- x
Fiat bayisi mıçılar(adana) Şikayet ettim
53 Cevap8578 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


11709 Mesaj
30 Mart 2010; 0:27:36 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

bugun adana fiat bayisi olan mıçılar otomative gittim arkadaşım ile ve punto evoyu test edecektik; görevli bayan tabi edebileceğimizi 1.3 multijet test aracı oldunu söyledi benden ehliyet fotokopimi aldı arkadaşımada test kotamızı doldurmamız lazım sizde verebilirmisiniz ? dedi arkadaşıma ve oda insanlık olsun diye verdi...

biraz bekledikten sonra bayan içeri gitti ve şuanda araçları olmadığını test edemeyeceğimizi söyledi birde borcumuz olsun dedi... yani kadın bizden alacağını aldı daha sonra bi yalan kıvırarak bizi başından sağdı bende bugun akşam fiat çağrı merkezini aradım ve olayı aynen anlattım bana geri dönüşüm yapılacağını söyledi telefonumu falan aldılar bakalım hayırlısı


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


159 Mesaj
30 Mart 2010; 0:38:14 

Gecmis olsun.. Test etmeyi beklerken hayal kirikligi ile dondunuz. Keske acik acik soyleselerdi ve baska bir gune randevu verselerdi. Eminim yine ehliyetinizi verirdiniz ve su an hissettiklerinizi hissetmezdiniz. Tamami ile onlarin ayibi.


2414 Mesaj
30 Mart 2010; 2:08:07 

Bende Mazda 6 için çarşamba gideceğim. Yamuk yapmazlar umarım


_____________________________

Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,O Da Bugündür


2227 Mesaj
30 Mart 2010; 2:28:02 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

bugun adana fiat bayisi olan mıçılar otomative gittim arkadaşım ile ve punto evoyu test edecektik; görevli bayan tabi edebileceğimizi 1.3 multijet test aracı oldunu söyledi benden ehliyet fotokopimi aldı arkadaşımada test kotamızı doldurmamız lazım sizde verebilirmisiniz ? dedi arkadaşıma ve oda insanlık olsun diye verdi...

biraz bekledikten sonra bayan içeri gitti ve şuanda araçları olmadığını test edemeyeceğimizi söyledi birde borcumuz olsun dedi... yani kadın bizden alacağını aldı daha sonra bi yalan kıvırarak bizi başından sağdı bende bugun akşam fiat çağrı merkezini aradım ve olayı aynen anlattım bana geri dönüşüm yapılacağını söyledi telefonumu falan aldılar bakalım hayırlısı


yalnış anlamayın ancak benim bildiğim test için önceden sıra alınması gereklidir... Ki siz böyle birşey yapmadı iseniz araç sürememeniz çok normal...

Ne var ki bayide çalışan o alımlı, sarışın, 5 kilo makyaj ve 1 karış etekle gezen, size aracı satmak için hertürlü sululuğu yapan ama aracın hiçbir teknik verisinden anlamayan biri tarafından da böylece aşşağılanmak çok kötü bir duygu olsa gerek....

yerinizde olsam aynı şeyi yapardım...


_____________________________



2414 Mesaj
30 Mart 2010; 2:38:28 


quote:

Orijinalden alıntı: metinardicli




yalnış anlamayın ancak benim bildiğim test için önceden sıra alınması gereklidir... Ki siz böyle birşey yapmadı iseniz araç sürememeniz çok normal...

Ne var ki bayide çalışan o alımlı, sarışın, 5 kilo makyaj ve 1 karış etekle gezen, size aracı satmak için hertürlü sululuğu yapan ama aracın hiçbir teknik verisinden anlamayan biri tarafından da böylece aşşağılanmak çok kötü bir duygu olsa gerek....

yerinizde olsam aynı şeyi yapardım...


Senin bu yaptığın da ayıp ama.


_____________________________

Ömür Dediğin Üç Gündür,
Dün Geldi Geçti Yarın Meçhuldür,
O Halde Ömür Dediğin Bir Gündür,O Da Bugündür


542 Mesaj
30 Mart 2010; 2:45:19 

Bu aralar nedense test sürüşüne giden arkadaşlar olumsuz davranışlarla karşılaşıyorlar.. Hakkımızda hayırlısı..


