Şimdi Ara

digitürk soygunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu sabah digitürk müşteri hizmetlerini aradım.Her zaman ki gibi tüm müşteri temsilcilerinin meşgul olduğu ve beklemem gerektiği söylendi.Biraz sonra yine müşteri temsilcilerinin meşgul olduğu ve beklediğim için teşekkür edildiği söylendi.Bu işlem tahminen 20 dk. kadar sürdü.Sonunda nihayet Elvan Hanım isimli müşteri temsilcisine bağlandım.Elvan Hanım bana sistemde bir arıza olduğunu ve bana hiçbir işlem yapamayacağını söyledi.Ben de benim boşa geçen zamanımın ve telefon ücretinin ne olacağını söyledim.Bunun için birşey yapamayacağını ve istersem internetten digitürk şikayet hattıma mesaj atabileceğimi söyledi.Ben de hem şikayet ettim hem de üyeliğimin sonlandırılmasını istedim.Başka ne yapabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.



  • Yapabilecegin seyleri zaten yapmissin ekstra olarak sikayetvar sitesine de sikayetini yazabilirsin ama boyle bir sikayetin cozume kavusmasini beklemek pek bir iyimserlik olur.
  • www.sikayetvar.com
  • İlk başta digitürk müşterimizseniz 1'i, üye olmak için 2'yi tuşlayınız dediğinde 2'ye basın. 5 saniye içinde mh bağlanır :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecekusu35

    İlk başta digitürk müşterimizseniz 1'i, üye olmak için 2'yi tuşlayınız dediğinde 2'ye basın. 5 saniye içinde mh bağlanır :)

    Çok dogru bir öneri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecekusu35

    İlk başta digitürk müşterimizseniz 1'i, üye olmak için 2'yi tuşlayınız dediğinde 2'ye basın. 5 saniye içinde mh bağlanır :)



    vayyy jackallll
  • bütün firmalar aynı sadece digiturk değilki ben turkcellde 30dk beklediğimi biliyorum
  • sikayetvar.com da şikayet bedava
  • Digiturk'ü aldığınıza alacağınıza pişman olma sebeplerimiz

    6 yıl Digiturk kullanıyorum ilk aldığımızda kutu çanak ve verilen malzemelerin 2 kullanımından sonra bizim olacağına dair yalan satış politikası satıyorlar
    tahminen 3 ay öncesinde cihaz arıza yaptı en yakın yetkili servisi bulduk ve cihazımızın değişeceğini HD cihaz vereceklerini söylediler olur dedik aktivasyon yapılacak dediler 25 TL ücret istediler ok dedik verdik yalnız TV mizin HD olmadığını SCART girişi ile olur dediler ve kutu içerisindeki HDMİ kablosunu aldılar başka yerde lazım dedim 15 TL'ye satacaklarını söyledıler satın aldım sonrasında kabul etmediler

    şimdi üyeliğimi kapatacağım HDMI kablosunu istediler. Hem satıp şimdi iade istemek nedir yazık
  • tam bir dolandırıcılık lafta vermeyip resmiyette istiyorlar bu kadarı pes
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.