Şimdi Ara

SSANG YONG ACTYON SPORTS KLÜBÜ (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
486
Cevap
14
Favori
168.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kardeşim servsiniden tutt performansına kadar herseyini anlat bu aracınn derin bilgilerini bekliyorummm ses yalıtımı.motoru sürüş keyfi performansı servislerini motor turbo motor mercedes galiba :) pek bilgim yokk buyurr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    çift kabin kamyonet alacağız...tavsiye ve önerilerinizi dinlemek isterim...

    - trabzon of daki köyümüzde kullanacağız. daha çok gezme amaçlı. yaylalar falan. ama gerektiğinde çay da taşınacak.
    - kış mevsiminde istanbulda kullanacağız.
    - dizel olacak ( galiba bu segmentte bütün araçlar zaten dizel)
    - otomatik olacak.
    - 4x4 olsa iyi olur ancak bunların fiyatı çok yüksek. bu yüzden 4x2 tercih edeceğiz.
    - yakıt tüketimi az olacak.

    L200 e internetten baktım ancak otomatik vitesi 4 vites. bu devirde 4 vites olurmu. ranger in 5 vites. ama yakıt tüketim değerlerine baktım. L200 daha uygun. ama tabiki kağıt üzerinde yazan değerler her zaman yanıltıcıdır. gerçek tüketimler nedir önemli olan bu

    UZUN AMANDIR ARAŞTIRIYORDUM, AMA BUGÜN İLK DEFA SSANG YONG ACTYON SPORTS ARAŞTIRDIM İNTERNETTE. OTOMATİK VİTESİ 6 VİTESMİŞ. ANCAK BUNUN ARKA BAGAJ ÖLÇÜ UZUNLUĞU 1200 MM CİVARI...DİĞER MARKALAR 1400 MM CİVARI...BİRDE BUNUN YÜK TAŞIMA KAPASİTESİ AZ GALİBA...800 KG. DEDİ GÖREVLİ...

    L200 VE RANGER OTOMATİK 4X2 43.000 LİRA FİYAT ALDIM... ACTYON 4X2 OTOMATİK 40.000, 4X4 OTOMATİK 45.000 TL FİYAT ALDIM..

    ARKADAŞLAR NE ÖNERİYORSUNUZ???


    Bu ACTYON SPORTS aracın 6 ileri tiptronik olanını kullanıyorum 1 seneye yaklaştı alalı deneyimim karşılığı yardımcı olayım;

    Bu araç sizinde dediğiniz gibi diğer muadillerinden yükleme alanı olarak daha ufaktır.
    Nedeni ise bunun muadili gibi görünenler aslında muadili değildir çünkü sınıfları farklı bu araç binektir.

    Dikkat ettiniz mi bilmiyorum diğer pickup'lar kadar yüksek değil binek tasarlandığı için daha oturaklı ve bence daha yakışıklı bir araç zaten diğer bahsini ettiğiniz araçların içi bildiğiniz kamyonet gibi tasarlanmıştır.

    Bu araçta ise içi daha yumuşak plastikten imal edilmiş ve donanımı daha iyi

    yalnız şu noktaları kaçırmayın çok önemli;

    BU ARAÇ 2.0 MOTOR MUADİLLERİ ARAÇLARIN TAMAMI MİNİMUM 2.5 MOTORDUR

    BU ARAÇTA KAMYONETLERDE OLAN MAKAS BİNEK TASARLANDIĞI İÇİN YOKTUR YERİNE HELEZON YAY KULLANILMIŞTIR ÇOK DAHA KONFORLUDUR.

    arazide çok iyi araçtır Rize'de Anzer,Yedigöller v.s yerlerde kullandım güç sorunu yok yalnız eğer kullanacağınız arazi tam off-road tarzı ise aracı yükseltmeniz gerekecektir dediğim gibi binek tasarlandığı için alçak bir araçtır.

