Bildirim
Kia cee'd mi Ford Focus mu ?
Victorinox 0.7250.13 Smart Card Cüzdan, Siyah : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B092ZNM5J1
18 sa. önce paylaşıldı
Watertight II Erkek Yağmurluk : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B00DQYWGCC
16 sa. önce paylaşıldı
SEAGO SG-513 elektrikli diş fırçası, çocuk bebek ve çocuk diş fırçası, elektrikli, 0 – 3 yaşından itibaren, LED ışıklı akıllı zamanlayıcı, bebek diş fırçası, su geçirmez, IPX7 ses diş fırçası (bebek mavisi) : Amazon.com.tr: Sağlık ve Bakım
https://www.amazon.com.tr/dp/B08XV3GQZ4
4 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
focus nedenmı 2,el anında paraya cevırcegın arabadırda ondan -
Ben cevabı bılıyorum ama siz ikisininde içine oturun hangısı içinize sinerse onu tercih edin. (Focus ) -
Şunu da söyliyim ben 18 yasındayım ehliyeti temmuz gibi alıcam.Tabi alacağım arabaya abartılı olmamak kaydıyla aksesuar da takıcam.Bugün aklıma '95 BMW 3 serisi de geldi :) Malum genç olunca yaş biraz daha agresif arabalara dogru kayıyorum.Masrafı falan ne olur sizce ? -
O zaman Ben bi Pro'ceed alayım şu an sanırım benim için en iyisi o :) Hem az masraflı olur hem dizel hem de servis bakımından cok sıkıntı cekmem :) -
quote:
Orijinalden alıntı: Arisko-CR7
O zaman Ben bi Pro'ceed alayım şu an sanırım benim için en iyisi o :) Hem az masraflı olur hem dizel hem de servis bakımından cok sıkıntı cekmem :)
Dizel olarak pek donanımı yok ne yazık ki,eğer donanım takıntın yoksa güzel araçtır.İçi geniştir -
Donanım tabiki bi ölçüde gerekli.. Opel Astra GTC ler var ancak bi öğrenci için fazla masraflı olur diye düşünüyorum.Tabi agresif bi görüntüsü de olsun isterim dış görünüşün :) Sonuçta Gencim : -
115 beygir cee'd veya procee'd iyi gider sana kardeş Procee'd ler sanırım biraz daha donanımsız ve düz vites oluyor ama cee'd hatchback 115 hp var bende ve gayet memnunum, yol tutuşu da gayet makuldür Focus hakkında yorum yapamayacağım ama cee'd iyi bir seçim olur. -
quote:
Orijinalden alıntı: yt1990
115 beygir cee'd veya procee'd iyi gider sana kardeş Procee'd ler sanırım biraz daha donanımsız ve düz vites oluyor ama cee'd hatchback 115 hp var bende ve gayet memnunum, yol tutuşu da gayet makuldür Focus hakkında yorum yapamayacağım ama cee'd iyi bir seçim olur.
Teşekkür ederim tavsiye için :) Pro cee'd tek kapı diye onu seçeyim demiştim.Açıkcası düz vites daha cok sevıyorum ben ama malum İstanbul gibi bi metropolde yasıyoruz otomatık daha saglıklı. Cee'd e body kit te dusunuyorum hafif.Yakısıyo :) Yanı normal cee'd diyosun sonuç olarak ?
-
Ne masrafı var ki gtc nin? -
Astra GTC'nin daha doğrusu opel'in servis fiyatlarının cok oldugunu duydum Opel kullananlardan.Ayrıca herşeyi geçtim Benzinli :) -
eksik duymuşsun.
Bütün yetkili servislerin listeleri aşağı yukarı aynıdır.Ki onlara da gitmek zorunda değilsin.İds plus lı bir gtc yi motoru ne olursa olsun hiç bir c segmenti ve spor modele değişmem.
Benzin dediğin ne ki! 1.500 liralık bi kite bakıyor.Bazen alayına isyan diyorsan sana tavsiyem gtc ama ids plus lı -
Bak yine ayrı bi seçenek geldi önüme :) -
quote:
Orijinalden alıntı: Duratec
Ben cevabı bılıyorum ama siz ikisininde içine oturun hangısı içinize sinerse onu tercih edin. (Focus )
Oturmakla kalmayıp performans,yol tutuşu,sessizlik gibi konulara da değinirse daha iyi olur.Şayet focus güzel bir araç fakat ben direksiyonuna geçip sürene kadar güzelmiş benim için,ford artık eski ford değil benim gözümde
Cee'd ise daha genç bir model.Güzel bir araç fakat nedense ben ısınamadım.Bir cerato'daki sürüş cee'd'de yok,en azından bana öyle geldi.
quote:
Orijinalden alıntı: Arisko-CR7
Şunu da söyliyim ben 18 yasındayım ehliyeti temmuz gibi alıcam.Tabi alacağım arabaya abartılı olmamak kaydıyla aksesuar da takıcam.Bugün aklıma '95 BMW 3 serisi de geldi :) Malum genç olunca yaş biraz daha agresif arabalara dogru kayıyorum.Masrafı falan ne olur sizce ?
Masrafı vs geçtim,bence bu yaşlarda daha genç,c sınıfı bir araç iyi olacaktır.Ben 20 yaşımdayım,1.5 yıldır ehliyetim var.Aktif olarak ilk önce cerato'da direksiyonumu geliştirdim.Bana faydası çok oldu,yere sağlam basan bir araç,1.5 102 hp dizel.Hızlanması,ivmelenmesi iyiydi.Şimdi düşünüyorum,bu araç değilde arkadan itişli,140+ hp bir araç ile acemiliğimi atsaydım ne olur du?Belki daha iyi olabilirdi,ama insanız neticede.Gereksiz yere gaza basabiliyoruz.
Şuan ailemizde kia'nın c+ mpv segmentindeki caren's modeli var.140 hp önden çekiş.Cerato'da yaptıklarımın 3te 1ini bu araçla yapmıyorum.Neden?Çünkü kendimi geliştirdim,nerede gaza basılır,nerede basılmaz anladım.Geçen denemek için boş bir kavşakta esp'yi kapatarak 15 km civarı bir hızla dönerken dip gaz yaptım.Otomatik olduğu için birden fırladı,ön taraf kendini attı,peşinden biraz gaz kestim,viraj içindeyken sert dönüş yapıp yine dip gaz yaptım.Bu sefer o 1750 kiloluk araç yoktu altımda.Kaymaya başladı.(bunda 50 bine geldiği halde değiştirmediğimiz lastiklerin de çok etkisi var)Toparladım tabi sonra.
Şimdi bunları neden anlattım?Bu forumda esp kapalıyken viraj alan mercedeslerin çok rahat yoldan çıktığını okudum.Ufak bir hatana bakar.Özellikle dar,virajlı ve yokuş şeklindeki yollarda bu tür olaylar çok yaşanıyor.
Neyse konu çok dağıldı,o modelde bir bmw sandığından daha masraflı olabilir.Bakımları,parçaları vs derken.Bende bir 190 serisi,3.xx serisi düşünmüyor değilim ama zorÖzellikle öğrenciysen
Kısacası focus'ta,cee'd te seni düşük model bmw,mercedes vb araçlara göre daha mutlu edecektir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X