Şimdi Ara

Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
284
Cevap
1
Favori
46.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. video 26. saniyedeki beyaz Porsche'ye hayran kaldım

    Not: Normalde siyah Porsche severim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yımah

    2. video 26. saniyedeki beyaz Porsche'ye hayran kaldım

    Not: Normalde siyah Porsche severim.

    GT2 den bahsediyorsun sanırsam.En çok sevdiğim rengidir.Ve koleksiyonum için aradığım özel bir parçadır kendisi. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoldroY


    quote:

    Orijinalden alıntı: yımah

    2. video 26. saniyedeki beyaz Porsche'ye hayran kaldım

    Not: Normalde siyah Porsche severim.

    GT2 den bahsediyorsun sanırsam.En çok sevdiğim rengidir.Ve koleksiyonum için aradığım özel bir parçadır kendisi. :)
    Evet , onu dedim , beyaz renk çok hoş durmuş.
  •  Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor
  • Öncelikle şöye söyleleyim sevgili dostum en yakın arkadaşım Voldroy(Berkcan) benim karşı komşum ve beni bu sevdayada o sürükledi.Ona çok teşekkür ediyorum.Ve bizdeki PORSCHE hastalığı Facebook'a koyduğum bir video var onunla aynı şekilde başladı.(PORSCHE MERKEZİNE GİDEMEDİK AMA).
    PORSCHE BİR HASTALIK YADA BULAŞICI BİR VİRÜS DEĞİLDİR.PORSCHE BİR YAŞAM STİLİDİR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoldroY

    Porsche 918 Spider
    Bu sene Cenevre otomobil fuarının süperspor otomobil kategorisindeki yıldızının Lamborghini, Abt veya Carlsson'dan geleceğini düşünenlerin Porsche standına bir göz gezdirmesi gerekecek. Alman üreticinin sergilediği roadster konsepti, ileri teknolojinin yanında, özlenen Porsche hissini de sonuna kadar verebiliyor.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor


    Markanın efsanevi yarış otomobili 917'nin yanında Boxster Spyder ve Carrera GT modellerine de benzeyen otomobilin ön tamponu altında bulunan splitter ve arka tamponu altında bulunan difüzör, boyanmamış karbon fiberden üretilmiş. Şeffaf jantlarla donatılmış olan otomobilin arka çamurluklarının önünde bulunan toplam dört egzoz çıkışı ilginç ayrıntılar olarak göze çarpıyor. Yan aynaları yerine kameralar kullanan otomobilin kabini arkasında bulunan hava emiş tünelinin yüksekliği ayarlanabiliyor.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor


    İç mekanının gelecekte üretilecek olan Porsche modellerine ilham vereceğini söyleyen yetkililer şık koltuklarla donattıkları aracın orta konsolunu Carrera GT modelininkine benzetmişler. Karbon fiberin bol bol kullanıldığı iç mekanda dikkat çeken bir diğer unsursa direksiyon üzerinde bulunan ve istenen zamanlarda araca ekstra hızlanma sağlayabilen kırmızı düğme.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    "E-Boost" adı verilen ekstra ivme sağlama sisteminin temel taşlarından birisiyse bu aracın hibrit motorlu bir otomobil olması. Yaklaşık 500 beygir güç üretebilen ve 9.200 d/d çevirebilen v8 motor, toplam güçleri 218 beygire ulaşan üç adet elektrik motoruyla takviye edilmiş.

    Toplam ağırlığı 1.490 kg olan otomobil 0'dan 100 km/s sürate 3.2 saniyede ulaşırken maksimum sürati 320 km/s'e ulaşıyor. Dikkatli kullanımda 100 km mesafede ortalama 3 litre benzinle yetinebilen otomobil bu durumda kilometre başına 70 gram CO salınımı yaparken yeri geldiğinde Nürburgring'i 7 dakika 30 saniyenin altında turlayarak Carrera GT'den daha hızlı olabiliyor.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    Pilleri sıvı soğutmalı olan otomobil 25 km'ye kadar sadece elektrik motorlarıyla yol alabilirken yol durumuna ve sürücünün ruh haline göre dört ayrı sürüş modu da sunuyor.

