Şimdi Ara

3.20d 184hp? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
130
Cevap
0
Favori
30.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail


    quote:

    Orijinalden alıntı: arslanut

    arkadaslar benim de bir sorum olacak. bugun bmw deydim ve açikcasi 5.20d çok hoşuma gitti gerçekten deli bir araç ama fiyati da oyle şimdi benim merak ettiğim 3.20d de 5.20 deki o renkli bilgi ekrani opsiyon olarak alinabiliyormu? çok şıktı gerçekten.araça ait bilgilere o ekrandan ulaşabilmek çok keyifli.

    on board monitor tv alabilirsiniz aynısı zaten 5 serisindeki renkli ekran ile..
    vergiler dahil 3.700 euro ya falan gelir,tabi bu fiyat navigasyon hariç fiyattır.. aşağıda aksesuar listesindeki kodu fiya
    BMW 320d Sedan|ZS00|Donanım |602 |ON-BOARD MONITOR TV (6S102) | | | 1.960,34 |EUR


    ben o paraya 108 ekran led tv alır 3 kasaya takarım:D .3.20d ekran bence çok gereksiz bir opsiyon,hava atmaktan başka bir işe yaramıyor.zaten aracı kullanırken tv çalışmıyor,çalışması için verdiğin para bi ton onuda giderken arkadaki yolcular izleyebiliyor,navigasyonuda eklersen birde wide-screen koyunca 5000 euro oluyor.anlayacağınız paranız bir yerinize batıyorsa kesinlikle tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatroxx


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: drcool


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    quote:

    Orijinalden alıntı: drcool

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Kazasız ve belasız sürüşler diliyorum. Ben de 3.20d almak üzereyim. Daha doğrusu karar aşamasındayım. Bir miktar krediyle alabilir durumdayım. Ancak 2012 ortasında kasa değiştireceği kesinleşti. Sizce yeni kasanın fiyatı çok farklı olur mu? Yeni kasanın nasıl olacağı konusunda bilgisi olan var mı? Yani özetle beklemek mi mantıklı alabiliyorken almak mı? Fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim.


    yeni kasanın gelmesine 1 sene daha var,fakat fiyatları bu civarda olmayacak daha fazla olacak,6-7bin euro kadar .açıkçası ben bmw nin yeni tasarım anlayışını pek beğenmedim.insanlarda sırf bmw olduğu için alıyorlar.yeni 5 ve 7 kasaların iç tasarımları harika,3 kasanın içininde 5 e benzeyeceğini öğrendim. 2012 3 kasa ile ilgili şöyle bir foto gördüm:,şimdi almak bence daha mantıklı çünkü daha sonra bu fiyatlar olmayacak.

    www.bmwblog.com/wp-content/uploads/5ernot3er.jpg

    Teşekkürler driftspec. Öncelikle resimdeki tasarımı ben çok beğendim. Yani umarım o kadar güzel olmaz. Çünkü suanki fiyatina anca erisebiliyorken yeni kasayı alabileceğimi hiç zannetmiyorum. Aracın ici konusuna gelirsek ben zaten suanki 3 serisinin icini çok sade buluyorum. Yani yeni kasanın ici 5 kasasına benziyecekse ona da üzülürüm açıkcası. Aracın icini güzelleştirmek için antrasit vertex kumaş koltuk, antrasit tavan ve parlak siyah iç kaplama düşünüyorum. Krom kaplama bence biraz basit duruyor.


    piano black te düşünebilirsin,simli siyah o da çok güzel duruyor

    iç trim vinyl kaplama yapan yerler varmı? Cok daha ucuza halledilir...


    orjinal gibi olmaz bence,sıfır aracı sanayiye sokmak ne kadar mantıklı o da ayrı




  • merhaba, konuyu hortlatmak gibi olsun da:) sanırım sizler içinde farklı bir forum deneyimi olacaktır 3-4 yıl sonra konunun hortlatılması...

