Şimdi Ara

RaceChip Chiptuning box

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
3
Favori
50.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Almanya menşeili bi firmanın internet sitesindeki bu ürünü kullanan ve tecrübe eden varmı?
    Satın alsam kargosunda bi sıkıntı olurmu?
    Motor modifiyesi ve chip konusunda tecrübeli ve bilgili arkadaşlardan yardım istiyorum.

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Dacia-Logan-1-5-dCi-580-r.html



  • quote:

    Orijinalden alıntı: savaser

    oskayh abi bende citroen c5 1.6 hdi 110 hp arabaya pro yu sipariş ettim yanlız paypal ile ödemiyi nasıl yapcam sen nasıl ödeme yaptın yardım edebilirse sevinirim



    Merhaba savaser '

    normal race chip isini gfarecektir bence 90 hp de cok fark etti 110 hp mutlaka daha iyidir, ama sen daha iyisini bilirsin


    1.= Kullandigin banka kredi kartindan sanal kart yarat kendine paybal a onu tanit alacagin urun tutarindan biraz fazla limit ver
    2.=https://www.paypal.com/tr adresinden kendine hesap ac sag tarafta Turkce secenegi var oradan TR yi secersin
    3.= racechip sip girdiginde paybal hesap bilgini gir
    4.= paybal sayfasindan hesabina gir orada race chip icin onay ver
    5.= bir gun sonra UPs le urunun geliyor UPS se sip verdiklerinde ups den mail geliyor ve onlarin linkinden urunun nerede oldugunu online takip ediyorsun
    6.= urunu takmada sikinti cekersen telefon edersin arkadas sana yardimci olur banada o yardim etti bende sana

    takildigin yer olursa yaz bortekbilgisayar.com

    Gule gule kullan keyfini cikar ben memnunum urunden

    (Keyborad ENG)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oskayh -- 11 Eylül 2010; 22:11:58 >




  • Merhaba savaser '

    normal race chip isini gfarecektir bence 90 hp de cok fark etti 110 hp mutlaka daha iyidir, ama sen daha iyisini bilirsin


    1.= Kullandigin banka kredi kartindan sanal kart yarat kendine paybal a onu tanit alacagin urun tutarindan biraz fazla limit ver
    2.=https://www.paypal.com/tr adresinden kendine hesap ac sag tarafta Turkce secenegi var oradan TR yi secersin
    3.= racechip sip girdiginde paybal hesap bilgini gir
    4.= paybal sayfasindan hesabina gir orada race chip icin onay ver
    5.= bir gun sonra UPs le urunun geliyor UPS se sip verdiklerinde ups den mail geliyor ve onlarin linkinden urunun nerede oldugunu online takip ediyorsun
    6.= urunu takmada sikinti cekersen telefon edersin arkadas sana yardimci olur banada o yardim etti bende sana

    takildigin yer olursa yaz bortekbilgisayar.com

    Gule gule kullan keyfini cikar ben memnunum urunden

    (Keyborad ENG)


    Çok teşekkürler , çok yardımcı oldun...







