Şimdi Ara

VAG'da işler iyi gitmiyor: Seat için son bir şans verdik.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
5.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •  VAG'da işler iyi gitmiyor: Seat için son bir şans verdik.


    Volksvagen otomotiv, sürekli kayıp veren Seat için lineer bir finansman sağlıyor ama şu an girişecekleri son deneme sonuncusu olacak. Vw, yeniliklerle son birkaç senede Seat markasının kâr etmesini sağlasa da yine markayı tamamiyle kapatmayı planlıyorlar.

    Bloomberg'e göre Seat'a biçilen ömür 5 sene, eğer istenilen kârlılık sağlanamazsa artık Seat diye bir marka olmayacak.

    İspanya temelli otomobil üreticisi 2010'un ilk çeyreğinde Vw'e tam 140 milyon dolar para kaybettirmiş. Bu da Vw Ticari Araçlar ve Bentley'in toplam zararının 2 katı oluyor.

    Vw'in en büyük korkularından birisi de Yunanistan'daki krizin İspanya'ya sıçrayacak olması.



    Yorum: Otomobil dünyasının en sempatik markalarından birinin bu şekilde bir duruma düşmesi gerçekten üzücü.




    Kaynak




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 15 Mayıs 2010; 0:24:41 >







  • WVAG'ın en sempatik markası bence Seat, ama bu duruma düşmeleri çok üzücü.

    Bence VW'nin cenabetliği var Seat'ın bu duruma düşmesinde.
  • kızılay dağıtıyor gibi leon kaynıyor .. nasıl batar seat ya
  • VW'in ticari araçlarda zarar ettiğini duymuştum ama Seat'ın sorunları VAG'a ağır gelmeye başlamış. Sorun aslında VW'in kendi politikasından kaynaklı. VW'in satışlarını baltalamasın diye bir sürü opsiyon, donanım, motor ve şanzıman seçeneklerinden mahrum bırakılıyor Seatlar. Ve 2 aracı var satan: Leon ve Ibiza. Genç kesimden başka kimse seat almıyor exeo alıp riske girmek istemiyor.

    VAG büyük olmanın dezavantajını yaşıyor. Aynı müşteri kitlesine satabileceği 3-4 tane markayı bünyesinde barındırıyor. Bu da fazladan en az 2 kat maliyet demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 15 Mayıs 2010; 0:42:36 >
  • Uzun vade politikları da olabilir, bazı pazarlarda rakip gördüklerini bünyene katıp orta vadede bitirmeye çalışabilirsin.

    VW grubuna baktığımda modeller arasında çok küçük farklar görebiliyorum Audi'nin top modelleri, Bentley falan hariç tabi.

    Benim için Seat'a da, Skoda'ya da VW amblemi taksalar fark etmez. Herhalde forumun geneli de aynı şekilde düşünüyordur, okuyorum genelde herkes Skoda'ya - Seat'a VW diyor.
  • Seat'ın yeri tam olarak belli değil VAG grup içerisinde mesela Audi premium sınıfında, VW özellikle üst orta sınıf araçları üretmede başarılı, Skoda ise kaliteli araçları ucuza sunuyor değişik segmentlerde ama Seat'ın yeri tam belli değil tamam bir leon var ama ibiza ve exeo bence o kadar başarılı değil. Seat sadece spor araç üretimine ağırlık verebilir veya fabrikasını daha ucuza maliyet sağlayabileceği bir yere taşıyabilir, veya uzak doğu pazarlarına hatta afrika'ya ucuz maliyetli ancak market liderliğine oynayacak araçlar üretebilir... damlaya damlaya göl olur

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    VW'in ticari araçlarda zarar ettiğini duymuştum ama Seat'ın sorunları VAG'a ağır gelmeye başlamış. Sorun aslında VW'in kendi politikasından kaynaklı. VW'in satışlarını baltalamasın diye bir sürü opsiyon, donanım, motor ve şanzıman seçeneklerinden mahrum bırakılıyor Seatlar. Ve 2 aracı var satan: Leon ve Ibiza. Genç kesimden başka kimse seat almıyor exeo alıp riske girmek istemiyor.

    VAG büyük olmanın dezavantajını yaşıyor. Aynı müşteri kitlesine satabileceği 3-4 tane markayı bünyesinde barındırıyor. Bu da fazladan en az 2 kat maliyet demek.



