Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.253
Cevap
19
Favori
686.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç çin malı fakat iç tasarımı tam istediğim gibi sade ve simetrik...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman
    Neden Çin arabasıyla 50 Km hızda ölümcül yara alınıyor? Sizinki çelikte Çin arabası teneke mi? Sizin araçlarınızda ne kadar sac kalınlığı varsa, aynısı Çin arabasında var. Eğer o kadar can güvenliği önemliyse, ABS kullanmamamız gerekir. ABS fren sistemi, 70 KM hızla giden ABS siz araca göre 2-3 mt daha uzun mesafede durur. Bu oranı yüksek hızlara vurduğumuz zaman mesafe artıyor. ABS siz araç daha hızlı yavaşlarken, sizin ABS li aracınız belki de sizi ölümcül yaraya doğru götürüyor. Airbag de var Çin arabasında, nesini güvensiz gördünüz anlayamadım.

    Bu işin erbabı, yani arabadan anlayan adamlar araplardır. Onlardaki araçlar, belki de dünyanın hiçbir yerinde yoktur. Çok ilginç bir izlenimimi söyleyim. Araplar hiç vw kullanmazlar. Yüzlerce araç arasında 1-2 tane tesadüf görürseniz şanslısınızdır. Bir araba sordum, neden yok diye. Güvensiz araçlarmış. Çok zayıf bir motoru ve kaportası varmış. Yani onlara göre biz Türkler yürüyen tabutlarda gidiyoruz. Bu mudur can güvenliği?


    Sağlamlık demek çeliğin kalınlığının fazla olması demek değildir

    Ayrıca arabadan anlayan toplum olarak ARAP toplumunu vermeniz gerçekten trajikomik... Arap neden VW kullanmaz ??? Çünkü memleketlerinde benzin ucuz , öyle hayvani motorlara sahip VW araçları olmadığı için 3.0 V6 veya V8 benzinli toyotalar oralarda çok revaçtadır..

    Arap milletinin de arabadan anladığı felan yoktur , inandırmayın öyle şeylere kendinizi... Bildikleri tek şey topraklarından çıkan petrolü Abd ye satıp onlara uşaklık etmekttir..

    Arkadaşlar... Burada diyoruz ki Çin malı araçların kendini kantlaması laızm.. Nasıl kanıtlarsın bunu dünya otomotiv sektötünde... ??

    Uluslararası kabul görmüş ADAC , E-NCAP gibi test merkezleri var. Verirsin aracı oraya orada test yaparlar çıkan sonuçları paylaşırlar.. Bu merkezler bizim egzost muayene merkezleri gibi tanış , akraba düzeninden iş yapmazlar hakkı ile bu testler yapılır ve sonuçları açıklanır insanlarda ürün hakkındaki soru işaretleri ortadan kalkar..

    Arabaya ABS felan koymak bi şey değil , burulma noktalarını şase yi adam gibi yapacaksın ki yolcu kafesine kadar hasar gelmesin.. meşhur echo testine bakın araçta Airbag var ancak kaza sırasında direksiyon mili ve direksiyon simidi şöför koltuğunun başlığına kadar geldiği için Airbag in bir faydası gözükmüyor Dummy için...

    İş te bu nedenle çinli firmalar araçlarını dünya gözünde onaylatmalıdır , ondan sonra kafalardaki soru işaretleri ortada kalkar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Neden Çin arabasıyla 50 Km hızda ölümcül yara alınıyor? Sizinki çelikte Çin arabası teneke mi? Sizin araçlarınızda ne kadar sac kalınlığı varsa, aynısı Çin arabasında var.