    Benzinli motoru, 7 ileri vitesli yarı otomatik şanzımanla donatılan otomobilin bu motoru, gücünü arka aksa aktarırken elektrik motorları ön tekerleklere güç yolluyorlar. Tahmin edilebileceği gibi otomobilde fren enerjisi geri kazanım sistemi de bulunuyor.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor



     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Olur Öyle Şeyler -- 6 Mayıs 2010; 16:47:12 >




  • @Fatih989
    Yazılar ile de anlaşmak mümkün ne demek istediğini tam olarak anlayamadım.

    quote:

    Orijinalden alıntı: adraka1

    Öncelikle şöye söyleleyim sevgili dostum en yakın arkadaşım Voldroy(Berkcan) benim karşı komşum ve beni bu sevdayada o sürükledi.Ona çok teşekkür ediyorum.Ve bizdeki PORSCHE hastalığı Facebook'a koyduğum bir video var onunla aynı şekilde başladı.(PORSCHE MERKEZİNE GİDEMEDİK AMA).
    PORSCHE BİR HASTALIK YADA BULAŞICI BİR VİRÜS DEĞİLDİR.PORSCHE BİR YAŞAM STİLİDİR.

    Kardeşim,bu konuda sana katılmıyorum.Porsche bir yaşam tarzı tamam.Buraya kadar tamam da bir hastalık olduğu da yatsınamaz,kaç amerikancıyı(belgelerim var başta da sen)Porsche'ci yaptık bilemiyorum artık.
    Bir hastalık,iyi huylu bir virüs,gittikçe yayılmaya da devam ediyor.




  • Bende büyük porsche hayranıyımdır

     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor


     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor


     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor


     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor




  •  Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor
  • Bi ara wolksvagen porsche yi satın aldı diye bi söylenti çıkmıştı doğru mu?
  • Ben hastasıyım. Şu an hedefim kendime 40. yaş günü hediyesi olarak bir cayman s almak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Physicist_

    Bi ara wolksvagen porsche yi satın aldı diye bi söylenti çıkmıştı doğru mu?

    Zaten iki şirket baştan beri ortak.Porsche'nin VW'de.VW'nin Porsche'de hisseleri var ancak VW ye daha çok hükmü geçiyor,ki VW nin SUV'su Cayenne'nin tıpkısının değiştirilmiştir halidir.
  • Evet arkadaşlar,sonunda yazımı tamamladım.

    --------------------

    PORSCHE 911 TURBO CABRIOLET
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    ŞASİ GÜÇLENDİRMELERİ BU ARACI ŞİMDİYE KADARKİ EN İYİ 911 TURBO CONVERTIBLE YAPIYOR
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    Guiness birası eksperlerinin bar personeline direktif verdiği anı düşünün,kapağı açıyor,bir kaşığa dikkatlice ilk damlaları döküyor ve ardından pürdikkat yarım litrelik koyu birayı bardağa hafif yatık bir şekilde koyuyor.Üstsüz 911 Turbo'yu da böyle düşünün,çünkü bu otomobili alanlar güneşlenmekten çok kullanım performansını daha ciddiye alıyorlar.Önceki 911 Turbo Cabrio'lar hiçbir zaman kötü olmadı.Hatta birçok soft-top otomobilden çok daha iyi oldu.Hem performanslı hem de günlük kullanıma uygunlardı.Fakat sırf üstü açık olabilmek adına aracın rijiditesini artırabilmek için yapılan takviyeler sonucu artan ağırlıkları onları en zavallı 911 Turbo'lar yapıyordu.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    Fakat şimdi yaklaşım değişti.Eğer konu performans ve zevki bir arada sunmaksa artık 911 Turbo Cabrio daha çok burkulmayacak ve performans anlamında da aşağı kalmayacak.Porsche mühendisleri ne yaptılar bilinmez,ama tek söyledikleri coupe ve cabrio arasındaki dinamizm farkının arasının çok kapandığı.Hatta Cabrio'da opsiyonel olarak sunulan Sport Chrono paketinde yer alan aktif motor kulakları Coupe'ye karşı avantaj bile sağlıyor.Bu hidrolik kulaklar,sıkı virajlarda sertleşiyor ve motorun yuvasında daha stabil durmasını sağlıyor.Bu sistem,Porsche'nin ralli efsanesi Walter Röhrl'e göre Cabrio'nun daha az rijit olan şasisine rağmen neredeyse Coupe ile aynı hissi verdiği yönünde bir avantaj sağlıyor.
     Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor

