Şimdi Ara

Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel] (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
739
Cevap
6
Favori
47.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @balabanraca nın mesajı üzerine koyuyorum. Aldığımdan beri çoğunlukla masada kullandım, touchpadlede pek işim olmadı, sadece film izlemek için yada hava alanında filan kucağa alıp kullanmışımdır birkaç kez. Elden geldiğincede dikkatli kullanıyorum tabi. Numpad-lock lambasında çatlama gibi birşey oldu lambanın çevresinde. en belirgini orda diğerlerindede 1 er tane var. Sanırım aşırı ısıdan kaynaklı çatlamalar. emrah261 inki gibi. taşıma kusuruda olabilir bir kere sedece o uçtan tutarak taşımıştım belki o yüzdendir.

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel] tam belli olmasada numpadin lambasında daha fazla var.
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: balabanraca

    merhaba,

    @holigan1 servisle uğraşmamaya karar verdim ama belki yinede onların fikirlerini alırım. şikayetvardaki benzer örnekleri okuduğum kadarıyla boya dökülmesine kullanıcı hatası dediklerini öğrendim.

    bu yüzden direkt olarak tüketici hakları hakem heyetine başvurucam. hakem heyeti benim lehime "ayıplı ürün" kararı verirse.. sonucu ilgili yerlere gönderip para iadesi isteyeceğim. kabul edilmediği ve geri dönüş yapılmadığı taktirde, elimdeki tüketici hakları hakem heyetinin vermiş olduğu "ayıplı ürün" kararıyla birlikte tüketici hakları mahkemesinde dava açıcam ki hakem heyeti'nin verdiği karar burada çok önemli.

    hakem heyetine senin bilgisayarının ve @Emrah261 adlı kullanıcının bilgisayarının ne hale geldiğini göstereceğim. boya dökülmesinin, soyulmasının sadece benim bilgisayarımda olmadığını, belki de kronik bir problem olduğunu dile getireceğim. eklediğiniz dökülme fotoğraflarını dosyaladım. özellikle @Emrah261 in bilgisayarı çok kötü durumda. yeni fotoğraflarda koyabilirseniz sevinirim.

    @Emrah261 servisle uğraşmanıza gerek yok. yukarda bahsettiğim gibi sizde aynı yolu izleyebilirsiniz. fakat bu zamana kadar keşke beklemeseydiniz. bilgisayarınız gerçekten can sıkıcı bi halde.


    Dostum yeni fotografları koyarsam aglarsın Şaka bir yana ,unutmazsam akşama senin için eklerim fotoları bu sayfaya , umarımki olumlu bir sonuç alırsın ama ben pek sanmıyorum . Bakın nerden nereye gelmiş soyulma vakası hep birlikte görelim




  • @balabanraca bi fotoğraf daha yükledim inşallah işine yarar.

    http://a1108.hizliresim.com/11/8/23/8018.jpg
  • Arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var:

    Laptopumu temmuz sonunda sarj kablosu çalışmadığı ve arada tat tuk sesleri çıkardığı için servise verdim, servisten döndüğünde bilgisayar açılmıyordu bile, tekrar aynı yerde servise verdim, bu sefer geri aldığımda ise bilgisayardan ses çıkmıyor(müzik, film vs. hiçbirşeyin sesi çıkmıyor). Anlayacağınız servise 2 kez verdim ve ikisinde de bana ekstra sorunlu bir bilgisayar verdiler. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Çok sinirliyim, hem vakitimi çalıyorlar hem de bilgisayar benim işim için çok önemli ve işlerimin aşırı aksamasına sebep oldular ve 2 kez bozuk bilgisayar geri dönüşü oldu. Fikirlerinizi bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plep05

    Arkadaşlar size danışmak istediğim bir konu var:

    Laptopumu temmuz sonunda sarj kablosu çalışmadığı ve arada tat tuk sesleri çıkardığı için servise verdim, servisten döndüğünde bilgisayar açılmıyordu bile, tekrar aynı yerde servise verdim, bu sefer geri aldığımda ise bilgisayardan ses çıkmıyor(müzik, film vs. hiçbirşeyin sesi çıkmıyor). Anlayacağınız servise 2 kez verdim ve ikisinde de bana ekstra sorunlu bir bilgisayar verdiler. Sizce bu durumda ne yapmalıyım? Çok sinirliyim, hem vakitimi çalıyorlar hem de bilgisayar benim işim için çok önemli ve işlerimin aşırı aksamasına sebep oldular ve 2 kez bozuk bilgisayar geri dönüşü oldu. Fikirlerinizi bekliyorum.


    Hangi servis tam olarak.

    Laptobu 3 defa aynı hatadan dolayı servise vermen lazım.Yada 20gün cihazı yapamamaları lazım.Sen 2 kere göndermissin ama farklı nedenlerden olduğundan herhangibir yaptırım olmaz.O fonksiyonların çalıştığına dair kanıtın olmadığı için dava felanda edemessin.

    Şimdi tekrar göndereceksen baya sorun yazdır (ummuyorum ama 20günü geçirebilirler) yada dava edeceksin.