  • Arkadaşlar bende Yeni kasa Toyota corolla için olanı var
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araclari-yeni-nesil-toyota-corolla-chiptunning-box/detay?
    bu linkten bakabilirsiniz kademeli gücü istediğiniz gibi 9 kademede ayarlayabiliyorsunuz.
  • Çook teşekkür ederim. pro versiyonunumu normal versiyonunumu denemiştiniz? İzmirde deneyebileceğim bir yer var mı?
    http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/42364-racechip-2.html
  • Biz teşekkür ederiz, İzmir Bayimiz Kaluç otomotivde deneyebilirsiniz. Pro chip şu an stoklarımızda kalmadı, önümüzdeki ay elimizde olucak. Bayi bilgileri içinwww.dizeltuning.com a bakabilirsiniz,
  • 2008 model bir Mitsubishi L200 sahibiyim iki farklı box firmasını denedim ilki drakebox idi yaklaşık 10 ay boyunca kullandım ama yüksek devirlerde kesilmeler aracın stop etmesi arıza ışığı yakması ve ani hızlanmalarda yoğun siyah duman şikayetlerinden sonra artık dayanamadım söktüm, ardından racechip'i araştırdım uzun süreler.
    oldukça güvenilir ve almanyada üretim yapan birçok memnun kullanıcısı olan bir firma, ve dolayısıyla sipariş ettim 1 hafta önce elime ulaştı,
    Başka bir başlıkta yazdığım deneyimlerimi buraya da kopyalamak istiyorum.
    Racechipi taktığım gibi E-5 karayoluna çıktım ara sokaklarda düşük devirlerde aracı ısıttıktan sonra, sabırsızlıkla ne olacağını gaza yüklenince nasıl tepki vereceğini merak ederek.
    ara sokaklarda ilk gözüme çarpan şey aracın inanılmaz istikrarlı ve yağ gibi çalışması oldu, sürüş dinamikleri tamamen değişmişti, drakebox varken gaza dokunur dokunmaz araba bi öne doğru şahlanıyor aman fazla geldi diyip ayağınızı gazdan çekincede kompresöre yatıp bi böyle öne doğru selam veriyordu, bu ortadan kalktı, düşük devirlerdeki silkeleme ve sanki eski karbüratörlü arabalardaki gaz yemezmiş gibi lökürdeme olayı son buldu, araç ilk günki gibi sanki hiç box yokmuş gibi sakin davranıyordu, ulan dedim işte adamların farkı nası yağ gibi kayıyo araba.
    Neyse uzatmıyım E-5e çıktım 1, 2, 3, 4, derken bi baktım 140 a gelmek üzereyim, eskiden 100-110 km de bi zorlanma hissediyodum kadranda 130 u gördükten sonra farkettim ki 1 vitesim daha var.
    Ancak anlayamadığım şekilde güç sanki Drakeboxta olduğu gibi hırçın ve farkedilir değildi, çok şaşırdım hatta dedim boşa mı para verdik acaba, tabi aylardır drakebox kullanmaktan aracın ne şekilde ivmelendiğini bilir hale gelmişim ve açıkçası daha fazlasını beklerken daha düşük bi performansla karşılaşmak beni hayal kırıklığına uğrattı.
    Şimdi gelelim sonrasına, cihazın kullanma kılavuzunda sıkça sorulan srular diye bir bölüm var burada aracımda beklediğim gücü hissedemedim nedendir diye bir soru var, cevap olarak ise her araç kendine has sürüş dinamiklerine sahiptir bu nedenle çipten araca farklı güç aktarımı gerçekleşebilir, bu nedendendir ki Racechip in içine ayar podları yerleştirdik şeklinde bir cevap vardı.