    e90 araştırırken bu başlığa denk geldim. e90 kullanmaya devam edenler var mı? malum 2012 e90 edition 320d ler ile f30 3.16i ve 320i ler hemen hemen aynı fiyatlara ikinci elde bulunabiliyor. güncel şartlarda yıllık 35-40 bin km yolculuk yapan birisiyim. önerilerinizi ve tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum.
  • Avantajlari her tip surus modunda 2-5 lt daha az yakit, daha iyi yol tutuş, daha iyi ara hizlanma, daha az bakım maliyeti, ikinci elde daha az değer kaybı bir de daha iyi donanim. Dezavantajlar daha az konfor, yuksek mtv. Beklentileriniz neler ona gore karar vermek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • driekrem D kullanıcısına yanıt
    2012 xenon, sunroof, düşük km , mmi ekran ve edition donanım olsun istediğimde 110 bin civarı fiyat çıkıyor. ancak sunroof ve xenondan vazgeçersem 2011 model olsun dersem bu seferde 90 bin civarı bi fiyata bulabiliyorum.

    biraz arada kaldım diyebilrim. beklentimi ksaca değişiklik arayışı olarak ifade edebilrim. istiyorum ki orta sınıf araçlardan farklı olsun. golf dizel sunroof u ledli çok şık bir arabayı 2015 model olarak(82 bin liraya) alabiliyorken ikinci el 70-80 bin km yapmış bir bmw ye yönelmek te bir garip hissettiriyor.

    madem ikinci el bir araba alacağım o zaman ; 1400 1600 cc benzinli tüplü dizel arabaların oyun oynamaya kalkmayacağı , eğer denerseler üzecek performansta bir araba olsun istiyorum. ankara-antalya arası audi a4 177ps olanı kullandım. kalite algısı, premium havası( konfor ve performansıyle mükemmeldi. 8 ileri multitronic performansına hayran kalmıştım. halihazırda golf mk6 kullanıyordum sattım. şimdi de yeni golf alma arefesindeydim ancak çevreden "hayırlı olsun bile demezler, farklı bişeyler al" tavsiyesi üzerine bu e90 320d serüvenine girdim.




  • Performans bu motorun en iyi olduğu alan. Piyasadaki araçların % 95 inden daha iyi. Az yakması da cabası. Serüven olatak bakarsanız da BMW dünyasına girmiş olursunuz. Tecrübe iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    2012 xenon, sunroof, düşük km , mmi ekran ve edition donanım olsun istediğimde 110 bin civarı fiyat çıkıyor. ancak sunroof ve xenondan vazgeçersem 2011 model olsun dersem bu seferde 90 bin civarı bi fiyata bulabiliyorum.

    biraz arada kaldım diyebilrim. beklentimi ksaca değişiklik arayışı olarak ifade edebilrim. istiyorum ki orta sınıf araçlardan farklı olsun. golf dizel sunroof u ledli çok şık bir arabayı 2015 model olarak(82 bin liraya) alabiliyorken ikinci el 70-80 bin km yapmış bir bmw ye yönelmek te bir garip hissettiriyor.

    madem ikinci el bir araba alacağım o zaman ; 1400 1600 cc benzinli tüplü dizel arabaların oyun oynamaya kalkmayacağı , eğer denerseler üzecek performansta bir araba olsun istiyorum. ankara-antalya arası audi a4 177ps olanı kullandım. kalite algısı, premium havası( konfor ve performansıyle mükemmeldi. 8 ileri multitronic performansına hayran kalmıştım. halihazırda golf mk6 kullanıyordum sattım. şimdi de yeni golf alma arefesindeydim ancak çevreden "hayırlı olsun bile demezler, farklı bişeyler al" tavsiyesi üzerine bu e90 320d serüvenine girdim.

    bence kesinlikle 0 km golf ile e90 3.20d kıyaslanamaz bile. bmw apayrı bir araç.

    mümkünse açık bir yolda sürün 3.20d yi farkı görürsünüz. ayrıca bmw ye yönelmek garip hissettirmesin çok mantıklı bir hareket olur bence. tek sorun 2000 motor vergisi.




