Şimdi Ara

****ALİBABA VE ALİEXPRESS ***** (253. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.453
Cevap
228
Favori
651.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    Teşekkür ederim siz takipli kod için ekstra ücret ödeniz mi?

    hayır. takip edilemeyen gönderi yoktur diye düşünüyorum.
  • mr.shadowx kullanıcısına yanıt
    Var kargo şirketine göre değişiyor kimisinde adam gibi takip ediliyor kimisin de edilemiyor.Bu arada singapure post Türkiye'ye kaç günde getiriyor.Var mı yakın zamanda kullanan bu kargo şirketini?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AzzOR.1991 -- 29 Haziran 2015; 1:50:18 >
  • saat aldım bir hafta önce türkiyeye girdi. ankaraya geldi zimmetlendi yazdı. Sonra o yazı değişti. ankara pim dört ayrı kayıt girildi işleme alındı şeklinde.bir haftadır bu şekilde acaba adresi mi yanlış yazmış gönderen. pttye yazdım cevap veren olmadı.
  • Bende saat aldım bakalım kaç günde gelecek.
  • Teşekkürler bekleyelim o zaman
  • Arkadaşlar ürünümün bi parçası eksik geldi ve satıcıya fotosuyla beraber 3-4 defa mesaj attım 1 hafta oldu cevap vermedi hala, dispute açmalımıyım sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba beyler daha önce aliexpresten epey bir alisveris yaptım ve hep China post registered air mail kullandım. Takip şart benim için. Satıcıda hongkong post air mail yazmış. Bu takip edilebilir gönderi biçimi midir yoksa allaha emanet mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bundan 1 ay önce ürün almıştım daha gelmedi.. yeni farkettim satıcı bana mesaj göndermiş ingilizce.çeviri yaptıysamda bişe anlamadım ingilizcesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok memnun olurum

    mesaj şöyle

    "My friend, I am so sorry to tell you that the shipping company inform us just now that the item is being returned as shipping damage now, sorry for the shipping unexpected problem.My friend, we would not let you loss anything, we would reship you a new one at once, okay?"
  • Hongkong posttan benimde ram gelmişti.2 haftada geliyor ayrıca takip edilebiliyor.
  • ereli63 E kullanıcısına yanıt
    kargo ona geri dömüş kırık biçimde kabul edersen tekrar gondercem gibi birşey yazmış...
  • ereli63 E kullanıcısına yanıt
    Değerli arkadaşım,Kargo şirketi ürünün zarar gördüğünden dolayı geri kargolandığını bildirdi bu yüzdende bunu sana söylerken üzgünüm.Beklenmedik problemlemden dolayı özür diler,herhangi birşeyin kaybolmasına izin vermeyeceğiz ve sana ürünün yenisini kargolayacağız.tamam mı? diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AzzOR.1991 -- 29 Haziran 2015; 15:20:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907

    Arkadaşlar ürünümün bi parçası eksik geldi ve satıcıya fotosuyla beraber 3-4 defa mesaj attım 1 hafta oldu cevap vermedi hala, dispute açmalımıyım sizce

    dispute bunun için var zaten,
    ürün eksik geldiyse dispute açıp para iadesi isteyebilirsin.
    vakit geçirmeden aç bir zaman sonra açamazsın ve aliexpress paranı satıcıya öder.
    Ne kadar isteyeceğini yazıyorsun. Ben birçok üründen %40-%70 para iadesi aldım.
  • 11 gün kalmış zamanın bitmesine nasıl bir yol izlemeliyiz sizce hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ereli63

    11 gün kalmış zamanın bitmesine nasıl bir yol izlemeliyiz sizce hocam?

    aceleen yoksa yenisni yollar varsa paranı iade al..0 dan yollayacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakizagaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907

    Arkadaşlar ürünümün bi parçası eksik geldi ve satıcıya fotosuyla beraber 3-4 defa mesaj attım 1 hafta oldu cevap vermedi hala, dispute açmalımıyım sizce

    dispute bunun için var zaten,
    ürün eksik geldiyse dispute açıp para iadesi isteyebilirsin.
    vakit geçirmeden aç bir zaman sonra açamazsın ve aliexpress paranı satıcıya öder.
    Ne kadar isteyeceğini yazıyorsun. Ben birçok üründen %40-%70 para iadesi aldım.


    Tm dır. İşin garip yanı mesaj attığım zaman satıcı online gözüküyor ama cevap vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: sakizagaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907

    Arkadaşlar ürünümün bi parçası eksik geldi ve satıcıya fotosuyla beraber 3-4 defa mesaj attım 1 hafta oldu cevap vermedi hala, dispute açmalımıyım sizce

    dispute bunun için var zaten,
    ürün eksik geldiyse dispute açıp para iadesi isteyebilirsin.
    vakit geçirmeden aç bir zaman sonra açamazsın ve aliexpress paranı satıcıya öder.
    Ne kadar isteyeceğini yazıyorsun. Ben birçok üründen %40-%70 para iadesi aldım.


    Tm dır. İşin garip yanı mesaj attığım zaman satıcı online gözüküyor ama cevap vermiyor.

    Dispute açarsan yalvarmaya başlar :)
    İşlerini baltalayacağı kötü yorum kesinlikle istemiyorlar,
    sırf bunun için para iadeni kabul eder bence.
    Ne kadar geri isteyeceğin insafına kalmış artık.
    Ürün zamanında gelmediği içinde para iadesi almıştım, o zaman da dispute açmalısın.




  • ereli63 E kullanıcısına yanıt
    2 seçeneğin var.Birinci olarak süreyi uzatacaksın çünkü 40 gün sonra sipariş durumu ne olursa olsun para karşıya aktarılıyor bunun için ek süre talep edeceksin siteden.İkinci olarakda dispute açıp iptal hakkını kullanıp paranın tamamını alabilirsin.Siz bilirsiniz hocam hangisi uygunsa o seçeneği uygulayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakizagaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907


    quote:

    Orijinalden alıntı: sakizagaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: 02an1907

    Arkadaşlar ürünümün bi parçası eksik geldi ve satıcıya fotosuyla beraber 3-4 defa mesaj attım 1 hafta oldu cevap vermedi hala, dispute açmalımıyım sizce

    dispute bunun için var zaten,
    ürün eksik geldiyse dispute açıp para iadesi isteyebilirsin.
    vakit geçirmeden aç bir zaman sonra açamazsın ve aliexpress paranı satıcıya öder.
    Ne kadar isteyeceğini yazıyorsun. Ben birçok üründen %40-%70 para iadesi aldım.


    Tm dır. İşin garip yanı mesaj attığım zaman satıcı online gözüküyor ama cevap vermiyor.

    Dispute açarsan yalvarmaya başlar :)
    İşlerini baltalayacağı kötü yorum kesinlikle istemiyorlar,
    sırf bunun için para iadeni kabul eder bence.
    Ne kadar geri isteyeceğin insafına kalmış artık.
    Ürün zamanında gelmediği içinde para iadesi almıştım, o zaman da dispute açmalısın.


    Açtım bakalım ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kerimcem K kullanıcısına yanıt
    teşekkürler yenisini isteyeyim bari
  • eyvallah üstadım çok teşekkürler ilginiz için süreyi uzatıp yenisini göndermeyi bekliyecez artık..yurtdışından alışverişin kötü yanıda bu işte
  • 
Sayfa: önceki 251252253254255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.