Şimdi Ara

seat leon 1.6 & citroen c4 1.6 hdi tercihi hangisi olmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 arabada 2006-2007 model arası

    1. Seat leon 1.6 (102 bg) + lpg li

    8 HAVA YASTIĞI---PARK SENSÖRÜ---YAĞMUR SENSÜRÜ--FAR SENSÖRÜ---HIZ SABİTLEYİCİSİ---16 İNÇJANT---CD TRAK VE MP 3 ÇALAR---ÇİFT TARAFLI DİJİTAL KILİMA
    ABS.ESP.ASR FREN SİSTEMİ---KATLANABİLİR AYNALAR----FONKSONİYEL YOL BİLGİSAYARI----4 CAM OTOMOTİKVE PANORAMİK CAM---AYARLANABİLİR DİREKSİYON-LASTİK BASINÇ KONTROLÜ

    2. Citroen C4 1.6 hdi (110bg)

    6 HAVA YASTIĞI - YAĞMUR SENSÜRÜ--FAR SENSÖRÜ---HIZ SABİTLEYİCİSİ---16 İNÇJANT---CD TRAK VE MP 3 ÇALAR---ÇİFT TARAFLI DİJİTAL KILİMA-ABS.ESP.ASR FREN SİSTEMİ--AYARLANABİLİR DİREKSİYON


    FİYAT OLARAK 2 ARACADA 25-26 BİN TL AYIRABİLECEM VE BU İKİ ARACIN FİYATI AYNI GÖZÜKÜYOR,
    SEAT 1.6 MOTORLA ÇOK YAKIYOR LPG İLE BİRAZ DENGELEYEREK TÜKETİMİNİ 220-240 KURUŞ DİYE BİLİYORUM LPG Lİ TÜKETİMİ, MOTORUNUN ESKİ OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR.

    C4 İSE DİZEL OLMASI 110 BG OLMASI YAKLAŞIK AYNI DONANIMLARA SAHİP OLMALARI AÇISINDAN BANA DAHA CAZİP GİBİ GELİYOR,C4'ÜN İÇ MALZEME KALİTESİ DÜŞÜK KAPI KOLLARINDA SOYULMALAR FALAN MEYDANA GELİYOR YANILMIYORSAM, ARKA AMORTİSÖR SORUNU HEP YAZILMIŞ FORUMLARDA.

    SİZ OLSANIZ HANGİSİNİ TERCİH EDERDİNİZ ???



  • 25-26 Bin liraya Temiz bir Focus Ghia Hb TDCİ bulabilirseniz bu iki araçtanda mantıklı olur..
  • Daha önce bakmıştım, şimdi tekrar baktım gözümden kaçtımı diye ama bulamadım.
    Dediğiniz fiyatlara ben temiz focus dizel bulamadım , Benim bütçemin yettikleri 80bin km nin üstünde ve hep kazalı ü,boyalı focuslar. Öneri modeliniz iyi yanlız baktığım araba en fazla 55bin km 'ye kadar , kazası olmayan araç istiyorum.
    Bu özelliklerdeki ford focuslarda malesef 28binin üzerinde o yüzden ford alamam,teşekkür ederim tavsiyenize...
  • Bizde c4 var.1.6 hdı 110 hp 2008 model.İç malzeme kalitesi bence normal.Ne iyi ne kötü.Arka süspansiyonlar sert olduğu için bozuk yolda rahatsız ediyor.Ancak tam bir asfalt arabası.Yol tutuşu , yakıt tüketimi çok iyi.Yakıtta cimri diye boşuna demiyorlar.Şöyle söyleyim.Geçen yaz amcam ben ve 2 kişi daha 1 depoyla 1060 km yol yaptık.Yolun tamamında klima yarsına kadar açıktı.Gerçekten çok az yakıyor.Şahsen çok memnunum.PErformans konusunda o leon u yolda perişan eder. Gerçekten performansı çok çok iyi.240 nm işini çok iyi beceriyor.




    Kesinlikle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 22 Nisan 2010; 23:18:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Bizde c4 var.1.6 hdı 110 hp 2008 model.İç malzeme kalitesi bence normal.Ne iyi ne kötü.Arka süspansiyonlar sert olduğu için bozuk yolda rahatsız ediyor.Ancak tam bir asfalt arabası.Yol tutuşu , yakıt tüketimi çok iyi.Yakıtta cimri diye boşuna demiyorlar.Şöyle söyleyim.Geçen yaz amcam ben ve 2 kişi daha 1 depoyla 1060 km yol yaptık.Yolun tamamında klima yarsına kadar açıktı.Gerçekten çok az yakıyor.Şahsen çok memnunum.PErformans konusunda o leon u yolda perişan eder. Gerçekten performansı çok çok iyi.240 nm işini çok iyi beceriyor.




