BADYA 90x90 DUŞAKABİN+DUŞ TEKNESİ 189,00 TL - BAUHAUS
66 Cevap61018 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
413 Mesaj
17 Mayıs 2010; 14:02:17 

Arkadaşlar C.tesi gazete ekinde gelen bauhaus ve koçtaş broşürlerinde bulunan duşakabinleri çok uygun fiyatlara satıyorlar bilginiz olsun dışarıda 400-450 TL civarı yaptırabileceğiniz duşakabinler Bauhaus 90x90 189 tl koçtaşda 179 fakat bauhausdaki daha güzel krom profil daha estetik görüntüsü var koçtaştaki beyaz profil sadece montajını tanıdığınız bir tesisat ustasına 40-50 Tl yaptırabilirsiniz. Yapı marketlerin montaj hizmetide var fakat 90 tl istiyorlar bilgniz olsun...
Bunlarda linkleri
http://www.bauhaus.com.tr/index.php?id=880䴽=
Koçtaşın netde 229 gözüküyor fakat mağazlarında ve telefonla aldığınızda 179 TL
http://www.koctas.com.t...esi/80x80-cm/52891?R=52


_____________________________

İstanbul Denetim Muhasebe ve Mali Müşavirlik

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mayıs 2010; 14:40:55 

nakliye montaj şubu derken fiyat artıyor. montajı başkası yaparsa garantisi olmuyor.
ben kompakt sistem aldım jakuzili falan güya ama montaj rezaleti yüzünden sorunları bitmedi. hergün bir tarafı düşüyor.


 
1143 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:09:12 

hocam ben kiracıyım şimdi burada,
bu kabinler takıldıktan sonra taşınırken sökülüp götürülebilirmi acaba?
bilgisi olan varmıdır bu konuda?


_____________________________

GA 770TA-UD3--955b.e+venomous x--2x4gb hi level 1333--hd3850--rc692--inca 20'
BURSASPOR


 
67 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:10:44 

evet sökülebiliyor zaten montajı ıyı yapmıyorlar


_____________________________



209 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:26:00 

koçtaş tan uzak durun 179 a satıyorlar montaj için 90 tl istiyorlar
ben aldım pişman oldum zaten hepsi çin malı temperli cam diye satıyorlar daha takmadan bi tanesi elimde patladı tuz buz oldu.....
adamları aradım daha takmadan bi tarafa çarpmadan elimde kırıldı dedim adamın cevabı manidardı: beyefendi o zaten cam kırılabilir.....


_____________________________

Ahirette seni kurtaracak bir eserin olmadığı takdirde fani dünyada bıraktığın eserlere kıymet verme....
Bediüzzaman Said Nursi


 
3 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:33:00 

bahsettiğiniz ürünler çin malı arkadaşın belirttiği gibi cam temperli degil yani elinizde patlayabiliyor.yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı bence ucuza aldanıp yaptırmayın bu işi bilen olarak size tavsiyemdir.yerli üretimden şaşmayın.


_____________________________



 
413 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:45:36 

quote:

Orijinalden alıntı: tayah_us

bahsettiğiniz ürünler çin malı arkadaşın belirttiği gibi cam temperli degil yani elinizde patlayabiliyor.yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı bence ucuza aldanıp yaptırmayın bu işi bilen olarak size tavsiyemdir.yerli üretimden şaşmayın.

arkadaşlar bu ürünlerin ikiside çin malı değil badya ve hydrocabin diye arattırın görürsünüz türk malı olduğunu. Ayrıca temperli değil dediğiniz ürünlerin linklerine baktınız mı bilmiyorum ikisindede temperli yazıyor ve ben c.tesi aldım arabamın bagajında eve getirdim bagaj açık halde hiç bir şey olmadı kolay kolayda kırılacak ürünlere benzemiyor siz bilirsiniz şimdi aradım herhangi bir duşakabinciyi 90x90 4mm krom profil her şey dahil 600 tl fiyat verdi...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astra-Elegance -- 17 Mayıs 2010; 16:54:52 >


_____________________________

İstanbul Denetim Muhasebe ve Mali Müşavirlik


1457 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:46:35 

Kompact sistemler(radyolu,ayak masajlı vs.) hakkında tecrübesi olan var mı?

Yerim dar olduğundan Hydrocabin in bir modelini almak istiyorum önerirmisiniz?


_____________________________



 
413 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:56:45 


quote:

Orijinalden alıntı: rozek

hocam ben kiracıyım şimdi burada,
bu kabinler takıldıktan sonra taşınırken sökülüp götürülebilirmi acaba?
bilgisi olan varmıdır bu konuda?


dostum sen kiracı isen zaten ev sahibi yaptırması gerekiyor yada söyle ev sahibine sen yaptır kiradan düşersin. Zaten ev sahipleri kiracı arıyor boş duruyor evler 1 aydır esenlerdeki evimizi kiraya veremedik mesela...


_____________________________

İstanbul Denetim Muhasebe ve Mali Müşavirlik


116 Mesaj
17 Mayıs 2010; 18:51:32 

ben bauhaus duşa kabin yetkili servis mantajcısıyım isteyene yardımcı olabilirim
badya firmasınında 8 sene yetkili servislik yaptım ama bu fiyata bu duşakabin bedava



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuuhan -- 17 Mayıs 2010; 18:53:58 >


_____________________________



116 Mesaj
17 Mayıs 2010; 19:12:14 


quote:

Orijinalden alıntı: monodoks

Kompact sistemler(radyolu,ayak masajlı vs.) hakkında tecrübesi olan var mı?