  • qwerty0909 Q kullanıcısına yanıt
    Ankara da arkadaşımın 2012 model e90 320d kullandım biraz.

    beyaz navili, xwnon , sunrooflu , edition , ön-arka park sensörlü, ve hız sabitleyicili spor direksiyonlu 45000 km deyken 105 bine sattı bikaç ay önce. ben almak istiyordum ancak elimde hazır nakit para olmadığı için alamadım. sahibinden de ki fiyatlara bakıyorum o arabaya kıyasla uçmuş...

    tabi yaklaşık 50 km kadar kullanmam ve ilk defa böyle bir araca biniyor olmam dolayısıyla pek sınırlarını zorlayamadım. konya yolunda hafif rampa yukarı 150 ye kadar soluksuz hızlanması kendisine hayran bıraktı ;) bütçe halihazırda 90 civarında. ancak kredi çekme ihtimalim var 50 kaat çekip 25-30 unu daha arabaya bağlarsam 115-120 arasına çıkıyor. ama pek mantıklı gelmiyor bu tercih en azından bmw e90 için. f30 veya a4 seçenekleri için değerlendirebiliirm.

    90 civarı önerebileceğiniz ne var? bir buçuk aydır arabasızım ve artık çok sıkıldım. yeni i20 bile gözüme hoş görünmeye başladı varın siz düşünün halimi [simage][/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VVVertigo -- 24 Nisan 2015; 13:10:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    Ankara da arkadaşımın 2012 model e90 320d kullandım biraz.

    beyaz navili, xwnon , sunrooflu , edition , ön-arka park sensörlü, ve hız sabitleyicili spor direksiyonlu 45000 km deyken 105 bine sattı bikaç ay önce. ben almak istiyordum ancak elimde hazır nakit para olmadığı için alamadım. sahibinden de ki fiyatlara bakıyorum o arabaya kıyasla uçmuş...

    tabi yaklaşık 50 km kadar kullanmam ve ilk defa böyle bir araca biniyor olmam dolayısıyla pek sınırlarını zorlayamadım. konya yolunda hafif rampa yukarı 150 ye kadar soluksuz hızlanması kendisine hayran bıraktı ;) bütçe halihazırda 90 civarında. ancak kredi çekme ihtimalim var 50 kaat çekip 25-30 unu daha arabaya bağlarsam 115-120 arasına çıkıyor. ama pek mantıklı gelmiyor bu tercih en azından bmw e90 için. f30 veya a4 seçenekleri için değerlendirebiliirm.

    90 civarı önerebileceğiniz ne var? bir buçuk aydır arabasızım ve artık çok sıkıldım. yeni i20 bile gözüme hoş görünmeye başladı varın siz düşünün halimi [simage][/simage]



    burada sürüş zevki performans mı aksesuar mı olayı devreyre giriyor. sonuçta dolu bir araç şart değil, 95 e temiz ama xenonsuz sunroofsuz e90 alabilrisiniz.
    hemen birileri çıkıp sunroofsuz bmw alınmaz diyecektir illa böyle olacak diye bi kanı var.

    ben olsam yine e90 alırım isterse bomboş olsun o aracın gidişi yol tutuşu hiçbir araçta yok. ama başkası gider 90 dolu başka bir marka alır tamamen kişisel tercih.




  • Merhaba,

    Ben de VVVertigo isimli arkadaş gibi bu sıralar E90 kasa 3.20d'e bakar oldum. Ancak daha önce BMW kullanmadığımdan özellikle buradaki kullanıcı arkadaşların 3.20d'nin kabin ses izolasyonu konusundaki görüşlerini almak isterim. 100-120 km süratlerin üzerinde kabin içi gürültü rahatsız ediyor mu, motor-yol-rüzgar sesi içeriye çok giriyor mu?

    Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.