Şimdi Ara

206 sedan comfort

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
26.227
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar
    babam için sıfır 206 sedan 1.4 comfort manuel ac abs almayı düşünüyoruz
    konfor güvenlik yakıt vs konusunda görüş almak istiyorum



  • kardeş ben daha teslim almadım ama yorum olmadığına göre pek iyi gözle bakılmıyor galiba
  • 14 günde hiç yorum gelmediğine göre haklısın
    sevilmemiş,tutulmamış vs . . .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SB1907_23 -- 26 Mayıs 2010; 16:17:12 >
  • Bende ikilemde kalmıştım tercihimi yeni symbol'den yana yaptım çok şükür memnunum.206 sedanın tasarımı özellikle de arka kısmı pek hoşuma gitmedi tabi bu görecelidir.
  • Uzun zamandır bu tarafa gelmemiştim..Yeni gördüm msjınızı.2,5 yıldır kullanıyorum. Şu ana kadar bir sıkıntısı yok. Atiker lpg taktırdım.Haziranda 1 yıl dolacak.Benzinde şehir içi 250-260 buluyor.şehirler arası 200 idi(bir yıl önce).Lpgde şehir içi 160-170 şehir dışı (dün izmire gittim geldim 555 km de 136 lira yakmış?? Dezantajı malum memleket yolları pek güzel? kapılardan filan ses geliyor ama zamanla alışıyorsunuz..Bende 2,5 yıl önce symbol mu peugeot mu demiştim iyiki peugeot demişim..Yeni Symbollü bilmem ama eski kasasını babamın bi tanıdığı almış..Benimile yaşıt nerdeyse çocuk ağlayacak 350 lira yakıyor diye..Tercih sizin..
  • Aracı kullanandan kullanana ve bakımlarının zamanında yapılıp yapılmamasına göre değişir şehir içi yakıt oranı trafiğin sıkışıklığına göre değişir yani yakıt konusunda çok yönlü etkenler vardır.Benim arabam şehir dışı sakin kullanımda 85-90 km hız ile 5,5 litre 110 civarında 6 litre civarı bence çok ideal buna fazla diyen gider dizel alır veya bisiklete biner.
  • offf püfff allahım nerden bulaştım ben bu sedan 206 ya 14bin lira param wardı şansa pazarda bi arkadş satıo araba daha 4 bnde 2009 model hata yoq ee atladık hemen pazarlığı yaptık 19 bin liraya aldım 14 ü peşin geri kalanı 500 taksitle arabadan ilk zamanlar çok memnundum aslına bakarsan hala memnun sayılırım ama artık gözüme çok tipsiz gelio yakıtı harbiden mükemmel lpg taktırdım atiker 480 km yol yaptım 1 depoyla acaiiip yüzün güldü yakıttan allaha şükür.asıl içimdki yara ise audi a4 almak istiorum simdi kimse almak istemio arabyı satamıorum.......
    arabayı genel eleştirirsem de işçilik çok kötü agaa kapılar falan oyuncak gbi gelio bana güwen wermio 150 den sonra motor kucağına inecek gbi hissedion yırtınıoo yterrrrrr basmaa die yüksek hızda içeri ses alıo yola oturmuo ufak bi çukurcuk bile korkutuo insanı vb canımı sıkan bi ton özelliği ben yerinizde olsam 20 bn liralara bu arbalara ( 206 sedan hundai albela vıttız vızzık ) paranıza yazık walla