    Bu da ayrı bir tartışma konusu. Sen adamları donanım-motor kombinasyonu olarak sınırlayarak nasıl başarılarıyla değerlendirebiliyorsun?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • madem bu kadar düşünüyor vw seat'ı tsı+dsg leon çıkarsın bakalım satışları etkiler düşüncesindeyim ama golf'e kıyamıyor vw
  • seatı renonun dacia hamlesi gibi daha düşük maliyetli resmen ucuz arabalar sınıfına sokabilirler.....

    ufak şehir içi araçları , fonksiyonel büyük araçlar, elektrikli araçlar v.s. ancak ortak paydası ucuz diğerlerine göre kalitesiz olması olabilir....

    skoda vw varken seat zorlanması çok normal... üvey evlat gibi kalıyor marka bünyesinde....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    seatı renonun dacia hamlesi gibi daha düşük maliyetli resmen ucuz arabalar sınıfına sokabilirler.....

    ufak şehir içi araçları , fonksiyonel büyük araçlar, elektrikli araçlar v.s. ancak ortak paydası ucuz diğerlerine göre kalitesiz olması olabilir....

    skoda vw varken seat zorlanması çok normal... üvey evlat gibi kalıyor marka bünyesinde....


    Çok doğru,Seat üvey evlat muamelesi görüyor VW'de,bunun için bir strateji geliştirmesi lazım VAG'ın,sırf Leon'la işler yürümez...
  • Bu şekilde bahsi geçiyorsa seat büyük ihtimal kapatılır.
  • satarlar bir uzak doğuluya....
  • Çin alırsa Volvo ve Gelly ile birlikte Seat...

    VAG olur VSG - Volvo Seat Gelly :))
  • Bunun olması gayet normal.Zira çoğu VW-Audi'de uer alan donanım-opsiyon bazı Seat'larda yok;bazılarında da tam değil.Üstelik insanların beğenisini kazanan bir tasarımları yok Leon ve Ibiza dışında.C sınıfında en azından günü kurtaran bir Toledo'ları vardı sedan olarak;onu da kasasını değiştirip satışlarını baltaladılar..Altea desen doğru dürüst 5-6 tane ancak görmüşümdür bugüne kadar..

    Seat'ı Fiat kurdu;90'larda VW'ye satıldı;demek ki 5 sene sonra da ömrü dolacak diye bakılıyor..
    Nasip.
  • Şaşırmadım açıkçası beklendik haber.
  • İspanyaya sıçlarsa kriz hakkaten kötü olur Seat için. Bana da en yakın gelen VW AG markasıdır ama resmen üvey evlat muamelesi görüyor. Skoda, SuperB gibi güncel platfortm bir araç tasarlayıp satabilirken yılların eski A4'ü Seat'a Exeo diye sattırmak bile bile lades demek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: /Bulut\

    Şaşırmadım açıkçası beklendik haber.


    2 yıl önce araba alırken Seat'ı da seçeneklere koyduğumda duymuştum Seat'ın VAG grubuna zarar ettirdiğni ve kapatılma ihtimalinin olduğunu.
  • VW Skodayla Japonları,Seatla İtalyanları(Alfa gibi) hedef aldı,Skodanın mantalitesi Japon mantelitesi olduğundan bir şekilde başarılı oluyor(fayda-maliyet,sıradan tasarım)ama Seatın hitap ettiği kitle dar bir kere

    Normal bir durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    VW'in ticari araçlarda zarar ettiğini duymuştum ama Seat'ın sorunları VAG'a ağır gelmeye başlamış. Sorun aslında VW'in kendi politikasından kaynaklı. VW'in satışlarını baltalamasın diye bir sürü opsiyon, donanım, motor ve şanzıman seçeneklerinden mahrum bırakılıyor Seatlar. Ve 2 aracı var satan: Leon ve Ibiza. Genç kesimden başka kimse seat almıyor exeo alıp riske girmek istemiyor.

    VAG büyük olmanın dezavantajını yaşıyor. Aynı müşteri kitlesine satabileceği 3-4 tane markayı bünyesinde barındırıyor. Bu da fazladan en az 2 kat maliyet demek.


    doğru bir yorum zamanında 1.6 fsi motoru koymamışlardı şimdi de dsgyi koymuyorlar.
  • Eski bir Seat Ibiza sahibi olarak ben üzüldüm :(
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.