    Volkman, arabalar konusunda bilgin olmadığını anladım bu söylediklerinden, kalın saçtan üretilmiş çelik arabalara binmeni diliyorum. :)
  • ya emgrandı şöyle bir dışarıdan gördüm, 12 sayfa yazı var hemen hepsi varsayım elde sağlam bir kanıt filan yok.
    1. çinliler ne yapmışki diyen arkadaşlar, şu an elektronik ne kullanıyorsanız %90 ipod v.s. dahil çinde üretiliyor. bizimde dış ticaret alakalı olduğumuz dönemde gördük ki adamlar sizin isteğinize göre mal üretiyor ram konusunda adam 2 kalite mal veriyor aynı fabrika aynı marka ile. 1. mal ben gönderirim bozuk çıkarsa karışmam diyor 2. mal ömür boyu garantili diyor.
    2. bi aracı değelendirmek için 3 5 dk içine oturup kalkmak yetmez, 10 dk test dsürüşü yapmak ta yetmez, bunun için yol yapmöanız lazım ben uzun yola çıkana kadar bir arabayı biliyorum demiyorum.
    3.aracı kullanan kişilerin yorumlarını görmek okumak konuşmak lazım. aracın yaşlanması ile birlikte dayanıklılığını görmek lazım, işkembeden çinliler şöyle buda kötüdür demek yerine, bakalım görelim kullananlar ne diyor demek lazım.
    4. çin mallarına karşı olan ön yargıyı ürünlerin kalitesi değiştirebilir bu kolay olmayacaktır. ama senelerce hyundai ye kia de aynı muameleyi gördü ülkemizde. Eğer dendiği gibi kaliteli ve sağlamsa zaten bir noktaya gelecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veteriner69


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Neden Çin arabasıyla 50 Km hızda ölümcül yara alınıyor? Sizinki çelikte Çin arabası teneke mi? Sizin araçlarınızda ne kadar sac kalınlığı varsa, aynısı Çin arabasında var.



    Volkman, arabalar konusunda bilgin olmadığını anladım bu söylediklerinden, kalın saçtan üretilmiş çelik arabalara binmeni diliyorum. :)



    Sevgili veteriner arkadaşım,

    Ben arabalardan anlarım diye bir iddiam yok. Kullandığım araç 2011 Kia Cerato. ABS+EBD+ASR+ESP+ 10 hava yastığı vs var. Benim anlatmaya çalıştığımı anlamamışsın ama. Yıllarca Reanult 9, Şahin,Doğan ve hatta Anadollar kullanıldı, hatta satış patlamaları bile yaptı (Özal dönemi ithalatın musluğu açıldığı yıllarda hatırlarsan). Mesele hava yastıkları ABS ler değil, aracı dikkatli kullanmaktır. Gereksiz hız yapmamaktır. Evet, her zaman sen dikkatli olsan da başkası da gelip çarpabilir. Karşındaki sarhoş bile olabilir, gelir bela seni bulur, kabul. Ama bu aracın o kadar da teneke olduğu anlamı taşımıyor. Allaha şükür 20 yıldır sadece 1 kaza yaptım. O da Şahin ile (Hayatta para vermem, şirket arabasıydı). Onda da emniyet kemerim takılı olduğu için burnum kanamadı. Ne airbag, ne ABS ne EBD ne vs ne vs. Arka lastiklerden birinin çapı küçük olduğundan ıslak yolda kayarak beton yol aydınlatmasına tam ortadan geçirmiştim. Üstelikte 40 km hızla. Araba mahvoldu. Ama o arabayla hız yapmamam gerektiğini de biliyordum. Güvenlik bir yere kadar. İş sende biter. Umarım anlatmak istediğimi anlamışsındır.




  • çok görmeye başladım sağda solda... insanlar beğeniyor demekki... Chery ninde yeni imajları fena değil açıkcası ama yine sağdan soldan tipleri çalmalar olmasa daha yaratıcı olacaklar...

    ayrıca adamlar elektronik şeyleri yapıyorsa kendi teknolojileriyle yapmıyorlar bunları, yaptıkları şey siparişi alıp malzemeleri alıp yada kendilerinden kullanıp makineyle seriye bağlamak :) bu adamların işi bu... kaç tane çin icadı gördünüz gözünüzü seveyim :) bunlar ayakçı gibi... ama büyük saygım var... bu kadar çalışkan olsaydık bu ülkeyi çok ilerlere getirirdik. biz anca yatmayı biliriz...
  • Şu "karton" araçlar için kendinizi bu kadar üzmeye, kırmaya, yorulmaya kasmayın.
  • karton derken?
    ne kadar bilimsel yaklaşıyorsunuz..
    siz mühendis falan olmalısınız.
  • mühendis değil "Ormanci"ymış
    quote:

    Orijinalden alıntı: ergungur

    karton derken?
    ne kadar bilimsel yaklaşıyorsunuz..
    siz mühendis falan olmalısınız.


