Şimdi Ara

NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
7
Favori
71.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    ABS ve hava yastığı yok . Ama benzeri fiyatta ki araçlardan güvenlidir . Evet arkadan itişli.

    Kapı döşemelerini sıfır bulabileceğini sanmam . Ama kolay kolay da yıpranmazlar . Km konusu göreceli araç incelenmeli . Piyasa da Km düşüren de çok . O yüzden yakından bakmak incelemek gerekli.

    Aracın piyasası değişken . Piyasada zaten az olduğundan biraz tutturabildiğine durumu var . Araç piyasası baya yükselmiş durumda . Bu halde 7-8 milyara temiz bulmak pek mümkün görünmüyor . Ama adam çok sıkışmıştır falan arada derede denk gelir , küçük ihtimal .

    Zaman ayarlı silecek ve selektör kolu elbette var
    Arka kapılarda hop. yeri yok . 4 hop. var ön kapılarda ve arka camın önünde pandizotta .


    13 bin tl isteyen adamın aracında kapılardaki plastik yerlerde yırtık falan vardı.
    Piyasa her arabanın yüksekmiş durumda her araç 1-2k pahalandı valla sonumuz hayrolsun.
    Altimanın en büyük avantajı sunroof bana göre 90 model arabada çok güzel bir şey
    Edit:Orjinalinde uzaktan kumandayla kilit sistemi var mı ?
    İçerden 4 kapıyıda kilitlemek için düğme var mı ?
    Basit detaylar bunlarda yinede merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reodentreomantik -- 11 Eylül 2015; 2:02:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reodentreomantik

    quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyus

    ABS ve hava yastığı yok . Ama benzeri fiyatta ki araçlardan güvenlidir . Evet arkadan itişli.

    Kapı döşemelerini sıfır bulabileceğini sanmam . Ama kolay kolay da yıpranmazlar . Km konusu göreceli araç incelenmeli . Piyasa da Km düşüren de çok . O yüzden yakından bakmak incelemek gerekli.

    Aracın piyasası değişken . Piyasada zaten az olduğundan biraz tutturabildiğine durumu var . Araç piyasası baya yükselmiş durumda . Bu halde 7-8 milyara temiz bulmak pek mümkün görünmüyor . Ama adam çok sıkışmıştır falan arada derede denk gelir , küçük ihtimal .

    Zaman ayarlı silecek ve selektör kolu elbette var
    Arka kapılarda hop. yeri yok . 4 hop. var ön kapılarda ve arka camın önünde pandizotta .


    13 bin tl isteyen adamın aracında kapılardaki plastik yerlerde yırtık falan vardı.
    Piyasa her arabanın yüksekmiş durumda her araç 1-2k pahalandı valla sonumuz hayrolsun.
    Altimanın en büyük avantajı sunroof bana göre 90 model arabada çok güzel bir şey
    Edit:Orjinalinde uzaktan kumandayla kilit sistemi var mı ?
    İçerden 4 kapıyıda kilitlemek için düğme var mı ?
    Basit detaylar bunlarda yinede merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    Euro dolar artmaya devam ettikçe yekında da piyasada düşme olmaz sanıyorum .

    Orjinalde kumanda yok . Ama kumanda basit iş 50 liraya elektrikçi takar . Merkezi kilit var . Sürücü kapısında kilitleme ve açma düğmesi var .

    Umarım gönlüne göre bir araç bulursun .