    Hemen ilgili sayfayı açıp hangi pod un ne işe yaradığına baktım. ancak yeteri kadar açıklayıcı bilgi yoktu, daha sonra hemen google amcaya başvurdum ve Taylandda bir araba markasının funclub forumundaki bir başlığa denk geldim
    http://www.santafeclubph.com/forums/index.php?topic=871.0
    Bu başlık söylenene göre dünyadaki en kapsamlı racechip kullanıcıları başlığıymış aralık 2009 da başlatılmış konu ve toplam 855 mesaj yazılmış.
    Buradan chip hakkında yeni şeyler öğrendim;
    Chipte iki tane pod var, 1. pod güç ve torku, 2.pod ise racechip in devreye giriş çıkış aralığını ve yoğunluğunu ayarlıyormuş.
    Kullanıcılar çeşitli farklı marka ve model arabalarda ayarları ve pod kombinasyonlarını değiştirerek sürekli denemeler yapıyorlar, ve ilginçtir ki yaptıkları ayarların hiç birinde benzin sarfiyatı öyle aman aman değişmiyor.
    Ayar podunun üzerinde harf ve numaralar var
    Sırasıyla:
    1. Pod: 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7
    2. Pod: 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7
    şeklinde işaretlenmiş
    8 numara en düşük 7 numara ise en yüksek değer, neden böyle karmaşık bir işaretleme yöntemi yapmışlar bilmiyorum.
    ve içlerinde bir 2.5 L200 Kullanıcısı var ve 1. güç podunu en yüksek güç ve tork değeri olan 7'de 2. devir podunu ise 8 de kullanıyormuş yukardaki linkin 9. sayfasında mesajını görebilirsiniz.
    Söylediğine göre litrede 10 ila 15 km arası yol gidiyormuş kullanımına göre bu setingde, bana ilginç geldi.
    Neyse bu forumun 20 25 sayfasını okuduktan sonra aşağı inip ayarlarla oynıyım dedim, forumda ve kullanma kılavuzunda kademe kademe gücün artırılması gerektiğini önemle belirtmişler.
    Box'ı açtım bide ne göriyim birinci (güç&tork) podu 9da (8 en düşük ayar) ikinci rpm(!) podu ise B de duruyor, Bunu görünce neden araçta Drakebox gibi güç olmadığını anlamış oldum.
    hemen aşağı indim güç podunu 2 kademe yükseltip B ye rpm podunu ise 2 kademe düşürüp 9 a getirdim arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım işte şimdi gücü hissedebiliyordum. araba yukarda anlattığım güzel sürüş dinamiğinden birşey kaybetmeden güçlenmişti, tabi şeytan dürttü adal 2.5 L200de 7 de kullanıyosa daha o güce 11 kademe var dedim içimden ve 2 kademe daha yükselttim güç podunuve D ye getirdim, aracı çalıştırdım gitmeye başladım ve aman allahım resmen sırtımda koltuğu hisseder oldum Drakebox,ın 3. settingini çoktan geride bırakmıştı performansı. en son olarak geçen hafta 1. podu F ikinci podu ise B ye getirdim ve ciddi manada çok belirgin değişiklikler alıyorum.
    Şu an daha fazla yükseltme yapmadım çünkü bu ayarda bile araç oldukça yüksek bir akselerasyona sahip araç resmen dizelden benzinliye dönüştü. devirlenme inanılmaz hızlı gerçekleşiyor 1.5 saniye içinde 4000 devirdesiniz. eskiden 4000 devirde gaz kesen araba 5500 deviri gördü halada gidiyodu kırmızıya geçti diye ben gazdan çektim ayağımı, ani gazda kök gazda ne yüksek ne düşük devirlerde gram siyah duman atma yok.

