- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
10000-12000 TL Arası Araba Arıyorum.Hangisini almalıyım.
30 Cevap2587 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 13:49:22 

Arkadaşlar 10.000 - 12.000 Tl arası araba aramaktayım.Sizin Önereceklerenez varmı acaba kafam acayip karıştı bu işe.Bildiğiniz Önereceğiniz varsa sevinirim.Yardımlarınızı bekliyorum..


_____________________________



2480 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:12:25 

fıat palio 1.2 16 valf 80 hp yakıtı az parçası ucuz piyasası var lakin biraz ufak ama bence daha iyi


_____________________________

Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.


1170 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:13:34 

fiat marea 1.6 elx .tüplü olursa ekonomk olur.


_____________________________

Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği gizli bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var.


 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:29:29 

baktım güzel arabalar yanlız benim aklımdan ilk geçen corsa,fiesta,getz,pegeout 206 tipinde araçlar hoşuma gidiyor


_____________________________



2088 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:45:01 

fiesta mk5 bulabilirsin ama yüzü çok eskidi artık.
99-00 206 alabililirsin.
Temiz bir clio da bulabileceğini düşünüyorum.


_____________________________



4384 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:48:02 


quote:

Orijinalden alıntı: ssmuho

fiat marea 1.6 elx .tüplü olursa ekonomk olur.

Benimde tercihim bu yönde olurdu gerçekten rahat bir otomobil ses yalıtımı iyi


_____________________________



11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:51:57 


quote:

Orijinalden alıntı: unforgiv3n



Benimde tercihim bu yönde olurdu gerçekten rahat bir otomobil ses yalıtımı iyi

palio 206 gibi oyuncaklarla uğraşmayın konforu tercih edin


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 14:54:09 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



palio 206 gibi oyuncaklarla uğraşmayın konforu tercih edin


konfor derken hangisi :)..ya kafam öyle karışıkki vereceğim paraya bakıyorum 12.000 tl Yanlız ne hikmetse araba bulamıyorum o başka anlamadım gitti bu işi


_____________________________



1125 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:01:19 

sen en iyisi temiz bi clio hb al

bu paraya çok temiz ve modelli bir araba bulabilirsin


_____________________________



11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:01:31 

kardeş 12 bine marea tercih et c sınıfıdır 2002 yada 2001 model lpgli marea elx donanım işini görürür. biz 5 sne bindik zamanına göre dolu bir arabadır. 4cam otomatik otomatik klima abs ebd elektirikli dikiz aynalar hidrolik direksiyom diteksiyondan kumandalı radyo -kastçalar ön ve arka kol dayamalar mevcut araba tam uzun yol arabası. 1.6 16 v 103 beygirdir. bu arada dikkat et sxlerde abs yoktur kapı kolları aynalar gövde rengi değildir. sis farı yoktur kol dayama yoktur direksiyondan kumanda yoktur.

http://www.araba.com/2923874/Fiat%20Marea
http://www.araba.com/2876363/Fiat%20Marea%201.6
http://www.araba.com/29...iat%20Marea%20Exclusive
http://www.araba.com/28...iat%20Marea%201.6%20ELX



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dkerem2 -- 4 Haziran 2010; 15:09:25 >


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


1429 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:03:21 

Marea çok yakar


_____________________________

2012 Kanuni Breton
2011 Model Toyota Corolla D-4D Comfort Extra




1132 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:04:07 

clio bence en iyisi uygun donanımlı 2.eli iyi parça ucuz

http://www.sahibinden.c...al-masrafsiz-arac/detay


_____________________________



 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:13:16 

arkadaşlar verdiğiniz linklere bakıyorum çok teşekkürler.Clio ya biraz mesafeliyim.Söylediklerine göre kağıt gibi arabaymış,viraja felan gelmiyor diyorlar..


_____________________________



11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:23:43 

kardeş gidip klimasız abssiz küçücük bir reno alırsan darılırım vallahi


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
2747 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:24:49 

palio al iyidir


_____________________________



4122 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:27:26 

palio alma dicem..cünkü eski arabam palioydu 1.2 active modeli..100 bindeydi..hayatımda bu kadar masraf cıkaran bi araba görmedim..


_____________________________

Intel 4670k 4.4Ghz // MSI Z87 G45 Gaming // ASUS GTX 970 Strix // Gskill RipjawsX 8GB 1866 Mhz // SAMSUNG 128GB 840 Pro SSD // SAMSUNG 1TB 7200 RPM HDD // Cooler Master
HYPER 212 EVO combined Dual Akasa Apache PWM FAN
// XIGMATEK ASSASIN BLACK EDITION TAURO 80PLUS 700W // ASUS VG278HR 3D Vision™ 2 & LightBoost™ 144Hz // SteelSeries Siberia V2 USB HeadSet // A4 Tech x7 Keyboard&Mouse // SteelSeries Qck+ L // Logitech X540 5+1


11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:30:14 



_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


3754 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:48:53 


quote:

Orijinalden alıntı: mcfacia07

Marea çok yakar

neye göre çok yakar referansın ne?? ve ne kadar çok yakar böyle ezbere sallamayın artık


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:48:56 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

kardeş gidip klimasız abssiz küçücük bir reno alırsan darılırım vallahi


yok kardeş almam merak etme zaten onun için yardımlarınızı bekliyorum ya...:)


_____________________________



11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 15:54:25 


quote:

Orijinalden alıntı: sksdgs




yok kardeş almam merak etme zaten onun için yardımlarınızı bekliyorum ya...:)

sen benim verdiğim linklere bi göz at yani fiat diye kötü gözler bakma marea ve stilo fiatın en iyi arabasıdır. palio,albea,linea ile karşılaştırılmaz.


