Şimdi Ara

<| Piranha Galileo 5.0 inç + 2 GB Dahili Hafıza + Bluetooth + Video In + Amigo (Yeni!!!) |> (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
255
Cevap
1
Favori
42.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR ÜRÜN ELİME GEÇTİ AZ ÖNCE. YALNIZ BİR SORUM OLUCAK. ÜRÜNÜN KUTUSUNUN ÜSTÜNDE "İLK UYDU BAĞLANTISINDAN İTİBAREN naviextras.com DAN 1 YIL GÜNCELLEŞTİRME ÜCRETSİZ" DİYOR. İÇİNDEN ÇIKAN KAĞITTA naviextras.com"a ÜYE OLURSANIZ GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR DİYOR !!

    NE YAPMALIYIM ANLAMADIM ARKADAŞLAR ???
  • Herkese Merhaba,
    Alalı henüz 2 hafta oldu ve tüm özelliklerini kullanmadım ama en azından şu ana kadarki yorumlarımı aktarmak istiyorum. Forum boyunca ileri düzey kullanıcılara hitap eden bir söylem var. Aralara da bizim gibi sıradan kullanıcıların işine yarayan bilgiler girmiş. Benim yazacaklarım sıradan kullanıcıları ilgilendirir herhalde. Öncelikle bilmeniz gereken şu ki, bu ürün amatör bir toplama ürün olarak üretilmiş. Piranha firması, cihazın kendisini üretiyor (aslında Çin'de üretilen bir mal), Naviextras'tan navigasyon yazılımını yüklüyor, son olarak ta Başarsoft'tan harita verisini de yükleyerek satışa sunuyor. Garanti ve destek kapsamında da cihazın kendisinin dışında hiç bir şeye karışmıyor, topu öbür iki firmaya atıyor. Onlar da piranha'ya. Bu böyle sürerken siz pinpon topu gibi oradan oraya savruluyor ve kendinizi internete veriyorsunuz. Sorununuza çareleri bu tür forumlarda arıyorsunuz. İşte bu noktada bu forumlar çok işe yarıyor. Şimdi de cihazının kendisinden bahsedeyim. Cihaz gömlek cebine bile giriyor ancak boyutları ve ağırlığı cepte taşınmaya hiç uygun değil. Açma kapama düğmesi cihazdan 1mm kadar yüksek ve çok hassas, cepte ve çantada kendiliğinden açılıyor ve lazım olduğunda da pilin nanay olduğunu görüyorsunuz. Ben maket bıçağıyla düğmenin başını keserek kenarıyla aynı yüksekliğe getirdim. Artık zırt pırt açılmıyor. Cihazın kutusunu açınca içinden sarı bir kağıda kocaman harflerle yazılmış bir uyarı yazısı görüyorsunuz. Özetle, cihazı yasal iade süresi içinde naviextras'a kayıt ettirmeyiniz, yoksa garnantisi biter diye. Bu ne ya? Maalesef bu tür şeyler bizim gibi muz cumhuriyetlerinde oluyor. Yasal süre neymiş diye şaşkınlıkla Piranha'yı arıyorsunuz, "mmm kem küm efendim firmadan firmaya değişiyor bu süre, mail adresinizi verin tüm açıklamaları size mail yoluyla gönderelim" diyorlar. Gönderilen de kendi sitelerinde sss bölümünün linki ve tabiki bilgi milgi yok. Bu cihazı alacaklar zaten çoktan oralara girip hepsini hatim etmiş üstelik te bu forumu da okumuş oluyorlar. Cihazda bazı şeyleri kullanabilmek için Naviextras'a bağlanmak gerekiyor ama yapamıyor arada kalıyorsunuz. Berbat bir durum açıkçası. Cihaz kutusundan çıktığında yarım şarjlı oluyor, kılavuzunda yazdığı gibi elektrikle şarj etmek istediğinde ise kutudan böyle bir adaptörün çıkmadığını görüyorsun. Ya adaptörü koyun ya da yazmayın kardeşim. Araç çakmak şarj aleti, cihazı acayip ısıtıyor. Yazın güneşin altında kesin alev alır bu alet. Kaldı ki güneşli günlerde ekranı görmek mümkün değil. Aydınlatması yetersiz kaldığı için gün ışığında kullanmak için elinize alıp türlü akrobasi hareketleri yapmanız gerekiyor. Kullanma kılavuzu çok özensiz yazılmış (yanlış söyledim tercüme edilmiş) Yeterli