Yerim dar olduğundan Hydrocabin in bir modelini almak istiyorum önerirmisiniz?


yerin darsa keşif yapılmadan almamanı tavsiye ederim. montaj ürünün arka kısmında yapılıyor ve birkişinin oradan çıkacak kadar mesafe olması gerekir.
bu tür ürünler yüzde 70 çivarı çinden gelen yedek parca, kabin, orta bort vs vs yapılır. bir kısmıda direk çin malıdır.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Mayıs 2010; 20:25:45 

quote:

Orijinalden alıntı: monodoks

Kompact sistemler(radyolu,ayak masajlı vs.) hakkında tecrübesi olan var mı?

Yerim dar olduğundan Hydrocabin in bir modelini almak istiyorum önerirmisiniz?


arkadaşım hidro masaj hikaye. kaç kişi küveti sıcak suyla doldurup jakuzi keyfi yapabilir ? nerde o bütçe ?

badya.com.tr den kataloğa bakın. 125x125 novita compact var bende. sırt masajı ayak masajı hidro masaj yani jakuzi olayı. tepe duşu el duşu falan filan.

tepe tuşu haricinde hiçbir özelliği yok bence, tepe duşu güzel, yağmurlama yıkanıyorsun :) . ayak masajıymış sırt masajıymış tamamen hikaye. hele ayak masajı kısmını söküp atabilsem bi dakka durmıycam.

benim bunu almamdaki tek amacım hem komple kapanması dolayısıyla içi hemen ısınır üşümem dedim, hemde sağından solundan su kaçırmaz dedim. fakat bu setlerin her bir birleşim noktası silikonlanıyor, Allah ın amelesi montaj yaptığından dolayı silikonlama rezil, boyuna su kaçırıyor, 7 kere servis geldi silikon babam silikon. rezil etti gittiler, garantisi bitsin bütün silikonları söküp kendim yapacağım.

jakuzi olayıda iş değil, olmasa daha iyi ama modelde varsa çıkartamıyorsunuz, kompaktların çoğundada var. radyosu şu trende satılan 1 liralık radyolardan, reset ve scan düğmesi var. ışıklandırma olayı hikaye. fanıda işe görüyormu haberim yok, kasa fanı takıyolar bi tane işte öylesine başka bir numara yok.

ayrıca servis olayı şöyle, fabrika amelenin birini bulmuş, sen bunları montaj et parça başıda cebine 180 lira koy demiş. yani bi servisin baktığına başkası bakmıyor. şimdi biraz değişmiş heralde gerçek anlamda servis var galiba. ha nedir fabrikayı arıyorsun biri geliyor ama montajı o yapmadığı yani senin paranı o olmadığı için yapmamak için elinden geleni ardına koymuyor.

neyse parası olan gitsin gerçek marka alsın eca falan filan. bunların küvet ve camları hericinde tümü çin malı. bataryaları filan rezil.

aklınızda bulunsun mutlaka ama mutlaka küvet kenarı yükseltilmiş olandan alın. böyle camdan çerçeveden kaçan su nihayetinde küvet kenarına inecek ve oradan dışarıya değil mecburi içeriye dökülecek. benimki öyle değil ben bile alır almaz akıl etmiştim aylar sonra gördüm baktım artık küvet kenarları dıştan 2-3 mm yükseltilmiş yapılıyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 17 Mayıs 2010; 20:31:00 >


1020 Mesaj
12 Şubat 2011; 14:27:13 


quote:

Orijinalden alıntı: fatihfx



arkadaşım hidro masaj hikaye. kaç kişi küveti sıcak suyla doldurup jakuzi keyfi yapabilir ? nerde o bütçe ?

badya.com.tr den kataloğa bakın. 125x125 novita compact var bende. sırt masajı ayak masajı hidro masaj yani jakuzi olayı. tepe duşu el duşu falan filan.

tepe tuşu haricinde hiçbir özelliği yok bence, tepe duşu güzel, yağmurlama yıkanıyorsun :) . ayak masajıymış sırt masajıymış tamamen hikaye. hele ayak masajı kısmını söküp atabilsem bi dakka durmıycam.

benim bunu almamdaki tek amacım hem komple kapanması dolayısıyla içi hemen ısınır üşümem dedim, hemde sağından solundan su kaçırmaz dedim. fakat bu setlerin her bir birleşim noktası silikonlanıyor, Allah ın amelesi montaj yaptığından dolayı silikonlama rezil, boyuna su kaçırıyor, 7 kere servis geldi silikon babam silikon. rezil etti gittiler, garantisi bitsin bütün silikonları söküp kendim yapacağım.

jakuzi olayıda iş değil, olmasa daha iyi ama modelde varsa çıkartamıyorsunuz, kompaktların çoğundada var. radyosu şu trende satılan 1 liralık radyolardan, reset ve scan düğmesi var. ışıklandırma olayı hikaye. fanıda işe görüyormu haberim yok, kasa fanı takıyolar bi tane işte öylesine başka bir numara yok.

ayrıca servis olayı şöyle, fabrika amelenin birini bulmuş, sen bunları montaj et parça başıda cebine 180 lira koy demiş. yani bi servisin baktığına başkası bakmıyor. şimdi biraz değişmiş heralde gerçek anlamda servis var galiba. ha nedir fabrikayı arıyorsun biri geliyor ama montajı o yapmadığı yani senin paranı o olmadığı için yapmamak için elinden geleni ardına koymuyor.

neyse parası olan gitsin gerçek marka alsın eca falan filan. bunların küvet ve camları hericinde tümü çin malı. bataryaları filan rezil.

aklınızda bulunsun mutlaka ama mutlaka küvet kenarı yükseltilmiş olandan alın. böyle camdan çerçeveden kaçan su nihayetinde küvet kenarına inecek ve oradan dışarıya değil mecburi içeriye dökülecek. benimki öyle değil ben bile alır almaz akıl etmiştim aylar sonra gördüm baktım artık küvet kenarları dıştan 2-3 mm yükseltilmiş yapılıyor.