_____________________________



 
18966 Mesaj
30 Mart 2010; 8:22:01 

Kerem,

Biraz bağırıp çağırsaydın. Cıngâr çıkarsaydın, ortalığı dağıtsaydın. Böyle şeylerde sert duruş sergile dostum. Ben olsam showroom'da sıfır bir aracın içine girer, "Beni buradan kimse çıkartamaz! Test sürüşüne geldim. Test sürüşümü istiyorum!" der ve kendimi kemerle koltuğa bağlardım. Çıkarsınlar bakalım çıkarabilirlerse. Sen şimdi 444FIAT'ı aradın ama bence sana durumu düzeltici hiçbir geri dönüş yapmayacaklar. Corporate Terror (Kurumsal Terör) denilen bu mekanizma tükticileri tüketerek çalışmakta, "kimi kime şikayet ediyorsun?" sorusunu sormak da bize düşmektedir.

Geçmiş olsun.

Taner Göde


_____________________________



3591 Mesaj
30 Mart 2010; 8:33:50 


quote:

Orijinalden alıntı: kajmer88




Senin bu yaptığın da ayıp ama.


Bence az bile söylemiş arkadaş. Ben de olsam bağırır çağırır, müdürlerine kadar aşağı indirirdim. Ayrıca doldurduğum test formunu ve ehliyet fotokopisini de geri ister o çok akıllı satış temsilcisinin gözü önünde yırtardım .


_____________________________

"Living On Earth Is Expensive, But It Does Include A Free Trip Around The Sun"


11709 Mesaj
30 Mart 2010; 9:41:59 

Bugun saat 08:58de aradılar mıçılardan cemel bey dün bir tatsızlık olduğunu bugun çay kahve içmek için beni mekanına çağırdı gideceğim bakalım neler olacak.



_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


12837 Mesaj
30 Mart 2010; 9:51:33 

Geçmiş olsun dkerem arkadaşım sen de test sürüşüzede olarak aramıza katılmışsın. :) Okumadıysan bir bak istersen:

http://forum.donanimhab..._/key_//tm.htm#38614158

Şimdiye kadar 20 kez test sürüşüne çıktıysam eğer, bir o kadar da geri çevrilmişimdir ama geri çevrildiklerimin hiçbirinde senin başına geleni yaşamadım. Adamlar direk olarak o an ellerinde test aracı olmadığını ya da teste çıkartacak kişinin o an ya da o gün meşgul olduğunu/orada olmadığını belirttiler.

Bana yapılan (bence) tamamen sürüşe çıkartan arkadaşın test sürüşü için uygun olmamasından kaynaklanıyordu ama senin durumun daha da değişik olmuş. Benim durumum ben foruma yazdıktan sonra bizzat bir yetkiliyle yaptığım (yetkili beni aradı) bir telefon görüşmesiyle tatlıya bağlandı.


Ama gerçekten de çok ayıp etmişler size. Direk olarak yalan söylemiş kız ve bence bu kabul edilemez. Hele bir cevap gelsin de ona göre bir strateji geliştirilir artık.




_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


3699 Mesaj
30 Mart 2010; 10:25:36 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

Kerem,

Biraz bağırıp çağırsaydın. Cıngâr çıkarsaydın, ortalığı dağıtsaydın. Böyle şeylerde sert duruş sergile dostum. Ben olsam showroom'da sıfır bir aracın içine girer, "Beni buradan kimse çıkartamaz! Test sürüşüne geldim. Test sürüşümü istiyorum!" der ve kendimi kemerle koltuğa bağlardım. Çıkarsınlar bakalım çıkarabilirlerse. Sen şimdi 444FIAT'ı aradın ama bence sana durumu düzeltici hiçbir geri dönüş yapmayacaklar. Corporate Terror (Kurumsal Terör) denilen bu mekanizma tükticileri tüketerek çalışmakta, "kimi kime şikayet ediyorsun?" sorusunu sormak da bize düşmektedir.

Geçmiş olsun.