bilgi ve açıklama yok. Ana hatlarıyla ve doğaçlama olarak çözüyorsunuz bir çok şeyi. Sıralamalar yanlış, bazı ikonların ne anlama geldiği belirtilmemiş. Örneğin bir yaya ikonu var altı çizgili ama neyi anlatıyor belli değil. Navigasyonu da çok iyi değil. Örneğin bizim sokağı bir türlü görmüyor, ters yola girdiğimde apışıp kalıyor, uyarı muyarı yok. Önerdiği rotalardan daha iyi rotalar var ama bir türlü onları hesap edip öneremiyor. GPS sinyali olmadığı zaman cihaz açıldığında en son kaldığı yeri değil de kafasına göre bir yeri gösteriyor. Mecidiyeköy'de sokakta giderken cihaz açıldığında uyduya bağlanması 3-5 dakika alıyor. Kutudan video in ve stereo audio in üçlü konnektör kablo bağlantısı çıkıyor. Video in'i ben geri vites kamerası için kullanıyorum. Audio için kendi sitesinde ses olayı yoktur diyor ama kablosunu vermiş, ben denedim ses çıkışı var ve çalışıyor. Garip bir durum anlayacağınız. Cihazdan ayrı olarak satılan Falke gerivites kamerasından da bahsedeyim. İstanbul için konuşayım, öyle ha deyince alamazsınız bunu. Önce telefon başına oturup Piranha genel merkezden başlayıp saatlerce o firma senin bu firma benim arayıp soracaksınız stoklarında var mı diye. Sonra bulursanız alırsınız. Neyse, kutudan her şey eksiksiz çıkıyor, kullanma kılavuzu tabii gene yetersiz. Kendiniz değil de bir oto elektrikçisine taktırırsanız bakın bakalım arkadaki zemini aracınızdan ne kadar uzaktan itibaren görüyorsunuz? Tamam arkadaki nesneleri görürsünüz de, arka tamponun hemen önünde uyuyan bir kediyi görebilmeniz imkansız. Bunu çözmenin yolu kamerayı yere maksimum derecede bakar şekilde yerleştirmektir ki bunu da kutudan çıkan eğri pullarla sağlayamazsınız. Elinizden geliyorsa pulu kendiniz yapacaksınız. Ben plastik boru manşonu kullandım ve bagaj kapağındaki kameramdan her şeyi görebiliyorum. Montaj için son bir süpriz. Kabloyu döşeye döşeye cihaza kadar getiriyorsunuz ama o ne? Firma, kutunun içine her iki ucu da erkek olan kablo koymuş. Cihaza bağlamanız imkansız. O sebeple siz peşin peşin her iki ucu dişi olan bir video in fişi alarak montaja başlayın.
    Son olarak söylemeliyim ki aletin en kötü tarafı ekranı, zira yazın parlak güneşin altında ekrandakileri seçmek imkansız. Buğulu bir muşambanın arkasını görmeye çalışmak gibi oluyor.
    Yazıya ek:
    Piranha firmasının DH sitesinde bir başlık açarak kullanıcılara destek vermesini tebrik ediyorum. Bu alanda bir ilki gerçekleştirerek büyük bir sorun olan "muhatap bulamama" sorununu kökten halletmişler. Bıkmadan usanmadan tekrar tekrar aynı soruları cevaplayan Rıdvan Bey'i de sabırlarından dolayı çok takdir ettim. Bu hizmetleri Piranha firmasına büyük bir artı getireceğini ve rakipleri ile arasını bir hayli açacağını sanıyorum. Mevcut ve potansiyel müşteriler için de tercih sebebi olacağından hiç kuşkum yok. En azından benim için bile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pataklayan -- 21 Mart 2012; 11:11:08 >

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404

    ARKADAŞLAR ÜRÜN ELİME GEÇTİ AZ ÖNCE. YALNIZ BİR SORUM OLUCAK. ÜRÜNÜN KUTUSUNUN ÜSTÜNDE "İLK UYDU BAĞLANTISINDAN İTİBAREN naviextras.com DAN 1 YIL GÜNCELLEŞTİRME ÜCRETSİZ" DİYOR. İÇİNDEN ÇIKAN KAĞITTA naviextras.com"a ÜYE OLURSANIZ GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR DİYOR !!