  • bende 2009 model sedan executive var.işçilik zayif doğrudur.kapılardan gelen sesleri serviste giderdiler.gecen hafta 1280 km yaptım.170 e kadar çıktı hızım.hatta uzun sure 140-150 hızla gittim.motorun isyan ettiği gibi bir hisse kapılmadım.dogru motor sesi geliyor ama hızım 170 iken hala daha pedalde bosluk vardı.ayrıca yol tutuş problemi de yaşamadım o hızlarla gitmeme rağmen.gerci bagaj da yük olması da etkilemiştir.sonuç olarak ben aracımdan memnunum.keşke işçilik ve kullanılan malzeme biraz daha kaliteli olsaydı.
  • bende çiçeği burnunda bir 0 206 sedancı olarak ilk arabam oldu kendileri. şöförlüğümü bununla öğreniyorum. Tam bir aile arabası. Ben vites geçişlerinden şikayetçiyim. Biraz sert gibi. Belki acemiliktendir. Yavaş yavaş E5 trafiğine çıkıyorum. Keşke otomotik alsaymışım daha iyi olacakmış. Bu kadar kasılacağımı tahmin etmiyordum. GAZ - FREN - DEBRİYAJ - VİTES dörtlüsü baya bir geriyor. Kapı ve motor gürültüsü yok kasisler yumuşak geçiyor. Beklentilere bağlı biraz bu iş. ikinci el riskini sevmiyenler için ucuz bir araç bence
  • Aman arkadaşlar peugeot 206 sedandan uzak durun hatta ve hatta peugeotdan uzak durun ben yandım siz de yanmayın. Araba 45 bin km de motora anahtar girdi. Güvenlik noktasında çok büyük eksiklikleri var. İşçilik rezalet. 1.4 75 bg göre çok yakıyor. Arkadaşlar üretimden kaynaklanan bir sorun var arabada arkadaki eksoz tasarımı yapılırken nasıl bir hesaplama yapıldı bilemiyorum ama arabanın aksı eksoza deyiyor. Her değdiğinde de arkadan taşa vurmuş gibi ses geliyor. Bu çok küçük bir sorun gözükebilir ama size temin ederim bir arabanın kalitesi işçiliğinde bu noktalar çok önemli. Ben servise götürdüğümde bu arabanın standartlarının bu olduğu eğer arka tarafı kaldırmamızı isterseniz 150 tl ödemeniz gerekmektedir diyorlar. Yani imalattan kaynaklanan sorun için benden 150 tl istediler. Aman ha arkadaşlar uzak durun. Konfor zaten bu araçtan beklemeyin arka koltuk tasarımı tam bir rezalet.




  • Bilende bilmeyende konuşmuş. Zaten bizim milletin tipik rahatsızlığıdır bu. Herneyse 2 tane pejo sedan comfort aldık. Araçlar deri koltuklu, çelik jantlı, park sensörü, karter koruma dizel , abs+klima+esp herşey full olarak aracı 25.000 tl'ye aldık. Bu fiyata bu özelliklerde bir araba ikinci elde bile alınamaz herhalde. şu ana kadar en ufak bir sorunla karşılaşmadık araçta tek sıkıntımız, büyük araçtan daha küçük hacimli bir araca geçmemiz yüzünden oldu. araçta 5 kişi klima en üst kademede açık ve yokuşta bile araç bana mısın demiyor. En sevdiğim özelliği de yakıtı aracı aldığımızdan beri 1 aydır daha benzinliğe uğramadık ve 400 km olmasına ve yeni araç olmasına rağmen depo yarının üzerinde hala. BEnce bu fiyata alınabilecek en dolu araç birçok modelde bu rakamlara benzinli araba bile alamıyorsunuz. Biz araçları alırken showrommdaki araçlar bile satılmıştı düşünün yani. göral ve abc pejo yetkililerinden aldığım bildilere göre bu 206 sedan araç satışı hatcback 206 araç satışını sollamış bile. Aracın tipi mevzusu göreceli tabi o konuda birşey diyemeyeceğim ama bütün sedanlar aşağı yukarı birbirine benziyo, aynı ticari araçlar gibi. Yani ben gönül rahatlığıyla bütün arkadaşlara tavsiye ediyorum arabayı. Arabayla ilgili bilgi isteyen olursa pm atsın elimden gelince anlatmaya çalışırım.

    Not: Unutmuşum kaskoyuda hediye ettiler. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hitaf73 -- 26 Ağustos 2010; 1:23:51 >