    ayrıca chiple beraber birde kontrol ünitesi geliyor bu üniteyi isterseniz by-pass ünitesi olarak kullanıp kablonun ucundaki çipi söküp onu takıp chipi iptal edebiliyorsunuz.
    Şimdilik değerlendirmeler bunlar, devamı gelecek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProntoBasso -- 2 Temmuz 2011; 1:34:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    2008 model bir Mitsubishi L200 sahibiyim iki farklı box firmasını denedim ilki drakebox idi yaklaşık 10 ay boyunca kullandım ama yüksek devirlerde kesilmeler aracın stop etmesi arıza ışığı yakması ve ani hızlanmalarda yoğun siyah duman şikayetlerinden sonra artık dayanamadım söktüm, ardından racechip'i araştırdım uzun süreler.
    oldukça güvenilir ve almanyada üretim yapan birçok memnun kullanıcısı olan bir firma, ve dolayısıyla sipariş ettim 1 hafta önce elime ulaştı,
    Başka bir başlıkta yazdığım deneyimlerimi buraya da kopyalamak istiyorum.
    Racechipi taktığım gibi E-5 karayoluna çıktım ara sokaklarda düşük devirlerde aracı ısıttıktan sonra, sabırsızlıkla ne olacağını gaza yüklenince nasıl tepki vereceğini merak ederek.
    ara sokaklarda ilk gözüme çarpan şey aracın inanılmaz istikrarlı ve yağ gibi çalışması oldu, sürüş dinamikleri tamamen değişmişti, drakebox varken gaza dokunur dokunmaz araba bi öne doğru şahlanıyor aman fazla geldi diyip ayağınızı gazdan çekincede kompresöre yatıp bi böyle öne doğru selam veriyordu, bu ortadan kalktı, düşük devirlerdeki silkeleme ve sanki eski karbüratörlü arabalardaki gaz yemezmiş gibi lökürdeme olayı son buldu, araç ilk günki gibi sanki hiç box yokmuş gibi sakin davranıyordu, ulan dedim işte adamların farkı nası yağ gibi kayıyo araba.
    Neyse uzatmıyım E-5e çıktım 1, 2, 3, 4, derken bi baktım 140 a gelmek üzereyim, eskiden 100-110 km de bi zorlanma hissediyodum kadranda 130 u gördükten sonra farkettim ki 1 vitesim daha var.
    Ancak anlayamadığım şekilde güç sanki Drakeboxta olduğu gibi hırçın ve farkedilir değildi, çok şaşırdım hatta dedim boşa mı para verdik acaba, tabi aylardır drakebox kullanmaktan aracın ne şekilde ivmelendiğini bilir hale gelmişim ve açıkçası daha fazlasını beklerken daha düşük bi performansla karşılaşmak beni hayal kırıklığına uğrattı.
    Şimdi gelelim sonrasına, cihazın kullanma kılavuzunda sıkça sorulan srular diye bir bölüm var burada aracımda beklediğim gücü hissedemedim nedendir diye bir soru var, cevap olarak ise her araç kendine has sürüş dinamiklerine sahiptir bu nedenle çipten araca farklı güç aktarımı gerçekleşebilir, bu nedendendir ki Racechip in içine ayar podları yerleştirdik şeklinde bir cevap vardı.
    Hemen ilgili sayfayı açıp hangi pod un ne işe yaradığına baktım. ancak yeteri kadar açıklayıcı bilgi yoktu, daha sonra hemen google amcaya başvurdum ve Taylandda bir araba markasının funclub forumundaki bir başlığa denk geldim
    http://www.santafeclubph.com/forums/index.php?topic=871.0
    Bu başlık söylenene göre dünyadaki en kapsamlı racechip kullanıcıları başlığıymış aralık 2009 da başlatılmış konu ve toplam 855 mesaj yazılmış.
    Buradan chip hakkında yeni şeyler öğrendim;
    Chipte iki tane pod var, 1. pod güç ve torku, 2.pod ise racechip in devreye giriş çıkış aralığını ve yoğunluğunu ayarlıyormuş.
    Kullanıcılar çeşitli farklı marka ve model arabalarda ayarları ve pod kombinasyonlarını değiştirerek sürekli denemeler yapıyorlar, ve ilginçtir ki yaptıkları ayarların hiç birinde benzin sarfiyatı öyle aman aman değişmiyor.
    Ayar podunun üzerinde harf ve numaralar var
    Sırasıyla:
    1. Pod: 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7
    2. Pod: 8 9 A B C D E F 0 1 2 3 4 5 6 7
    şeklinde işaretlenmiş
    8 numara en düşük 7 numara ise en yüksek değer, neden böyle karmaşık bir işaretleme yöntemi yapmışlar bilmiyorum.
    ve içlerinde bir 2.5 L200 Kullanıcısı var ve 1. güç podunu en yüksek güç ve tork değeri olan 7'de 2. devir podunu ise 8 de kullanıyormuş yukardaki linkin 9. sayfasında mesajını görebilirsiniz.
    Söylediğine göre litrede 10 ila 15 km arası yol gidiyormuş kullanımına göre bu setingde, bana ilginç geldi.
    Neyse bu forumun 20 25 sayfasını okuduktan sonra aşağı inip ayarlarla oynıyım dedim, forumda ve kullanma kılavuzunda kademe kademe gücün artırılması gerektiğini önemle belirtmişler.
    Box'ı açtım bide ne göriyim birinci (güç&tork) podu 9da (8 en düşük ayar) ikinci rpm(!) podu ise B de duruyor, Bunu görünce neden araçta Drakebox gibi güç olmadığını anlamış oldum.
    hemen aşağı indim güç podunu 2 kademe yükseltip B ye rpm podunu ise 2 kademe düşürüp 9 a getirdim arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım işte şimdi gücü hissedebiliyordum. araba yukarda anlattığım güzel sürüş dinamiğinden birşey kaybetmeden güçlenmişti, tabi şeytan dürttü adal 2.5 L200de 7 de kullanıyosa daha o güce 11 kademe var dedim içimden ve 2 kademe daha yükselttim güç podunuve D ye getirdim, aracı çalıştırdım gitmeye başladım ve aman allahım resmen sırtımda koltuğu hisseder oldum Drakebox,ın 3. settingini çoktan geride bırakmıştı performansı. en son olarak geçen hafta 1. podu F ikinci podu ise B ye getirdim ve ciddi manada çok belirgin değişiklikler alıyorum.
    Şu an daha fazla yükseltme yapmadım çünkü bu ayarda bile araç oldukça yüksek bir akselerasyona sahip araç resmen dizelden benzinliye dönüştü. devirlenme inanılmaz hızlı gerçekleşiyor 1.5 saniye içinde 4000 devirdesiniz. eskiden 4000 devirde gaz kesen araba 5500 deviri gördü halada gidiyodu kırmızıya geçti diye ben gazdan çektim ayağımı, ani gazda kök gazda ne yüksek ne düşük devirlerde gram siyah duman atma yok.

