- x
(Bursa Nilüfer) Oturduğum Sitede Süperonline Çalışması ve Sözleşme Sorunu
19 Cevap3862 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


46 Mesaj
18 Nisan 2010; 20:42:02 


Arkadaşlar ilginç ve görüşlerinize ihtiyacım olduğu bir durumla karşı karşıyayım.

Süperonline Satış ve Sözleşme Yetkilileri site yönetimine gelip 176 hanelik sitemizi FiberOptik internetle tanıştırmak için onay/izin istemişler.
Site yönetimide bunun sözleşmesi hakkında bilgi istemişler.
Yetkilide aynen şunları anlatmış :

Biz sitenize girip 50-60 cm alanda kablomuzu sizin istediğiniz yerden döşeriz.Ve bu kablonun geçtiği yerlerin mülkiyeti bizimdir ilerde altına üstüne hiç birşey yapamazsınız demiş.

Yönetim ise mülkiyet kısmını silmek istemiş fakat yetkililer tamam belki bu olur ama kablomuza, PTT su elektrik ve benzeri bir kazı çalışmasında
zarar verirsenin 20.000 € küsürat bir ceza ödersiniz.

Hala anlaşmaya çalışıyorlar 1 aydır gidip geliyorlar çözüme ulaşamadılar. Nilüfer ilçesinde 130-150 site bu sözleşmeye imza atmış hatta bazı sitelerin ceza aldığı söylentileri bile var.


Ayrıca başka bir site yönetimindende şöyle bir şey duydum.Apartman içerisine yerleştirilen süperonline dağıtım kutusu ekstra bir elektrik kablosu olmadan çalışmıyormuş bu kutunun harcadığı elektrikte 20 tl olan apartman elektrik ücretini 35 tlye kadar çıkarıyormuş.
Yani aylık 15 tl extrada elektrik faturasına yansıyormuş ve bunu apartmanda süperonline bağlantısı yaptırmayanlar ortak ödemek istemeyince sitede apartmanda baya kavgalar tartışmalar yaşanıyormuş bunların aslı varmıdır.

Değerli yorumlarınızı bekliyorum...







_____________________________



13713 Mesaj
19 Nisan 2010; 8:28:37 

İnsanların hoşgörüsü ile alakalı birşey bu birazda. Bina altına switch koyuyorlar, aylık 10 20TL elektrik çıkartır, doğrudur. Bizim apartmanda herkes aidat olarak ödüyor onun parasını da sanırım.

Diğer konuda birşey diyemiycem, bi CAT6 kablo koptu diye 20.000TL tazminat ödenmez herhalde.


_____________________________




1405 Mesaj
19 Nisan 2010; 9:06:18 

Benim taşınmayı düşündüğüm bu durumda olan başka bir site daha vardı İstanbul Acıbadem'de yönetime superonline'nın alınması için çeşitli bilgilendirmeler yapıyordum. Ama yönetim şu mülkiyet meselesi yüzünden iyi ki kabul etmemişti. Mülkiyet tamamen bir saçmalık sanki siteden yer alıyorlar ve hak iddia ediyorlar. Birde yerinizde olsam adil kullanım koşullarından sonra asla sitenize girmelerine izin vermezdim.


_____________________________


Psn : spyofthegod
Disk Oyunlar : MGS4/FFXIII/Uncharted: D.F./Uncharted 2: A.T./Heavy Rain/GOW3/SF4/SSF4/GT5P/GT5/Eye Pet/PES2009/NBA2009/Virtua Tennis 2009/Tekken 6/GTA IV
Psn Oyunlar : Bomberman Ultra/Hustle Kings/Flower/Peggle