Sen eca nın falan bütün parçalarını türk malımı sanıyorsun ? Kaldıki uygun veren firmalar adı üstünde uygun fiyata veriyorlar.Sen fiat punto alıp eee bu mercedes kadar kaliteli ve dayanıklı değil dersen adama gülerler git o zaman mercedes al derler.Bu firmalar bizim deyimimizle fiyat+performans firmalarıdır.Bu firmalarda bilir 200 liraya verdiği kabinle tekneyi 1.200 tl ye vermeyi... Biçok insanımız jakuzi ile hidromasaj sistemleri ile bu firmalar sayesinde tanıştı , leğenden çıkıp jakuziye girdiler.Git bak bakalım vitra'ya ya 125x125 kompakt kaç paraymış... Alabilirmiydin acaba sadece vitrada olsaydı bu ürünler yada baskaları ulasabilirmiydi o fiyatlala.. Kaldıki senin dediğin cin den mal getirme parça getirme olayı 2000 lerin sonunda bitti , çok agır kotalar koydular gümrüğe.Artık birçok şeyi firmalar tr de ürettiyor...


_____________________________

GIGABYTE 990FXA-UD5 AM3+ // AMD FX X8 8320 AM3+ 4.5GHZ o.c // (4x4) 16gb RIPJAWS DDR3 1600 // MSI HD6950 2GB (6970 BİOS) //WESTERN DİGİTAL ELEMENTS 2TB HDD// SEAGATE BARRACUDA 1 TB HDD // HİGH POWER HPC620W // XSPC RAYSTORM 750 AX240 SIVI SOĞUTMA // COOLER MASTER HAF X942 // CREATİVE AUDİGY 2 ZS // CERATİVE THX 550 // LOGİTECH G300 GAMİNG MOUSE // Tt eSPORTS Challenger GAMİNG KEYBOARD // LOGİTECH DRİVİNG FORCE GT // 3X SAMSUNG 22" EYEFİNİTY MONİTOR ***** PANASONIC TX-P50U30E 50" PLASMA // SONY STR-DH520 AVR 7.1 // JAMO S426HCS5B // DIGITURK HD FULL //

Rottweiler besleyenler kulübü

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
6 gün 11 sa. 7 dk. kadarı kaldı.
13 Şubat 2011; 0:40:45 

Bu tür malzemeleri mahallenizin nalburundan almanızı tavsiye ederim. En azından montajı ve diğer tefarruatı pazarlıkla ucuza getirebileceğiniz gibi en küçük bir sorunda yakasına da yapışabilirsiniz.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Şubat 2011; 0:57:50 


quote:

Orijinalden alıntı: TuVNeRa

Bu tür malzemeleri mahallenizin nalburundan almanızı tavsiye ederim. En azından montajı ve diğer tefarruatı pazarlıkla ucuza getirebileceğiniz gibi en küçük bir sorunda yakasına da yapışabilirsiniz.


nalburmu ? nerde öyle esnaf ? 9 tane kapı kolu aldım 1 yıl olmadı hepsi paslandı, geri götürsem ne der merak ediyorum. pişmanım koçtaştan almadığıma.2 katı fiyat farkı var ama hiç değil 5-10 sene garanti veriyor adamlar.

Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
6 gün 11 sa. 7 dk. kadarı kaldı.
13 Şubat 2011; 1:03:27 


quote:

Orijinalden alıntı: fatihfx




nalburmu ? nerde öyle esnaf ? 9 tane kapı kolu aldım 1 yıl olmadı hepsi paslandı, geri götürsem ne der merak ediyorum. pişmanım koçtaştan almadığıma.2 katı fiyat farkı var ama hiç değil 5-10 sene garanti veriyor adamlar.

Bu tür malzeme derken duş banyo takımlarını kastettim. Kapı kolu küçük ve montajı da pek uzmanlık gerektirmez.


4805 Mesaj
13 Şubat 2011; 1:22:28 

Aslında bazı şeyleri koçtaş ya da praktikerden bazılarını da dediğiniz gibi mahalle nalburundan almak lazım.
Geçen nalburdan iki avuç çivi ve vida aldım 1 lira dedi, aynı miktarda vidayı koçtaştan kimbilir ne kadara alırdım.
Aynı şekilde praktikerden 5 tl'ye hortum takımı aldım aynısı nalburda 10 lira idi.
Büyük mağazaların en büyük avantajı göz zevki ve bolluk oluyor, bir sürü alet edevata dokunarak, test ederek görüyorsun.
Nalbura gittiğin zaman ne alacağını bilmen lazım yoksa orda durup da şöyle bi bakınayım, belki aklıma gelir diyemiyosunuz.