  • Ben ankaradayim hocam. 92 model var bende de çok memnunum araçtan ama genel bi bakım yaptırmamış gerekiyor. Bildiğiniz bir yer varmı acaba..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Ben ankaradayim hocam. 92 model var bende de çok memnunum araçtan ama genel bi bakım yaptırmamış gerekiyor. Bildiğiniz bir yer varmı acaba..
    Hocam ben 25 yıl Ankara'da oturdum . Şaşmazda Ertan Usta var . Yetkili servisten gelme dürüst bir ustadır . Ben Ankaradan taşınana kadar hatta taşındıktan sonra Ankaraya gittikçe bakımlarımı hep kendisine yaptırdım . Aracı tanıyan , iyi bir ustadır . Yolum Ankaraya düşmedi bir türlü ama ayrılıp kendine yer açmış . Sungur Otomotiv 278 31 54 Dükkan numarası . Git bir uğra derim. Kafana yatarsa ... Gri laurel altima dersen hatırlar . Kısmet olup uğrayamadım 2 yıldır ne yazık ki .
  • Tamam hocam çok teşekkürler. En kısa surede gideceğim. Aracın bakımı geldi ufak tefek masrafları var.. Fiyat noktasında yardımcı olurlar insallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Tamam hocam çok teşekkürler. En kısa surede gideceğim. Aracın bakımı geldi ufak tefek masrafları var.. Fiyat noktasında yardımcı olurlar insallah
    selam arkadaşlar bir altima var modelini bilmiyorum araç 1,5 yıl yatmış sahibi çalıştırmaya kalkıncada krank kırmış ondan sonra kaç yıl yattı bilmiyorum içi temiz kaportasıda temiz araçın adam 1000-2000 e vereyim yaptırıp kullanacaksan diyor varsa ödenmemiş vergisini cezasını kendi ödeyecek bu araba ayağa kalkarmı, istediğimiz her parçayı bulabilirmiyiz, ne kadara toparlanır bilgisi fikri olan varmı siz kullanıcılar olarak sizce uğraştığımıza değermi ?
  • hakanmansur H kullanıcısına yanıt
    1500 tl civari krank + işçilik dahil 2500 civarı motor yaptırmanız gerekiyor. silindir kapak contasını mutlaka orjinal alın tecrübeyle sabittir.
  • tugrabozan T kullanıcısına yanıt
    teşekkürler cevap verdiğiniz için sizde motor yaptırmışsınızz anlaşılan motor yapıldıktan sonra iyi randuman veriyormu?? krank çıkma alacağız sanırım yağ sanayisi falan varmıdır bilmiyorum silindir kapak contası orjinal alacağım mutlaka tavsiyeniz üzerine başka hangi parçaları değiştirmek gerekir uzun süre yatmış araç toplam kaça ayağa kalkar acaba
  • hakanmansur H kullanıcısına yanıt
    ben hararetten dolayı motor yaptırdım rektefeci arkadaşın hatasından dolayı 2. sefer bidaha açtık motoru gömlekleride değiştirdik sonradan, çatlak varmış birinde ,krangın yenisini ben bulamadım olduğunuda zannetmiyorum standart ölçüde alıp taşlatırsınız 0,25 e en azından.Motorda sıkıntı yok şu anda ama arabanın motoru hakkında bilgisi olmayana kesinlikle ellettirmenizi tafsiye etmem.Yan sanayi conta memlekette patladı kapağı söken adam arabayı senteye alamadı, 3 buji yuvasını yalama yaptı egzatrik kasnağı civatasını yalama yaptı. 1950 parçalar tuttu piston,segman, yağ pompası,devirdaym,sübaplar takım conta+silindir kapak contası orjinal+gömlekler+radyatör sizin + olarak hortumları değiştirmenizde gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tugrabozan -- 20 Ekim 2015; 15:51:27 >
  • tugrabozan T kullanıcısına yanıt
    geçmiş olsun hocam iyi bir usta bulmak lazım mutlaka kaş yaparken göz çıkartmamak için krank 1-1,5 arası var internette, parçalar 2000 i bulmuş ustada baya işcilik alır 4 lastik, alt takım, elektrik aksamı, kaportayıda elden geçirsek 6-7 yı bulur heralde toparlamak genede karlı gibi gözüküyor sağlamca yaptırdıktan sonra galiba çok sık arıza çıkaran araçlardan değil. yani toplam maliyet 8-9 uda bulsa piyasa bu kadar yüksekken gidip 12-15e alacağımız arabadanda pek hayır gelmez en azından herşeyi yenilenmiş olacak diye düşünüyorum. Sizce uğraşmaya değermi siz olsanız ne yapardınız ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanmansur -- 20 Ekim 2015; 16:20:11 >
  • hakanmansur H kullanıcısına yanıt
    Kaporta ve içi iyi durumdaysa değer bence, ama arabadan ne beklediğinize bağlı sonuçta 24, 25 yıllık arabalar 2 çamurluk 2 far sinyal, kaput ve ön tampondan başka kaporta aksamı bulunmuyor bir sürü uğraşıcaksınız biri gelip olmadık biryerden çarpacak bir sürü sıkıntı.çok elektronik bir araba değil ama her arabada olduğu gibi tesisat kurcalanmışsa olmadık zamanda olmadık yerde iş açabilir.
  • tugrabozan T kullanıcısına yanıt
    Çok birşey beklemiyorum aslında 1-2 yıl için işimi görse yeter sonra elden çıkarırım. Kapının önünde dursun ayağımızı yerden kessin genelde şehir içi günlük kullanacağım senede 1 belki iki defa uzun yola çıkarım bakalım hayırlısı bu işe girişirsem maliyetleri yazarım teşekkürler cevaplar için yardımcı oldunuz.
  • Yorumlarda twincam motora sahip olduğu söylenmiş fakat bütün ilanlarda RB20E motora sahip araçlar hatta Sanırım wikide Türkiye'de satılan modelde (altima laurel) RB20E ye sahip olduğu söyleniyor. Eğer RB20DE veya DET sahibi kullanıcısı varsa haberdar ederse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneryasar

    Yorumlarda twincam motora sahip olduğu söylenmiş fakat bütün ilanlarda RB20E motora sahip araçlar hatta Sanırım wikide Türkiye'de satılan modelde (altima laurel) RB20E ye sahip olduğu söyleniyor. Eğer RB20DE veya DET sahibi kullanıcısı varsa haberdar ederse sevinirim

