Şimdi Ara

Ttnet Abonelik İptali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
53.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • başka bir internet sağlayıcısından hizmet almak istiyorum artık. fakat diğer tarafa abone olmadan önce malumunuz mevcut ttnet aboneliğimi iptal ettirmem gerekiyor.
    abonelik iptali için ttelekom bölge müdürlüklerine başvurmak gerekiyor diye duydum, fakat mesai saatleri içinde oraya gitme imkanım yok.
    acaba iptal işlemi telefon ile ya da elektronik ortamda yapılabiliyor mu? daha önce yapan var mı?



  • fax numaralarini buldum

    0 212 306 10 10
    normalde fax ile bildirilen bilgi resmi bilgidir ve goz ardi edilemez.
    formu doldurup imza atip iptalinizi deniyebilirsiniz.




    http://www.ttnet.com.tr/i/assets/taahhutnameler/IPTV_DEGISIK_IPTAL_30.03.11.pdf

    yasasin kotuluk :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: maxelll

    bugun sordum telekoma bizzat gittim tek gunde kapatırız dediler ama on iptal mi yoksa iptal ettiler mi anlamadım. borcumuzun olmadıgına dair imzalı bir belge alıp iptalin su gun su satte yapıldıgına dair belge verin bana dedim vermediler. nereye kime sikayet edicez. cunku iptali geciktirerek oteki aylarında kullanılmıs gibi borc cıkarabiliyorlar.


    onun yerine hattı dondurup donduruldugu sure icerisinde hat iptali yapsak acaba herhangi bir para talep ederler mi dedim. cevap net degil.

    Borcu yoktur yazısı vermek zorundalar. Aksi halde BTK'yı da direkt pas geçip tüketici hakem heyetine gidin. Paşa paşa verecekler.

    bu arada telefonla iptal vs denedigimde ise anne kızlık soyadı guncellemesi gerektiginden subeye gitmeniz gerekmektedir diyorlar. neden soruyorlar anne kızlık soyadını ki? zaten kimlik bilgileri onlarda degil mi .

    Kimlik doğrulamak için istemeleri çok normal çünkü uzaktan kimlik doğrulama yapıyorlar. Tabi taahüt geçirecekleri zaman sormazlar, o ayrı. Bence gidip direkt müdürle konuşun, borcu yoktur yazısı neden vermiyorsunuz diye sorun, bakalım ne yanıt verecek? Bu ülkede reklamları ile 180 derece farklılık gösteren yegâne kurum TT ve TTNET'dir.

    TT icinde degisiklik yapıcam ev avantaj 100 tarifesinde subat2013den sonra gecenlerde aylık 250dk her yone cep yurtdısı vs var dediler ama ilk aradıklarında pek inanmadim zaten telefonla aradıklarında hemen sozlu sozlesme yapıp geciriyorlar ama iptalde zorlıyorlar. o tarifede iyi gibi 19tl ile aylık 250dk her yone aksamları 3000dk yeterli olur. ondada bi zorluk cıkarmasalar bari. bu arada cumartesi sabahtan gitsek acaba hepsi acık mı tt ofislerinin. işlemi yaparlar mı yoksa . işlemi alırlar pazaretesiye mi kalır acaba.

    Hafta içi direkt bölge müdürlüğüne veya ilgili santrale gidin. Ofislerle uğraşmayın.

    az once yeniden TT online işlemlerden hat degisikligine baktım ev avantaja gecmek icin ama anne kızlık soyadı guncellemesi icin ofise gelmeniz lazım dedi ki herhangi bir degisiklik olmadı guncellemeyi neden soruyorlar?

    ayrıca ogrendimki standart hattan ev avantaja 200e gecmisim ne zaman olmus bu olay haberimde degil. bize sormadan degisikligi nasıl yaparlar?

    Anne kızlık soyadını kimlik bilgilerini teyit etmek için istiyorlar ama Tc Kimlik numaranızı esas almamaları saçmalık tabi. Ya da telefonla iletmenize imkan vermeleri lazım ama yapmıyorlar.