    BİR NOKTADAN DİĞERİNE MUHTEMELEN ÖNCEKİ 3,6 TURBO COUPE'DEN BİLE HIZLI
    Evet,Cabriolet 75 kg daha ağır(direkleri ve tabanları sağlamlaştırmak için ekstra metaller ve tavan mekanizması),fakat burkulma direncindeki yüzde 13 iyileştirme ve 500 gb'in hızlanma potansiteli ve 650 nm'nin verdiği torkla direk enjeksiyonlu yepyeni 3,8 litrelik düz-6, 100 km/s'ye tam 3.7 saniyede çıkıyor.Coupe'den sadece 0.2 sn kötü.Kronometreye göre Coupe'ye birkaç salise verse de caddede üstü açıkken çok daha zevkli olduğu kesin.Kabul,Cabrio,virajlarda da Coupe kadar keskin değil fakat önceki modeli 3,6 lt MK 1'den çok çok daha keskin olduğu söylenebilir.Hatta bir noktadan diğerine önceki Turbo Coupe'den bile hızlı olduğu söylenebilir.Daha kaliteli ve daha konforlu ,orası kesin.Olması gereken de bu.

    Özellikler:
    Motor: Düz 6,3800 cc,twin-turbo
    Maks. Güç:500 bg@6000d/d
    Maks. Tork:650 nm@1950d/d
    Maks. Hız:310 km/s
    0-100 km/s: 3.7 sn
    Fiyat:109.048 sterlin
    Satış Tarihi:2010 Ortası




  • Yeni imza..
    [center][image]https://store.donanimhaber.com/b4/84/c7/b484c79878c4206c02b50675fb8ff3c1.jpg[/image][/center][center][link=http://forum.donanimhaber.com/m_39544034/tm.htm][size=2][b]Porsche Türkiye[/b][/size][/link][/center]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoldroY


    quote:

    Orijinalden alıntı: yımah

    2. video 26. saniyedeki beyaz Porsche'ye hayran kaldım

    Not: Normalde siyah Porsche severim.

    GT2 den bahsediyorsun sanırsam.En çok sevdiğim rengidir.Ve koleksiyonum için aradığım özel bir parçadır kendisi. :)


    gt2 değil o arkadaşım daha onun 911 Turbo Olduğunu bilmiyorsun. Gt2 lerin egzozları ovaldir ve arka tamponunun yanları kesik kesiktir.

    üzüldüm




  •  Porsche Türkiye│Yeni 911 yazısı hazırlanıyor




  • Porsche hayranliginla hep gozume batiyordun zaten :) Hayirli olsun

    Spor ve hız merakım fazla yoktur, genellikle Ağır, Jip tarzi severim.
    Arabalrdan da fazla anlamam. Benim icin normal araba vardir (BMW,Mercedes vs.), Spor araba vardir (Porsche,Ferrari,Lamborghini vs.),lüks araba vardır (Bentley,Rolls Royce vs.) ve Jip vardir (Cadillac,Lincoln,Range Rover vs.)

    Her Tip Arabam olsun isterim
    Jip: Cadillac Escalade
    Lüks: Rolls Royce ve Bentley (2 Tane)
    Normal: Çok İlgimi çekmiyor şuan o yüzden bilemiycem :)
    Spor: Porsche Panamera ve 911 ve Lamborghini (3 Tane)


    Şuan Panamera çok ilgimi çekiyor. Benim için motor o kadar önemli değil. İç ve Dış Tasarımı Önemli.
    Spor için;
    Milyon Dolarlarim olsa şu Bugatti'den almam. Zevk meselesi
    Ama Ferrari veya Lamborghini alabilirim ama Panamera tercihim olacaktir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yımah

    Önce isim sorununu çözelim , şimdi ismini nasıl okuyorsunuz? Porşe diye mi? Porş diye mi? Ben Porşe diye okuyorum.

    araba yarış oyunlarında polisler telsizden porsche'yi ihbar ederken porşa diyolar :D
  • MoneyTalks diosnuz yani

    Benim için araba bir taşıma aracıdır, gösteriş aracı olmayacaktır. Alabilecek olsam almazdım. Spor arabalara ilgim yok, daha çok klasik makam araçlarını seviyorum ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: VoldroY


    quote:

    Orijinalden alıntı: yımah

    2. video 26. saniyedeki beyaz Porsche'ye hayran kaldım

    Not: Normalde siyah Porsche severim.

    GT2 den bahsediyorsun sanırsam.En çok sevdiğim rengidir.Ve koleksiyonum için aradığım özel bir parçadır kendisi. :)


    gt2 değil o arkadaşım daha onun 911 Turbo Olduğunu bilmiyorsun. Gt2 lerin egzozları ovaldir ve arka tamponunun yanları kesik kesiktir.

    üzüldüm

    Sevgili üye PORSCHE'nin bir iyi özelliğide fabrikadan araba sipariş edersen aracın egzozunu ve tamponunu değiştirebiliyorsun.Zevke ve isteğe bağlı yani...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.