Taner Göde




çok güzel bir yere temas etmişsin taner abi...

kurumsallaşma..kurumsalız..kurumsalsınız..kurumsallar...

dilimizden düşürmediğimiz ama ne yazıkki hiçbirzaman olamadığımız şey.

iddia ediyorum. bugün ülkemizde kurumsal bir firma yok. neden? kurumsal firmalar olmak istedikleri şey dogrultusunda kişilere değil görevlere-yapılan işlere odaklanır/odaklanmalıdır. peki kişilerin çalıştığı bir firmada/kurumda kişiler değilde yaptıkları işlere nasıl odaklanılır?

birincil ilişki, ikincil ilişki...birincil ilişki denilen kavram kabaca anne-baba-abi-abla-enişte-kayınço-arkadaş-sevgili...vs ile kurduğunuz şahsi ilişkilerinizdir.
ikincil ilişki ise daha üst kademe bir ilişki sistemi olup amir-memur, işçi-patron, milletvekili-bakan-başbakan gibi, kişilerin yaptığı işlerin pozisyonlarına göre şekillenen ilişkilerdir.

şimdi soru? kurumsal firmalarda birincil ilişkiye yer varmıdır? eğer iş ile ilgili değilse "evet". fakat bizdeki durum nedir? herkes birbirini kafa kola alır, güyya birbirine gebe kalır, o bunun açıgını gizler ki zamanı geldiğinde aynısını o da istesin...vs

bugün türkiyenin en köklü bankalarından birine iyi bir pozisyonda girmek için (bakın burası önemli) hemde işe yaramayan bir adam olarak değil, işe yarayacak bir adam olarak bile girmeye kalksanız, bütün sınavları kazansanız, bütün mülakatları geçseniz bile sırf birilerinin yakını olan embesilin oraya sizin yerinize torpille alınmasını önlemek için "hamili kart yakınımdır" mekanizmasına ihtiyaç duyuyorsanız, orası kurumsal felan değildir.ne kadar derlerse desinler, kendilerini ancak kandırırlar..

çalışanların performansını değerlendirmek amacıyla yapılan 360 derece performans değerle sistemi vardır. çalışan sayısının az olduğu yerde herkes herkesi değerlendirir, çalışan sayısının çok olduğu yerlerde ise random olarak seçilen kişilerin random olarak seçilenleri
değerlendirdiği bir sistemdir...ama burada esas olan random olgusudur..eğer siz insan kaynaklarındaki adama/bayana gidipte "ya canım abim/ablam biliyorsun benim hasanla-hüseyinle aram kötü, ahmetle mehmetle iyi, beni ahmet mehmet değerlendirsin, bende hasanı hüseyini değerlendireyim" diyebiliyorsanız, yani olayı randomize olmaktan çıkarıp bir senaryo dahilinde kurgulandırabiliyorsanız, kurumsallık sadece lafta kalan bir olgu haline dönüşür.

eğer hala işe alımlarda cevabı "5 yıl sonra bulunduğum posizyonda şirketime daha fazla yarar sağlayan, aldığı maaşla yetinen mutlu bir çalışan olacağım" ile "5 yıl sonra sana tekmeyi bastırıp oturduğun koltukta oturmak için hertürlü çirkefliği yapacağım" arasında bir yerde konumlanmış, ve gerçek cevabı yalnızca sizin bildiğiniz, karşıdaki kişinin ise sizin söylediğinizle yetineceği "5 yıl sonra kendinizi nerde görmek istiyorsunuz" sorusu soruluyorsa, orası bakkal bile değildir, bırakın kurumsal firma olmayı

eğer siz fabrikalarınızdan birinin müdürüne yıllık x tl tutarında bir harcamayı yönetim kuruluna sormadan yapma yetkisi veriyor, yaptığı x/2 lik yatırımda "kime sordunda aldın" diyor, ardından yapacagı x/2 lik diğer harcama için size danışıldığında "herşeyide bize sorma, sen necisin orada" diye fırça atabiliyorsanız, orası ancak bir atölyedir. kurumsal kmlik kostümü giymiş bir atölye..


