Şimdi Ara

NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
7
Favori
71.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP



     NİSSAN LAUREL ALTIMA FAN CLUP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 7 Haziran 2010; 16:40:29 >



    esenbeyaz bu mesajı paylaştı
  • nissanın zamanındaki en konforlu aracıdır 2 tane alıp sattım ve hala aklımda alma planlarım var cok güzel keyifli bir araçtır güzel düzgününü buldunuz mu sıkıntı yaşamassınız en önemlisi motoruna bakın motoru yag yakma olasılıgı yapabilir yada segman istiyebilir gerçi komple motoru 1000 tl ye yenilersiniz

    vkipedia için cevirmenlik yaptıgım yazımı sizlerle paylaşmak istiyorum eski araçlarım 34 jvs ... 34 hab... biri yeşil digeri maviydi en son aldıgım gerçekten iyiydi keyifliydi yalovadan istabula getirdim facebookta resmi cefiro severler sayfam var bakabilirsiniz bu araca gerçekten gönül vermiş arkadaşlarım vardır

    https://www.facebook.com/pages/I-Love-My-Nissan-Cefiro/42346463918?fref=ts


    Nissan 1988 yılında Japonya'ya A31 sedan serisi olarak Cefiro adıyla aracını yayınladı.Skyline GTS-t (R32), 210 PS (154 kW) gücüne sahip bir 2.0 litrelik turbo beslemeli sıralı altı silindirli motor bulundurur ayrıca GTS-R olarak adlandırılan üst sınıf modelide aynı motoru kullanır. Diğer çeşitleri [https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine Nissan RB serisi motor] sürümleri ile gelmiştir. Yenilenen Cefiro , Nissan Skyline ile eş deger fiyatla japonya pazarına giriş yapmıştır. Birçok sürümlerinde HICAS (Yüksek Kapasiteli Aktif Direksiyon Kontrollü)Direksiyon sistemi kullanılmıştır. Nissan latin amerika versiyonunda laurel altima olarak pazara sundu japonya pazarında soldan direksiyonlu olanlar cefiro adında pazara sunuldu, yapma alışılmadık bir adım attı - En ihracat pazarlarında bu yuvaya Nissan Maxima tarafından doldurulmuştur.Japon sürümlerinin aksine, ihracat modelleri bir tek cam olan 2.4-litre RB sıralı altı 141 hp (105 kW) üreten. Bir Karbonlu RB24 motor ile donatılmıştır 1990 yılından itibaren, A31 makyajlı ve revize ışık ve tampon / ızgara tasarımı yanı sıra güncel bir iç mekana sahip bir yumuşak bir görünüm verildi.Cefiro Toyota Nissan ayrı Nissan bayiliği her araç satış, Skyline ve Laurel modellerine benzer bir üçüncü alternatif olarak Cefiro sunan, Toyota Cresta ve Toyota Chaser üçüz ile Mark II platformu genişleyen bir sonucu olarak tanıtıldı.Türkiye versiyonu. Nissan Altima defne Olarak adlandırılmaktadır.Turkiye ye 90'ların Başında Giriş yapmıştır ve döneminin en Üst düzeyde Konfor ve özelliklerine sahiptir.Ancak motoru Olarak verimsiz Motorla türkiye pazarina Giriş yapmıştır. Japonyada ve tab asya ülkelerinde genellikle tayland, malezya, endonezya Gibi Yerlerde DAHA güclü motorlarla Pazara Girmiştir. Turkiye versiyonunda CA20S tek egzantrikli ve karbüratörlü Olarak gelmiştir.CA20S Motor Teknik verileriCA20S SOHC 2.0 L (1974 cc) Motoruna 1.988 ve 1.991 de üretmiştir. Silindir Çapı 3.33 inç (84.5 mm) Strok (Vuruş) 3.46 inç (88 mm), Karbüratörlü, Beygir gücü Hakkında 5.200 rpm de 102 hp dir (76 kW) Torku 3.600 rpm de 160 N · m (120 ft · lbf) dir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CEFİRO71 -- 31 Ağustos 2013; 0:00:03 >




  • frhtzkl kullanıcısına yanıt
    The CA20S is a SOHC 2.0 L (1974 cc) engine produced from 1982 through 1987. Bore is 3.33 in (84.5 mm) and stroke is 3.46 in (88 mm), and is fed by a carburetor. It produces a peak power of 102 hp (76 kW) at 5,200 rpm and has a peak torque rating of 160 N·m (120 ft·lbf) at 3,600 rpm.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_CA_engine

    Burada yazılana göre 102 BEYGİR. Trafik ruhsatındaki bilgilere bakmayın, oraya rasgele şeyler yazılır.

    Arabanın seri olup olmadığını merak ederek soruyorsanız, şimdiki sıradan dandik arabalardan da daha hantal sayılır, çünkü kasa ağırlığı bayağı yüksek.
    Ayrıca, azami torku 3600 devirde verdiği için güç istendiğinde de yüksek yakıt tüketimi yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrXR6Turbo

    Merhabalar dostlar, Avustralyadan selamlar herkeze.