Bu arada duşakabin deyince belirtmeden geçmeyelim.
Pratiker ya da koçtaş gibi yerlerde 200 TL civarı ucuz yollu duşakabinler oluyor onlardan uzak durun, çok dandikler. Tekneleri monoblok oluyor, yani montajdan sonra alt tarafı açamıyorsun, giderde bi arıza falan olursa komple sökmek zorunda kalırsınız.


_____________________________

Pioneer VSX-921 / Polk Audio TSI 400 / Polk Audio TL 150 Blackstone / Polk Audio PSW110 sub / Pioneer BDP-140 / Himedia Q12-II

Benq W1070 / Specta 120" Gri Kontrast Perde / TTAF 15 Metre 1.4v (26 AWG) HDMI Kablo

Sistemin ev hali


418 Mesaj
13 Şubat 2011; 1:26:18 

Beyler BADYA kullanan birisi olarak hiç tereddütsüz UYARIYORUM. UZAK DURUN.

Servis mervis hak getire, sattıkları ürünün parçasını bulamayan bu kadar aciz bir firma görmedim.

Tabi soru sorabilmek için önce konuşacak bir muhattap bulmanız gerekmekte.... Malı sattıktan sonra babasının oğlu tanımayan adamlar bunlar...


_____________________________



 
4 Mesaj
13 Şubat 2011; 3:24:42 

KESİNLİKLE UZAK DURUN..
teknenin altı kağıt gibi... 6 ay-1 seneye kalmaz göçer.. beninki aynen öyle oldu..
tavsiye üzerine yakınımdaki bu işi yapan birine küvet taktırdım, banamısın demiyor.. milim bile kımıldamıyor.. valla taş gibi..


_____________________________



2285 Mesaj
13 Şubat 2011; 14:56:16 

ankarada 50 tl ye montaj yapan usta var tanıdıgım ben 350 tl olan oturaklı köşesi yuvarlak dujakabin aldım praktikerden iyi olandan memnunum bi sıkıntı yok sizin dediginiz ucuz olanlar işe yaramaz almayın onları bendeki pahalı model iyisi zaten görünümden belli ediyo kendini piyasadan iyi bi ustaya yaptırdım adam 4 4 lük yaptı sıkıntı yok isteyen varsa ustanın numarasını veriyim arayın konuşun 50 tl ye iyi işçilik yapıyo hatta musluk bozuktu onuda bedavaya yapıverdi sağolsun


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Şubat 2011; 22:33:55 

quote:

Orijinalden alıntı: albati

Aslında bazı şeyleri koçtaş ya da praktikerden bazılarını da dediğiniz gibi mahalle nalburundan almak lazım.
Geçen nalburdan iki avuç çivi ve vida aldım 1 lira dedi, aynı miktarda vidayı koçtaştan kimbilir ne kadara alırdım.
Aynı şekilde praktikerden 5 tl'ye hortum takımı aldım aynısı nalburda 10 lira idi.
Büyük mağazaların en büyük avantajı göz zevki ve bolluk oluyor, bir sürü alet edevata dokunarak, test ederek görüyorsun.
Nalbura gittiğin zaman ne alacağını bilmen lazım yoksa orda durup da şöyle bi bakınayım, belki aklıma gelir diyemiyosunuz.

Bu arada duşakabin deyince belirtmeden geçmeyelim.
Pratiker ya da koçtaş gibi yerlerde 200 TL civarı ucuz yollu duşakabinler oluyor onlardan uzak durun, çok dandikler. Tekneleri monoblok oluyor, yani montajdan sonra alt tarafı açamıyorsun, giderde bi arıza falan olursa komple sökmek zorunda kalırsınız.


+1

bazı şeyler koçtaş vs. de inanılmaz pahalı zaten bir iki almışlığınız el alışkanlığınız varsa hangisi nerde ucuz hangisi nerden alınmalı biliyorsunuz artık.

çiviler nalburdan, kapı kolu koçtaş gibi yerler den mesela :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihfx -- 13 Şubat 2011; 22:34:59 >


271 Mesaj
13 Şubat 2011; 23:14:50 

yarım saattir denilen duşakabini arıyorum, birde yorumlara baktım ki 9 ay önceki konu hortlamış


_____________________________



6661 Mesaj
13 Şubat 2011; 23:32:12 


quote:

Orijinalden alıntı: firatakyaz

yarım saattir denilen duşakabini arıyorum, birde yorumlara baktım ki 9 ay önceki konu hortlamış


ben de o hataya düştüm


_____________________________



418 Mesaj
14 Şubat 2011; 8:43:35 


quote:

Orijinalden alıntı: A380

ankarada 50 tl ye montaj yapan usta var tanıdıgım ben 350 tl olan oturaklı köşesi yuvarlak dujakabin aldım praktikerden iyi olandan memnunum bi sıkıntı yok sizin dediginiz ucuz olanlar işe yaramaz almayın onları bendeki pahalı model iyisi zaten görünümden belli ediyo kendini piyasadan iyi bi ustaya yaptırdım adam 4 4 lük yaptı sıkıntı yok isteyen varsa ustanın numarasını veriyim arayın konuşun 50 tl ye iyi işçilik yapıyo hatta musluk bozuktu onuda bedavaya yapıverdi sağolsun


Hangi ucuz model hocam!! geçen sene 1500 TL'ye aldım ben banyo setini, ama gel gör ki dökülüyor.


_____________________________



1374 Mesaj
14 Şubat 2011; 10:45:04 

bu koçtaş falan çok pahalı. mahalle arası tesisatçılara gidin, orda hem daha kaliteli, hem daha ucuz ürünler bulursunuz.