    NE YAPMALIYIM ANLAMADIM ARKADAŞLAR ???

    Açıklamayı dikkatli okursanız ürünün içinden çıkan açıklama kağıdında ürün iade süresi içerisinde kayıt ettirmeyin diyor. Ürün iade süresi dolduktan sonra kayıt ettirebilirsiniz bence. Ben bu şekilde kayıt ettirdim.
  • Sayın Pataklayan,

    Neden Piranha'yı tercih ettiniz? Sizi etkileyen dış görüntüsü mü? Yoksa fiyatı mıydı? GPS piyasasını ve cihazların özelliklerini tanımak için alıp kullanmak gerekiyor. Evet burada 4 ayrı firma söz konusu: 1. Donanım üretici 2. İthalatçı 3.Yazılım üretici 4. Harita üretici Hepsi kendi konusunda çalışıyor.

    Cihazı aldığınızda tüm özellikleri ile kullanabilirsiniz. Harita güncellemenize hiç gerek yok. İade etmeyi düşünmüyorsanız, onu da güncelleyebilirsiniz.

    Kutudan çıkan bataryalar tam şarjlı olacak diye bir koşul yok. Şarj adaptörüne de gerek yok. Yoksa pahalısı varken neden ucuz ürünü tercih edelim değil mi? Hepimiz maliyetlerden kaçıyoruz.

    Araç şarj kablosunun cihazımı ısıttığına rastlamadım, ama güneşte kalınca ciddi anlamda ısınıyor. Bunda da yapacak birşey olmuyor malesef.

    Sizin sokağı görmemesi sokağınızın darlığından kaynaklanıyor. Geniş bir sokağı tercih ederseniz GPS cihazlarının daha kolay çalıştıklarını görebilirsiniz. Mecidiyeköy şehircilik kurallarına uyulmadan gelişmiş ve rant kazanmış bir semt. Teknolojiyi değil kendimizi suçlayalım.

    İstediğiniz 12V ile çalışan herhangi bir kamerayı bu tür cihazlara bağlayabilirsiniz. Kedileri görmek istiyor ve pul ve contalarla uğraşmak istemiyorsanız, tamponunuzu daha eğri bir tamponla değişirebilirsiniz. Bu konuda GPS cihazını suçlamak biraz haksızlık gibi geliyor bana.

    Siz herşeyin en mükemmeli olsun istiyorsunuz ama, bunun bedelini ödemeden nasıl böyle bir şeyi bekleyebilirsiniz? Garmin Nüvi 1370 Navigasyon Cihazı fiyatı 1000 TL. Böyle bir cihaz tercih etmek ister miydiniz? Ben araştırdım, kendime ucuz ve beklentilerimi karşıladığı için Piranha Locator aldım. Kesinlikle memnunum. İthalatçı firmanın hızlı büyümesi nedeniyle bazı sıkıntıları olabilir. Ama hızlı bir şekilde telefonlarıma cevap verdiler ve yardımcı olmaya çalıştılar.

    GPS piyasası şu sıralar hızlı büyüyor. Bu nedenle rakipleri karalama kampanyaları da inanılmaz derecede fazla. Açıkçası sizin yazınızı okuduğumda, rakip firmalardan birinin avukatı mısınız diye düşünmedim değil. Çünkü çok ağır suçlamalarda bulunmuşsunuz.

    GPS cihazlarında fiyat kırarak, piyasada rekabet oluşturduğu ve cihazların yaygınlaşmasını sağladıkları için, bu firmayı destekliyorum. Arkadaşlarıma da aldırdım. Onlarda memnunlar. Hatalı oldukları yerde de, sözümü sakınmadan söylüyorum. Artıları eksilerinden daha fazla. Buna inanın.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byysmn

    arkadaşlar dedikleriniz yaptım açılışda windows ce 6 ekranı kısaca görünüyor. sonra navigasyon ana menüye geçiyor bunu nasıl çözeriz. yada bsöylemi olmaszı gerekiyor.


    arkadaşlar yardımcı olabilecek yokmu (navigasyon piranha wuato 5'inç)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitafy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404

    ARKADAŞLAR ÜRÜN ELİME GEÇTİ AZ ÖNCE. YALNIZ BİR SORUM OLUCAK. ÜRÜNÜN KUTUSUNUN ÜSTÜNDE "İLK UYDU BAĞLANTISINDAN İTİBAREN naviextras.com DAN 1 YIL GÜNCELLEŞTİRME ÜCRETSİZ" DİYOR. İÇİNDEN ÇIKAN KAĞITTA naviextras.com"a ÜYE OLURSANIZ GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR DİYOR !!