  • Unutmamak gerekirki bir aracın iyi olduğuna karar vermek için en az 50 bin km yapmak gerekir bu bir. İkinci arka süspansiyonların yumuşadıkça arka taraftaki eksoz aksların değdiğini göreceksiniz. Tak tak diye oldukça rahatsız edici bir ses ve de belirli bir süre sonra bu ses eğzozunuzu patlatacak. Bunu üreten mühendis bunu nasıl düşünmez anlayamıyorum. Eksozun arka aksın üstünden geçiş şekline bakmanız gerekir.
    Kalite kavramını nasıl kavradığınızı bilmiyorum ama elimdeki raporda en sorunlu araç listesinde peugeot 206 var. Yani burada insanlar 25 bin tl gibi bir mebla ödüyerek araba alacak insanları doğru bilgilendirmek gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kanahmet -- 18 Ekim 2010; 1:54:02 >
  • 28 08 2010 DA 2011 MODEL DİSEL +ABS Lİ ARACI KASKO DAHİL 2480 E ALDIM İLK BAŞTA 2.EL DÜŞÜNÜYORDUM ÇÜNKÜ ÇOK ACEMİYİM VE BÜTÇEM 15000 Dİ BAKTIĞIM ARAÇLARDA YA KM FAZLAYDI YADA İNSANI İTEN BİŞEY ÇIKIYORDU ZATEN TEMİZ BİR 2.EL ALIYIM DESEM 20000 GÖZDEN ÇIKARMAM GEREKİYORDU SYMBOLLERE DE HYUNDAİLEREDE BAKTIM BU ARABANIN YANINDA FOS KALIYOR HEM AGIR Bİ TİPİ VAR BU ARABANIN AYRICA FİAT ALBEA VE HATTA PALİO NUN YENİSİ BİLE BU ARABADAN DAHA PAHALIYDI HEMDE BENZİNLİ VARIN SİZ DÜŞÜNÜN FİATTANDA KÖTÜ OLAMAZ HERHALDE BU ARABA BU FİYATA HEMDE DİSEL MÜKEMMEL OLDU
    ARACLA 1 DEPO YAKTIM ACEMİLİĞİM VE ŞEHİR İÇİ TRAFİĞİ İLE 210 KRŞ/KM HESAPLADIM YAKITI KOKLUYOR RESMEN
    BU ARADA HERHANGİBİR SES İÇERİ ALMIYOR ARKADASLARIN YORUMUNDAN ANLADIĞIM KADARIYLA PEUGEOT ARACI DÜZELTMİŞ ÇÜNKÜ BENİM HİÇBİR ŞİĞKAYETİM OLMADI PEKCOK ABİMLEDE ARABAYI TESTETTİK HERKES BEĞENDİ BAGAJ BÜYÜK TAM BİR AİLE ARABASI HATTA BEN 150 İLE ÇEVRE YOLUNDA KLIMA SON AYARA GETİRİP ÇALIŞTIRDIM PERFORMANSTA ZERRE DÜŞÜŞ YOK ANKARANIN DİK YOKUŞLARINDA 3 LE ÇIKIYORUM 2.VİTES ARABAYA DAR GELİYOR BELKİ BANA ÖYLE GELİYOR AMA VİTES GEÇİŞLERİ ÇOK SERT BUNUN HARİCİNDE
    BEN ARACIMDAN ÇOK MEMNUNUM

    BU ARADA BİR LAF VARDIR YENİNİN KÖTÜSÜ OLMAZ




  • Arkadaşlar bakın bence bir aracın niteliğinden çok işçiliği önemlidir. Çünkü uzun soluklu kullanılacak araçlar işçilikle ön plana çıkar. Bakın çok basit birşey belirtmek isterim eğilin ve arabanın arka eksozun geçiş şekline bakın. Aksın egzosa zamanla değeceğini görceksiniz. Bunu bir mühendis tasarlarken şunu düşünmeli bu araba süspansiyon sistemi sıfır konumunda bu eksoza deyiyor mu diye. Bu mühendisliğin gereğidir en riskli duruma göre tasarım yapmak. Bir de bagaj kapağının kapatılışına bir bakın. Kapak kendi dengesini oluşturamayıp bir anda küt diye kapanıyor. Bunu bilmeyen arkadaşlar bunu öyle bırakıp maalesef arabanın bagaj kapağını en hızlı şekilde kapatmış oluyor. Bunun dışında eğer bir aracın torpido gözünde ışık düşünülmüyorsa maalesef benim bu aracın üretilmesindeki samimiyetim sorgulama hakkım doğar. Keza bu araçla ilgili yayınlanmış http://forum.donanimhaber.com/m_23693703/tm.htm
    bazı sonuçlar var bunları da görmeniz gerekir. Arkadaşlar bu araçla 50 bin km yaptım bana da başta çok şirin geldi ama açtığı sorunlar beni çok ama çok bezdirdi. Sizi de uyarmayı alacak olanları kendime görev bilirim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.