_____________________________



1459 Mesaj
14 Şubat 2011; 11:19:23 


quote:

Orijinalden alıntı: devian





Sen eca nın falan bütün parçalarını türk malımı sanıyorsun ? Kaldıki uygun veren firmalar adı üstünde uygun fiyata veriyorlar.Sen fiat punto alıp eee bu mercedes kadar kaliteli ve dayanıklı değil dersen adama gülerler git o zaman mercedes al derler.Bu firmalar bizim deyimimizle fiyat+performans firmalarıdır.Bu firmalarda bilir 200 liraya verdiği kabinle tekneyi 1.200 tl ye vermeyi... Biçok insanımız jakuzi ile hidromasaj sistemleri ile bu firmalar sayesinde tanıştı , leğenden çıkıp jakuziye girdiler.Git bak bakalım vitra'ya ya 125x125 kompakt kaç paraymış... Alabilirmiydin acaba sadece vitrada olsaydı bu ürünler yada baskaları ulasabilirmiydi o fiyatlala.. Kaldıki senin dediğin cin den mal getirme parça getirme olayı 2000 lerin sonunda bitti , çok agır kotalar koydular gümrüğe.Artık birçok şeyi firmalar tr de ürettiyor...


Konunun hortlatılmış olduğunu bilmeme rağmen bir ek yapayım hemen.
Jakuziydi, hidromasajdı zaruri ihtiyaçlar değil. Eğer ki zaten kalitesini, olması gerekeni taktıracak paranız yok ise aldığınız ürünün bu özelliklerini senede bir kere kullanabilirseniz öpüp başınıza koyunuz.
Gönül rahatlığıyla kullanabilmek için kuyu lazım bahçede.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


116 Mesaj
14 Şubat 2011; 14:28:00 

bu fiyata alınacak en iyi ürün diyebilim.tamam malzeme çok iyi olmaya bilir ama montajda kullanılan silikon conta vs gibi malzemelerden kararma kuf tarzı bakteri olusumu oluşuyor 3-5 sene kullan at yenisini al bu malzemelerde boyle düşünmek lazım. ben on senemi verdim bu montaj işine ama şu an yapmıyorum firmalar o kadar malzemeden çalıyorlar ki anlatamam.tekneler akrilik olması gerekirken abiyes oldu altına atılan elyaf polyester okadar az ki tabanını sadece 10 mm sunta kulvetlendiriyor, ayak yapısı demirden çerceve idi şimdi 10 mm suntaya saplama vidalı oldu daha neler neler. bu arada çin yapımı kabil alacak olursanız mutlaka ki krom profilli olsun beyazlar bir sene içinde üstündeki boyayı atıyor.


_____________________________



2285 Mesaj
14 Şubat 2011; 19:57:29 

özel mesajdan ustanın adını sormuşlar

sadık usta


_____________________________



112 Mesaj
15 Şubat 2011; 23:07:59 

Arkadaşlar çok dandik bir mal kardeşim 189 tl ye aldı. Daha camı takmadan elimizde patladı. Camın garantisi yok. ve bu, çürük kendiliğinden patlayan camın fiyatı 106 tl + işçilik ..Bu düpe düz insanları enayi yerine koymaktır... .Daha kaç kere patlayacak bilmiyorum... Alacak arkadaşlar bir kez daha düşünün derim ...Bize astarı yüzünü geçti... Bilginize....


_____________________________

2012 C max TDİ TXP op.


287 Mesaj
16 Şubat 2011; 11:10:49 

Ben adın geçen duşakabini koçtaştan 199 a 12 taksit aldım kurdum 1 aydır kullanıyorum gayet şık ve güzel
30 liraya ustaya taktırdım oda beğendi markası hydrokabin ben tavsiye ederim


_____________________________


sadece BESIKTAS




1020 Mesaj
17 Şubat 2011; 22:16:40 


quote:

Orijinalden alıntı: maxalanya

Beyler BADYA kullanan birisi olarak hiç tereddütsüz UYARIYORUM. UZAK DURUN.

Servis mervis hak getire, sattıkları ürünün parçasını bulamayan bu kadar aciz bir firma görmedim.

Tabi soru sorabilmek için önce konuşacak bir muhattap bulmanız gerekmekte.... Malı sattıktan sonra babasının oğlu tanımayan adamlar bunlar...



aldıgınız ürün nedir , bulunmayan parça nedir merak ettim söyleyebilirmisiniz ?


_____________________________

GIGABYTE 990FXA-UD5 AM3+ // AMD FX X8 8320 AM3+ 4.5GHZ o.c // (4x4) 16gb RIPJAWS DDR3 1600 // MSI HD6950 2GB (6970 BİOS) //WESTERN DİGİTAL ELEMENTS 2TB HDD// SEAGATE BARRACUDA 1 TB HDD // HİGH POWER HPC620W // XSPC RAYSTORM 750 AX240 SIVI SOĞUTMA // COOLER MASTER HAF X942 // CREATİVE AUDİGY 2 ZS // CERATİVE THX 550 // LOGİTECH G300 GAMİNG MOUSE // Tt eSPORTS Challenger GAMİNG KEYBOARD // LOGİTECH DRİVİNG FORCE GT // 3X SAMSUNG 22" EYEFİNİTY MONİTOR ***** PANASONIC TX-P50U30E 50" PLASMA // SONY STR-DH520 AVR 7.1 // JAMO S426HCS5B // DIGITURK HD FULL //

Rottweiler besleyenler kulübü


 
4848 Mesaj
26 Şubat 2011; 13:04:45 

Arkadaşlar bende yaptırmak istiyorum. Eski tip küveti çıkaracağım.