 
2001 Mesaj
19 Nisan 2010; 14:27:06 

stressiz öncelikle foruma hoşgeldin.
Yazdıklarını okudum, gerçekten ilginç. Bende Nilüferde oturuyorum. Böyle birşey hiç duymadım.
Superonline bizim 256 hanelik sitede her blokun dışına bir beyaz kutu koydu. Sonra da bu kutulardan blok içlerine fiberoptik kablolarını döşedi. En sonunda da her blokun içine abonelere çekilmek üzere birer kabinet koyarak bağlantıyı bitirecek.
Ama tüm bunlar için site yönetiminden hiçbir ücret talep etmeyecektir. Site yönetiminin yaptığı sözleşme bu yöndeydi.
Yoksa bunlar tutturabildikleri site yöneticilerini kandırmak mı istiyorlar? Site yönetimine bundan bahsedeceğim. Bakalım bize ne tür bir uygulama yapıyorlar?


_____________________________



1915 Mesaj
19 Nisan 2010; 19:37:36 

Milletin elektrik parasını neden herkes ödesin ki sonuçta bu ayrıcalıklı bir hizmet.O zaman benim digiturk paramı da sitedeki herkes ortak ödesin var mı böyle bir şey...


_____________________________


PSN ID : ntquartex


 
768 Mesaj
19 Nisan 2010; 22:53:22 


quote:

Orijinalden alıntı: ntquartex

Milletin elektrik parasını neden herkes ödesin ki sonuçta bu ayrıcalıklı bir hizmet.O zaman benim digiturk paramı da sitedeki herkes ortak ödesin var mı böyle bir şey...


Ntquartex olaya biraz daha farklı açıdan bakmak lazım neden çünkü Digiturk hizmetinin alınması için Binaya herhangi bir cihaz konulmuyor bu yüzden de bu tür bir maliyet ortaya çıkmıyor. O yüzden bu örneği geçelim

Kulağa en adil geleni cihazı oraya koyan firmanın bu bedeli ödemesidir. Hadi onlar ödemedi, apartmanda bu hizmeti kimler kullanıyorsa onların ödemesi de yine mantıklı. Ancak şöyle de bakabiliriz. Bir apartmanda oturmak demek verilen hizmete ortak olmak demektir. Mesela Çatı, Mesela Asansör örneği. Çatı'da herhangi bir sorun olduğunda bu zeminde oturanları etkilemez en çok çatı altında oturanları etkiler, Benzer örnek Asansör de de geçerli belki 1.kattakiler Asansörsüz de yapabilirler ama en üst katta oturanlar için bu çok zordur gibi gibi. Birde şöyle bir durum var (eskiden olsa daha bir geçerliydi ama artık o kadar değil) Sitede fiber optik hizmeti olduğu için dairelerin satım/kira değerinde bir miktar artış olabilir bu da sonuçta her malik için pozitif bir durumdur.


_____________________________



682 Mesaj
19 Nisan 2010; 23:17:28 

Verilen standart sözleşmeyi imzalayan her site bu ücreti kendi ödeyeceğini de kabul etmiş oluyor, bizim siteye geldiklerinde ilk dikkatimizi çeken madde bu olmuştu. Sayaç konulup çıkacak bedeli onların ödemesi için ek madde koydurmuştuk. Bunun gibi çeşitli maddeler görüşülüp değiştirilebiliyor.

Sonra ne oldu derseniz tabii ki "adil olmayan olamayan kullanım" çıktı, bizim de bir ilgimiz kalmadığı için halen de çekilmedi. Çekmesinler zaten


_____________________________


Origin Id: Fustercluckd


46 Mesaj
20 Nisan 2010; 10:23:24 

Herkese teşekkürler...
Hala gidip geliyorlar anlaşamadılar çok ilginç ki bunu öğrenen sözleşmeyi iyi okuyan sitelerde imza atmamış
20.000€ ve mülkiyet olayına site yönetimleri çok takılmış durumda kimse biz bunun altına imza atmayız diyor.

Ayrıca adil kullanım olayıda çıktı insanlar iyice irite olmuş durumda bakalım sonuç ne olcak öğrendikçe buraya yazacağım.