şimdi dönelim konumuza..çok çok büyük ihtimalle şikayet edilen bayinin müdürü, genel müdürlükten tanıdığı ve arada birincil ilişkilerin bol bol geçtiği bir tanıdığını arayıp "ya abi/abla herifin biri gelmiş böyle böyle yapmış, şimdi aradılar genel müdürlükten, şikayet etmiş eleman, bi ilgilensen gözünün yağını yiyeym" diyecek ve "ayıpsın ya rahat ol sen hiç bişi olmaz " cevabını duyacak...

yani dediğiniz "terör" en son hızıyla devam ediyor...hemde kurumsal kimliğe bürünmüş halde


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


2227 Mesaj
30 Mart 2010; 13:32:49 


quote:

Orijinalden alıntı: kajmer88




Senin bu yaptığın da ayıp ama.


arkdaşlar sözlerim yalnış anlaşılmış... Arkadaşa yapılan terbiyesizliğin daniskasıdır...

saygılarımla....


_____________________________



238 Mesaj
30 Mart 2010; 13:38:05 

Bir ara benim kuzenimde mıçılar fiat'ta çalışıyordu.Keza babamında köklü müşterilerinden bizim arabanın bakımınıda hep orada yaptırıyoruz.Bugüne kadar bir yamukluklarını görmedik ama talihsizlik diyeyim.


_____________________________


Türkiye'nin bir numaralı ili hangisi?



Cvp:Tabii ki ADANA


2267 Mesaj
30 Mart 2010; 13:44:57 

Mıçılar tam olarak nerede ? E-5 üzerinde mi ?


_____________________________



555 Mesaj
30 Mart 2010; 14:26:53 


quote:

Orijinalden alıntı: asi_boyz

Mıçılar tam olarak nerede ? E-5 üzerinde mi ?

Evet mersin istikametinde sol kolunun üzerinde ki fiat...


_____________________________

Kuleyle kavgalı çilekeş pilot!


12837 Mesaj
30 Mart 2010; 14:34:47 

Bayinin adını ilk kez duyan birisi için de ismi komik geldi bana arkadaşlar kusura bakmasınlar : "MIÇILAR" :).

Aranızda bu bayinin tabelasının fotoğrafını çeken var mı? Olsa da foruma koysanız da gülümsesek.

Bizim Balıkesir Burhaniyedeki "Düdüklü içme suyu" gibi birşey.

Annem: "Düdüklü doldur gel bakayım çabuk"
Ben: "Tamam anne"

Pardon biraz geyik oldu.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


7006 Mesaj
30 Mart 2010; 14:37:57 

quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

Bugun saat 08:58de aradılar mıçılardan cemel bey dün bir tatsızlık olduğunu bugun çay kahve içmek için beni mekanına çağırdı gideceğim bakalım neler olacak.




Kapıdan girer girmez ''sen niye bizim hakkımızda topic açıyon lan '' diye başlıyormuş adam



quote:

Orijinalden alıntı: haluk 23

Bayinin adını ilk kez duyan birisi için de ismi komik geldi bana arkadaşlar kusura bakmasınlar : "MIÇILAR" :).

Aranızda bu bayinin tabelasının fotoğrafını çeken var mı? Olsa da foruma koysanız da gülümsesek.

Bizim Balıkesir Burhaniyedeki "Düdüklü içme suyu" gibi birşey.

Annem: "Düdüklü doldur gel bakayım çabuk"
Ben: "Tamam anne"

Pardon biraz geyik oldu.


Bayinin resmi yok.Ama kurucusu bu olsa gerek

0





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 30 Mart 2010; 14:43:03 >


_____________________________



 
793 Mesaj
30 Mart 2010; 14:53:40 

quote:

Orijinalden alıntı: millercoholic



Evet mersin istikametinde sol kolunun üzerinde ki fiat...


Ne yaptın yeğen sen yaw

Mıçılar Ceyhan yolu üzerinde Asri mezarlığı geçince sağda.

Senin söylediğin Tarsus istikametine giderken solda ama Mıçılar değil Birmot.

Aman aman yeğen yoksa sen Birmot'u Mıçılar'a mı şikayet ettin?

Yoksa Mıçıları Birmot'a mı şikayet ettin?

