilirmi nasıl birşey bu kıl dönmesi ?
Yani benim anlattığım gibimi benim anlattıklarım tamamen uyuyormu kıl dönmesine
Yoksa devilsemonun dediği gibi kıl kökü iltihabı falanmı var ?
_____________________________

AgitoPlays:

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Temmuz 2010; 14:09:14 

geçmiş olsun herkese..


1461 Mesaj
9 Temmuz 2010; 14:24:02 

kıl donmesı senın anlattıgın gıbı degıl. kıl ıcerı dorgu buyuyor.ıcerde buyudukce dısarı bır sıslık verıyor.ama morarma falan yok

erkeklerın %80 nınde oluyormus. kıllı olmaklada alakası yok.sacından,ensenden dokulen kıllarda kuyruk sokumundakı ter yuzunden kıl donmesı rahatsızlıgına sebeb olabılıyormus
_____________________________



6023 Mesaj
9 Temmuz 2010; 14:59:54 


quote:

Orijinalden alıntı: *AXI*

kıl donmesı senın anlattıgın gıbı degıl. kıl ıcerı dorgu buyuyor.ıcerde buyudukce dısarı bır sıslık verıyor.ama morarma falan yok

erkeklerın %80 nınde oluyormus. kıllı olmaklada alakası yok.sacından,ensenden dokulen kıllarda kuyruk sokumundakı ter yuzunden kıl donmesı rahatsızlıgına sebeb olabılıyormus

Kıl dönmesi değilse ne bu ya
Sanırım kıl kökü iltihabı
_____________________________

AgitoPlays:


 
1727 Mesaj
9 Temmuz 2010; 15:08:11 

quote:

Orijinalden alıntı: 6e

Kıl dönmesi olanlar bir söyleyebilirmi nasıl birşey bu kıl dönmesi ?
Yani benim anlattığım gibimi benim anlattıklarım tamamen uyuyormu kıl dönmesine
Yoksa devilsemonun dediği gibi kıl kökü iltihabı falanmı var ?



arka tarafta olsa çok oturmaktan dicemde ön tarafta ne fantezilerin var

şaka bi yana şişmiş beyaz bişeyin içinden çıkıyo kıl sendekide kıl dönmesidir doktora erken gidersen 2 dakkada dikiş atabilir eğer yok olmaz derse ameliyat olucaksın korkulcak bişide yok

edit: ben bu beyazlı olanı ameliyat olurken gösterdim adam doktorlara öbürünü halledelim sonra şunada küçük bi dikiş atarız demişti kıl dönmesimi tam bilmiyorumda diğeri kıl dönmesiydi onuda göremedim hiç tam öle bi yerde olmuştuki

ameliyattan korkuyosan korkulcak bişi yok eğer görmekten falan korkuyosan ya ilaçla yada iğneyle uyutuyolar falan istersende o kısmı uyuşturup yapıyolar bazı psikopatlar hala balon gazıyla uyutmaya çalışıyolar ondan nefret ediyorum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takao -- 9 Temmuz 2010; 15:12:32 >
_____________________________

ma, take this badge off of me.i can’t use it any more.it’s getting dark, too dark to see.feel like i’m knockin’ on heaven’s door.
knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.knock, knock, knockin’ on heavens door.
ma, take these guns away from me.i can’t shoot them any more.there’s a long black cloud following me.feel like i’m knockin’ on heaven’s door.


399 Mesaj
9 Temmuz 2010; 15:09:43 


quote:

Orijinalden alıntı: *AXI*

kıl donmesı senın anlattıgın gıbı degıl. kıl ıcerı dorgu buyuyor.ıcerde buyudukce dısarı bır sıslık verıyor.ama morarma falan yok

erkeklerın %80 nınde oluyormus. kıllı olmaklada alakası yok.sacından,ensenden dokulen kıllarda kuyruk sokumundakı ter yuzunden kıl donmesı rahatsızlıgına sebeb olabılıyormus


ne değişik bir hastalıktır bu yahu çok korkuyorum olucam diye tırnak batması var zaten birde bu olursa işim zor her sene tırnaktan ameliyat oluyorum peki bu enseden düşen kıllandan diyosun peki saçların uzun olmasıyla alakası varmı
_____________________________


KUPALARA TAPSAYDIK BURSASPORLU OLMAZDIK!


