Şimdi Ara

Volvo s40 turbo alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
31.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 1998-2001 model arası volvo s40-s60 tipi arabaların fiyatları muadillerine göre cok uygun.
    Özellikle 1999 s40 t4(200hp) olan bir arabayı 17.000-18.000 ytl bulmak mümkün.
    Böyle bir araba almak mantıklı mı?
    Volvoların 100.000km ve üzerindeki durumlarda masrafları nasıldır?
    Turbosu filan arıza yapar mı?
    Bakım fiyatları gerek yetkili servisde gerekse sanayide filan nasıldır?
    Özetle böyle bir arabayı almak mantıklı mı? Alır isem beni neler bekliyor bu konuda beni aydınlatırsanız seviniri.
    Malum 200hp lik bir volvo kesinlikle müthiş gidecektir.

    Teşekkürler.



  • Arkadaslar volvo ile ilgili bilgisi olan kimse yok mu?
  • Araç çok güzel kesinlikle buna hiçbir lafım yok

    hatta ben de V40 alıyordum son anda caydım

    sırf parça fiyatları yüzünden

    volvoların yan sanayisi yok denecek kadar az ve orijinal parçaları pahalı
  • mertcan 47,

    bu arabalar oldukça sorunsuzdur.motor ve şanzımanları dayanıklıdır.. fakat parça fiyatları ile ilgili söylenenler doğrudur yani parçalar pahalıdır.bir de bu araç için mutlaka özel bir servis bulmalısın.bu araçlarda mutlaka volvo buji volvo yağ filtresi ve orjinal kayışlar(triger ve diğer kayışlar )kullanmalısın.araca muhtemelen lpg taktırmak isteyeceksin ama bunu yaparsan prins taktırmaya özen göster.diğerlerinden daha pahalıdır ama volvonun en uyumlu kitidir. triger kayışı her 120 bin kmde bir değişmelidir.otomatik şanzıman yağı her 60 bin veya 6 senede, manuel şanzıman ve soğutma suyu 2 senede bir değişmelidir. şimdilik bu kadar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcan47

    Arkadaslar 1998-2001 model arası volvo s40-s60 tipi arabaların fiyatları muadillerine göre cok uygun.
    Özellikle 1999 s40 t4(200hp) olan bir arabayı 17.000-18.000 ytl bulmak mümkün.
    Böyle bir araba almak mantıklı mı?
    Volvoların 100.000km ve üzerindeki durumlarda masrafları nasıldır?
    Turbosu filan arıza yapar mı?
    Bakım fiyatları gerek yetkili servisde gerekse sanayide filan nasıldır?
    Özetle böyle bir arabayı almak mantıklı mı? Alır isem beni neler bekliyor bu konuda beni aydınlatırsanız seviniri.
    Malum 200hp lik bir volvo kesinlikle müthiş gidecektir.

    Teşekkürler.