    Kesinlikle tavsiye ederim.


    ilk defa yazdığın birşeye katılıyorum yoksa ikinci defa mı neyse ama herşeyin bir ilki vardır
  • leon alırım çünkü dış görünüşü bence c4'ten daha güzel, benzinli olduğu için potansiyel turbo ve mazot pompası bozulma riski yok, ayrıca c4 gibi sabit direksiyonlu değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 22 Nisan 2010; 23:24:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Bizde c4 var.1.6 hdı 110 hp 2008 model.İç malzeme kalitesi bence normal.Ne iyi ne kötü.Arka süspansiyonlar sert olduğu için bozuk yolda rahatsız ediyor.Ancak tam bir asfalt arabası.Yol tutuşu , yakıt tüketimi çok iyi.Yakıtta cimri diye boşuna demiyorlar.Şöyle söyleyim.Geçen yaz amcam ben ve 2 kişi daha 1 depoyla 1060 km yol yaptık.Yolun tamamında klima yarsına kadar açıktı.Gerçekten çok az yakıyor.Şahsen çok memnunum.PErformans konusunda o leon u yolda perişan eder. Gerçekten performansı çok çok iyi.240 nm işini çok iyi beceriyor.




    Kesinlikle tavsiye ederim.


    ilk defa yazdığın birşeye katılıyorum yoksa ikinci defa mı neyse ama herşeyin bir ilki vardır




    Bİ yerden başlamak lazım



    @ palermo



    Bizim araç şu anda 106 binde.Geçen hafta park halindeyken ayansına çaprmışlar ve kırılmış.Değiştirtmek için bırakmıştım.Hzır gitmişken turbosuna baktıriyim dedim.Malum km den dolayı şüphelendim Ustanın söylediği aynen şu.Turbo çok iyi durumda.Eğer insan gibi kullanırsan , hiç sorn çıkarmaz.Eğer çıkarsa gel suratıma tükür diye aynen söyledi.İnanmayan varsa gider aynı ustaya tekrar gösteririz.Bİ aracı kötülemek için tutupta direksiyonu sabit demek saçmalığın daniskasıdır.O direksiyona en gec 1 haftada alışıyorsun.Şahsen ben çok seviyorum o direksiyonu.
  • Spor görünümlü genç arabası istiyorsanız kesinlikle leon.Ben çok beğeniyorum dış tasarımını.Hele beyaz renkli,siyah 17"jantlı,tavanı folyolu bir leon bence 10numara. 1.6 102bglik motor da lpgye tam uyumlu.
    Yakıt tüketimi ve performansta tabiki dizel c4.
  • Bence yakıt tüketimi hariç geri kalan herşeyi için LEON: kalite, sorunsuzluk, konfor, yol tutuş, frenler, süspansiyon, plastik kalitesi, sürüş pozisyonu, donanım vs vs... Yakıt tüketimi de LPG ile tam uyumlu 1.6 102hp 8v motor ile hallolur...
  • Yorumlar için teşekkür ederim. 2 arabada kafama yatmış bulunmakta leon dediğiniz gibi spor , donanım çok iyi. Motorunun eski olduğunu söylüyorlar 1.6, lpg olması şart ve tam uyumlu deniliyor performans kaybı olmadığı belirtilmiş bunun yanında km de 240kuruş lpg ile tüketimden bahsedilmiş bana fazla geldi lpg için sizce nasıldır bu değerler?

    Citroen ise yaklaşık aynı donanım olması arabada olmassa olmaz dediğim leon gibi esp 'li olması, bunun yanında dizel 110 bg olması hoşuma gidiyor. Direksiyonu hoşuma gidiyor sıradışı çok sorun değil bence göstergeleri de hoş.

    c4 için olumsuz fikrim; bir arkadaşımın c4 üne binmiştim 1 yıl önce dikkatimi çeken kapı kolları soyulmuş, yıpranmıştı, sahibinden.com dan baktığım bir aracın direksiyonuda yırtılmış, aşınmıştı, 3,4yıllık arabalar için normal bir durum değil sanırım.

    karar vermek zor 2 aracıda beğeniyorum, birisi dizel torku yüksek olmasından öne çıkıyor diğeri sportif çizgileriyle.Leonun 1.6 motoru beni biraz düşündürüyor o kasaya 102 bg agır kalırmı diye.