  • Ben bu araçlara para verene "akıllı" gözüyle bakmıyorum, o kadarını söyleyeyim.

    Atıyorum, küçük sınıf "bilindik" marka ortalama bir otomobil 30.000 TL civarında iken, bunlar orta sınıf veya kompakt sınıf aracı küçük sınıf fiyatına satıyorlar. Bilimsel yaklaşmaya falan gerek yok. Adamlar "çakma" otomobil üretiyor, bu çok açık.
    Onlara para vereceğime, gider Şahin alırım daha iyi, o derece de iddialı konuşuyorum.

    Otomobilden "biraz" anlayan, araçların "muhteşem" kalitesini görebilir. Görünen yerlerde bile dandiklik belliyken, kimbilir görünmeyen yerlerde neler yapmışlardır diye düşünmeden kendimi alamıyorum. Kaldı ki "bilindik" markalar bile görünmeyen yerlerde ne cambazlıklar yapıyorlar maliyetleri düşürmek için.

    Fuarda vs.'de bu araçları çok inceledim. İçlerine giriyorsunuz, "hmm tamam" diyip geri çıkıyorsunuz.

    Avrupa'da bu araçlar güvenlik testlerinden geçemiyor, bi halt edemiyorlar ve çoğunluğunun satışı yasak. Zaten satmaya kalksalar da satmaz. Tüketici bizdeki gibi bilinçsiz değil. "Aaaa bak 30.000 TL'ye jip veriyorlar" diyip koşmuyor.

    TOFAŞ ve Renault yıllarca 30 sene öncenin teknolojisini millete iteledi, kimse ses çıkarmadı, şimdi Çinliler aynı haltı yiyor, milletimiz yine sadece fiyat odaklı düşünüp "ayağımı yerden kessin" diye bunlara para veriyor.

    Bunun sıfır fiyatı ne kadarsa gidip o fiyatlı 2.el otomobil alırım her şekilde veya sıfır başka birşey bakarım.
    Bence bu araçları almayı düşünenler de öyle yapsınlar.

    Dacia falan bile en az 2 kat daha iyidir herhalde.

    Bana "ne kadar bilimsel yaklaşıyorsunuz" diyenler ne kadar yüzeysel yaklaşıyorlar bir farkına varsınlar önce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 1 Nisan 2011; 15:42:40 >




  • bu arabaya bir alışveriş merkesinde denk geldim,kasa çok hoşuma gitti orsa içine bindim malzeme kalitesizliği buram buram kokuyor.direksiyonu tutuyosun biraz çeksen elde kalır bu dedirtiyo malzemesi.koltuklara dokundum bildiğiniz naylon gibi..bu arabayı alsak ilerde satmaya kalksak yada bi arıza olsa yandık :)
  • arkadaşlar kimse şu özelligi var bu özelligi var diye ama deyim almayın çünkü bu arabalar başlı başına bir sorun ben 2 sene geely mk kullandım ve hiç memlun degildim ve ensonunda galeriye çok az bir ücretle sattım kurtultum hiç boşuna kimse almayı düşünmesin bile arabamı yok başka alacak
  • Allah aşkına sağdan soldan toplanan parçalarla yapılmış gibi. Dacia bile bunu makas manyağı yapar !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Allah aşkına sağdan soldan toplanan parçalarla yapılmış gibi. Dacia bile bunu makas manyağı yapar !!!


    Kedi uzanamadığı çiğere pis dermiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ormanci



    Ben bu araçlara para verene "akıllı" gözüyle bakmıyorum, o kadarını söyleyeyim.

    Atıyorum, küçük sınıf "bilindik" marka ortalama bir otomobil 30.000 TL civarında iken, bunlar orta sınıf veya kompakt sınıf aracı küçük sınıf fiyatına satıyorlar. Bilimsel yaklaşmaya falan gerek yok. Adamlar "çakma" otomobil üretiyor, bu çok açık.
    Onlara para vereceğime, gider Şahin alırım daha iyi, o derece de iddialı konuşuyorum.

    Otomobilden "biraz" anlayan, araçların "muhteşem" kalitesini görebilir. Görünen yerlerde bile dandiklik belliyken, kimbilir görünmeyen yerlerde neler yapmışlardır diye düşünmeden kendimi alamıyorum. Kaldı ki "bilindik" markalar bile görünmeyen yerlerde ne cambazlıklar yapıyorlar maliyetleri düşürmek için.