    Bahsini ettiğiniz şanzıman 6 ileri ve inanılmaz sarsıntısız vites geçişi var anlamıyorsunuz vites değişimlerini tiptronik olduğu içinde isterseniz manuel kullanım ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz şahsen ben karadeniz yaylalarında çıkarken otomatik şanzıman,inerken manuel şanzıman olarak kullandım

    diğerlerini test ettiğim için şunda emin olun çok daha seri bir araç öylesine güçlü ki gaza yüklenince koltuğa yapışıyorsunuz efendim

    şunu söyleyeyim ve kararınızı ona göre verirsiniz;

    Kesinlikle bu araca kamyonet aldım veya alacağım diye yaklaşmayınaracın ismine bakar mısınız ACTYON SPORTS siz hiç isminde SPORTS ibaresi geçen bir kamyonet gördünüz mü?

    dijital otomatik kliması,4 cam otomatiği,alttaki çelik şasisi tiptronik şanzımanı ve bu gücü ile bu araç tam bir canavar

    bakınız alın demiyorum test edin diyorum test edin bana hak vereceksiniz

    Test edin biz yine buradayız

    SEVGİLER ve SAYGILARIM ile...




  • motor-şanzıman ''know how''yöntemiyle mercedes teknolojilidir
    fakat mercedes yapımı filan değildir..
    Arazide fazla zorlayan arkadaşlarda baskı-balatalarda sorun yasayan
    duydum.Sen sorun yasadın mı dersen 20.bin km'yi devirdim geri vites
    senkromeci değişti birtek o da benim hatam.
    ist.da iseniz tuzladaki servisi iyidir deniliyor.Servisler yeni-yeni
    düzene giriyorlar,ilgili oldukları kadar bilgililer mi??
    benim araç bir depo mazot ile 1000km filan yaptı,Actıon'lar biraz
    daha az yakıyor.
    Bu araçların torku inanılmaz zevkli şürüş saglıyor ivmelenmesi gayet
    tatminkar.son hızı 163km gösterse de ben benim aracın 190 yaptıgını gördüm
    4500devirde kırmızı bölge basladıgından daha fazla denemedim.
    Actıonların 200km'yi cok rahat gördüğünü biliyorum.
    dreksiyon simidi normal araçlara göre biraz incedir,alıştıktan sonra
    problem olmaz.
    otomatik kliması,bugu gidericisi hızlı bir şekilde ortamı istediğiniz sıcaklıga getirir.
    keşke bu oto.klima digital olsa tadından yenmezdi.
    oto.viteslerde vitesi direksiyondan da değiştirebiliyorsunuz yine müzik sis.direksiyondan
    kumanda edebiliyorsunuz.
    1.80 boy ve 100kilo ile koltuklarda gayet rahat ediyorum.
    ön aksamda ki plastik kalitesi Alman araçlarından geridedir ama sırıtmaz ben buradayım diye..
    ön konsol sürücü odaklıdır,hersey elinin altında ve gayet sadedir.gece aydınlatması turuncu:(
    arka koltuklarda benim gibi üç kişi rahatlıkla oturur,bizim araçlarda arkada diz
    mesafesi bir c sınıfı kadarken Actıonlarda bi kaç cm daha iyidir.
    bagaj iki bölmeli ilk bölmede stepne var o yüzden bagaj hacmi bana az geldi.
    iç mekana gelen ses motor alt devirlerde çalışırken biraz fazla gelebilir dizel araç
    kullanmadıysanız ama daha üst devirlere cıkıldıgında 4.ve5.viteste benzinliden farkı yoktur
    hatta eski aracımla(vw.bora)140 ile giderken şu anki aracımdan daha cook ses geliyordu
    Son olarak eger hız seviyorsanız bu aracı almayın zira 160km sonraki kullanımlarda
    benzin ibresinin hareketini görebilirsiniz
    umarım merak ettiklerinize cvb verebilmişimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f-a-t-i-h


    quote:

    Orijinalden alıntı: bayram1599

    çift kabin kamyonet alacağız...tavsiye ve önerilerinizi dinlemek isterim...

    - trabzon of daki köyümüzde kullanacağız. daha çok gezme amaçlı. yaylalar falan. ama gerektiğinde çay da taşınacak.
    - kış mevsiminde istanbulda kullanacağız.
    - dizel olacak ( galiba bu segmentte bütün araçlar zaten dizel)
    - otomatik olacak.
    - 4x4 olsa iyi olur ancak bunların fiyatı çok yüksek. bu yüzden 4x2 tercih edeceğiz.
    - yakıt tüketimi az olacak.