    Hatta öğrendiğime göre ülkemizde satılan versiyonun motoru CA20 diye geçiyo hatta CA29 4 silindir ama yinede Altima Laurel 6 silindire sahip bir motor taşıyor yani sanırım yanlış bilgi arabaya sahip biri varsa aracın sanırım kaputunun altında motorunun koduna kadar bilgilerinin olduğu bir metal plaka olması lazım birileri yazarsa sevinirim bu araba ile ilgili bilgilenmek istiyorum da şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caneryasar -- 3 Kasım 2015; 23:10:59 >




  • Arkadaşlar aracının alt takımını yaptıracağım ama parça sıkıntısı cekiyorum. Nereden temin edebilirim. Yardımcı olabilecek varmı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Arkadaşlar aracının alt takımını yaptıracağım ama parça sıkıntısı cekiyorum. Nereden temin edebilirim. Yardımcı olabilecek varmı acaba
    eski cefiro sevdam yaş ilerledikçe yeniden coşmaya başladı , 15 sene once oturdugum mahallede komşumuzun vardı buz mavisi ve 6 silindirdi , sanırım ithalat sırasında bir elin parmaklarını gecmeyecek kadar 6 silindirde sokmuşlar ülkeye ki dışardan bile belliydi 6 tokmagın sesi ama piyasadaki modellerin neredeyse tamamı 4 silindirli caS motor ve 100 beygir civarı , enjeksyona çevirmek isteyenler s13 200sx in enjeksyon sistemini komple kullanabilir uyuyor , istanbulda güncel bu arabadan anlayan usta ve çıkmacı-sıfır parça satan kimler var ? adresleri telefonları yazarsak çoğumuz için iyi olur diye düşünüyorum
  • Parçasını bulamadikca sogudum bu arabadan, alt takım resmen rezalet durumda ve hiç bir yerde bulamıyorum. Hiç bir ustada arabaya yaklaşıyor, üvey evlat muamelesi resmen, hurda teşviki filan çıksa çıkartacağim elimden, normalde satamayiz zaten, 10 liralık araba ama yinede sayılmıyor meret. Severek zevkle kullanıyorum yakıtta çok iyi ama sanayiye gitmeye gorun, herkes arkasını dönüyor :)
  • Forumda yardımcı olacak arkadaş ta olmayınca dipdimizlak kaldık maalesef, kimse yok burada, dipsiz kuyu resmen..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Forumda yardımcı olacak arkadaş ta olmayınca dipdimizlak kaldık maalesef, kimse yok burada, dipsiz kuyu resmen..

    Yoğunluğumdan dolayı bakmamışım ne zamandır foruma. Sanıyorum Ankara'dasınız. Daha önce bahsetmiştim. Ankara Şaşmaz'da Ertan Usta var. Ben yıllarca kendisine götürdüm.Servisten gelme aracı tanıyan ustadır.Bir uğrayıp tanışıp kafanıza yatıp yatmadığına bakarsınız.Parça konusunda Ankara'da ben bir yıl öncesine kadar sıkıntı yaşamadım. Şimdi tayin sebebi ile başka şehirdeyim. Şuan genelde Gümüş oto(izmir) den ve ege nissan'dan kargo ile alıyorum.İnternette bilgileri var.
    Çıkma parça lazım olursa , kaporta vs . Yıldız oto sanayi ve ivedik hurdalığa bakmak lazım. Ben şuana kadar parça sıkıntısı yaşamadım. Sadece 2 defa çıkma ihtiyacım oldu. 1-Kasap bir LPGci karbüratörümü yedi . İvedikten komple karbüratör aldım. Birde kafası güzel bir vatandaş yandan daldı. Bir kapı aldık orjinal çıkma kargoyla Ankara'dan.

    Motor meselesine gelince Türkiyeye RB20 seri motorlar gelmedi. Paralel ithalatla birkaçtane girmiştir belki. Gördüklerinizin hemen hepsi CA20S 4 silindir motora sahiptir.




  • dartanyus D kullanıcısına yanıt
    ankaradaki söylediğiniz ustayı aradım ben ama adam o arabaya bakmıyoruz deyip kestirip attı, parçasını bulamadığı için uğraşmak istemiyor kimse, bende kendi tanıdık ustama götürüyorum hatırımı kırmayıp arabaya bakıyor. genel itibari ile Türkiyedeki ustalar parçası zor bulunan piyasası olmayan arabaya bakmak istemiyorlar. sebebi ise daha önce o arabayı tamir etmemeleri yada ilk defa bakıp zaman harcamamak istemeleri.
    arabayı motor testine soktum lpg li bir şekilde 50 bg güç verdi, hayal kırıklığına uğradım resmen, motor çok eskimiş galiba ayrıntılı bir bakım yapıp tekrar teste sokacağım
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.