Ttnet Abonelik İptali
37 Cevap35436 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1040 Mesaj
3 Mayıs 2010; 21:56:50 

başka bir internet sağlayıcısından hizmet almak istiyorum artık. fakat diğer tarafa abone olmadan önce malumunuz mevcut ttnet aboneliğimi iptal ettirmem gerekiyor.
abonelik iptali için ttelekom bölge müdürlüklerine başvurmak gerekiyor diye duydum, fakat mesai saatleri içinde oraya gitme imkanım yok.
acaba iptal işlemi telefon ile ya da elektronik ortamda yapılabiliyor mu? daha önce yapan var mı?


_____________________________

~~~ Beşiktk ~~~


 
20 Mesaj
8 Mayıs 2010; 23:18:27 

Merhabalar;

TTNET adsl hat iptal işlemleri sadece hat sahibi tarafından ve sadece türk telekom müdürlükleri ve türk telekom ofislerinden yapılmaktadır.Türk telekom bayiileri veya callcenter tarafından bu işlemler gerçekleşmemektedir...

İyi çalışmalar...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Mayıs 2010; 22:19:32 

çok dikkatli ol her türlü tuzağı kuracaklar kolay gelsin şimdiden


 
30 Mesaj
14 Mayıs 2010; 17:15:57 

iptal ettiremeyelim diye ellerinden geleni yapıyorlar.


_____________________________



1631 Mesaj
17 Mayıs 2010; 16:51:19 

zaten oyuzden baslatırken ofısler baslatıyor ama kapatırırken bolge mudurluklerı bu ısten madur olanlarda var zaten turk telekom ofıslerı artık tahsılatcı konumunda bı anlamları kalmadı ınternet gıdıyor adam gıdıp soruyorum hıc tınmıyo "bakım yapıyolardır bızımde gıttı abı" aldıgım cvap bu arkadasında deıyı gıbı ben kapatıym dedım yıldırdılar benı ınan yapıstı bırakmıyo suluk gıbıler


3837 Mesaj
19 Mayıs 2010; 9:39:51 


quote:

Orijinalden alıntı: m-yaman

Merhabalar;

TTNET adsl hat iptal işlemleri sadece hat sahibi tarafından ve sadece türk telekom müdürlükleri ve türk telekom ofislerinden yapılmaktadır.Türk telekom bayiileri veya callcenter tarafından bu işlemler gerçekleşmemektedir...



veya noterden vekaleti olan kişinin gitmesi gerekir. Arkadaşımız mesai saatleri içerisinde gidemediğini söylüyor, notere gitme imkanınız varsa, bu şekilde sorunu halledebilirsiniz.


_____________________________



 
20 Mesaj
19 Mayıs 2010; 11:21:05 

Merhabalar...

ek bilgi olarak Cumartesi günleri öğle saatine kadar da iptal başvuruları alınmakta...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
19 Mayıs 2010; 11:24:10 

Bu TTNet nasıl bir firmadır ya


 
30 Mesaj
19 Mayıs 2010; 17:58:00 

iptal dilekçemi verdim müdürlüğe 1 hafta oldu hala sabit hat ve internet açık. bu ne biçim iş böyle ya tüketici haklarına dilekçemi vereceğim.


_____________________________



1471 Mesaj
3 Ocak 2011; 17:39:32 

arkadaşım kapattıramassın boşuna uğraşma !!!!!! kapattıramassın dediysem yanii kapatmıyorlar bilerek... kapattırmaya gittiğinde mutlaka iptal ettiklerine dair belge al ama vermiyorlar onuda... bu yüzden kendi dilekçeni doldurup zorlada olsa oradaki görevliye kaşe ve imzasını atmasını söyle hiç bir sonuç alamassan direk savcılığa gidip nitelikli dolandırıcılık suçlamasıyla suç duyurusunda bulun... bu yaptıkları nitelikli dolandırıcılığa giriyor maddi manevi tazminat talep edebilirsin yüklü miktarda
gerekirse bir avukat tut sonuçta sökeee sökeee avutkatlık ücretinide ödeyecekler :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferhatonair -- 3 Ocak 2011; 17:43:43 >


1167 Mesaj
3 Ocak 2011; 17:50:02 


quote:

Orijinalden alıntı: ferhatonair

arkadaşım kapattıramassın boşuna uğraşma !!!!!! kapattıramassın dediysem yanii kapatmıyorlar bilerek... kapattırmaya gittiğinde mutlaka iptal ettiklerine dair belge al ama vermiyorlar onuda... bu yüzden kendi dilekçeni doldurup zorlada olsa oradaki görevliye kaşe ve imzasını atmasını söyle hiç bir sonuç alamassan direk savcılığa gidip nitelikli dolandırıcılık suçlamasıyla suç duyurusunda bulun... bu yaptıkları nitelikli dolandırıcılığa giriyor maddi manevi tazminat talep edebilirsin yüklü miktarda
gerekirse bir avukat tut sonuçta sökeee sökeee avutkatlık ücretinide ödeyecekler :)


valla iyi fikir hocam kapatırken zorluk çıkartırlarsa dediklerini aynen uygulamak lazım


_____________________________



1774 Mesaj
20 Aralık 2011; 21:21:03 

Bu gün yaşadığım rezilliği anlatayım.Bu ttnet artık bezdirdi

Müşteri hizmetlerinden her zamanki gibi sakız tarzı yapışkan biri arayıp 'beyfendi bilgisayarınızı korumak için mc cafe yazılımımız var ilgilenirmisiniz diyor bizde yok kardeşim almıcam tarzından konuşuyoruz buraya kadar iyi ama karşı taraf sakız düzeyini arttırıp (utanmadan) siz lisanssız bir antivirus kullanıyorsunuz deyince bende şalterler atıyor siz hackermisiniz kardeşim nerden biliyorsun diyorum ısrarla lisansız diyor..Faturası varmı diyecek kadar yüzsüz..