    NE YAPMALIYIM ANLAMADIM ARKADAŞLAR ???

    Açıklamayı dikkatli okursanız ürünün içinden çıkan açıklama kağıdında ürün iade süresi içerisinde kayıt ettirmeyin diyor. Ürün iade süresi dolduktan sonra kayıt ettirebilirsiniz bence. Ben bu şekilde kayıt ettirdim.



    garantı kapsamı süresınce mı ürün ıade süresı ıçerısınde mı ? çok arada kaldım bende. uyduya bağlandı aletım ama hala kesın bır bılgım olmadığından ne yapacağıma karar veremıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404


    quote:

    Orijinalden alıntı: umitafy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404

    ARKADAŞLAR ÜRÜN ELİME GEÇTİ AZ ÖNCE. YALNIZ BİR SORUM OLUCAK. ÜRÜNÜN KUTUSUNUN ÜSTÜNDE "İLK UYDU BAĞLANTISINDAN İTİBAREN naviextras.com DAN 1 YIL GÜNCELLEŞTİRME ÜCRETSİZ" DİYOR. İÇİNDEN ÇIKAN KAĞITTA naviextras.com"a ÜYE OLURSANIZ GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR DİYOR !!

    NE YAPMALIYIM ANLAMADIM ARKADAŞLAR ???

    Açıklamayı dikkatli okursanız ürünün içinden çıkan açıklama kağıdında ürün iade süresi içerisinde kayıt ettirmeyin diyor. Ürün iade süresi dolduktan sonra kayıt ettirebilirsiniz bence. Ben bu şekilde kayıt ettirdim.



    garantı kapsamı süresınce mı ürün ıade süresı ıçerısınde mı ? çok arada kaldım bende. uyduya bağlandı aletım ama hala kesın bır bılgım olmadığından ne yapacağıma karar veremıyorum.

    Uyarı kağıdı üzerinde yazılı olanlar aynen aktarıyorum size;
    Cihazınıa Başarsoft haritasının güncel sürümü yüklenmiştir.
    Cihazınızın haritasını güncellemek amacıyla naviextras.com sitesine (yasal iade süresi içinde) asla kayıt ettirmeyiniz veya başka yollarla güncellemeye çalışmayınız.
    Yazlım Mülkiyet Hakları Kanunu gereklerince cihazınız garanti kapsamı dışında kalacak ve ayrıca iade hakkınız geçersiz olacaktır.
    İade süresi sonunda memnun kalmanız durumunda, cihazınızı naviextras.com sitesine kayıt ettirebilir, eğer varsa harita güncellemesi yaptırabilirsiniz.

    Bu açıklamalardan da anlaşılacağı üzere iade süresi sonunda ilgili siteye kayıt ettirmekte hiç bir sakınca olmadığı aşikardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitafy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404


    quote:

    Orijinalden alıntı: umitafy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404

    ARKADAŞLAR ÜRÜN ELİME GEÇTİ AZ ÖNCE. YALNIZ BİR SORUM OLUCAK. ÜRÜNÜN KUTUSUNUN ÜSTÜNDE "İLK UYDU BAĞLANTISINDAN İTİBAREN naviextras.com DAN 1 YIL GÜNCELLEŞTİRME ÜCRETSİZ" DİYOR. İÇİNDEN ÇIKAN KAĞITTA naviextras.com"a ÜYE OLURSANIZ GARANTİ KAPSAMINDAN ÇIKAR DİYOR !!

    NE YAPMALIYIM ANLAMADIM ARKADAŞLAR ???

    Açıklamayı dikkatli okursanız ürünün içinden çıkan açıklama kağıdında ürün iade süresi içerisinde kayıt ettirmeyin diyor. Ürün iade süresi dolduktan sonra kayıt ettirebilirsiniz bence. Ben bu şekilde kayıt ettirdim.



    garantı kapsamı süresınce mı ürün ıade süresı ıçerısınde mı ? çok arada kaldım bende. uyduya bağlandı aletım ama hala kesın bır bılgım olmadığından ne yapacağıma karar veremıyorum.