Ne yaptırayım sizce..


116 Mesaj
26 Şubat 2011; 14:25:28 


quote:

Orijinalden alıntı: xweser

Arkadaşlar bende yaptırmak istiyorum. Eski tip küveti çıkaracağım.

Ne yaptırayım sizce..



compac sistemlerden uzakdur kısa ve uzun vadede çok sorun çıkartıyor, kullanım sonrası temizligini hiç söylemiyorum bile. sade bir tekne kabin al bütcene göre bak keyfine.


_____________________________



 
4848 Mesaj
26 Şubat 2011; 14:35:52 

neyse artık dediğiniz gibi basit bir tane seçip taktırayım artık..


4805 Mesaj
26 Şubat 2011; 14:51:45 

Şık olsun dersen, temperli, koyu renkli camlı olanlar var.
2009 yazında 600 TL'ye 80x110 ölçülerinde, Safira marka tekne ve üzeri temperli koyu renk camlı olanı taktırmıştım.
Gayet şık ve sağlam, tavsiye ederim.
Banyonun havasını değiştiriyor.


_____________________________

Pioneer VSX-921 / Polk Audio TSI 400 / Polk Audio TL 150 Blackstone / Polk Audio PSW110 sub / Pioneer BDP-140 / Himedia Q12-II

Benq W1070 / Specta 120" Gri Kontrast Perde / TTAF 15 Metre 1.4v (26 AWG) HDMI Kablo

Sistemin ev hali


 
4848 Mesaj
26 Şubat 2011; 15:14:08 


quote:

Orijinalden alıntı: albati

Şık olsun dersen, temperli, koyu renkli camlı olanlar var.
2009 yazında 600 TL'ye 80x110 ölçülerinde, Safira marka tekne ve üzeri temperli koyu renk camlı olanı taktırmıştım.
Gayet şık ve sağlam, tavsiye ederim.
Banyonun havasını değiştiriyor.


bakayım hocam buna da...


 
3224 Mesaj
26 Şubat 2011; 15:58:16 

Koçtaş'ta 189 TL Hydrocabin marka duşakabin.
20 lira kargo
30 lira çıta vb. aparatlar
80 lira montaj
2. gider deliği (Usta 100 TL istedi)
Duvar çıkıntıları varsa kapanması gerekli su kaçmaması için.


_____________________________



116 Mesaj
26 Şubat 2011; 16:40:19 

quote:

Orijinalden alıntı: albati

Şık olsun dersen, temperli, koyu renkli camlı olanlar var.
2009 yazında 600 TL'ye 80x110 ölçülerinde, Safira marka tekne ve üzeri temperli koyu renk camlı olanı taktırmıştım.
Gayet şık ve sağlam, tavsiye ederim.
Banyonun havasını değiştiriyor.


safira yani sert akrilik firmasının malzeme kalitesi oldukca iyidir tekrardan uyarayım kabin profillerini mutlaka krom yaptırın



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batuuhan -- 26 Şubat 2011; 16:43:21 >


_____________________________



4805 Mesaj
27 Şubat 2011; 14:30:03 


quote:

Orijinalden alıntı: batuuhan



safira yani sert akrilik firmasının malzeme kalitesi oldukca iyidir tekrardan uyarayım kabin profillerini mutlaka krom yaptırın


Eğer kendi evinize alıyosanız, bu tarz ürünlerin Koçtaş vs. değil de sırf bu işi yapan büyük firmalardan alınması taraftarıyım.
Hem montaja ve montaj malzemelerine para vermezsiniz hem de ölçüleri kafanıza göre oluşturup sipariş verebilirsiniz.
Bizim banyo dikdörtgen olduğu için kare ölçüler uygun değildi, tüm yapı marketleri ve ufak duşkabincileri gezdim istediğim ölçüleri ve malzemeyi bulamadım.
Tavsiye üzerine Gıda çarşısına gittim, gerçekten her ölçüyü bulabileceğiniz çok fazla firma var.
Pazarlık edebiliyosunuz.
Koçtaştaki eleman ucuz Çin malı ürünleri kendisi bile tavsiye etmedi, uzak durun çok şikayet var dedi.
Teknenin ön kısmı tek parça, montajdan sonra altta giderde falan arıza olursa komple montaj yerinden sökülmesi gerekiyor, alırken ön kısmının vidalı ve sökülebilir olmasına dikkat edin.


_____________________________

Pioneer VSX-921 / Polk Audio TSI 400 / Polk Audio TL 150 Blackstone / Polk Audio PSW110 sub / Pioneer BDP-140 / Himedia Q12-II

Benq W1070 / Specta 120" Gri Kontrast Perde / TTAF 15 Metre 1.4v (26 AWG) HDMI Kablo

Sistemin ev hali


 
142 Mesaj
29 Mart 2011; 16:52:25 

Benim evde eski tip küvet (çok yüksek) var.onu kaldırıp alçak düz küvet+ duşakabin taktırmak istiyorum.

Ancak ve ancak ; 190 tl+ montaj masrafları maliyeti çıkarken;

evdeki küveti kırıp kalebodur + gider işlerini yapmaya 750 tl gibi bir para istiyorlar.bu nasıl bir saçmalık anlayamadım.
bir günlük kırma ve kaleboduru döşeme (toplam 10 adet kalebodur) ve gider işi.