    Yorum yazanlara tek tek teşşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Bence yakıt tüketimi hariç geri kalan herşeyi için LEON: kalite, sorunsuzluk, konfor, yol tutuş, frenler, süspansiyon, plastik kalitesi, sürüş pozisyonu, donanım vs vs... Yakıt tüketimi de LPG ile tam uyumlu 1.6 102hp 8v motor ile hallolur...





    Biraz tarafsız yorum yapmak gerekir.Sen hiç C4 e bindinmi ? ben 2 sine de çok bindim.Yol tutuş birbirinden hiçbir farkı yok.1385 kg olan aracı esp nin görevini sorunsuz ve mükemmel şekilde yerine getirdiğini sadece kullananlar bilir.Frenler c4 te mükemmel seviyede.Leondan daha iyi olduğu gerçek.Bizde ki araç 106 bin km de bugüne kadar hiçbir sorun yaşatmadı.Sadece bakımdan bakıma götürdük.Malzeme kalitesi iyi değil c4 ün bunda hemfikiriz.Donanım olarak leon iyi olabilir.Performans konusuna gelince , c4 leonu perişan eder.Duman attırır.Ağlatır yolda.8 v 102 hp motorla 16 v 110 hp 240 nm olan aracı kıyaslamak saçmalıktan öte birşey değildir.


    Sen ne kadar lpg ,takarsan tak yakıt tüketimi konusunda c4 ün önüne geçemezsin.8v motorlar 16 v ye göre daha fazla yakarlar.Önce 8 v ile 16 v nin arasında ki farkları öğrenmek gerekir.


    16 v motorlar 8 v ye göre %20 performans % 10 daha az yakıt tüketirler uzun yolda.BU benzinliler için geçerli.


    C4 dizel olduğu için leona lpg taksan bile ondan daha az yakacaktır ve daha uzun gidecektir.PErformans konusun da yorum yapılmasın.Her türlü c4



    Bizde var diye yazmadım.Yorum yapılacaksa tarafsız olunması gerekir.


    @TT44



    Bizim araç 2008 model.Şu anda hiçbir bölgesinde soyulma , matlaşma , yıpranma olmadı.Tabi bu olmayacak anlamına gelmiyor.Ancak şuanda bizde öyle bir sorun yok çok şükür.



    Eğer performans , yol tutuş , yakıt istiyorsan c4.Ha , ben spor görünümlü , iç görselliği iyi olsun , motoru dizel gibi ses yapmasın diyorsan leon al.Performans konusunda leondan pek birşey bekleme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Bence yakıt tüketimi hariç geri kalan herşeyi için LEON: kalite, sorunsuzluk, konfor, yol tutuş, frenler, süspansiyon, plastik kalitesi, sürüş pozisyonu, donanım vs vs... Yakıt tüketimi de LPG ile tam uyumlu 1.6 102hp 8v motor ile hallolur...





    Biraz tarafsız yorum yapmak gerekir.Sen hiç C4 e bindinmi ? ben 2 sine de çok bindim.Yol tutuş birbirinden hiçbir farkı yok.1385 kg olan aracı esp nin görevini sorunsuz ve mükemmel şekilde yerine getirdiğini sadece kullananlar bilir.Frenler c4 te mükemmel seviyede.Leondan daha iyi olduğu gerçek.Bizde ki araç 106 bin km de bugüne kadar hiçbir sorun yaşatmadı.Sadece bakımdan bakıma götürdük.Malzeme kalitesi iyi değil c4 ün bunda hemfikiriz.Donanım olarak leon iyi olabilir.Performans konusuna gelince , c4 leonu perişan eder.Duman attırır.Ağlatır yolda.8 v 102 hp motorla 16 v 110 hp 240 nm olan aracı kıyaslamak saçmalıktan öte birşey değildir.


    Sen ne kadar lpg ,takarsan tak yakıt tüketimi konusunda c4 ün önüne geçemezsin.8v motorlar 16 v ye göre daha fazla yakarlar.Önce 8 v ile 16 v nin arasında ki farkları öğrenmek gerekir.