Bunların amacı nedir bizi antivurüs almıyoruz diye tehditmi ediyorlar ? bilgisayarımızı ttnetden kim koruyacak adamsanki sızmış bakmışda emin emin konuşuyor..Aramızda hukukçu varsa bunları nasıl mahkemeye veririm..


_____________________________



 
1786 Mesaj
20 Aralık 2011; 23:47:22 

bunlarla uğraşılmaz yahu. Boşver. Benim de cep telefonumu 3. şahıslara vermişler. Normal bir numaradan mesaj geliyor, hiçbir yere telefonumu bırakmama rağmen


_____________________________



696 Mesaj
17 Temmuz 2012; 13:44:16 

Arkadaşlar bende bir türlü iptal işlemi yaptıramıyorum, 1 hafta geçti ancak hala açık gözüküyor. Elime iptal işlemi yaptığımı da gösteren bi belge verilmedi ortada kaldım öyle.


_____________________________



61 Mesaj
17 Temmuz 2012; 19:02:18 

TTnet adsl iptal etme işlemi nasıl yapılıyor tam olarak ( etraflıca ) anlatabilir mi birisi lütfen ??


_____________________________


İstanbul Teknik Üniversitesi
-2012 Girişliler-


 
83 Mesaj
18 Temmuz 2012; 18:39:56 

tam 27 dakika konustum
olmadik olanaklar sundular iptali engelmek icin.
anne adi dogum tarihi
o su bu. bende ha tamam iptal edilecek onuun icin kimlik bilgileri soruyorlar sandim. akabinde mudurluge gelin ordan iptal edindedi.
peki bu kadar soruyu neden sordunuz ben bu sorulari cevaplamakla ne yapmis oldum. "ön iptal aldik " dedi eee on iptal nedir. cevap yok. karikatur gibi. insanla girgir geciyorlar
islak imza fax yolayim kabul etmedi. bana her hangi bir fax adresi yolayin ben hallederim oda yok. bu belgenin sadece sahsi olarak size ulasitrilmasi gerektigini bayen eden bir yazi gecin bana oda yok. bir hizmet almak istediginizde "Onayliyor musunuz" sihirli cumlesi yeterli iptala gelince yapmadiklari koymadiklari engel yok.



 
83 Mesaj
18 Temmuz 2012; 18:45:20 

fax numaralarini buldum

0 212 306 10 10
normalde fax ile bildirilen bilgi resmi bilgidir ve goz ardi edilemez.
formu doldurup imza atip iptalinizi deniyebilirsiniz.




http://www.ttnet.com.tr...ISIK_IPTAL_30.03.11.pdf

yasasin kotuluk :D


1522 Mesaj
18 Temmuz 2012; 19:23:43 

darısı bizlere


_____________________________



 
83 Mesaj
18 Temmuz 2012; 19:32:00 

biraz once aboneligimi iptal ettirmek yerine gerek ttnet gerek telefon aboneligimi 6 ay icin dondurdum bu sure zarfindan bir ara yazili olarakta iptal ederim



2634 Mesaj
18 Temmuz 2012; 19:32:53 

iptal etmek isteyen arkadaşlar önce ttnet online işleme girin abonelik iptal var oradn iptal ön başvuru yaptıgınız zaman internet sinyali kesiliyor ve internete giremiyorsunuz 10 gün o şekilde kalıyor siz telekom ofisi veya müdürlüğüne gidip imza atıyorsunuz kapatılıyor


_____________________________

XBOX LİVE CixLandTR

PSN xCixLandx


454 Mesaj
18 Temmuz 2012; 20:35:04 

ben kapatmaya gittigimde bir suru kapatılmayan telefon maduru vardı ......