    Uyarı kağıdı üzerinde yazılı olanlar aynen aktarıyorum size;
    Cihazınıa Başarsoft haritasının güncel sürümü yüklenmiştir.
    Cihazınızın haritasını güncellemek amacıyla naviextras.com sitesine (yasal iade süresi içinde) asla kayıt ettirmeyiniz veya başka yollarla güncellemeye çalışmayınız.
    Yazlım Mülkiyet Hakları Kanunu gereklerince cihazınız garanti kapsamı dışında kalacak ve ayrıca iade hakkınız geçersiz olacaktır.
    İade süresi sonunda memnun kalmanız durumunda, cihazınızı naviextras.com sitesine kayıt ettirebilir, eğer varsa harita güncellemesi yaptırabilirsiniz.

    Bu açıklamalardan da anlaşılacağı üzere iade süresi sonunda ilgili siteye kayıt ettirmekte hiç bir sakınca olmadığı aşikardır.


    teşekkürler hocam yardımcı olduğun ıçın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Error 404
    teşekkürler hocam yardımcı olduğun ıçın


    Rica ederim. Eğer yardımım olduysa ne mutlu.
  • Merhaba Arkadaşlar.
    Birkaç gün önce aldım cihazı. Naviextras.com a üye oldum. Naviextras toolbar ı indirerek cihazı yedekledim. Sonra güncellemelerin var mesajı geldi. Yükle dedim. Şimdi Application MobileNavigator.exe hatası veriyor. yedeklemeyi geri yükle diyorum, değişen bişey yok.

    Bana yardımcı olabilirmisiniz. Teşekkürler
  • Hukuki hiç bir sakıncası bulunmayan mesajımı, hiç bir gerekçe gösterme gereği bile duymadan silen site yönetimini esefle kınıyorum.

    Tüm engellemelere rağmen doğru bilgi vermeye devam...

    Tüketici olarak işte haklarınız. Doğrudan kanun maddeleridir.

    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.)
    Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.


    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.)

    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür. Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.


    Madde 15- (Değişik: 6/3/2003-4822/22 md.)
    İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilân edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar. İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir. İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır. Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilânla görevlidir. Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.

    13. madde önemli, kısaca anlayacağınız, yasal iade süreniz 30 gün falan değil, eğer mal garanti süresi olan 2 yıl içerisinde zırt pırt arızalanıyorsa malı bal gibi iade edebilirsiniz.
    Durmak yok, bilgi vermeye devam...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puslu42

    Merhaba Arkadaşlar.
    Birkaç gün önce aldım cihazı. Naviextras.com a üye oldum. Naviextras toolbar ı indirerek cihazı yedekledim. Sonra güncellemelerin var mesajı geldi. Yükle dedim. Şimdi Application MobileNavigator.exe hatası veriyor. yedeklemeyi geri yükle diyorum, değişen bişey yok.

    Bana yardımcı olabilirmisiniz. Teşekkürler


    Arkadaşlar. Bana yardımcı olacak yada yol gösterecek kimse yokmu? Lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puslu42


    quote:

    Orijinalden alıntı: puslu42

    Merhaba Arkadaşlar.
    Birkaç gün önce aldım cihazı. Naviextras.com a üye oldum. Naviextras toolbar ı indirerek cihazı yedekledim. Sonra güncellemelerin var mesajı geldi. Yükle dedim. Şimdi Application MobileNavigator.exe hatası veriyor. yedeklemeyi geri yükle diyorum, değişen bişey yok.

    Bana yardımcı olabilirmisiniz. Teşekkürler


    Arkadaşlar. Bana yardımcı olacak yada yol gösterecek kimse yokmu? Lütfen


    cihazınızı ilk aldığınızda keşke birde TFAT olarak gözüken hafızayı yedekleseydiniz. oradan geri yükleyerek kurtarabilme şansınız olabilirdi. bu durumda galileo kullanan arkadaşlardan bir yedek rica edebilirsiniz. bu şekilde geri yükleyerek sorunu çözebilirsiniz. sizin cihaz sanırım amigo kullanıyor. amigo kullanıcılarındanda bu konuda yardım isteyebilirsiniz. bunun dışında servise yollamak durumunda kalacaksınız gibi gözüküyor.
  • EVET ÜSTADIM. BENDE TAM OLARAK ONU DEMEK İSTİYORUM. AMA PEK İLGİLENEN YOK. PİRANHA SERVİSİNE YAZMIŞTIM. CİHAZI BİZE ULAŞTIRIN DİYE YANIT GELDİ. AMA BEN BURADA YEDEĞİNİ VERECEK Bİ ARKADAŞ OLUR İSE DENEMEK İSTERİM. NETİCEDE SERVİSTE YAZILIMI YENİLEYECEK VE GERİ GÖNDERECEK. AMA BEN PTESİ YOLA ÇIKACAĞIM. CİHAZI DA BU SEYEHAT İÇİN ALMIŞTIM.