    Fuarda vs.'de bu araçları çok inceledim. İçlerine giriyorsunuz, "hmm tamam" diyip geri çıkıyorsunuz.

    Avrupa'da bu araçlar güvenlik testlerinden geçemiyor, bi halt edemiyorlar ve çoğunluğunun satışı yasak. Zaten satmaya kalksalar da satmaz. Tüketici bizdeki gibi bilinçsiz değil. "Aaaa bak 30.000 TL'ye jip veriyorlar" diyip koşmuyor.

    TOFAŞ ve Renault yıllarca 30 sene öncenin teknolojisini millete iteledi, kimse ses çıkarmadı, şimdi Çinliler aynı haltı yiyor, milletimiz yine sadece fiyat odaklı düşünüp "ayağımı yerden kessin" diye bunlara para veriyor.

    Bunun sıfır fiyatı ne kadarsa gidip o fiyatlı 2.el otomobil alırım her şekilde veya sıfır başka birşey bakarım.
    Bence bu araçları almayı düşünenler de öyle yapsınlar.

    Dacia falan bile en az 2 kat daha iyidir herhalde.

    Bana "ne kadar bilimsel yaklaşıyorsunuz" diyenler ne kadar yüzeysel yaklaşıyorlar bir farkına varsınlar önce.



    Tamam sensen. Sizin köy daha büyük.

    Akıllı gözüyle bakmıyorum. Bu ne demek arkadaşım. Milletin aklı da zaten senin bakış açınla ölçülüyodu ya

    Adamın biri köpek almaya kalkışmış Sen diyosunki bu kedi daha güzel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk_dere


    Tamam sensen. Sizin köy daha büyük.

    Akıllı gözüyle bakmıyorum. Bu ne demek arkadaşım. Milletin aklı da zaten senin bakış açınla ölçülüyodu ya

    Adamın biri köpek almaya kalkışmış Sen diyosunki bu kedi daha güzel


    Valla hocam nediyim bu cevap tam bir osmanlı tokatı olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Allah aşkına sağdan soldan toplanan parçalarla yapılmış gibi. Dacia bile bunu makas manyağı yapar !!!


    Kedi uzanamadığı çiğere pis dermiş

    bu araçlar en ucuz araçlar değil mi? buna da ulaşamayan bir zahmet araba almasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chandler Bing -- 15 Nisan 2011; 12:46:27 >




  • Evimde kullandığım ASUS marka laptopumu 2009 da 2500 Dolar + KDV ile ve indirimle almıştım. Dost işi güzel bir indirim yapmışlardı. Arkadaşıma o kadar güvendim ve aldım makine 2011 e geldik hala teknolojisi herşeye yetiyor. Aradan zaman geçtiğinde temizlerken laptopu baktım "made in PRC" şaşırdım kaldım hatta inanamadım. Yani bu kalitede bir makine ama çin de üretilmiş.
    Söyleceklerim bundan ibaret. Otomatik vitesi olsaydı kesin alırdım. ama accent blue siparişi verdik bu nedenle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kayhan_5268

    Evimde kullandığım ASUS marka laptopumu 2009 da 2500 Dolar + KDV ile ve indirimle almıştım. Dost işi güzel bir indirim yapmışlardı. Arkadaşıma o kadar güvendim ve aldım makine 2011 e geldik hala teknolojisi herşeye yetiyor. Aradan zaman geçtiğinde temizlerken laptopu baktım "made in PRC" şaşırdım kaldım hatta inanamadım. Yani bu kalitede bir makine ama çin de üretilmiş.
    Söyleceklerim bundan ibaret. Otomatik vitesi olsaydı kesin alırdım. ama accent blue siparişi verdik bu nedenle.


    Çinde maliyet ucuz oldugu için ASUS un Çindeki Kendi fabrikasında Üretim yapılır.Yani diğer Cin mallarıyla karıştırmayın.
  • asustan adidasa, nike tan bir çok markaya atta herkes çin mal prc malı...
    önemli olan parası kalitesi.. adam adına leke sürdürür mü ?

    ama birde %100 çin üretimi çin yapımı var :D ondan korkacaksın işte :)
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.