    T4 ler 200 HP değil yanlız bilgin olsun. Bence T5 lere bak
  • t4ler 200hp 300torq t5ler 230hp 330torq
  • ben t4 160hp die biliyorum
  • Arkadaşlar t4 200 beygir sanırım 2.0T i(165 hp) ile bir karışıklık oldu. Mertcan 47 bence temizini bulursan hiç kaçırma. Parçalar çok fazla olmasa da birazcık pahalı ama bütçen el veriyorsa bence bu araçların zevkine doyamazsın. Bence bir t4 kullanmadan sakın kararını verme. Ben 2000 model t4 sahibiyim. Alırken çok düşünmüştüm. Şimdi bakıyorum da iyi ki almışım. Yol tutuşu, konforu emin ol diğer arabalardan çok farklı. Volvonun özel servisleri de diğerlerine göre tuzlu ama parçaları kendin alıp işçilik ödersen fazla ödemezsin. Ayrıca iyi bosch car servistede tüm bakımları yaptırabilirsin.
  • peki bu t4 ler genelllikle cok km yapmışlar(150.000 civarı)
    bunların turbosu filan arıza yapar mı yaparsa maliyeti ne civarda.
    cevaplar için teşekkürler
  • Doğru kullanılırsa turbosu 250.000 tık demez sanıyorum. Benim de ilgilendiğim bir T4 var 160.000 km üzerinde yol yapmış. Beni korkutan turbo değil. Turbo aşırı pahalı bir parça değil. Ayrıca onarımı da yapılabiliyor. Beni korkutan kısım motor. 12.000 tl den aşağı takılmaz sanıyorum sandık motor. Bu araçların turbosu 1.9 bara kadar basınç yapabiliyormuş. Bu da yüksek bir değer. Ben performanslı kullanılan bir T4 ün uzun ömürlü olacağını sanmıyorum. Araç hakkında bilgi sahibi olanlar, kullananlar bildiklerini paylaşırlarsa hepimiz için faydalı olur. Teşekkürler.
  • sandık motor fiyatı 8000 tl.kdv dahil.ben kendi aracım (volvo 850) için almıştım oradan biliyorum. ama ben işçilik vermedim kendim taktım. siz alırsanız daha bir de o motoru söküp takması var.


    bu araçlarda korkmanız gereken tek şey triger kayışıdır.eğer kayış gereken zamanda 6 sene veya 120,000 km de değişti ise birşey olmaz. ama değişmedi ise o zaman bu araçlar bir saatli bombadır.kayışın kopması demek ortalama 4000 tl masraf demek..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 7 Mayıs 2010; 18:46:22 >
  • Yani triger kopmamış, zamanında bakımları yapılmış ama 150.000 - 200.000 devirmiş. Korkmayalım mı? Çevrenizde gördüğünüz örnekler var mıdır? mesela 250.000 yapmış daha motor tık dememiş gibi. Yüksek basınçlı turbolu, 1.9lt 200 hp lik bir canavar ne kadar gidebilir acaba? T4 düşünenlerin esas korktuğu nokta bu sanırım. Yani 8000TL + işçilik + KDV az para değil. Bir de 850 de T4 motorun aynısı mı kullanılıyor? Sadece T5 motor var diye biliyorum onlarda turbo olarak. Peki sizin 850 kaç km de idi yeni motor takmadan önce?
  • Çok km derken kime neye göre. 150.000 dediğiniz 2000 model araç için genellikle 99 trafiğe çıkışlıdır senede 15.000 km civarı buda gayet normal. Bu araçların çoğu benim gördüğüm kadarıyla uzun yolda km yapmışlar. Açıkçası ben uzun yol için aldım. Hafta içi garajda yatıyor. Aldığım araç 148.000 km de 2000 model. Servisin dediğine göre turbosunda bir problem yok. 150.000 bakımda da büyük bir arıza çıkmadı. Turbodan çok yüklendiğim zaman yağ kaçırma olayı vardı onuda kısmen çözdüm gibi. Kayıtlardan öğrenebildiğim kadarıyla 4. sahibiyim. Sanırım benden önce iyi bakıldığı varsayımıyla şu an büyük bir problem yok. Sürüş zevki derseniz üst sınıf diye nitelendiren her araca yolda fark atıyor. Aracın gücünü bilmeyen özellikle sol şerit arabaları olarak bilinen bmw mercedes sahiplerini dumura uğratıyor. Mesela bu arkadaşlar malumunuz daha dikiz aynasından göründüklerinde selektörle tacize başlıyorlar. Yapacağınız gayet basit sağa geçip vitesi 5'ten 4'e çekip gaza yüklenmeniz. Benim sadece bilen arkadaşlara sormak istediğim özellikle Meteg üstadım. Bu araçların triger kayışları bir yoruma göre 120.000 de diğer yoruma göre 80.000'de bir değişmesi gerektiği. Bu konuda bilgisi lan varsa yardımcı olursa sevinirim. Araç 2000 model T4.