    ayrıca chiple beraber birde kontrol ünitesi geliyor bu üniteyi isterseniz by-pass ünitesi olarak kullanıp kablonun ucundaki çipi söküp onu takıp chipi iptal edebiliyorsunuz.
    Şimdilik değerlendirmeler bunlar, devamı gelecek...


    ürünü nerden kaça temin ettin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    Bende prosu satilik 300 euro


    babasının en akıllı çoçuğuda geldi

    Ne alaka anlayamadim??


    Muhtemelen ergen.


    ulan 700 lira kim verir ona bi uyanık senmi varsın

    229 euro sıfırı

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Citroen-Nemo-1-4-HDI-3101-r.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    Bende prosu satilik 300 euro


    babasının en akıllı çoçuğuda geldi

    Ne alaka anlayamadim??


    Muhtemelen ergen.


    ulan 700 lira kim verir ona bi uyanık senmi varsın

    229 euro sıfırı

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Citroen-Nemo-1-4-HDI-3101-r.html

    O almanyadaki fiyati alabilisan al gumruge takilir bilip bilnedeb yorum yapma arkadasim... Daha gecenlerde forumdan bir arkadas normalini 480 liraya aldi bilgin olsun babasinin akilli oglu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    Bende prosu satilik 300 euro


    babasının en akıllı çoçuğuda geldi

    Ne alaka anlayamadim??


    Muhtemelen ergen.


    ulan 700 lira kim verir ona bi uyanık senmi varsın

    229 euro sıfırı

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Citroen-Nemo-1-4-HDI-3101-r.html

    O almanyadaki fiyati alabilisan al gumruge takilir bilip bilnedeb yorum yapma arkadasim... Daha gecenlerde forumdan bir arkadas normalini 480 liraya aldi bilgin olsun babasinin akilli oglu


    tr fiyatı 320 euro 1 ay iade 2 yıl arıza garantili canım benim distiribütör şirinevlerde kapımın yanında buna atlayacağnı bildiğimden verdim o siteyi bunu head shot olarak algılayabilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metalurjist


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: NeMoNoMaNi


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    Bende prosu satilik 300 euro


    babasının en akıllı çoçuğuda geldi

    Ne alaka anlayamadim??


    Muhtemelen ergen.


    ulan 700 lira kim verir ona bi uyanık senmi varsın

    229 euro sıfırı

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Citroen-Nemo-1-4-HDI-3101-r.html

    O almanyadaki fiyati alabilisan al gumruge takilir bilip bilnedeb yorum yapma arkadasim... Daha gecenlerde forumdan bir arkadas normalini 480 liraya aldi bilgin olsun babasinin akilli oglu


    tr fiyatı 320 euro 1 ay iade 2 yıl arıza garantili canım benim distiribütör şirinevlerde kapımın yanında buna atlayacağnı bildiğimden verdim o siteyi bunu head shot olarak algılayabilirsin

    Git ordan al o zaman banane satasiyosun allahim ya ergenlerle ugrasmak zor




  • Tabikide var..
    www.nitrodata.com.tr
  • quote:

    Orijinalden alıntı: style_cool

    mesela chiptuning yazılımında aracın özelliklerine göre yazılım yükleniyor yani araçta kullanılan turbodan tutunda pistonlar jant lastik hava filtresine kadar bütün detayların bilinmesi ve ona göre yazılım yapılması gerekmiyor mu?