    Cihazı bu sefer başka servise gönder.Mesela ankarada bir servis var önceki sayfalarda yazıyor en iyi servislerden birisi 4447711 i ara oraya göndermek istediğini söyle




  • Kadıköy'deki servisti. Aynı sorundan yollamadım ama ilk yolladığım dışındaki sorunlar benim sorunum bile değildi, servisin sorunuydu yani servis bozmuştu kısacası. İstanbul'da yaşıyorum Ankara'daki servise yollayabilir miyim?
  • Ara konuş ankara servisine yollamak istiyorum de yardımcı olurlar kargo kapından alıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkanbaba -- 28 Ağustos 2011; 13:19:19 >
  • aynı boya dökülmelerinden bende muzdaribim ne yazıkkı. dahası iki defa sol mentenin orası üst kapak çıkar gibi oldu elimle bastırarak yerine oturttum. Laptopu bi taraftan tutunca diğer tarafa fazlaca esnediğini gözümle görebiliyorum. Böyle kalitesiz kasa yapılmazki içine koymuşlar ama dışına sı..çmışlar. Artık masada sabit kullanıyorum sıcaklık sorunu boyu sorunu derken benden resmen erken emeklilik istiyor gibi. Zamanında asus F3 serisi bi laptop almıştım onda da menteşenin olduğu kısım kırılıyodu imalat hatası olduğunu ispatlayana kadar göbeğim çatlamıştı üzerine 100 lira ekleyip bunu aldım çok şükür kronik sorun yok gibi sadece kasasından ve ısınma sorununu çözmek için resmen bağırsaklarının ortaya dökülmesi gerektiğinden canım sıkılıyor. Alalı iki seneyi geçti servise versem daha kötü olacağını biliyorum. Satsam alan kişi yarın öbürgün yok ısınıyo yok boyası dökülüyo yok bi yerinden tuttum kasası çıktı fln laf olucak haklı olarak. Anlayacağınız asus denedik toshiba denedik samsung deseniz onuda hala kullanıyorum bakalım bundan sonra şansımı nede denerim bilmiyorum. qosmio laptoplar tasarım özürlüsü ama sağlam olduğunu söylüyorlar ne dersiniz?




  • bizim alete ram ve hdd'ye ek olarak yenilerini takabilir miyiz ? yerleri mevcut mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EngineerBaris

    bizim alete ram ve hdd'ye ek olarak yenilerini takabilir miyiz ? yerleri mevcut mu ?

    el takamassiniz mevcut parcalari degistirebilirsiniz
  • hdd ek olarak takmak istiyorsan dvd yazıcıyı çıkartıp kapaklı hdd aparatıyla orayada takabilirsin. ancak bu laptopların optik kapağı aşağıya doğru radiuslu oluduğundan hdd takmak için alacağınız aparat yüksek ihtimal sırıtacaktır. Ram olarak eğer daha yüksek frekans fln destekliyorsa iyi olur üzerindekileri çıkartıp daha hızlısını takabilirim. İşin açıkçası laptop aldınmı fazla kurcalanmıyo uymuyo uymuyo uymuyo
  • Cihazın chipseti ddr3 destekliyor ama ne yazıkki slotlara ddr3 takılmıyor.Ram upgradeyi sadece 2+2 yi çıkarıp 4+4 yapma seçeneği var boyut artıyor hız artmıyor.
  • 4+4 ram sistemi grafik tasarım ve render işleriyle uğraşılmıyorsa pek bişey katmayacaktır. ne kadar 4 gb ram olsada ekran kartı işlemci sonuçta belli. Küçük bi çocuğa rahat etsin diye iki numara büyük don giydirmeye benzer bu iş
  • Soyulma sorunu bende de var. Hatta tıpkı sizin resimlerde gösterdiğiniz yerlerde. Yoğunlukla sol alt tarafta. Bu kadar kişinin aynı sorunu yaşaması kullanıcı problemi olmamalı. Üzerine gidilecekse ben de katılabilirim. Zaten laptop'ı değiştirmek için bahane arıyorum.
  • üzerine gitme gibi durumda benide katın ama garanti bitti nasıl faydalanırım faydam olur bilmiyorum
  • Arkadaşlar samsung'u arayıp danışacağım bu konu hakkında ama kaç kişiyiz şuanda bu sorunu yaşayan net sayı verirsek makinaları kronik sorun altında belki bişeyler yaptıyabiliriz.
  • Merhaba, @Volkanbaba Samsung tr'ye konuyla ilgili detaylı mail attım.
    Aradılar bilgi verdim. Ürün seri numarasını vb.
    İsim verdiler it (bilişim teknolojileri) ekibinden şu kişi ilgileniyor, kendisi dönecektir size bla bla dediler. Henüz dönen yok.
    Bekliyorum.. Fakat önümüzdeki günlerde bilgisayarımdaki tüm verileri yedeklemem bitecek. 10 gün içersinde tüketici hakları hakem heyetinden başlayarak, tüketici hakları mahkemesine kadar konuyla ilgilenicem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balabanraca -- 18 Eylül 2011; 11:21:34 >
  • Bu sorunu yaşayanlardan birisi olarak başkalarına örnek teşkil etmesi açısından resimleri paylaşıyorum. Boya soyulmalarına örnek resimler.

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • @swordmaster
    Resimleri simage olarak değiştirirmisin dostum sayfayı bozuyor.

    Bu arada
    Samsung'a mail attım inşallah iyi bir geridönüş yaparlar bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkanbaba -- 19 Eylül 2011; 14:03:11 >
  • Bunlarda benim cihazın fotoğrafları.Diğer arkadaşların cihazlarına göre iyi durumda ama gördüğünüz gibi ufaktan atıyor kaplamayı.

     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]
     Samsung R620 Kullanıcıları [Driver Paketi Link Güncel]


    Edit: 500'üncü mesaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkanbaba -- 24 Eylül 2011; 2:16:06 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.