    16 v motorlar 8 v ye göre %20 performans % 10 daha az yakıt tüketirler uzun yolda.BU benzinliler için geçerli.


    C4 dizel olduğu için leona lpg taksan bile ondan daha az yakacaktır ve daha uzun gidecektir.PErformans konusun da yorum yapılmasın.Her türlü c4



    Bizde var diye yazmadım.Yorum yapılacaksa tarafsız olunması gerekir.


    @TT44



    Bizim araç 2008 model.Şu anda hiçbir bölgesinde soyulma , matlaşma , yıpranma olmadı.Tabi bu olmayacak anlamına gelmiyor.Ancak şuanda bizde öyle bir sorun yok çok şükür.



    Eğer performans , yol tutuş , yakıt istiyorsan c4.Ha , ben spor görünümlü , iç görselliği iyi olsun , motoru dizel gibi ses yapmasın diyorsan leon al.Performans konusunda leondan pek birşey bekleme

    Şimdi sizinki mi tarafsız yorum olmuş oluyor? ilk sorunuzun cevabı: maalesef C4e bindim...

    Her tarafı 4-5 senede dökülen araçla mı kıyaslayacağım Leon'u?

    Dizel motoru var diye Citroen.... Oldu!!! Geri kalanlar?

    Sayılarla konuşalım:
    c4 0-100: 11.2sn
    leon 0-100: 11.7
    Ben burda ağlatacak duman attıracak gebertecek öldürecek bir fark göremiyorum?

    Devir çeviremeyen dizel motorla 8bin devir çeviren benzinli motoru kıyaslayarak zaten arabadan ne kadar anladığınız açık. Lpg'li bir Leonun amacı yeterli performans + makul tüketimdir. Dizel bir citroenin amacı yeterli performans + düşük tüketimdir. Burda arabayı alacak arkadaşın ihtiyaçları devreye girer. Ayrıca yakıt tüketimi hariç dedim neyi kanıtlmaya çalışmışsın ki %ler vererek?

    Yol tutuş için C4 öyle mi? Spor karakterli ve yürür aksamlı bir Leon'la C4ün yol tutuşunu kıyaslıyorsunuz ve bu araçta arka süspansiyon neredeyse yok arkadakiler böbrek taşı döküyor heryeri soyuluyor CD çalar takılıyor saçma sapan fransız sorunları işte. Ama haksızlık etmeyelim dizel motoru var...

    Ama sırf citroen arabanız var diye körü körüne savunmak tarafsız yorum yapmak oluyor size göre...

    Lafı uzatmayacağım bir fransız ve bir almandan bahsediyoruz.

    Yakıt tüketimi önemliyse C4'tür geri kalan herşey için fazlasıyla LEON.... Bu konuya da marka fanatikleri bulaştığı için başka da cevap yazmam yorumumu yaptım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Bence yakıt tüketimi hariç geri kalan herşeyi için LEON: kalite, sorunsuzluk, konfor, yol tutuş, frenler, süspansiyon, plastik kalitesi, sürüş pozisyonu, donanım vs vs... Yakıt tüketimi de LPG ile tam uyumlu 1.6 102hp 8v motor ile hallolur...





    Biraz tarafsız yorum yapmak gerekir.Sen hiç C4 e bindinmi ? ben 2 sine de çok bindim.Yol tutuş birbirinden hiçbir farkı yok.1385 kg olan aracı esp nin görevini sorunsuz ve mükemmel şekilde yerine getirdiğini sadece kullananlar bilir.Frenler c4 te mükemmel seviyede.Leondan daha iyi olduğu gerçek.Bizde ki araç 106 bin km de bugüne kadar hiçbir sorun yaşatmadı.Sadece bakımdan bakıma götürdük.Malzeme kalitesi iyi değil c4 ün bunda hemfikiriz.Donanım olarak leon iyi olabilir.Performans konusuna gelince , c4 leonu perişan eder.Duman attırır.Ağlatır yolda.8 v 102 hp motorla 16 v 110 hp 240 nm olan aracı kıyaslamak saçmalıktan öte birşey değildir.


    Sen ne kadar lpg ,takarsan tak yakıt tüketimi konusunda c4 ün önüne geçemezsin.8v motorlar 16 v ye göre daha fazla yakarlar.Önce 8 v ile 16 v nin arasında ki farkları öğrenmek gerekir.