  • bywrx,


    triger bakımı yapıldıktan sonra (120,000) 150,000 de V kayışı ve su pompası değişmelidir.aracın su seviyesine dilkkat edildikten sonra ve yağ seviyesine dikkat edildikten sonra yani araç hararet yapmadıktan sonra bu motorlar rahatlıkla 1 milyon seviyesini görür.benim motoruma önceki sahibi hararet yaptırmıştı.değiştirdiğimde 800,000 de idi.hararet yaptırılmamış olsa daha giderdi.. motorlar 850 de 5 silindir s40ta 4 silindir.. ama fiyatları çok farklı değildir.
  • @meteg
    İlgilenip cevapladığınız için çok teşekkürler.
  • Eski kasa s40 lar ne zaman makyajlandi acaba? 2003-2004 s60 almak istiyorum ancak onun kasasi benim icin fazla buyuk. Surus dinamikleri Ic malzeme kalitesi vs olarak fazla fark var mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    Yani triger kopmamış, zamanında bakımları yapılmış ama 150.000 - 200.000 devirmiş. Korkmayalım mı? Çevrenizde gördüğünüz örnekler var mıdır? mesela 250.000 yapmış daha motor tık dememiş gibi. Yüksek basınçlı turbolu, 1.9lt 200 hp lik bir canavar ne kadar gidebilir acaba? T4 düşünenlerin esas korktuğu nokta bu sanırım. Yani 8000TL + işçilik + KDV az para değil. Bir de 850 de T4 motorun aynısı mı kullanılıyor? Sadece T5 motor var diye biliyorum onlarda turbo olarak. Peki sizin 850 kaç km de idi yeni motor takmadan önce?

    benim aracım 2000model s40 2.0t(163hp) otomatik, 214bin kmdeyim, motorla ilgili şimdiye kadar periyodik masraflar dışında bir defa turbo hortumu değiştim buda 50tl tuttu, onun dışında ufak tefek şeyler oldu ama, ciddi bir masrafla karşılaşmadım açıkcası, 10bin km önce, aracıma chip tuning uygulamasıda yaptırdım, şimdi 190-195hp civarlarına yakın bi gücü var, rollde 40-180 arası vteclerden biraz daha iyi , 1-2boy atıyorum, top speedtede, slk 200komp ve türevlerinden daha iyi sonuç alıyorum, iyi bakıldıktan sonra, motorumun ömrünün daha uzun olduğunu düşünüyorum




  • bende 1998 model s40 1.9 t4 var km364000 de ilk sahibiyiz daha motor 360000 de rektefe gördü turboso değişti otomatik şanzıman bakım gördü bunların hepsi 7000 tl maloldu bu aracların hiçde o kadar abartılacak kadar parcaları pahallı değil servise girersen cok öderseniz ama buna katılıyorum ustasını bulursanız cok aracdan ucuza geliyor yaptırmak tabi yerli araclarla kıyaslamayalım
  • 98 t4 200 beygirlik turbolu aracım. 2 yıldır ingiliz ati gibi. Kullanmaniz lazım bu performans da bi araç yok gibi desek yalan olmaz. Ancak normal 1600. Motor araçlara göre yüzde onbeş fazla yakıyor. Parçalarına gelince. Sanayi içindeki parçacilarla Aksaray'da ki parcacilar arasında yüzde elli fark var. İyi bir usta buldunmu hiç bir sıkıntı olmaz. 230bin km km.ful donanımlı her türlü elektronik aksami Çalışıyor. Güvenlik ve güç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin0006 -- 3 Nisan 2013; 2:03:31 >
  • bol keseden sallamayalım T4 ler 200 beygirdir kim demiş 160 diye 160 olan 2.0T modelidir. Volvo zaten başlı başına bir efsanedir hele birde o turbolu 200hp 300 tork olunca şaka makinası olur. yolda tokatlıyamıycan araba yoktur. konfor desen şu anki 2013 birçok arabayı cebinden çıkartır.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.