Yok böyle bir mevzuu

Alla alllaaa!! bir yanlışlık olmasın...

imla



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adanaliyik -- 30 Mart 2010; 14:55:42 >


_____________________________

Bu ülkede yaşayan halkın çoğunun, toplumsal yaşam umurunda değil, analitik düşünme, olayları idrak etme yetenekleri zayıf. Birçoğu mikrodünyalarını kurmuş ve çevresinde gördüğü büyük rantların, birgün kendisi için de gerçekleşebileceğini düşünüp bozuk düzenin gönüllü bir üyesi oluyor.

Halbuki sürekli kaybettiğinin, hayat kalitesinin giderek düştüğünün farkında değil!!!


3374 Mesaj
30 Mart 2010; 15:45:34 

O Mıçılardan bir komşumuz Fiorino almıştı.


_____________________________

Volkswagen Caravelle BiTDI 180 HP 400 NM
İnceleme için tıklayınız.


12837 Mesaj
30 Mart 2010; 16:47:00 

Kahtalı Mıçı firma kurmuş Adıyamandan gelip Adanaya, neden olmasın? Yanılmıyorsam çok uzak değil.

Akhilleus arkadaşım güzel bulmuşsun CD kapağı cuk oturmuş.


_____________________________

Paran varsa Japon, yoksa alman.


 
1984 Mesaj
30 Mart 2010; 20:54:46 

öyle bir dandik firmadır ki o, bize 1 km uzaklıkta olmasına rağmen biz araçları mersinden alıyoruz. birmotta öyle, al birini vur ötekine.


11709 Mesaj
30 Mart 2010; 22:34:38 

arkadaşlar bugun gittim işte müdürle görüştüm cemal bey diye birisi özür diledi keşke dün burda yetkili varmı siye sorsa idiniz ben burada idim falan dese idiniz dedi. o elemanada gereken cezayı vereceğiz dedi gelin punto evoyu test edin dedi bende 1.4 t-jet 120 hp ful olan versiyonu test ettim araç gayet güzeldi fiat baya geliştirmiş kendini


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


2180 Mesaj
30 Mart 2010; 22:37:09 



İyi yapmışsın, eleman cezalandırılmaz büyük ihtimalle ama dişini göstermiş oldun...


_____________________________



11709 Mesaj
30 Mart 2010; 22:41:27 


quote:

Orijinalden alıntı: .:Power:.



İyi yapmışsın, eleman cezalandırılmaz büyük ihtimalle ama dişini göstermiş oldun...


zaten ben böyle konularda hassas olduğumu ve adanadaki rakipleri birmotuda buna benzer bir nedenden dolayı şikayet ettiğimi belirtim müdüre ayrıca türkiyede sadece istanbul ve adanacda fiat 500 test aracı olduğunu falan söyledide inanmadım tabi


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
18966 Mesaj
30 Mart 2010; 23:03:50 

Birçok konuda talihli ancak yine bir o kadar konuda da talihsiz bir kent olan ADANA ne yazık ki FIAT/TOFAŞ hususunda da yedek parçada KIZILAY CADDESİ ve satış ve yetkili serviste birbirini hiç sevmeyen ve bu sevgisizliklerini müşterilere bolca yansıtan MIÇILAR ve BİRMOT (eski TORMAK) adında iki şirketten sağlamak zorundalar.

2006 Mayıs ayında çok uygun fiyata FIAT GRANDE PUNTO almıştık, o zaman yeni çıkmıştı. Halen de kullanıyoruz. Ufak tefek plastik sorunları dışında sorunsuz kullanıyoruz. Kullanmadığımız küllüğün (bardak) kapağı uyduruk ve dandik olduğundan yenisi 3 yıl önce 65 TL'ydi, ben de "kalsın" dedin. MIÇILAR satışta iyi ama servisi yanı BİRMOT gibi bir felaket. Yani hangisinin daha kötü olduğunu söyleyemem, yepyeni ve daha 5.000 km'de olan bujileri söküp daha da yenisi ile değilştiren MIÇILAR mı, yoksa "nasıl olsa millet aptal, halk salak, bize gelecekler ve bizden alacaklar" diyip devlet memurundan daha da uyuşuk davranan BİRMOT'takiler mi? Bu arada BİRMOT da 15 yıldır showroom'unu ne boyadı, ne yeniledi, ne düzenledi ve ne de tarihi eser ALARKO klimalarını değiştirdi (devreye girince üzerimizden uçak geçiğini sandık). Gerçekten de anlamak zor. Ben dahi cep kadar işyerimi 6 yılda bir baştan aşağı boyatıp yer döşemesini değiştiriyorum, adamlar 15 yıl aynı dekoru kullanıyorlar. Sanki 1970'li yılların Bulgaristan'ında bir rafları boş Konsomalosk süpermarketindeyim hissine kapılmaktan kendimi bir türlü alamıyorum.