    L200 e internetten baktım ancak otomatik vitesi 4 vites. bu devirde 4 vites olurmu. ranger in 5 vites. ama yakıt tüketim değerlerine baktım. L200 daha uygun. ama tabiki kağıt üzerinde yazan değerler her zaman yanıltıcıdır. gerçek tüketimler nedir önemli olan bu

    UZUN AMANDIR ARAŞTIRIYORDUM, AMA BUGÜN İLK DEFA SSANG YONG ACTYON SPORTS ARAŞTIRDIM İNTERNETTE. OTOMATİK VİTESİ 6 VİTESMİŞ. ANCAK BUNUN ARKA BAGAJ ÖLÇÜ UZUNLUĞU 1200 MM CİVARI...DİĞER MARKALAR 1400 MM CİVARI...BİRDE BUNUN YÜK TAŞIMA KAPASİTESİ AZ GALİBA...800 KG. DEDİ GÖREVLİ...

    L200 VE RANGER OTOMATİK 4X2 43.000 LİRA FİYAT ALDIM... ACTYON 4X2 OTOMATİK 40.000, 4X4 OTOMATİK 45.000 TL FİYAT ALDIM..

    ARKADAŞLAR NE ÖNERİYORSUNUZ???


    Bu ACTYON SPORTS aracın 6 ileri tiptronik olanını kullanıyorum 1 seneye yaklaştı alalı deneyimim karşılığı yardımcı olayım;

    Bu araç sizinde dediğiniz gibi diğer muadillerinden yükleme alanı olarak daha ufaktır.
    Nedeni ise bunun muadili gibi görünenler aslında muadili değildir çünkü sınıfları farklı bu araç binektir.

    Dikkat ettiniz mi bilmiyorum diğer pickup'lar kadar yüksek değil binek tasarlandığı için daha oturaklı ve bence daha yakışıklı bir araç zaten diğer bahsini ettiğiniz araçların içi bildiğiniz kamyonet gibi tasarlanmıştır.

    Bu araçta ise içi daha yumuşak plastikten imal edilmiş ve donanımı daha iyi

    yalnız şu noktaları kaçırmayın çok önemli;

    BU ARAÇ 2.0 MOTOR MUADİLLERİ ARAÇLARIN TAMAMI MİNİMUM 2.5 MOTORDUR

    BU ARAÇTA KAMYONETLERDE OLAN MAKAS BİNEK TASARLANDIĞI İÇİN YOKTUR YERİNE HELEZON YAY KULLANILMIŞTIR ÇOK DAHA KONFORLUDUR.

    arazide çok iyi araçtır Rize'de Anzer,Yedigöller v.s yerlerde kullandım güç sorunu yok yalnız eğer kullanacağınız arazi tam off-road tarzı ise aracı yükseltmeniz gerekecektir dediğim gibi binek tasarlandığı için alçak bir araçtır.

    Bahsini ettiğiniz şanzıman 6 ileri ve inanılmaz sarsıntısız vites geçişi var anlamıyorsunuz vites değişimlerini tiptronik olduğu içinde isterseniz manuel kullanım ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz şahsen ben karadeniz yaylalarında çıkarken otomatik şanzıman,inerken manuel şanzıman olarak kullandım

    diğerlerini test ettiğim için şunda emin olun çok daha seri bir araç öylesine güçlü ki gaza yüklenince koltuğa yapışıyorsunuz efendim

    şunu söyleyeyim ve kararınızı ona göre verirsiniz;

    Kesinlikle bu araca kamyonet aldım veya alacağım diye yaklaşmayınaracın ismine bakar mısınız ACTYON SPORTS siz hiç isminde SPORTS ibaresi geçen bir kamyonet gördünüz mü?

    dijital otomatik kliması,4 cam otomatiği,alttaki çelik şasisi tiptronik şanzımanı ve bu gücü ile bu araç tam bir canavar

    bakınız alın demiyorum test edin diyorum test edin bana hak vereceksiniz

    Test edin biz yine buradayız

    SEVGİLER ve SAYGILARIM ile...

