- x
Edebiyat dersine nasıl çalışılır ?
4 Cevap12959 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


174 Mesaj
11 Mayıs 2010; 17:41:48 

merhabalar:

az önce edebiyat çalışmaya çalıştımda yapamadım,forumdaki hocalarımızdan,hazırlanan veya kazanmış arkadaşlardan yardım almak amacıyla buraya yazıyorum,yardımcı olursanız minnettar olurum.

ben ilk okuldan beri derste not tutmamış kitapların kapağını bile açmamış bi öğrenciyim.sürekli derste dinlediklerimle sınıf geçtim ve lise 4 e kadar geldim,aklımda bu yıl başıma geldi ve başladım çalışmaya,çalışmaya başladığımda çarpım tablosunu dahi bilmiyodum,hatta okuldaki ilk ygs denemesinde 2 yıllık barajı bile geçememiştim adımın yanında 0 (sıfır) yazıyodu çalışmalarımı günü geliyodu 8 saate kadar çıkarıyodum ve 1 ci bölümü bitirdim sınava 1 ay kalada sürekli deneme çözerek ortalama bi puan aldım.YGS 5 puanım 290 geldi.ki sürekli konu çalıştığımdan soru çözmeye pek fırsat bulamadım biraz daha soru çözme üzerine pratik yapsam 400 ü göreceğimden eminim...

ygs yi bi şekilde atlattımda 2 ci bölüm beni çok kasıyo.hukuk istiyorum,MAT 2 yi bi şekilde hallediyorum soru çözerek konu çalışarak,COĞRAFYA 2 den yeri geliyo ful bırakıyorum,Geometri den vasatım çünkü 1 ci dönem anneannemi kaybettim ondan dolayı geometri çalışmayı bıraktım,ne alakası var diyeceksiniz ama o üzüntüyle tekrar eski performansı bulamadım ve geometriyi elemeye karar verdim her nekadar eşşeklik etsemde böyle bi karar aldığımdan dolayı geometrim 0

GELELİM EDEBİYAT'a;işte ençok zorlandığım ders bu,az önce soru bankasını açtım yanınada konu anlatımlı kitabı koydum öyle çalışmaya karar verdim ama yapamadım.bu yöntemide denedikden sonra aklıma gelen başka yöntem kalmadı.sizlerden yardım alayım dedim.yazarak çalışmayı denedim yetiştiremeyeceğimi anladım.

siz edebiyata nasıl çalıştınız ve başarılı oldunuz ? yönteminiz neydi ?

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


_____________________________


Doğu Akdeniz Üniversitesi
Hukuk Fakültesi


 
943 Mesaj
22 Haziran 2010; 11:59:26 

bu konuda bende yardım istiyorum


_____________________________



2862 Mesaj
22 Haziran 2010; 12:07:40 

Bizim dersanede hocamız etkinlik şeklinde çalıştırırdı bizi. önce ezberlerdik daha sonra soru cevap yapardık ondan sonra hocamız hazırladığı etkinlik kağıtlarını verirdi onları doldururduk(boşluk doldurma-eşleştirme-test vs.)
Bir de kendim evde okurdum konunun testlerini çözerdim bu şekildi yani 20 soru vardı geçen yıl edebiyatta 18 doğru 1 yanlış 1 boş vardı


_____________________________

♥Ŧєηєявαнçє'm♥

Bazen Diyorlar Ki Bana; Ne Verdi FENER Sana ?
Böyle Tutulacağına Hayatına Baksana.
Bilmiyorlar ki Çekilmez Hayat Sen Olmayınca.
Önce ALLAH'ım Sonra Sensin KANARYA !!



 
943 Mesaj
22 Haziran 2010; 12:19:49 

o zaman lise kitapları bulup onlardan çalışmak lazım onlarda bu şekilde :)


_____________________________



2862 Mesaj
22 Haziran 2010; 12:24:37 


quote:

Orijinalden alıntı: berrakk

o zaman lise kitapları bulup onlardan çalışmak lazım onlarda bu şekilde :)

Aynen öyle


_____________________________

♥Ŧєηєявαнçє'm♥

Bazen Diyorlar Ki Bana; Ne Verdi FENER Sana ?
Böyle Tutulacağına Hayatına Baksana.
Bilmiyorlar ki Çekilmez Hayat Sen Olmayınca.
Önce ALLAH'ım Sonra Sensin KANARYA !!

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Gereksiz Mesajlar » Edebiyat dersine nasıl çalışılır ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.152