    16 v motorlar 8 v ye göre %20 performans % 10 daha az yakıt tüketirler uzun yolda.BU benzinliler için geçerli.


    C4 dizel olduğu için leona lpg taksan bile ondan daha az yakacaktır ve daha uzun gidecektir.PErformans konusun da yorum yapılmasın.Her türlü c4



    Bizde var diye yazmadım.Yorum yapılacaksa tarafsız olunması gerekir.


    @TT44



    Bizim araç 2008 model.Şu anda hiçbir bölgesinde soyulma , matlaşma , yıpranma olmadı.Tabi bu olmayacak anlamına gelmiyor.Ancak şuanda bizde öyle bir sorun yok çok şükür.



    Eğer performans , yol tutuş , yakıt istiyorsan c4.Ha , ben spor görünümlü , iç görselliği iyi olsun , motoru dizel gibi ses yapmasın diyorsan leon al.Performans konusunda leondan pek birşey bekleme

    Şimdi sizinki mi tarafsız yorum olmuş oluyor? ilk sorunuzun cevabı: maalesef C4e bindim...

    Her tarafı 4-5 senede dökülen araçla mı kıyaslayacağım Leon'u?

    Dizel motoru var diye Citroen.... Oldu!!! Geri kalanlar?

    Sayılarla konuşalım:
    c4 0-100: 11.2sn
    leon 0-100: 11.7
    Ben burda ağlatacak duman attıracak gebertecek öldürecek bir fark göremiyorum?

    Devir çeviremeyen dizel motorla 8bin devir çeviren benzinli motoru kıyaslayarak zaten arabadan ne kadar anladığınız açık. Lpg'li bir Leonun amacı yeterli performans + makul tüketimdir. Dizel bir citroenin amacı yeterli performans + düşük tüketimdir. Burda arabayı alacak arkadaşın ihtiyaçları devreye girer. Ayrıca yakıt tüketimi hariç dedim neyi kanıtlmaya çalışmışsın ki %ler vererek?

    Yol tutuş için C4 öyle mi? Spor karakterli ve yürür aksamlı bir Leon'la C4ün yol tutuşunu kıyaslıyorsunuz ve bu araçta arka süspansiyon neredeyse yok arkadakiler böbrek taşı döküyor heryeri soyuluyor CD çalar takılıyor saçma sapan fransız sorunları işte. Ama haksızlık etmeyelim dizel motoru var...

    Ama sırf citroen arabanız var diye körü körüne savunmak tarafsız yorum yapmak oluyor size göre...

    Lafı uzatmayacağım bir fransız ve bir almandan bahsediyoruz.

    Yakıt tüketimi önemliyse C4'tür geri kalan herşey için fazlasıyla LEON.... Bu konuya da marka fanatikleri bulaştığı için başka da cevap yazmam yorumumu yaptım...





    Kimin arabadan anlamadığı çok açık.Performans diyince sadece aklına gelen 0- 100 mü ? eğer öyleyse hiç konuşmaya gerek yok.Ara hızlanmalarda c4 ün yanına bile gelemeyeceği açık.c4 hakkında en ufak bir bilgin olmadığı çok açık.c4 spor süspansiyon var.Yani sert süspansiyon.oto vitesinde s paketi olan arac spor süspansiyon olan aracın yol tutuşuna laf ediyorsunya ne kadar anladığın belli bu yorumunla.Arka süspansiyon yokmuş.Çok güldüm sana ya.Hangi arabaya bindin sen arkadaşım.Pertten toplama aracamı ? c4 ün yol tutuşu leondan aşağı değil.Eğer iyi okusaydın sadece performans ve yol tutuşu hakkında c4 ün leoandan daha iyi olduğunu yazıdğımı anlardın.Bakar körlük bu olsa gerek.Evet citroen malezeme kalitesi olarak leonun yanına bile gelemez.ANcak bizim araçta şu anda orası burası dökülen hiçbiryer yok.Ha ilerde olabilir buna hiç şaşırmam.


    Performans olarak leon diyosun sonra da neyi kanıtlamaya çalışıyosun ki değerler vererek diyorsun.Herşey açık açık ortada.Ben bunları bi tarafımdan uydurmuyorum.Bİlinen gerçekler.Tabi söyleyince suçlu olmuş oıluyoruz.Çok normal.