    fatih kardeşim izninle bi konuyu düzeltmek istiyorum:
    bizim araçlarda makas dediğin gibi yoktur ama yay da kullanılmıyor.
    beş noktadan baglantılı salıncak tipi amarsitör var deniliyor..
    bu da aracın neden diğer pıck-up'lardan yol tutuş da üstün oldugunu gösteriyor zaten




  • anladım kardeşimm cok hız seven biri degilim fakat sollamalrda felan aracın performanslı olmasını isterim zaten oda vardır mutlaka bastıgın zaman yakıyo diyosun yani cok fazla hız tutkunu degilimdir ama yolda bana yol vermeyen olursa ezer gecerimm actyon suv aracı öyle dağa bayıra vurmam 4x4dü bizim buralarda kullanırım boş arsalar var inişli cıkışlıı tuzlaya yakınım gebzede oturuyorum bagaj cokta önemli degil 8 kişilik aileyiz ama babamın arabsı yeter bizimkilere dizel araç biraz ses verir içeri ama cokta verirse kafa şişirir suv modellerde cokta oldugunu zannetmiyorum 1770 kg agırlıgı var suv modelinin kasa biraz agır cekiş durumunda sorun yok diyosun dogrudur kyronlar daha agırdır sonucta oda aynı motor kyronu kaldırıyosa bu motor suv modeliide kaldırır donanım olarakta güzel arabaa ve 4x4 olması ayrı güzel ilk cıktıgı zaman bu markaya kimse yaklaşamamıştı 2008 2009 senesinde babamla gitmiştik kyronu test ettik ama cok pahalı geldi neyse bilgiler için saolasın nette 2. ellerini gördüm ama bitanesi cok güzeldi 12 milyarlık aksesuar vardıı harika bişey fiyatı biraz pahalı geldi ama boş araba degil hem full 4x4 le beraber hemde aksesuarlı arabaa bi soru daha sorayımm o 2.0 motor turbomu yoksa tek başına motormuu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: __GeneraL__

    anladım kardeşimm cok hız seven biri degilim fakat sollamalrda felan aracın performanslı olmasını isterim zaten oda vardır mutlaka bastıgın zaman yakıyo diyosun yani cok fazla hız tutkunu degilimdir ama yolda bana yol vermeyen olursa ezer gecerimm actyon suv aracı öyle dağa bayıra vurmam 4x4dü bizim buralarda kullanırım boş arsalar var inişli cıkışlıı tuzlaya yakınım gebzede oturuyorum bagaj cokta önemli degil 8 kişilik aileyiz ama babamın arabsı yeter bizimkilere dizel araç biraz ses verir içeri ama cokta verirse kafa şişirir suv modellerde cokta oldugunu zannetmiyorum 1770 kg agırlıgı var suv modelinin kasa biraz agır cekiş durumunda sorun yok diyosun dogrudur kyronlar daha agırdır sonucta oda aynı motor kyronu kaldırıyosa bu motor suv modeliide kaldırır donanım olarakta güzel arabaa ve 4x4 olması ayrı güzel ilk cıktıgı zaman bu markaya kimse yaklaşamamıştı 2008 2009 senesinde babamla gitmiştik kyronu test ettik ama cok pahalı geldi neyse bilgiler için saolasın nette 2. ellerini gördüm ama bitanesi cok güzeldi 12 milyarlık aksesuar vardıı harika bişey fiyatı biraz pahalı geldi ama boş araba degil hem full 4x4 le beraber hemde aksesuarlı arabaa bi soru daha sorayımm o 2.0 motor turbomu yoksa tek başına motormuu

    araç turbo dizeldir.sollamalar konusunda hiç canını sıkma
    torku yüksek bir araçtır gaza bastıgında koltuğa yapıştırdıgını
    hissederdim 1.6 motorlu araçlardan sonra..110-120 ile gidersen
    yakıtı kesinlikle üzmez..