Bu arada ettu nerde oturuyosun ben Bahçekentteyim
msn ekle edams@hotmail.com


_____________________________



13713 Mesaj
20 Nisan 2010; 13:58:54 

Adil kullanım saçmalığı bile Superonline'ı siteye sokmamak için yeterli bir sebep bence.


_____________________________




660 Mesaj
20 Nisan 2010; 14:57:12 

http://forum.donanimhaber.com/m_38525534/tm.htm
http://forum.donanimhaber.com/m_38464941/tm.htm
http://forum.donanimhaber.com/m_39221950/tm.htm


Şu konulara bir gözatıp bu adamlara evinizden, bahçenizden mülkiyet hakkı vermeyi gerçekten düşünebilir misiniz???


_____________________________


OriginID:Anduril000


946 Mesaj
21 Nisan 2010; 0:31:04 

bende nilüfer ertuğrulkentte oturuyorum.

bu elemanlar bizim siteye de gelip 40 dairelik bir siteyiz ama dikkat çeken bir site olduğu için gelip döşemişler.geçenlerdede kapıya geldiler.

sitenize hayırlı olsun ayakları filan.fiber ayağı filan çekiyorlar ama tabi yemem ben ayrı olay.

tt netle yola devam dedim.zaten bahstettikleri hızın en azından ertuğrulkent için mümkün olmayacağımı belirttim.gösterin kanıtlayın bana bu binaya 100 mgb sinyal

geldiğini filan dedim.yanımızda cihaz yok şu anda olaıyına girdiler.

alayı bunların yalan dolan arkadaşlar kanmayın.alt yapıları aslında hepsi hizmeti telekomdan alıyorlar...

bu arada forumda nilüferli arkadaşları görmek hoşuma gitti.

sağlıcakla kalın...


_____________________________



13713 Mesaj
21 Nisan 2010; 14:52:45 

quote:

Orijinalden alıntı: drangelman

bende nilüfer ertuğrulkentte oturuyorum.

bu elemanlar bizim siteye de gelip 40 dairelik bir siteyiz ama dikkat çeken bir site olduğu için gelip döşemişler.geçenlerdede kapıya geldiler.

sitenize hayırlı olsun ayakları filan.fiber ayağı filan çekiyorlar ama tabi yemem ben ayrı olay.

tt netle yola devam dedim.zaten bahstettikleri hızın en azından ertuğrulkent için mümkün olmayacağımı belirttim.gösterin kanıtlayın bana bu binaya 100 mgb sinyal

geldiğini filan dedim.yanımızda cihaz yok şu anda olaıyına girdiler.

alayı bunların yalan dolan arkadaşlar kanmayın.alt yapıları aslında hepsi hizmeti telekomdan alıyorlar...

bu arada forumda nilüferli arkadaşları görmek hoşuma gitti.

sağlıcakla kalın...


Superonline'ın kendi altyapısı mevcut, kendi yurtdışı çıkışı mevcut.
Ama TTNET altyapılı serverlara bağlanırken elbette TTNET altyapısından da geçiyorsunuz.


_____________________________




166 Mesaj
21 Nisan 2010; 16:21:30 


quote:

Orijinalden alıntı: ntquartex
Milletin elektrik parasını neden herkes ödesin ki sonuçta bu ayrıcalıklı bir hizmet.O zaman benim digiturk paramı da sitedeki herkes ortak ödesin var mı böyle bir şey...

Yapmayın arkadaslar, aylık 15TL yi siteye bölünce ne olacak?
Karsı komşunuz sürekli apartman otomatini kullanıyorsa ondandami para isteyeceksiniz?
Üst katta oturanlar asansore çok biniyor diye fazla aidatmi ödüyorlar?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


13713 Mesaj
21 Nisan 2010; 16:36:36 

Daire başına 15TL olarak algılanmıştır belki. Yanlış anlaşılma olmasın, daire başına aylık 0.3TL düşüyor ortalama bir binada.