    Şimdi sana bizim cd çaların hiç tutukluk yapmadığını söyleyeceğim ancak marka fanatiği olduğun için bunuda anlamayacaksın.



    8 bin devir çeviren araç diyorsun ama leonun 8 v c4 ün 16 v olduğunu ayrıca arada 8 ps ve TORK değerlerini göz önünde bulundurmuyorsun.Kimin ne kadar anladığı açık.



    Kİmin marka fanatikliği yaptığı çok açık.


    Performans , az yakıt tüketimi ve yol tutuş her türlü c4 tür.GErisi leondur.



    Bu saatten sonra bende yorum yazmayacağım.Objektif ol öyle gel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 23 Nisan 2010; 12:15:09 >
  • Konuyu Dizel motorla Benzili motor kıyasına döndürdüğünüzün farkında mısınız? Arkadaşın sorusuna cevap yerine C4 avukatı oldunuz. Bırakın da artık yazılan yorumlardan aracı alacak olan arkadaş fikir edinsin C4 sevdalısının yorumlarını değil. Boşuna konu kirleniyor....
  • Arkadaş zaten yakıt tüketiminden bahsetmiş.Benzinle dizel motoru kıyaslamamız kadar doğal birşey varmı ? Arkadaşın sorusuna fazlasıyla aklında soru işareti kalmayacak şekilde cevap verdim.Kİmin avutkatlık yaptığı belli.Bir alman arabasıyla fransız arabası kıyaslanamaz bile.Ancak şu 2 araç arasında yukarıda belirttiğim 2 3 şey dışında herşey leon.Zaten yazdım bunu.Sen leon sevdanla yaşamaya devam et.


    2 uyarı puanım kaldı.Daha fazla saçma sapan yorumlarla tartışarak ceza alamam.

    İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 23 Nisan 2010; 12:28:58 >
  • ben 2 racıda kullanmadım focus kullanıyorum.
    bende C4 almayı düşünüyorum çok güzel bi görünüm var.
    bunun dışında çeşitli testlerini inceledim ve NCAP tan 5 yıldız almış bi araç tek kususru sanırım.bozuk yoldaki sorunmuş.
    leon yani VW menşeili araçlar o modelleri genelde eski teknoloji ve yakıtı fazla olan araçlar ve hakettiklerinden daha pahalılar bence. kalite dedigimizde sanırım plastik kalitesi.
    ben olsam ikisi arasından C4 ü tercih ederdim.
    tabi bunlara o fiyata bulursan kaçırmayacagım araç olarak BROVA yıda ekle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    @ palermo



    Bizim araç şu anda 106 binde.Geçen hafta park halindeyken ayansına çaprmışlar ve kırılmış.Değiştirtmek için bırakmıştım.Hzır gitmişken turbosuna baktıriyim dedim.Malum km den dolayı şüphelendim Ustanın söylediği aynen şu.Turbo çok iyi durumda.Eğer insan gibi kullanırsan , hiç sorn çıkarmaz.Eğer çıkarsa gel suratıma tükür diye aynen söyledi.İnanmayan varsa gider aynı ustaya tekrar gösteririz.Bİ aracı kötülemek için tutupta direksiyonu sabit demek saçmalığın daniskasıdır.O direksiyona en gec 1 haftada alışıyorsun.Şahsen ben çok seviyorum o direksiyonu.



    Arkadaş 2. el araç arıyor. Alacağı aracın turbosu ve mazot pompası sizin aracınızla aynı durumda olacak diye bir kesinlik yok.

    Direksiyonu sabit demek saçmalık değil, birçok insana sorun size aynı şeyi söyleyecektir. alışmak istedikten sonra vinç kullanmaya da alışırsın ama bu vinç kullanmanın iyi ve keyif verici birşey olduğu anlamına gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PALERMO ®


    quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    @ palermo



    Bizim araç şu anda 106 binde.Geçen hafta park halindeyken ayansına çaprmışlar ve kırılmış.Değiştirtmek için bırakmıştım.Hzır gitmişken turbosuna baktıriyim dedim.Malum km den dolayı şüphelendim Ustanın söylediği aynen şu.Turbo çok iyi durumda.Eğer insan gibi kullanırsan , hiç sorn çıkarmaz.Eğer çıkarsa gel suratıma tükür diye aynen söyledi.İnanmayan varsa gider aynı ustaya tekrar gösteririz.Bİ aracı kötülemek için tutupta direksiyonu sabit demek saçmalığın daniskasıdır.O direksiyona en gec 1 haftada alışıyorsun.Şahsen ben çok seviyorum o direksiyonu.