Ne yapmalıyım. 50-100 tl arası yapsalar hemen kırdıracağım ama.maalesef yapmıyorlar.


_____________________________



5585 Mesaj
29 Mart 2011; 21:03:16 

Bütçesi yeterli olanlara
Panel Duş 90x90 flora 300 + vitra harmony köşe flat 90x90 modelini tavsiye ederim
http://www.paneldus.com..._ve_kuvet_kabinleri.php
http://www.vitra-artema...003002/kod-5390018.aspx
ikisi beraber 1400 tl tuttu




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenerbalcı -- 29 Mart 2011; 21:22:30 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


265 Mesaj
12 Mayıs 2011; 13:37:00 

arkadaşlar bende bauhaus tan 90x90 badya duşakabin aldım... 189 TL... sizce nasıl iyimidir? ayrıca bunun montajını bir ustaya yaptırsam garanti dışı mı kalıyor? çünkü bauhaus 100 lira montaj ücreti istedi...


_____________________________


SAMSUNG R520 - LOGITECH X-540 SES SİSTEMİ - 1 TB MAXTOR ONE TOUCH - DREAMBOX DM-500 S - DREAMBOX 800 HD PVR


116 Mesaj
12 Mayıs 2011; 14:45:35 


quote:

Orijinalden alıntı: sonmeztolga

arkadaşlar bende bauhaus tan 90x90 badya duşakabin aldım... 189 TL... sizce nasıl iyimidir? ayrıca bunun montajını bir ustaya yaptırsam garanti dışı mı kalıyor? çünkü bauhaus 100 lira montaj ücreti istedi...


evet ürün f/p olarak da kabin olarakda çok iyidir. ama tekne biraz zayıf gibi olsada kısa ve uzun vadede bir sorun çıkarmaz montajı yetkili servis tarafından yapılmazsa garanti dışı kalıyor lakin garantilik bir durum yok zaten, cam garanti kapsamına girmiyor. rulmanlar, kulp ve tekne garantide olur birde buvarın 90 dereceyse servisin silikon izalasyonuyla(su kacagına karşi) 1 yıl garanti veriyor iki yılda parca garantisi. ama sen sen ol iyi bir usta seç kabin montajı sırasında işi bilmeyen birisine yaptırırsan camlardan bir tanesi kırılırsa 80 tl gibi bir rakama yenisini alman gerekir.


_____________________________



1295 Mesaj
12 Mayıs 2011; 14:56:27 

Praktikerden 179 liraya 80cm dolaplı lavabo takımı aldım 1 haftada kapaklar şişti. Suya dayanıklı olması gereken malzeme suyu emiyor böyle rezzalet görmedim ham suntayı koysan o kadar çabuk şişmez. Bu nasıl bir anlayış sen lavabo dolabı yap 1 haftada kapaklar çöp olsun. O fabrikayı kuranında o malı mağazasında satanıda tebrik ediyorum....
Duşakabilerede baktım resmen yoğurt kabı içine girdim enaz 5 santim aşağı esnedi malzeme çok adi .


_____________________________

Hayallerini gerçekleştirmek istiyorsan önce uyanmalısın.




116 Mesaj
12 Mayıs 2011; 15:02:23 


quote:

Orijinalden alıntı: thunderace

Praktikerden 179 liraya 80cm dolaplı lavabo takımı aldım 1 haftada kapaklar şişti. Suya dayanıklı olması gereken malzeme suyu emiyor böyle rezzalet görmedim ham suntayı koysan o kadar çabuk şişmez. Bu nasıl bir anlayış sen lavabo dolabı yap 1 haftada kapaklar çöp olsun. O fabrikayı kuranında o malı mağazasında satanıda tebrik ediyorum....
Duşakabilerede baktım resmen yoğurt kabı içine girdim enaz 5 santim aşağı esnedi malzeme çok adi .

kapaklara 1 haftada o kadar suyu nasıl vurdun anlamadım. dolabı her gün yıkıyorusun?


_____________________________



1295 Mesaj
12 Mayıs 2011; 15:40:29 

Yok yaaa ne suyu vurması aksine özelliklede dikkat ettik evdekilerede dedimki su sıçratmayın ıslanırsa hemen silin dedim.
O kadar korumamıza rağmen 1 haftada şişti dediğin gibi su vursak üztüne aynı gün şişermiş.


_____________________________

Hayallerini gerçekleştirmek istiyorsan önce uyanmalısın.




265 Mesaj
12 Mayıs 2011; 17:34:19 

quote:

Orijinalden alıntı: batuuhan



evet ürün f/p olarak da kabin olarakda çok iyidir. ama tekne biraz zayıf gibi olsada kısa ve uzun vadede bir sorun çıkarmaz montajı yetkili servis tarafından yapılmazsa garanti dışı kalıyor lakin garantilik bir durum yok zaten, cam garanti kapsamına girmiyor. rulmanlar, kulp ve tekne garantide olur birde buvarın 90 dereceyse servisin silikon izalasyonuyla(su kacagına karşi) 1 yıl garanti veriyor iki yılda parca garantisi. ama sen sen ol iyi bir usta seç kabin montajı sırasında işi bilmeyen birisine yaptırırsan camlardan bir tanesi kırılırsa 80 tl gibi bir rakama yenisini alman gerekir.


bilgiler için çok teşekkür ederim... ürün tam köşeye monte edilecek... sıkıntı çıkacağını sanmıyorum... ayrıca şu yağmur etkili duvar tipi duş setinden taktırmayı düşünüyorum... bu duş seti tam köşeye denk gelen yere mi takılması lazım?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonmeztolga -- 12 Mayıs 2011; 17:35:59 >


_____________________________


SAMSUNG R520 - LOGITECH X-540 SES SİSTEMİ - 1 TB MAXTOR ONE TOUCH - DREAMBOX DM-500 S - DREAMBOX 800 HD PVR


621 Mesaj
12 Mayıs 2011; 18:52:31 

Ben duşa kabin cam balkon yapan bi yerden yaptırdım sözde kendi imalatları diye hiç memnun kalmadım koçtaş tekzen gibi yerlere bakılıp alınabilcek en kalitelisini almak en makbulu bence.