  • o agırlıkta araç dizel bile olsa biraz yakar babamda kia ceed sw var 1.6 turbo dizel olmasına ragmen biraz fazla yakıyoo 1.400 kg boşş ağırlık var arabada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi __GeneraL__ -- 4 Mayıs 2011; 23:51:40 >
  • iyiaraçtır bir ara deneyimlerimi yazayım bari, uzunca bir inceleme şeklinde.
    düşünenlerin muhakkak gidip bir test sürüşü yapmasını tavsiye ederim. şaşırtır.
  • evet vakit bulmuşken biraz yazayım, gerçi çoğu şey yazılmış.

    aracım otomatik, full hard top, şimdiye kadar (yurtdışında hepsi) oldukça fazla miktarda jeep ve pick up kullandım. toyata hilux, toyota surf, toyota land cruiser, nissan pathfinder. yuksek araç severim, konforlu araç severim, teneke kutularında tangır tungur gitmek ve manuel vites bana göre değil. sevmiyorum ne yapayım araç ve marka fanatikliğim yok, araçların ıncığı cıncığıyla çok ilgilenmem, ama burada iyi araba sanılıp da gerçekte beş kuruş etmez arabaları da pek alınacak gibi görmüyordum.

    ssangyong u yurtdışından bilirim, buradaki barış mançolu başarısızlığını da hatırlıyorum, bu araç sağlam bir araç. neyse girizgahtan sonra artı ve eksilerini yazalım,
    bu araç fiyat performans olarak çok iyi puanlar alıyor benden, ayrıca özellikle avustralya pazarında çok tutulan ve olumlu puan alan bir araçtır. isteyen olan olursa avustralya review larını buraya eklerim.

    olumsuz yanları:

    1- çok kişinin beğenmediği dış görünüm, aksine benim hoşuma gidiyor, retro tasarımı var bence, farklı, zevk meselesi, beğenmeyen almaz o kadar.
    2- aracın boyutları, park ederken sıkıntı olabiliyor
    3- 1nci köprüden geçememek
    4- arka hardtop, ben aslında kamyoneti kamyonet görüntüsüyle seviyorum, mümkün olsa arka hard topu söküp satmayı planlıyorum. ama silikonla yapıştırılmış galiba,
    2nci el aldığım için böyle aldım.
    5- servisler, benim bu memlekette herhangi bir servisten memnun kalmam mümkün değil , çok yetersiz ve sallapati iş yapıyorlar. kendim makina mühendisi olduğum ve teknik konularda detaycı ve titiz olduğum için ciddi bir sorun olarak kabul ediyorum, hele ki ford, reno, volkswagen gibi arabalarınız varsa yandınız, hem parçadan hem heryerden opüyorlar, çirkin... herkes tuttuğunu.. yaptıkları işi ne kadar özenle yaptıkları konusunda şüpheciyim. ingilizce dökümanlarla,tr de servislerin yaptıkları ve söyledikleri genelde tutmuyor. neyse üç kuruşa adamı sabahtan geceye kadar çalıştırırsan alacağın "quality" de o kadar olur. golf üm vardı o doğuşun beni nasıl hasta edip bir yağ değişimine ne kadar para aldığını iyi bilirim. şu amarok a bakmamaya gitmememin tek sebebi budur mesela. neyse.. öğreniriz elbet bir gün neyin ne olduğunu biz de.
    6- motor mekanik kısmında genelde olumsuz yan yok bence, sadece aracın birinci vitesi kısa tutulmuş, ekonomiye yönelik olmasından dolayı, sonuçta bu araç kamyonet, asla unutmamak lazım, benim bu araçta sürat vs beklentim yok, genelde araba vs de sürat yapmam, ben motorcuyum aynı zamanda, arabadaki saçma hız değerleriyle tatmin olmam, gerek de yok, hız isteyenler z4 slk falan baksın kendine. 1 nci viteste fazla abanmadan 2 ye geçerseniz daha randımanlı oluyor, 1 e fazla abanırsanız araç yığılıyor, tork eğrisi dar burada. abd ve avustralya araç değerlendirmelerinde böyle yazıyor zaten.

    olumsuzluklar bunlar genelde, ha isterseniz daha bulursunuz, ben fiyat performans açısından bu araca diyecek fazla birşey bulamıyorum. yoksa aşağıdakileri de eklerim;