172 Mesaj
9 Temmuz 2010; 15:09:51 

http://www.uzmantv.com/kil-donmesi-nedir
yan tarafta devamı var.
_____________________________



 
83 Mesaj
9 Temmuz 2010; 15:25:47 

arkadaşlar çok kıllı olana arkadaşlara tavsiyem gidin ama cidden gidin hiç üşenmeyin deyicek emin olun kıl dökücü tüy krem alın ben kuyruk sokumunu full temizledim aynı şekilde cinsel bölge dahil koltuk altınıda bunun önlemini alın cidden fena bir hastalıktır.
_____________________________



6023 Mesaj
10 Temmuz 2010; 2:52:08 


quote:

Orijinalden alıntı: Takao



arka tarafta olsa çok oturmaktan dicemde ön tarafta ne fantezilerin var

şaka bi yana şişmiş beyaz bişeyin içinden çıkıyo kıl sendekide kıl dönmesidir doktora erken gidersen 2 dakkada dikiş atabilir eğer yok olmaz derse ameliyat olucaksın korkulcak bişide yok

edit: ben bu beyazlı olanı ameliyat olurken gösterdim adam doktorlara öbürünü halledelim sonra şunada küçük bi dikiş atarız demişti kıl dönmesimi tam bilmiyorumda diğeri kıl dönmesiydi onuda göremedim hiç tam öle bi yerde olmuştuki

ameliyattan korkuyosan korkulcak bişi yok eğer görmekten falan korkuyosan ya ilaçla yada iğneyle uyutuyolar falan istersende o kısmı uyuşturup yapıyolar bazı psikopatlar hala balon gazıyla uyutmaya çalışıyolar ondan nefret ediyorum

Ameliyattan korkarım ya
Heleki söz konusu yer cinsel organ
_____________________________

AgitoPlays:


1858 Mesaj
10 Temmuz 2010; 2:57:14 


quote:

Orijinalden alıntı: PoseDn

Bu kıl dönmesini engelleme yolu nedir arkadaşlar ?


sorumuzu tekrarlayalım
_____________________________



Denemelerim, Şiirlerim ..


25529 Mesaj
10 Temmuz 2010; 3:00:46 


quote:

Orijinalden alıntı: PoseDn




sorumuzu tekrarlayalım


O bölgeyi temiz tutacaksın, kıllardan arındıracaksın. Terli olmayacak. Uzun süre oturmayacaksın ...
_____________________________

|| Intel Core i7 3770k @4.7GHz - 1.225v/günlük || Asrock Z77 OC Formula Anakart || Gigabyte GTX 780 WindForce 3X OC Ekran Karti || OCZ Vertex 4 256 GB Solid State Drive || Gskill TridentX 16 GB 2133 MHZ @2200 MHZ / 9-10-11-29 CL9 RAM || 2x Seagate 2 TB Depolama || Corsair Enthusiast 850W PSU || Corsair H110 Sivi Sogutma Kiti || Aerocool Xpredator Full Tower Kasa || Aerocool Touch 2000 Dokunmatik Fan Kontrolcüsü || Samsung S27A950D 27'' 3D 120 HZ Monitör || Logitech G930 Gaming Wireless Headset || Creative SoundBlaster X-FI PRO THX Harici Ses Karti || Logitech Z5500 5+1 Sound System || Roccat Kone XTD Gaming Mouse || Sony Playstation 4 2 TB Upgraded || LG 60UF850V 60" ULTRA HD 4K TV || Apple iPad Pro 128 GB Wi-Fi Gold with Apple Pencil || Motorola Moto 360 Akilli Saat



2677 Mesaj
10 Temmuz 2010; 3:06:03 

Bende kuyruk sokumunda ağrı hissetmiştim, hemen doktora gittim. Çokta korkuyordum
Doktor baktı Kıl dönmesi yok burda dedi. MR çektiler kuyruk sokumu açı değişmesi varmıs kendi kendine geçti.. Şimdi korkuyorum kıl dönecek diye...

Korunma:
  • Uzun süre oturmamak
  • Bölgeyi kirlerden arındırmak
  • Bölgenin terlemesini önlemek (Pudra sürülerek kurutulabilir.)
  • Her gün en azından bir pamuk alarak bölgedeki kılları temizlemelisiniz.(Kolanya sürerek kirdende arındırabilirsiniz.)
  • Bölgeyi düzenli tıraş etmek. (Jiletle etmeyiniz. Jiletli tıraşta kıl dönme riski çok fazla... Makaslada fazlalık kılları kesebilirsiniz veya tüğ döküçü krem.)
    Ayrıca yaz aylarında kış aylarına göre çok daha fazla kıl dönmesi hastası oluyor. Sebebi aşırı terleme...

    @GoldPunch
    Açıkmı olacaksınız? Açık ameliyat uzun süre kapanmıyormuş.



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Therapzone -- 10 Temmuz 2010; 3:13:05 >
    Sayfa:   [1]
    Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Kıl dönmesi nasıl olur ?
    Sayfa: [1]

    Foruma Git
    Bölümde Ara

     
    Reklamlar


    DH VİDEO

     




    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
    Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


    DHBR4
    0.719