_____________________________

Marantz SR4002 AVR - Pure Acoustics Slimdream 5.1 - Pure Acoustics SLW10 Sub - WD Media Player - Dreambox 800 HD - Samsung LE40A656 Full Hd Lcd TV- XBOX 360


 
4 Mesaj
24 Mayıs 2011; 18:22:52 

duş teknesi ve duşakabinde yılların tecrübesi ve geniş ürün yelpazesi ile bu siteden ürünlerinizi güvenle temin edebilirsiniz.







http://onlineyapimarketim.com/kategori.asp?id=72


_____________________________



 
98 Mesaj
25 Mayıs 2011; 4:29:13 


quote:

Orijinalden alıntı: tayah_us

bahsettiğiniz ürünler çin malı arkadaşın belirttiği gibi cam temperli degil yani elinizde patlayabiliyor.yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı bence ucuza aldanıp yaptırmayın bu işi bilen olarak size tavsiyemdir.yerli üretimden şaşmayın.


Güvenlik camları genelde iki türlüdür : Temperli Cam ve Lamine Cam
Temperli Cam standart cama göre darbelere karşı yaklaşık 5 kat daha dayanıklı olmasının yanı sıra, kırıldığı zaman küçük ve keskin olmayan parçalara ayrılarak yaralanma riskini azaltır.

Lamine Cam iki veya daha fazla cam plakanın özel bağlayıcı polivinil butiral (PVB) tabakalar yardımıyla ısı ve basınç altında birleştirilmesi ile oluşturulur. Kırıldığında dağılmaz. Taş ve sopa gibi araçlarla yapılan saldırı ve hırsızlık girişimlerinde; içeri girişleri, PVB, cam kalınlığı ve dış etkinin büyüklüğünegöre önler/zorlaştırır veya geciktirir. Hazırlıklı olunacak saldırının türüne göre cam ve PVB kalınlığı tespit edilir.

Mesela otomobil ön camları laminedir , darbe alınca küçük parçalara ayrılır ama dağılmaz.

Bir de şu var : Bu tür işlem görmüş cam ürünler kesilip biçilemez ,delinemez.Fabrikadan bitmiş ürün olarak çıkarlar.Temperli camı camcıda kestirmek , ebadıyla oynamak vb mümkün değildir.



_____________________________



871 Mesaj
18 Haziran 2011; 0:51:44 

bizde pratikerden badya aldık inşallah pişman olmayız.


_____________________________



65 Mesaj
19 Temmuz 2011; 15:11:33 

bizde aldık :D 180 tl ye ..dün taktırdık.sılkonların kurumasını beklıyoz.kenarlara cıta gereklı duvar 90 derece değilmiş..silikon attı ama gene kenar cıtası lazım.bırde bantlar oluyor su sızdırmazlık bantları..onlar nasıl bılen varmı?cıtamı alayım bantmı?


_____________________________



 
82 Mesaj
23 Ağustos 2011; 11:49:11 

ARKADAŞLAR
DİKEY HİDROMASAJ SİSTEMİ ALCAM

BOŞUNA ALMAK İSTEMİYORUM
NASIL KULLANAN VARMI İŞE YARIYORMU?

KONU HAKKINDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARIN YORUMLARINI RİCA EDİYORUM


_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 8:43:32 

koplesi çin malı kesinlikle tavsiye etmiyorum zaten kompak sistemlerin başlı başına bakteri üretiyor


_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 8:47:32 

arkadaşlar anlamaka zorlukmu yaşıyorsunuz büyük yapı marketlerin çoğu çin malı ve ürünler kalitesiz ucuzluğa dil kaliteye bakın yaa

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 8:51:06 

çinliler duşakabin alüminyyumları hurdadan yapıyor size biray garanti veriyorum hemde servis almak çok zor onlardan yedek parçaları bile yok


_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 9:10:17 

BADYANIN KENDİ ÜRETİMİ YOK TAMAMI ÇİN MALI PARANIZA YAZIK OLMUŞ BENCE

0


Ekteki dosya (1)

_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 9:18:35 

OKADAR HERŞEYİ UCUZA SATIN ALMAYA ÇALIŞMAYIN YOKSA İŞÇİLİKLERDE PROBLEM YAŞARSINIZ

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
0 Mesaj
30 Ağustos 2011; 9:22:00 

ÇİNMALI KABİNLERİ MONTAJDA ELLERİNDE PATLIYOR ONU SOKMEK ZATEN HAYAL ÇÜNKİ HURDA KENDİSİ TAVSİYEM TS ÜRÜNÜ ALMANIZ İSTEDİĞİNİZ YERE SÖKER GÖTÜRÜRSÜNÜZ


_____________________________