24.04.2012 de kapattım sabah 09:15 gibi sıra numaram 5015 idi

kapattırmamak ıcın neler yapıyorlar neler sakın kanmayın beyler kararlı oldugumu anlayınca

internetı anında kapattılar..telefon ıse; dısarıya aramalara o anda kapandı....

ama 1 hafta dısarıdan gelen aramalara acık olucagını soyledıler ve 1 hafta sonrasında turktelekomdan arayıp kapatma ıslemını onaylıyormusunuz dıye telefon geldı onaylıyorrum dedım olay bitti



_____________________________

STEAM:::adnan1979


7323 Mesaj
19 Temmuz 2012; 12:29:26 

Asıl olay ve soru şu: İptal başvurunuzu bağlı olduğunuz müdürlüğe bizzat ıslak imzalı yapıp o belgenin nüshasını alsanız bile, bilerek ağırdan alıp aboneliğinizi bir süre daha kapatmamazlık yapıyorlar mı? Bu adilik yüzünden hukuka aykırı bir borç çıkartabilirler mi sanki geç iptal edilmiş gibi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


 
83 Mesaj
21 Temmuz 2012; 23:58:18 

Online abonelik iptali yerine abonelik 6ay icin dondurun
Abonelik iptali için daha fazla süreniz olacak bir cumartesi
Gunü gider iPtal ederisiniz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
801 Mesaj
9 Ocak 2013; 15:33:02 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

Asıl olay ve soru şu: İptal başvurunuzu bağlı olduğunuz müdürlüğe bizzat ıslak imzalı yapıp o belgenin nüshasını alsanız bile, bilerek ağırdan alıp aboneliğinizi bir süre daha kapatmamazlık yapıyorlar mı? Bu adilik yüzünden hukuka aykırı bir borç çıkartabilirler mi sanki geç iptal edilmiş gibi?

Yoksa noterden tebligat mı göndersek, devlet bize neden sahip çıkmıyor... Büyük şirketlerin elinde oyuncak olmuşuz resmen.


_____________________________

imza atamıyorum şimdilik, sonra


 
182 Mesaj
25 Ocak 2013; 20:43:16 

TTnet hattımı kapatmak için online işlemlerden ön başvuru yapar yapmaz sinyal kesildi. Böyle olduğunu bilmiyordum


_____________________________



1109 Mesaj
23 Şubat 2013; 15:02:12 

Ben hattımı iptal etmek için gittim telekom müdürlüğüne tamam dedi görevli başvuruyu aldım eve geldim baktım online işlem merkezinden aboneliğim görünmüyor ayrıca telefondan müşteri hizmetlerini aradım abone no ve telefon numarasınıda denedim tuşladığınız numaraya ait hizmet bulunmamaktadır diyor ama bu ayın faturası geldi ve gelecek aya yansıtacaklarını söylediler kapanmış mıdır gerçekten ?Allahını seven yardımcı olsun arkadaş kaç gündür kafamı bulandırıyor bu konu birde 180 TL ceza kestiler ağustos ayında açılmış abonelik eylül ekim bedava kasım aralıktaki indirimli faturayı ödedim ocakta hat kapalıydı bu ayda ayın 6 sında hattı iptal ettirdim mart ayında toplam fatura yollayacaklar sizce ne kadar gelir eylül+ekim=127 TL kasım aralık indirimi 40 TL ocak ayı iptaldi ama alırlar şubat ve martla birlikte 191 TL Toplam = 538 ıvır zıvır 540 TL



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Partis Temporus -- 23 Şubat 2013; 15:12:28 >


_____________________________

Nikon AF-S DX Nikkor 18-55mm 1:3.5-5.6 G II ED
Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 Di LD Macro
Metz 36 AF-5 Digital Flash
Lowepro Adventura 170 Çanta
Slik Pro 700DX Tripod


1646 Mesaj
28 Mart 2013; 19:27:13 

bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxelll -- 28 Mart 2013; 19:29:56 >


_____________________________

OneHourTranslation


7323 Mesaj
28 Mart 2013; 19:35:09 

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.

Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


1646 Mesaj
28 Mart 2013; 19:39:55 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.

Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.

bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .


_____________________________

OneHourTranslation


7323 Mesaj
28 Mart 2013; 19:43:08 

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.

Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.

bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .

Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


1646 Mesaj
28 Mart 2013; 19:49:02 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.

Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.

bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .

Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.

TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.


_____________________________

OneHourTranslation


7323 Mesaj
28 Mart 2013; 19:53:12 

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur


Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.

bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .

Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.

TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.

Hafta içi direkt bölge müdürlüğüne veya ilgili santrale gidin. Ofislerle uğraşmayın.


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


1646 Mesaj
28 Mart 2013; 20:25:08 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll


bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .

Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.

TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.

Hafta içi direkt bölge müdürlüğüne veya ilgili santrale gidin. Ofislerle uğraşmayın.

az once yeniden TT online işlemlerden hat degisikligine baktım ev avantaja gecmek icin ama anne kızlık soyadı guncellemesi icin ofise gelmeniz lazım dedi ki herhangi bir degisiklik olmadı guncellemeyi neden soruyorlar?

ayrıca ogrendimki standart hattan ev avantaja 200e gecmisim ne zaman olmus bu olay haberimde degil. bize sormadan degisikligi nasıl yaparlar?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxelll -- 28 Mart 2013; 20:31:34 >


_____________________________

OneHourTranslation


7323 Mesaj
28 Mart 2013; 20:41:45 


quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur


Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.

TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.

Hafta içi direkt bölge müdürlüğüne veya ilgili santrale gidin. Ofislerle uğraşmayın.

az once yeniden TT online işlemlerden hat degisikligine baktım ev avantaja gecmek icin ama anne kızlık soyadı guncellemesi icin ofise gelmeniz lazım dedi ki herhangi bir degisiklik olmadı guncellemeyi neden soruyorlar?

ayrıca ogrendimki standart hattan ev avantaja 200e gecmisim ne zaman olmus bu olay haberimde degil. bize sormadan degisikligi nasıl yaparlar?

Anne kızlık soyadını kimlik bilgilerini teyit etmek için istiyorlar ama Tc Kimlik numaranızı esas almamaları saçmalık tabi. Ya da telefonla iletmenize imkan vermeleri lazım ama yapmıyorlar.

Tarife değişikliğini sizden habersiz sizin gibi birçok aboneye onay ve hukuk dışı yapıyorlar zaten. Çok şahit oldum. Adamlar hukuk nedir bilmedikleri için böyle mağduriyetler oluyor. TT bölge müdürlüğünde çözüm masasına uğrayım. Bakalım ne izahat verecekler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Sen öldüğün gün bende öldüm canım anneannem...


1646 Mesaj
28 Mart 2013; 23:34:33 

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur


quote:

Orijinalden alıntı: maxelll

quote:

Orijinalden alıntı: programmer_onur

quote:

Orijinalden alıntı: maxelll


TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.

Hafta içi direkt bölge müdürlüğüne veya ilgili santrale gidin. Ofislerle uğraşmayın.

az once yeniden TT online işlemlerden hat degisikligine baktım ev avantaja gecmek icin ama anne kızlık soyadı guncellemesi icin ofise gelmeniz lazım dedi ki herhangi bir degisiklik olmadı guncellemeyi neden soruyorlar?

ayrıca ogrendimki standart hattan ev avantaja 200e gecmisim ne zaman olmus bu olay haberimde degil. bize sormadan degisikligi nasıl yaparlar?

Anne kızlık soyadını kimlik bilgilerini teyit etmek için istiyorlar ama Tc Kimlik numaranızı esas almamaları saçmalık tabi. Ya da telefonla iletmenize imkan vermeleri lazım ama yapmıyorlar.

Tarife değişikliğini sizden habersiz sizin gibi birçok aboneye onay ve hukuk dışı yapıyorlar zaten. Çok şahit oldum. Adamlar hukuk nedir bilmedikleri için böyle mağduriyetler oluyor. TT bölge müdürlüğünde çözüm masasına uğrayım. Bakalım ne izahat verecekler.

