Şimdi Ara

kvk'ya ne derimde 5800'in yenisiyle değiştirebilirim??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kvk'ya ne derimde 5800'in yenisiyle değiştirebilirim??
    alali 20 -25 gün oldu beyler telefon içime sinmedi aynisiyla değştirmek istiyorum tüm kutu içeriği duruyor ne yapabilirim ??



  • yukari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuLz

    yukari

    Bi sorunu yoksa değiştirmezler zannedersem neden içinize sinmedi bi problemmi yaratıyor..?
  • kasasi ustam ya çok oynuyo , diğer 5800lerde bu kadar oynama olmuyor ama bunu bi kvk yetkilisine anlatamzsin işte uf .d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuLz

    kasasi ustam ya çok oynuyo , diğer 5800lerde bu kadar oynama olmuyor ama bunu bi kvk yetkilisine anlatamzsin işte uf .d

    evet gelde garantiye anlat bu durumu :S
  • arızalı bile olsa yinede telefonu komple değiştirmezler. sıfır bord takarlar yeni imei verirler telefon değişti derler.
  • değiştirin üleeeeeeyn şu telefonu de hemen değiştirirler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yine de gönder bi şansını dene. kasa çok oynuyo de.. değiştirmeseler bile bir çözümünü bulurlar.
  • Asla komple değişim yapmıyorlar, sadece sorunlu parçayı değiştirirler...
  • kvk ya giderken elindeki telefondan da olmada
  • Değişimi geçeceksin. Direkt iade için uğraş.


    Yanlız dikkat. Servise vermeden önce şu konulara dikkat edin.

    Cihazın ayrıntılı fotograflarını çek bir kenarda bulunsun. Tabi servise vereceğin günün ya da bir gün öncesinin gazetesinin üstünde tarih görünecek şekilde çek bu resimleri.

    Servis formuna dikkat et. Çizikler var falan yazmasınlar.

    ve son olarak aldığın yere değil. Direkt ana servis noktasına ver telefonu.




    Servise ver. Şikayetler de şunlar.


    Kasa açıklığı var. ( Resim de çekip ekle bir zımba ile servis formuna. )

    Radyonun RDS çalışmıyor. ( V40 ı yükle yüklü değil ise. V40 ta RDS çalışmıyor. )

    Kamera kırmızı çekiyor. ( Beyaz ağırlıklı sahnelerde kırmızılık görürsün. Böyle sahneler yakalayıp çek telefonla. Ve gene bir CD ile bunları servis formuna ekle. )

    Şarj Az Gidiyor. ( V40 lazım. )

    Bazen kendi kendine donuyor. ( Bu oluyor ise tabi. Ama açıkçası servisin beni 6 aydır ( N85 ) oyaladığını düşünürsek. Yoksa da var de. Paramı alacağım üstüne de tazminat davası açacağım. )


    RDS sorununu V40 ile ilgili olduğu için halledemeyecekler. Kırmızılık sorunu yazılımsal değil. Kasa açıklığı donanımsal. Şarj olayı ve kilitlenme de göz korkutmak için kalabalık yapsın diye var.


    Yanlız şimdi farkettim. Bunlara ilave olarak sen alalı 30 iş günü olmamış. Yani şu an ayıplı mal kapsamında. Yukarıdaki aynı şekilde uygula ve ayıplı mal kapsamında iade talebi ile servise ver. Bunu da şikayet kısmına yaz.


    Olacakları söyleyeyim. Cihazı tamir ettiklerini söyleyip gelin alın diyecekler. Sen de Nokia yı ve artık genpa ya da KVK kime verdiysen orayı arayıp ben iade istiyorum. Cihaz ayıplı mal kapsamında diyin ve bu konuşmayı kaydedin. ( Not : Önce çalışanın adını soyadını alın. Sonra konuşmayı kaydettiğinizi belirterek devam edin ve iade istediğinizi söyleyin. )


    Büyük ihtimalle kem küm edecekler. son laf olarak ben iade istiyorum gerekenleri yapacağım iyi günler diyip kapatın telefonu ve iadeli taahütlü bir ihtarname çekin KVK ya. O zaman iadeyi yapacaklardır. Yapmazlar ise ( olumlu ya da olumsuz cevap vermek zorundalar ihtarnameye. ) o belge ile tazminat davası bile açabilirsin. Bu sebeple ki iade edeceklerdir. Etmezlerse de kaldığımız yerden devam ederiz.