    BANA BU KONUDA YARDIMCI OLACAK Bİ ARKADAŞ VARSA ÇOK SEVİNİRİM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puslu42

    EVET ÜSTADIM. BENDE TAM OLARAK ONU DEMEK İSTİYORUM. AMA PEK İLGİLENEN YOK. PİRANHA SERVİSİNE YAZMIŞTIM. CİHAZI BİZE ULAŞTIRIN DİYE YANIT GELDİ. AMA BEN BURADA YEDEĞİNİ VERECEK Bİ ARKADAŞ OLUR İSE DENEMEK İSTERİM. NETİCEDE SERVİSTE YAZILIMI YENİLEYECEK VE GERİ GÖNDERECEK. AMA BEN PTESİ YOLA ÇIKACAĞIM. CİHAZI DA BU SEYEHAT İÇİN ALMIŞTIM.

    BANA BU KONUDA YARDIMCI OLACAK Bİ ARKADAŞ VARSA ÇOK SEVİNİRİM.


    ben bu konuda size yardımcı olamıyacağım çünkü benim alet piranha leon ve igo 8 kullanıyor.. ama arkadaşlarımdan edinebilirsem o dosyayı size iletmeye çalışırım..
  • İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM ÜSTAD.
    UMARIM BULABİLİRİZ. SERVİSLE UĞRAŞMAK İSTEMİYORUM. KARAMANDAYIM ÇÜNKÜ
    SELAM VE SAYGILAR
  • rica ederim.. sizde update yaparken başınıza ne geldiğini yazarsanız başına gelen veya gelebilecek olanların nelere dikkat etmesi gerektiğini öğreniriz hepbirlikte. mesela aleti taktım update ederken elektrik kesildi. veya internet bağlantısı koptu. veya voltaj düştü filan gibi. ben leon kısmında elimden geldiğince yazmaya çalıştım fakat dediğiniz gibi katılım fazla olmayınca bende bıraktım.. piranha teknik serviside biraz eğlenceli.. sanırım birtek İstanbulda var.. yollayın oraya gitti geldi 10 15 gün zaten seyahetiniz biter.. hiç olmazsa sizden bizden sonra başına gelenler faydalansın
  • hiç bir sorun olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi puslu42 -- 11 Haziran 2010; 19:14:52 >
  • elektrik veya internet bağlantısında bir kesilme veya sorun olmadıysa bu hatayı vermesi çok zor.. fakat şöylede bir olay olabilir.. antivirus firewall gibi yazılımlar zaman zaman başımıza dertte olabiliyor. mesela pc'mizde çalışan windows için bile .exe (executable) olan bir dosyayı çalıştırmak istediğimizde "buna eminmisiniz" diye soruyor.. bu dosya türüne herzaman onay ver veya verme gibi bir seçim yaptıysanız belkide ondan kaynaklanıyordur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: puslu42

    Merhaba Arkadaşlar.
    Birkaç gün önce aldım cihazı. Naviextras.com a üye oldum. Naviextras toolbar ı indirerek cihazı yedekledim. Sonra güncellemelerin var mesajı geldi. Yükle dedim. Şimdi Application MobileNavigator.exe hatası veriyor. yedeklemeyi geri yükle diyorum, değişen bişey yok.

    Bana yardımcı olabilirmisiniz. Teşekkürler


    Arkadaşım size ilgili dosyayı yollayayım lakin bahsettiğiniz sorun bilgisayarınızda ki bir virüs neticesi oluşmuş olabilir bu durumda da size yollayacağım dosyanında başına aynı sorun gelecek demektir. Öncelikle temiz bir bilgisayar bulun ve ondan sonra ilgili dosyayı değiştirim.

    ilgili **** olanyeri mega upload olarak değiştirin (tabi boşluksuz)

    Mobilenavigator



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Soneralp -- 12 Haziran 2010; 2:05:49 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.