http://www.turktelekom....pegmfk?wsbjsbceiahvhyuo

buradaki kampanyaya gececektim stadarthatta oldugumu dusunuyordum ama benden habersiz ev avantaj 200e gecirdiklerinden buna gecemiyoz napcaz simdi. cep ve yurtdısını arayınca cok fazla yazıyor ev avantasjda


_____________________________

OneHourTranslation


26 Mesaj
2 Nisan 2014; 10:23:32 

Merhaba,

10 sene kullanmış olduğum TTnet aboneliğimi sonunda iptal ettim. gerçekten iptal işleminde zorluk çıkardıkları doğru. Online işlemlerden iptal talebinde bulundukta sonra 10 gün içinde vermem gereken ıslak imzayı vermek için bir ttnet bayisine gittim ancak bayi evraklı işlem yapamadıklarını, müdürlüğe gitmem gerektiğini söyledi. ben hafta içi çalışan biriyim ve hafta içi saat 17.00'de kapanan müdürlüğe de yakın bir yerde çalışmıyorum. müşteri hizmetlerini aradım durumu söyledim, bayiden bu işlemi yapabileceğimi söylediler. müşteri hizmetleri bayiye yöneltiyor, bayi yapamam diyor; ilginç

Sonunda kendi çabamla çözümü buldum. müşteri hizmetlerine özellikle faks ile başvuruyu sormama rağmen böyle bir başvuru şekli olmadığını söylediler. tesadüfen şu sayfayı buldum:

http://www.ttnet.com.tr...islemleri-hakkinda.aspx

bu sayfadaki örnek dilekçenin çıktısını alın ve kimlik fotokopisini de ekleyerek, ilgili faks numarasına fakslayın. 2 gün sonra müşteri hizmetlerinden sizi arayacaklar ve iptali teyit edecekler. eğer sizi aramazlarsa kesinlikle siz arayın, iptal bölümü ile görüşmek istediğinizi belirtin ve faksın ulaşıp ulaşmadığını teyit edin.


bu bilgileri maalesef müşteri hizmetleri zorluk çıkarmak amacıyla açık bir şekilde vermemektedir. müşteri hizmetlerinin kalitesizliğinden ve yaşadığım hız sorunlarından artık gına gelerek 10 senelik aboneliğimi iptal ettirdim. mümkünse de bir daha bu firmayla muhatap olmak istemiyorum.



_____________________________



 
56 Mesaj
3 Nisan 2014; 10:30:17 

quote:

Orijinalden alıntı: sidewinderr

Merhaba,

10 sene kullanmış olduğum TTnet aboneliğimi sonunda iptal ettim. gerçekten iptal işleminde zorluk çıkardıkları doğru. Online işlemlerden iptal talebinde bulundukta sonra 10 gün içinde vermem gereken ıslak imzayı vermek için bir ttnet bayisine gittim ancak bayi evraklı işlem yapamadıklarını, müdürlüğe gitmem gerektiğini söyledi. ben hafta içi çalışan biriyim ve hafta içi saat 17.00'de kapanan müdürlüğe de yakın bir yerde çalışmıyorum. müşteri hizmetlerini aradım durumu söyledim, bayiden bu işlemi yapabileceğimi söylediler. müşteri hizmetleri bayiye yöneltiyor, bayi yapamam diyor; ilginç

Sonunda kendi çabamla çözümü buldum. müşteri hizmetlerine özellikle faks ile başvuruyu sormama rağmen böyle bir başvuru şekli olmadığını söylediler. tesadüfen şu sayfayı buldum:

http://www.ttnet.com.tr...islemleri-hakkinda.aspx

bu sayfadaki örnek dilekçenin çıktısını alın ve kimlik fotokopisini de ekleyerek, ilgili faks numarasına fakslayın. 2 gün sonra müşteri hizmetlerinden sizi arayacaklar ve iptali teyit edecekler. eğer sizi aramazlarsa kesinlikle siz arayın, iptal bölümü ile görüşmek istediğinizi belirtin ve faksın ulaşıp ulaşmadığını teyit edin.


bu bilgileri maalesef müşteri hizmetleri zorluk çıkarmak amacıyla açık bir şekilde vermemektedir. müşteri hizmetlerinin kalitesizliğinden ve yaşadığım hız sorunlarından artık gına gelerek 10 senelik aboneliğimi iptal ettirdim. mümkünse de bir daha bu firmayla muhatap olmak istemiyorum.



TTNET = (T)ürk (T)oplumunu (N)asıl (E)derim de (T)ikerim

politikasına sahip olduğundan, bile bile bu ateşe kendimizi atmamız gerekiyor.

bende geçenlerde iptal ettim. bakalım ne olacak.


_____________________________



2061 Mesaj
7 Nisan 2014; 17:18:56 

İptal ettirmek mantıklı değil.Sözleşmenin bitmesini bekleyin , bittikten sonra başka firmaya geçersiniz.Sözleşme bitmeden iptal edildiğinde uyguladıkları indirimleri geri alıyorlar.Bu soyguncu firmayı daha da para kazandırmayın.
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.391