    Ekleme. : Alalı 30 iş günü geçti ise. Cihaz servisten gelecek bakacaksınız tamir olmamış. ( Doğal olarak. ) Bunu yapamamışsınız diyerek tekrar vereceksiniz. İsterseniz aynı servis numarası ile verip 30 iş gününü doldurtabilir. Ya da farklı servis numaraları ile verip 3. defa aynı arıza sebebi ile iade alabilirsiniz.


    Ekleme 2 : Servis formuna dikkat edin. Arıza rastlanamadı gibi bir şeyler yazmasınlar. Sadece yazılım atıldı yazıyor ise farklı servis numarası ile vermeyin. Aynı servis numarası ile verin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 9 Nisan 2010; 0:36:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DigitalWorld

    Değişimi geçeceksin. Direkt iade için uğraş.


    Yanlız dikkat. Servise vermeden önce şu konulara dikkat edin.

    Cihazın ayrıntılı fotograflarını çek bir kenarda bulunsun. Tabi servise vereceğin günün ya da bir gün öncesinin gazetesinin üstünde tarih görünecek şekilde çek bu resimleri.

    Servis formuna dikkat et. Çizikler var falan yazmasınlar.

    ve son olarak aldığın yere değil. Direkt ana servis noktasına ver telefonu.




    Servise ver. Şikayetler de şunlar.


    Kasa açıklığı var. ( Resim de çekip ekle bir zımba ile servis formuna. )

    Radyonun RDS çalışmıyor. ( V40 ı yükle yüklü değil ise. V40 ta RDS çalışmıyor. )

    Kamera kırmızı çekiyor. ( Beyaz ağırlıklı sahnelerde kırmızılık görürsün. Böyle sahneler yakalayıp çek telefonla. Ve gene bir CD ile bunları servis formuna ekle. )

    Şarj Az Gidiyor. ( V40 lazım. )

    Bazen kendi kendine donuyor. ( Bu oluyor ise tabi. Ama açıkçası servisin beni 6 aydır ( N85 ) oyaladığını düşünürsek. Yoksa da var de. Paramı alacağım üstüne de tazminat davası açacağım. )


    RDS sorununu V40 ile ilgili olduğu için halledemeyecekler. Kırmızılık sorunu yazılımsal değil. Kasa açıklığı donanımsal. Şarj olayı ve kilitlenme de göz korkutmak için kalabalık yapsın diye var.


    Yanlız şimdi farkettim. Bunlara ilave olarak sen alalı 30 iş günü olmamış. Yani şu an ayıplı mal kapsamında. Yukarıdaki aynı şekilde uygula ve ayıplı mal kapsamında iade talebi ile servise ver. Bunu da şikayet kısmına yaz.


    Olacakları söyleyeyim. Cihazı tamir ettiklerini söyleyip gelin alın diyecekler. Sen de Nokia yı ve artık genpa ya da KVK kime verdiysen orayı arayıp ben iade istiyorum. Cihaz ayıplı mal kapsamında diyin ve bu konuşmayı kaydedin. ( Not : Önce çalışanın adını soyadını alın. Sonra konuşmayı kaydettiğinizi belirterek devam edin ve iade istediğinizi söyleyin. )


    Büyük ihtimalle kem küm edecekler. son laf olarak ben iade istiyorum gerekenleri yapacağım iyi günler diyip kapatın telefonu ve iadeli taahütlü bir ihtarname çekin KVK ya. O zaman iadeyi yapacaklardır. Yapmazlar ise ( olumlu ya da olumsuz cevap vermek zorundalar ihtarnameye. ) o belge ile tazminat davası bile açabilirsin. Bu sebeple ki iade edeceklerdir. Etmezlerse de kaldığımız yerden devam ederiz.


    Ekleme. : Alalı 30 iş günü geçti ise. Cihaz servisten gelecek bakacaksınız tamir olmamış. ( Doğal olarak. ) Bunu yapamamışsınız diyerek tekrar vereceksiniz. İsterseniz aynı servis numarası ile verip 30 iş gününü doldurtabilir. Ya da farklı servis numaraları ile verip 3. defa aynı arıza sebebi ile iade alabilirsiniz.


    Ekleme 2 : Servis formuna dikkat edin. Arıza rastlanamadı gibi bir şeyler yazmasınlar. Sadece yazılım atıldı yazıyor ise farklı servis numarası ile vermeyin. Aynı servis numarası ile verin.



    şurada yazdığın,dolambaçlı fikirlerin günü geldiğinde aleyhine de kullanılabileceğini hiç düşünmezmisin?




  • servis tamir edip geri verir büyük ihtimalle...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.