FIAT DOBLO iyi satıyor, sanırım ondan dolayı başlarını kaldıramıyor, müşteri memnuniyeti ve dekor düzenlemesi ile ilgilenemiyorlar. Sıfır araçlar BİRMOT'ta kamyonlardan indiriliyor, ÇAMUR TARLASINA konuluyor. Yepyeni aracınıza temiz ayakkabılarınızla önce siz değil, çamurlu potinler ile önce işçiler biniyor.

Servis için MIÇILAR'a sadece 1 defa gittim. Telefonla aradılar tabi, memnun kalıp kalmadığımı sormak için. Ben de azami derecede memnun KALMADIĞIMI söyledim, bu düzenin salak, kek, kelek insanları silkelemek için kurulduğunu, yepyeni bir bujiyi aşınmış bir bujiden ayırt edip edemeyeceğimi mi sandıklarını ve 65 TL tutan parça masrafı ile dışarıda da 15 dk'da yaptırabileceğim bakımı NEDEN kendilerinde 185 TL'ye yaptırmam gerektiğini ve beni oradan kovarmış gibi yollamalarının benim bir daha oraya gelmemem için yeterli bir sebep olduğunu söyledim.

Birşey söyleyemedi...!

Taner Göde


Not: Kerem, aah ben orada olacaktım ki...! ben orada olacaktım ki...!! ben orada olacaktım ki...!!! ama ben orada değildim ne yazık ki


_____________________________



7460 Mesaj
30 Mart 2010; 23:15:27 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

arkadaşlar bugun gittim işte müdürle görüştüm cemal bey diye birisi özür diledi keşke dün burda yetkili varmı siye sorsa idiniz ben burada idim falan dese idiniz dedi. o elemanada gereken cezayı vereceğiz dedi gelin punto evoyu test edin dedi bende 1.4 t-jet 120 hp ful olan versiyonu test ettim araç gayet güzeldi fiat baya geliştirmiş kendini


Punto evo da 1.4 t-jet 120 hp motor seçeneği yok. Sizin test ettiğiniz 1.4 105 bg multiair motor olmasın?


_____________________________



7006 Mesaj
30 Mart 2010; 23:37:52 


quote:

Orijinalden alıntı: quiet_dead




Punto evo da 1.4 t-jet 120 hp motor seçeneği yok. Sizin test ettiğiniz 1.4 105 bg multiair motor olmasın?




_____________________________



11709 Mesaj
31 Mart 2010; 0:21:40 

araba benzinli idi içi kırmızı idi en ful model olduğunu söyledi 1.4 dedi bende t-jet o zaman bu araba uçar dedim hatta ama adam yaşlı bir dayı idi servistende olabilir bilmiyorda olabilir hay allahım hangi motordu acaba


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
1984 Mesaj
31 Mart 2010; 6:43:19 

valla mıçılar bıraksın bu işleri. bir insan neden 1 km ötesindeki bayi dururken 80 km ötedeki bayiden araç alır ona baksınlar ilk önce. Adanadaki fiat bayilerinde öyle işler başımıza geldiki araçların garantilerini bozdurup özel servise gönderiyorduk.


3406 Mesaj
31 Mart 2010; 9:42:57 

Yerinizde olsam verdiğim fotokopileri geri almadan ordan ayrılmazdım. Gerekirse polis çağırırdım. Test sürüşü yaptırmak için sizden ehliyet fotokopisi alıyor ama yaptırmıyor, o durumda aldığı fotokopiyi geri verecek.


_____________________________

The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!


1198 Mesaj
31 Mart 2010; 10:59:18 

Mıçılar mıçtı demek.