    1- ince direksiyon simidi, gerekğrse deri kaplanıp kalınlaştırılır, ilk aldığımda rahatsız oldum, şimdi hiç farketmiyorum, deri kaplama için bir yere sordum, 260 tl dediler, içimden güzel laflar söyleyip ayrıldım oradan. en çok merka ettiğim memleketin gelir seviyesi avrupa seviyesine çıktığında bu fiyatlar nereye gelecek, herhalde 1000 tl falan isterler, ben bu deri kaplama işini abd de 100-150 dolara yaptırırken, burada ıvır kıvır adamlar vergi cart curt ödemeden nasıl bu fiyatları istiyorlar anlamam mümkün değil. ben biraz maliyet analiz bilgisine sahipsem bu adamlara söyleyeceğim hadi oradan olur. şirazesi iyice yerinden oynamış heryerin. demek bu kadar kolay soygun yapmak....

    2- ön göğüs malzemesi iyi olabilirdi bence ama kötü de diyemem,
    3- düğmeler büyük, biraz daha küçültülebilir, ama ne kadar gerekli tartışılır, ben iç mekana çok çok takmam, eğer mercedes bmw değilse kullandığım araç, konfor ihtiyacım ve sessizlik ön planda.

    gelelim olumlu yönlere;

    1- yakıt: aracım tiptronik, 2 ton, buna rağmen şu anki mazot fiyatıyla şehir içi 190 tl mazotla 590 km de ısık yandı, havaların ısınmasıyla ciddi şekilde azaldı tüketim, soğuk havalarda %5-10 artar tüketim. aracımı sakin kullanırım, agresif kullanım sevmem, motorumu, şanzımanımı, turbomu gereksiz yere yormam, onu da ekleyeyim. fatigue failure nedir ne değildir bilirim, devirli araç kullanmak makina parça ömürlerini ciddi şekilde kısaltır, çok sevgili ustalarımız bilmeyip milleti yanlış yönlendirseler de.
    2- konfor: amerikan arabası kullanan var mı bilmiyorum ama gemi gibi gidiyor tabiri kesinlikle doğru,
    3- sessizlik: yalıtım gayet iyi,
    4- yol tutuş: yukarıda da belirttiğim gibi aracımı agresif kullanmam, lastiklerim 60 binde ama tutuş gayet iyi, toyota kamyonetim vardı, debriyajı kaçırırsanız kan ter içinde kalırdınız yolda tutmak için, ha toyota kötü müdür? toyota sağlam arabadır abicim, gayet iyidir.
    5- frenler: 4ncü maddeye bağlı olarak arka frenleri disk, amorok bile kampanayla çıkmış, revadır doğuş müşterisine, bir de o dünyanın en ucuz fren sistemi için bir balata değişimine deve yüküyle para alırlar, olur halk arabası sana sosyetik araba, canım memleketimde. kötü arabamı? değil? ama alerji oluşturdu doğuşa golf ve avant ım...
    6- arka süspansiyon, jeep modeliyle ve kyronla aynı bildiğim kadarıyla, gayet rahat,
    7- yukarıda yazdığım olumsuz yön olan aracın devasa boyutları trafikte baya işinize yarıyor, hele ki şu dıptıs dıptıs dolaşan yılan çiyan takımı sizi sıkıştıramıyor, sinyal verdiğinizde yol veriyorlar, ne yapalım insanlar saygı göstermeyi böyle yapıyorlarsa biz de öyle gösterelim :)


    değerlendirmem şimdilik bu kadar, özellikle belirtiyorum; fiyat performans açısından çok iyidir ancak bu bir range rover, bmw olduğu anlamına gelmez, bu fiyat aralığında tiptronik, direksiyondan vites değiştirmeli, dizel, 2000 motor, 141 bg, 310 nm torklu araç söyleyin o zaman anlaşırız, fluence dizel tiptronik 50 bin yaklaşık, renonun yaptığı şanzımana güven de al o arabayı :)

    düşünenler baksın, hesaplasın, araç 2 ton, büyük, hava yastğı sayısı az, bu fiyata bu kadar, fiyatında aslında sorun yok bir yandan zira çok akıllıca davranıp bir çok parçayı rexton, kyron, actyon, actyon sports da ortak kullanmışlar, bana da kullanması kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thythy -- 1 Haziran 2011; 4:16:26 >