    Tarife değişikliğini sizden habersiz sizin gibi birçok aboneye onay ve hukuk dışı yapıyorlar zaten. Çok şahit oldum. Adamlar hukuk nedir bilmedikleri için böyle mağduriyetler oluyor. TT bölge müdürlüğünde çözüm masasına uğrayım. Bakalım ne izahat verecekler.

    http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/Guncel/Detay/Turk-Telekomdan-Ev-Avantaj-Tarifelerine-Gecis-Icin-Ozel-Firsat?kluoahomfrpegmfk?wsbjsbceiahvhyuo

    buradaki kampanyaya gececektim stadarthatta oldugumu dusunuyordum ama benden habersiz ev avantaj 200e gecirdiklerinden buna gecemiyoz napcaz simdi. cep ve yurtdısını arayınca cok fazla yazıyor ev avantasjda




  • Merhaba,

    10 sene kullanmış olduğum TTnet aboneliğimi sonunda iptal ettim. gerçekten iptal işleminde zorluk çıkardıkları doğru. Online işlemlerden iptal talebinde bulundukta sonra 10 gün içinde vermem gereken ıslak imzayı vermek için bir ttnet bayisine gittim ancak bayi evraklı işlem yapamadıklarını, müdürlüğe gitmem gerektiğini söyledi. ben hafta içi çalışan biriyim ve hafta içi saat 17.00'de kapanan müdürlüğe de yakın bir yerde çalışmıyorum. müşteri hizmetlerini aradım durumu söyledim, bayiden bu işlemi yapabileceğimi söylediler. müşteri hizmetleri bayiye yöneltiyor, bayi yapamam diyor; ilginç

    Sonunda kendi çabamla çözümü buldum. müşteri hizmetlerine özellikle faks ile başvuruyu sormama rağmen böyle bir başvuru şekli olmadığını söylediler. tesadüfen şu sayfayı buldum:

    http://www.ttnet.com.tr/bireysel/destek/internet/Sayfalar/fesih-islemleri-hakkinda.aspx

    bu sayfadaki örnek dilekçenin çıktısını alın ve kimlik fotokopisini de ekleyerek, ilgili faks numarasına fakslayın. 2 gün sonra müşteri hizmetlerinden sizi arayacaklar ve iptali teyit edecekler. eğer sizi aramazlarsa kesinlikle siz arayın, iptal bölümü ile görüşmek istediğinizi belirtin ve faksın ulaşıp ulaşmadığını teyit edin.


    bu bilgileri maalesef müşteri hizmetleri zorluk çıkarmak amacıyla açık bir şekilde vermemektedir. müşteri hizmetlerinin kalitesizliğinden ve yaşadığım hız sorunlarından artık gına gelerek 10 senelik aboneliğimi iptal ettirdim. mümkünse de bir daha bu firmayla muhatap olmak istemiyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sidewinderr

    Merhaba,

    10 sene kullanmış olduğum TTnet aboneliğimi sonunda iptal ettim. gerçekten iptal işleminde zorluk çıkardıkları doğru. Online işlemlerden iptal talebinde bulundukta sonra 10 gün içinde vermem gereken ıslak imzayı vermek için bir ttnet bayisine gittim ancak bayi evraklı işlem yapamadıklarını, müdürlüğe gitmem gerektiğini söyledi. ben hafta içi çalışan biriyim ve hafta içi saat 17.00'de kapanan müdürlüğe de yakın bir yerde çalışmıyorum. müşteri hizmetlerini aradım durumu söyledim, bayiden bu işlemi yapabileceğimi söylediler. müşteri hizmetleri bayiye yöneltiyor, bayi yapamam diyor; ilginç

    Sonunda kendi çabamla çözümü buldum. müşteri hizmetlerine özellikle faks ile başvuruyu sormama rağmen böyle bir başvuru şekli olmadığını söylediler. tesadüfen şu sayfayı buldum:

    http://www.ttnet.com.tr/bireysel/destek/internet/Sayfalar/fesih-islemleri-hakkinda.aspx

    bu sayfadaki örnek dilekçenin çıktısını alın ve kimlik fotokopisini de ekleyerek, ilgili faks numarasına fakslayın. 2 gün sonra müşteri hizmetlerinden sizi arayacaklar ve iptali teyit edecekler. eğer sizi aramazlarsa kesinlikle siz arayın, iptal bölümü ile görüşmek istediğinizi belirtin ve faksın ulaşıp ulaşmadığını teyit edin.


    bu bilgileri maalesef müşteri hizmetleri zorluk çıkarmak amacıyla açık bir şekilde vermemektedir. müşteri hizmetlerinin kalitesizliğinden ve yaşadığım hız sorunlarından artık gına gelerek 10 senelik aboneliğimi iptal ettirdim. mümkünse de bir daha bu firmayla muhatap olmak istemiyorum.



    TTNET = (T)ürk (T)oplumunu (N)asıl (E)derim de (T)ikerim

    politikasına sahip olduğundan, bile bile bu ateşe kendimizi atmamız gerekiyor.

    bende geçenlerde iptal ettim. bakalım ne olacak.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.