_____________________________




46 Mesaj
22 Nisan 2010; 21:56:00 

22 bloklu bir site her blok için 15 tl extra elektrik faturası
sorun şu aslında 20 tl ödemeyi kendine iş edinmeyen (parası için değil) yani bunla uğraşmak istemeyen blok sakinleri
8 hanelik blokta 1 kişinin kullandığı süperonline için diğer 7 kişinin bu parayı karşılama sorunu diye düşünüyorum.
Ve daha kötüsü bundan süperonline firmasının kimseye bahsetmemesi

Bu arada Nilüferli arkadaşlar çokmuş gerçekten :) yalnız kimse bu ceza parası için yorum yapmıyor.
Bitek Bahçekent sitesinimi kazıklamaya çalışıyo bu süperonline :)


_____________________________



 
2001 Mesaj
23 Nisan 2010; 16:58:48 

Bizim Nlilüfer 1.Melisköy sitesinde 7 blokta tüm alt yapı bitti. Yönetimden hiç para istememişler. Bloklara kurulan kabinetler için harcanan elektrik, tabii ki ortak kullanım alanında olup tüketilen elektrik ortak kullanım masrafına eklenecektir. Yönetimi adil kullanım olayı ile ilgili bilgilendirdik. Bu nedenle superonline ile sözleşme imzalamadılar. Haksızlık giderilene kadar da imzalamayacaklar.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ettu -- 29 Nisan 2010; 0:09:31 >


_____________________________



 
1244 Mesaj
23 Nisan 2010; 21:18:04 

merkezi anten sistemi kurulu bir sitede receiver kullanmayanın anten ücreti ve elektiğini ödemesi gibi değil mi?
Bizim sitenin önüne de geldiler ama bize biraz zor bağlarlar. 3 apartman her apartmanda 17 daire var. Toplam 51 daire.
Görükle Çimkent yanı.


_____________________________

Saygılarımla. Fikirlerimin doğru olma garantisi yoktur.


 
54 Mesaj
23 Nisan 2010; 22:21:06 

Arkadaşlar bende Nilüfer/Beşevlerde oturuyorum. Bizim binanın girişine de süperonline panosu yerleştirmişler.
Muhtemelen fiber internet için. Bu uygulama ne zaman aktif olacak bilginiz varmı acaba?


_____________________________



 
922 Mesaj
26 Nisan 2010; 10:08:01 

Muhtemelen anlatılmaya çalışılan şey mülkiyet hakkı değil kullanım hakkıdır. Süperonline nın cadde ve sokklara döşediği menfez ve kanallar onlara ait değil. Dolayısıyla ilerde bu yeraltı sistemi kullanılarak sağlanabilecek başka servisler için bahçende benim açtığım kanalı kullanamazsın anlamındadır. Mülkiyet hakkının süperonline a geçebilmesi için arasa tapuya işlenmesi gerekmektedir. Örneğin mülkünüzün bahçesi içinde bulunn elektrik trafosu tapunuzda işlidir. Ya da ayağı bahçenize bsan elektrik direği, telefon direği gibi şeyler tapunuzda işlidir. Yöneticinin imzası ile mülkünüzün tamamı yada bir parçası başka birine geçmez.


_____________________________



46 Mesaj
29 Nisan 2010; 13:53:10 

Dün yönetimle konuştum sözleşmede geçen mülkiyet sözünün üstünü çizmişler ve kabul etmediklerini tekrar belirtmişler ve sanırım ceza işide ortadan kalkıyor gibi...
Şuanda yönetim Türksatın (UyduNet) işinin bitmesini bekliyormuş.Bu tamamlandıktan sonra süperonline ile son görüşmeleri yaparak kabul edecekler gibi bakalım ne olacak.Tekrar herkese teşekkürler...


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [İnternet] » İnternet Servis Sağlayıcılar » Superonline » (Bursa Nilüfer) Oturduğum Sitede Süperonline Çalışması ve Sözleşme Sorunu
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.594