    Bu race chip box standart mı al çıkart git başka arabaya tak, eeee nasıl anlıyor nerden biliyor benim aracımın turbo devir sayısını egsoz çıkış çapını bilmem nesini???
    her arabaya özel üretilmiyor okuduğum kadarıyla yüzde şukadar mecvut aracınızın gücünü arttırır diyor? nasıl arttırıyor?

    Ben mesela superchips kullandım daha önce ve oldukça memnunum süper hiçbir sorun çıkartmadı siyah duman yok hızlanma hissedilir iyileşti, yakıt tüketimi de düştü. Ancak her araca yazılım yüklenmiyor.

    Şimdi merak ettiğim bu race chip aynı performansı verir mi? kademe arttırma olayı nasıl yapılıyor en düşük kademede %kaç artış en yüksek kademede yüzde kaç artış oluyor belli mi?

    iste ustunde degerler var



    http://forum.donanimhaber.com/m_43940391/mpage_3/f_/key_//tm.htm#52547980


    incelerseniz anlarsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    iste ustunde degerler var

    http://forum.donanimhaber.com/m_43940391/mpage_3/f_/key_//tm.htm#52547980

    incelerseniz anlarsiniz

    Bu link'te herşey en ince ayrıntısına kadar var zaten,yeni bir başlık konuyu iyice dağıtır-tekrarı olur bence..

    Ben 2011 Astra H 1.3 cdti 90 bg aracıma taktım ve son derece memnun kaldım.Tepkiyi araca takar takmaz alıyorsunuz.Yazılımda vaad edilen bg yada tork neyse ona göre aracınız elverdiğince uyarlanıyor.Race chip'ten alabileceğiniz en büyük değer sayfasında verilmiş,Üzerindeki kademelerden istediğiniz devir aralığı ve bg gücünü kendiniz seçebiliyorsunuz.(onun için de her marka araçta ara kablo değişimiyle kullanılabilir diye düşünüyorum ) Bu güç ve tork her araçta son verilen güce ulaşıyormu tartışılır.Ben en fazla 4. kademeyi denedim.en keyif verici yer 2-2 idi.Bu herkeste değişebiliyor,beklentiniz ve aracınızın durumuyla ilgili sanırım.yazılı değer istiyorsanız stock dyno verisi ile kutulu dyno verisi almak lazım.Benim gözlemlediğim;çok daha çabuk devirlendiği,sabit hızda daha az yaktığı özellikle Astra H 1.3 cdti için 1000-2000 devir hantanlığını büyük oranda rahatlattığını tecrübe ettim.olumsuz yönlerini ilerki km'de kullanan arkadaşlar mutlaka iletir-iletirim.Benim tek sıkıntım istediğim ayarı tutturamam.Almanya dan aldığım bilgiye göre aracın üreteceğinden fazla güç-tork isterseniz boğulma-titreme vs yapabilmesi ve tekrar ayar istemesi bunun üzerinde çalışmalarım sürüyor ;) Umarım İstanbul Racechip'te bana gerekli desteği verir.Yaklaşık 1 haftadır racechip'siz kullanıyorum,inanın büyük eziyet..Önümüzdeki hafta bakımdan sonra hava izin verdiğince denemeye devam edeceğim,sizlerle paylaşırım.(Eşim araçla işe gidip geldiğinden ancak akşam test edebilirim,bu soğukta pek teşvik edici değil malesef )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chiptuningbox

    Tabikide var..
    www.nitrodata.com.tr

    sitenizde otomobil bölmünde suzukiye tıkladığımda lexus çıkıyor ve lexus bölümüne tıkladığımda yine lexus çıkıyor bir terslik var sanki
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.