    Arkadaş 2. el araç arıyor. Alacağı aracın turbosu ve mazot pompası sizin aracınızla aynı durumda olacak diye bir kesinlik yok.

    Direksiyonu sabit demek saçmalık değil, birçok insana sorun size aynı şeyi söyleyecektir. alışmak istedikten sonra vinç kullanmaya da alışırsın ama bu vinç kullanmanın iyi ve keyif verici birşey olduğu anlamına gelmez.





    Yaptığın kıyaslama çok komik.Evet herkez o direksiyonu sevmez.Hatta ben ilk kez gördüğümde bu ne biçim direksiyon ! iyice saçmalamışlar demiştim.Ancak 1 2 kez kullandığımda direksiyona alıştım ve keyif almaya başladım.YAni tamamen zevk meselesi.Sen istedikten sonra herşeye alışırsın.Ön yargılı olursan hiçbirşeyden zevk alamazsın.Çoğu arkadaşım da sizin gibi söylüyordu ancak kullanınca hiçir skıntı yaratmadığını ve keyif verici olduğunu söylediler.Benim anlatmak istediğim sırf direksiyon simidi dönüyo diye araçtan vazgeçilmez.Saçmalık olur.Malzeme kalitesini beğenmessin , iç görünüşünü beğenmezsin , süspansiyonu ses çıkarıyor diye eleyebilirsin bunu anlarım.Hak veririmde.
  • Öncelikle şunu belirteyim.
    2006 Model C4 110hp'lerde far+yağmur sensörleri ve mp3 çalar yok(audio cd çalıyor). Geri kalan herşeyi zaten yazmışsınız.
    Sensörler ve mp3 çalar 2008 ve üstü modellerde bulunuyor yanılmıyorsam.
    Çoğunlukla aracımı hep bozuk asfaltta kullanıyorum. Bu önce zift, üzerinede mıcır dökülüp ezilmeden bıraklıan ve genellikle güney marmara civarında bulunan asfalttan. Bazen can sıkıcı olabiliyor. Leon hiç kullanmadım. Ama VW AG den olduğu için bu tarz yollarda daha az tıkırtı gelir büyük ihtimalle. Cünkü aynı yollardan şirketin aracı Jettayla geçtiğim zaman daha az rahatsız oluyorum. Bu bariz bir şekilde belli oluyor.
    26.000Tl ye dizel ve az km yapmış ESP gibi donanımı olan Jetta olmadığı için en mantıklı seçim C4 olmuştu.
    Bu fiyatlara hem dizel olacak, hem esp, çift taraflı digital klima gibi donanımları olacak, hemde ucuz olucak. Tek sonuç C4 çıkıyor.
    Şunuda belirteyim C4 ün iç mekan kalitesini VW ile karşılaştırma yapmak çok yanlış olur. Herşey ortada çünkü. Ama sırf iç mekanı daha kaliteli ve yolda daha az tıkırtı duyacagım diyede nerden baksanız 15.000TL fark vererek aynı özellikteki VW yada AUDİ almak bana mantıksız geliyor.
    Sonuç olarak C4 iyi bir seçim olacaktır. Özellikle yakıt konusunda sınıfının en iyilerinden. Dizel motor 110hp ve 240nm tork çok keyifli. Bu devirde artık motoru az yaksında 4 camı manuel olsun diyecek seviyeye gidiyoruz. Yani yakıt tüketimi çok önemli. Araç klasik ve standart arabaların biraz dısında ve bence çok iyi bir tasarımı var. Alacağınız araç ne olursa olsun, şimdiden hayırlı olsun.
  • Kesinlikle c4 bir konuda arkadaş leonun iç kalitesinin çok kötü olduğundan yakınıyordu.Aralarında aman aman bir kalite farkı olacağına inanmıyorum.Araba istediği kadar güzel görünsün bir kere motoru eski teknolojili bizim komşuda 98 model golf var leondaki motor ondada var.Biri dizel diğeri lpg'li bagajın daralacak her ne kadar yeni nesil lpg sistemleri güvenli olsada,dizel c4 ten daha güvenli olamaz.Ayrıca c4'ün ortası sabit direksiyonu ve dijital göstergesi çok hoşuma gidiyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.