    Yeni bu siteyi bulup uye oldum, bu Altimalar hakkinda birkac bilgi edindirmek isterim sizlere belkide bilirsiniz.
    Bu Arabalar Japonyada Cefiro olarak satisa sunmustur. RB20 karburotor, RB20DE, RB20DET(Turbo'lu) motorlarla satilmistir. Arabalarin suspensionlerin aynisi Nissan S13'lerde bulunur (spor suspension isterseniz). Cok kisiler RB25DET R33 Skyline motorlari kolaycene takiyorlar, ustelik SR20DET (Nissan 200SX 1994-2001) motorlari bile takilabiliniyor. Benim yakin bir arkadasimin Japonyadan Avustralyaya getirilme Cefiro'su vardi, arabaya RB25DET motoru taktik, turbo'sunu degistirdik, araba 282kw-378hp yapiyordu, acayip hizli birseydi. Arka Difrensiyeli aynisi Nissan S13'lerde bulunuyor. Bunlarin heryerde parcaci var ve modifiye edilmesi icin en uygun bir arabadir.

    Merhaba hocam bilgiler için teşekkürler. Bu bilgilere ulaştım hatta laurel c33 buldum TR plakalı gümrük çıkışlı 100kda motoru rb20det motora sahip sahibiyle anlaşırsak alma durumum var. Merak ettiğim rb20det'e manuel şanzıman ne takmalıyız e36 m3ler çok iyi ama çok uçuk fiyatlı m50b25 motorun şanzımanı uyar mı rb20det'e? 350hplere kadar dayanma kapasitesine sahip bir şanzıman olarak biliyorum agresif kullanımlarda bile örneğin drift. Size önereceğim çok güzel bir forum sitesi var orda bu tür projeler çok fazla bende üyeyim zaten orayawww.techturkey.com sitenin adı türklerin her türlü hard, soft projelerini barındıran elit bir forum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedsaid

    Paylaşımlar için teşekkürler hocam. Bizim ülkemizde en ezgin motorlusu mevcut maalesef. O kadar butce ayırıp araçla uğraşamam. Sadece biraz performans artırmak istiyorum. Belliki böylekullanmaya decam edeceğiz. Ben Araci cok iyi bi durumda almadım. Sanziman kötüydü koltuklar lesti camlar calismiyi vs vs bi ton incik boncuk iside vardı. Kelepir fiyata aldim ufak ufak uğraşıyorum. Simdi komple boyaya girmeyi düşünüyorum. 2500 lira fiyat cekiyo kaportacı abilerimiz. O parayi vermeye kıyamadım. Babam usta bir mobilyacı olduğu icin macun işlerini cok usta bi şekilde yapti astarıni attık sadece boya kaldı. Simdiye kadar boya icin komple malzemelere 200 lira harcadım alt pütür malzameside dahil. Orjinal kendi boyası kilosu 35 lira misss gibi 2 kilo aldım bol bol yeter gibi. Simdi tanıdık hatır gönül işiyle birisine sadece boya yaptırmayı düşünüyorum. Araba astarli boyalı geziyoruz bakalım aldigimda arac assagidaki haldeydi. Goren cok diri bi arac iyi bulmussun diyo bakalim son hali nasıl olacak.son halinin resimlerini ekleyeceğim

    Fotoğrafları büyük hevesle beklemekteyim, size önereceğim mükemmel bir site var arabalarla ilgili Türkiyenin en iyi elit forumu diyebilirim engin tecrübelere sahip abilerimiz mevcut orda sitewww.techturkey.com/forum kesinlikle üye olun faydasını göreceksiniz hocam.




  • Bu zamanda usta çok ama usta bulmak mesele . Bu araç yeni de olsa eski de olsa böyle.Çok bilinen araçlarla uğraşmak istiyorlar. Sık civatayı al parayı. sök-tak al parayı . Ama araç yeni model yada çok bulunan bir araçta olsa , bulunması zor bir arıza oldu mu öyle kalıyorlar . Sağlam usta bulmak zor ne yazık ki ...

    Parça konusunda yine daha önce yazdığım gibi . Gümüş oto(nissan-İzmir), ege nissan , bizotojapon,http://www.otomobilyedekparcalari.com/ gibi firmalardan temin ediyorum. Bugüne kadar bulamadığım parça olmadı . Mesela geçen ay ön salıncaklar, rotiller , rot milleri ve rot başlarını viraj lastiklerini ve z rotlarını değiştirdim. Bütün parçalar bulundu bir sorun yaşamadım. Bu arada yanlış anlaşılmasın. Bu firmaların hiçbirini şahsen tanımam bir ilgim de yoktur. sadece fiyat mukayesesi yapıp parça aldığım yerlerdir.

    Birde geçenler de hidrolik direksiyon kutusu keçeden yağ kaçırmaya başladı. Kutu orjinal hiç revizyon vs yapılmamış . Araç konusunda titizimdir. Sökülmüşken elden geçsin dedim. 350Tl ye komple yenilendi. Tüm conta,keçe,o ringler değişti vs . Sistemi temizleyip hidrolik sıvısını da yenilemiş olduk . Şuan gayet sorunsuz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.