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
24 Mesaj
4 Haziran 2010; 16:01:11 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



sen benim verdiğim linklere bi göz at yani fiat diye kötü gözler bakma marea ve stilo fiatın en iyi arabasıdır. palio,albea,linea ile karşılaştırılmaz.


yok bakıyorum kardeş zaten güzel araba..ben malatyada olduğum için gidip almak biraz gözüme zor geliyor biliyormusun.bakıyorum ama çok teşekkürler kafamda şekilleniyor artık alacağım araba.İyiki sormuşum valla


_____________________________



11893 Mesaj
4 Haziran 2010; 20:51:01 

yani alacak olduktan sonra her türlü bulursun gerçi malatyada biraz sor olur ama çevre illerde bakmalısın


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


1196 Mesaj
4 Haziran 2010; 21:09:34 

Peugeot 206


_____________________________



382 Mesaj
4 Haziran 2010; 21:27:26 

10bin civarı bende bakıyorum konunu takip etmekteyim.
inşallah 2mizde buluruz.


_____________________________

[Lost] - [Prison Break] - [Chuck] - [Heroes] - [FlashForward] - [Spartacus] - [Dexter] - [Fringe] - [Super Natural] - [Persons Unknown] - [Haven] - [The Vampire Diaries] - [True Blood] - [The Prisoner] - [Leverage] - [House M.D] - [How I Met Your Mother] - [Visitors] - [Spartacus] -[ Terminatör Sarah Connor Chronicles] - [White Collar] - [The Walking Dead] - [Flashpoint]
97 Doğan S 1.6 Alev Kırmızı


 
24 Mesaj
5 Haziran 2010; 10:40:31 


quote:

Orijinalden alıntı: CayaBisküviBandırdım

10bin civarı bende bakıyorum konunu takip etmekteyim.
inşallah 2mizde buluruz.


inşallah kardeş ya şöyle güzel bulursak 2 tane alalım


_____________________________



4184 Mesaj
5 Haziran 2010; 10:53:24 

98-99 polo


_____________________________


Kim ki, kendinden bir canavar yaratır,o zaman insan olmanın acısından kurtulur.


382 Mesaj
5 Haziran 2010; 12:12:39 


quote:

Orijinalden alıntı: sksdgs




inşallah kardeş ya şöyle güzel bulursak 2 tane alalım

hocam eskişehirden alırım dersen bi clio var dün buldum ama biraz bütcemizi aşıyor araç.
http://www.sahibinden.c...000km-fiyat-dustu/detay


_____________________________

[Lost] - [Prison Break] - [Chuck] - [Heroes] - [FlashForward] - [Spartacus] - [Dexter] - [Fringe] - [Super Natural] - [Persons Unknown] - [Haven] - [The Vampire Diaries] - [True Blood] - [The Prisoner] - [Leverage] - [House M.D] - [How I Met Your Mother] - [Visitors] - [Spartacus] -[ Terminatör Sarah Connor Chronicles] - [White Collar] - [The Walking Dead] - [Flashpoint]
97 Doğan S 1.6 Alev Kırmızı


 
24 Mesaj
5 Haziran 2010; 14:39:25 


quote:

Orijinalden alıntı: CayaBisküviBandırdım



hocam eskişehirden alırım dersen bi clio var dün buldum ama biraz bütcemizi aşıyor araç.
http://www.sahibinden.c...000km-fiyat-dustu/detay


teşekkür ederim ama biraz clio da aklımda soru işaretleri var..sağlam değil diyorlar ama bilmeyorum


_____________________________



 
13 Mesaj
5 Haziran 2010; 18:15:52 

bence 98-99 ford escort 1.6 clx full modeli çok güzel şu an bende var çok memnunum tüplü olduğu için yakıtı da süper konforlu...babamda da sedan modeli vardı memnuniyetle binebileceğin bi araba bence...


_____________________________



 
88 Mesaj
6 Haziran 2010; 14:54:46 

bence de escort clx veya escort ghia(2 airbag klima abs vb )vardır bir de tüplü olursa çok müthiş 2000-2001 bulabilirsin


_____________________________



3997 Mesaj
6 Haziran 2010; 14:57:38 

marea, carisma, primera olabilir


_____________________________

10' Skoda Fabia II 1.2 Şeker Beyazı

Apple iPhone 5S 16GB
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Araç tercih-kıyaslama » 10000-12000 TL Arası Araba Arıyorum.Hangisini almalıyım.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.433