  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thythy -- 1 Haziran 2011; 3:56:36 >
  • thythy....
    Paylaşımın için teşekkürler...Benim listemde actyon SUV modeli var...Araç gerçekten tank gibi....Almayı düşündügüm araçlardan biri...
  • @thythy,
    analizler gayet güzel..
  • biziim araçlara bir parti daha zam gelmiş, 4x2 otomatik 41 olmuş, aradım, hardtop kampanyası yok dediler??? yani 44 e falan mı çıktı benim araba?
  • bugün şans eseri araç ararken galeride gördüm inceledim , kullandım.Bütçemede uyuyordu ama yakıtından korkmasam yemin ederim alıp giderdim , kesinlikle saçma sapan kafam kadar vitesli , içinde hiçbi donanım olmayan , makaslı kamyonetlere benzemiyor.Gerçekten mükemmel bi araç.Hem PRND (yani son sattım c2 vtr ımdaki pislik robotik ten değil ) , hemde düz kullanıma imkan veriyor.İlk başta direksiyonda D+ D- yi görünce adama sordum triptonik mi diye evet dedi ama ben yinede inanmadım , ses tuşu falandır dedim:D:D , ama sürüp görünce şoka girdim:D ,,, Senede tahmini 50 000 km yaptığım ve sabit gelirim olmadığı için (öğrenciyim) olabildiğince ekonomik 1.6 dizelleri tercih etmem gerekiyor malesef...


    Şehiriçi şehirdışı tüketim ne alemde ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saraçoğlu -- 18 Haziran 2011; 18:27:42 >
  • 9,8-10 litre civarı düzü yakar 11-12 litre civarı otomatiği yakar çok korkulacak bi durum yok ha tüplü bir merso almışsın ha bunu 100 kmde yaktığın para aynı olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockboy -- 18 Haziran 2011; 19:10:10 >
  • Az önce rahmetli Barış Manço'nun Kadıköy,Moda'daki evi(müze)sinden geldim

    içeri giremedim geç kaldım dışarıdan biraz baktım bahçedeki heykelden resimleri

    Bahçesine heykel olarak dikilen domates,biber,patlıcanlarını gördüm çok duygulandım

    Çok özlemişim onun gibi bir sanatçıyı Türkiye bir daha göremez

    Birde evinin önünde belgesellerinde falanda gördüğüm bir araç vardı

    ufak tefek kazaları,ezikleri vs. aynen duruyordu hiç ellenmemiş

    http://otolist.blogspot.com/2010/05/bars-manconun-arabasi.html

    Aracıda Ssangyong Musso otomatik şanzımanlı ve gerçek bir arazi aracıdır linkteki araç

    Arkasında powered by Mercedes Benz yazısı halen durmakta

    Nasip olursa tekrar gidip görücem orayı...




  • Arkadaşlar merhaba;

    Ben imzamdaki aracımın zamanı geldiği ve uzunca bir yol üzerinden tatile gideceğim için 10 bin km bakımına gireceğim

    Yalnız daha önce 10 bin km bakımına giren arkadaşların bilgisine başvurmak istedim bu konuda

    -10 Bin km bakımında değişenler ya da değişmesi gerekenler nedir?

    -Benim özellikle servisimden talep etmem gereken bir şey var mı?

    -Aracımıza eklenen yağ tam olarak ne tür oluyor

    -10 bin bakımı ortalama olarak ne kadar tutuyor?

    Yardımlarınızı bekliyorum çok teşekkürler...
  • Hiç bir arkadaşımızın aracı 10 bin km'ye gelmemiş bakıma grmemiş demek ki yardımcı olacak kimse yok canınız sağolsun arkadaşlar

    Gittim yaptırdım çok şükür sıra muayenede onuda alnımızın akı ile çıkarız inşallah

    Keşke forumumuz daha yardımcı kişilerden kurulabilse...
  • ben zaten aracımı 10.000 bakımı yapılmış bir şekilde aldım o yüzden yardımcı olamadım k.bakmayın normal bakımdan 350-360 arası çıktığımı belirttim zaten aracım KYRON, Actyon sports değil... diğer her konuda yardımcı olurum...
  • 1. Köprüden actyon sportsla gecen ve sorun yaşayan oldu mü.
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.