_____________________________



11709 Mesaj
31 Mart 2010; 12:05:13 


quote:

Orijinalden alıntı: vozer

Yerinizde olsam verdiğim fotokopileri geri almadan ordan ayrılmazdım. Gerekirse polis çağırırdım. Test sürüşü yaptırmak için sizden ehliyet fotokopisi alıyor ama yaptırmıyor, o durumda aldığı fotokopiyi geri verecek.

o anda aklımıza gelmedi işte birde utanmadan altına numaralarımız alınıyor ve ararlarsa şu modeli test ettik diyin diyor


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


 
1462 Mesaj
31 Mart 2010; 14:56:08 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



o anda aklımıza gelmedi işte birde utanmadan altına numaralarımız alınıyor ve ararlarsa şu modeli test ettik diyin diyor


Utanmazlığın, dik alası. Arkadaşınızdan da ehliyet istemese, hadi olabilir diyeceğim. Cin olmuş, adam çarpmaya çıkmış, eleman.


_____________________________



7934 Mesaj
31 Mart 2010; 15:48:02 

Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin


_____________________________

Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select


11709 Mesaj
31 Mart 2010; 17:41:16 


quote:

Orijinalden alıntı: connectgücü

Taner abi sen ben kerem muhtesem 3 lü olarak bir daha ziyaret edelimmi dersin

iyi olur aslında hatta semihte gelsin


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


7934 Mesaj
31 Mart 2010; 17:47:31 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



iyi olur aslında hatta semihte gelsin



4 lü baskından sonra italyadan heyet bile gelir mıçılara


_____________________________

Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select


1484 Mesaj
31 Mart 2010; 20:17:14 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



iyi olur aslında hatta semihte gelsin


Ben geldikten sonra İtalya'dan heyet kesin gelir.


_____________________________

psn: xradiancexx
2013 Scirocco TSI
Dell 15R-5521 İ7


4205 Mesaj
31 Mart 2010; 20:29:39 

Fiat'ın ana çağrı merkezi iyi çalışıyor. Daha önce bende bir takım servis şikayetlerimi bildirdim gerçekten iyi ilgilendiler. Kusura bakmayın ama bu olayda biraz sizinde hatanız var. Sanırım bayanı görünce hormonlarınız devreye girdi. Şaka bir yana, ne demek telefonla ararlarsa "Evet yaptım deyin" Bu söz gerçekten hakaret gibi birşey.

Bence siz biran önce basın oraları.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oğuzhan AŞAR -- 31 Mart 2010; 20:41:00 >


_____________________________


"Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
Yüzbaşı Kadri Bey
22 Nisan 1915

Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

Satılık 2. EL YGS&LYS Görüntülü Eğitim CD'leri, Makul fiyat. (TIKLA)


11709 Mesaj
31 Mart 2010; 20:34:12 


quote:

Orijinalden alıntı: Oğuzhan AŞAR

Fiat'ın ana çağrı merkezi iyi çalışıyor. Daha önce bende bir takım servis şikayetlerimi bildirdim gerçekten iyi ilgilendiler. Kusura bakmayın ama bu olayda biraz sizinde hatanız var sanırım bayanı görünce hormonlarınız devreye girdi. Şaka bir yana, ne demek telefonla ararlarsa "Evet yaptım deyin" Bu söz gerçekten hakaret gibi birşey.

Bence siz biran önce basın oraları.

yok be kadın güzel değildi zaten keşke fotosunu çekse idim


_____________________________

Daihatsu Sirion 1.0 12v 69 hp+lpg tasarrufta son nokta...


4205 Mesaj
31 Mart 2010; 20:48:54 

quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



yok be kadın güzel değildi zaten keşke fotosunu çekse idim

Fiat çağrı merkezini aradıysanız tahminimce birkaç gün içerisinde geri dönüş olur ve servise ağır yaptırımlar uygularlar. Ne demek ben sana test aracı vereyim sen benim müşterimi mağdur et. Canlarını okurlar adamın. Benim yaşadığım bir olay vardı kabaca anlatayım Balıkesir'e gittim orada yanlış bir yola saptım saatlerce 40-50 km/h'yi geçemeden 30 derecelik havada ilerledim şehir merkezine vardığımda araç marş almamaya başladı GPS ile yakında servis bulup gittim 200 tl ücret gerek kontak bozuk dediler bende kendi ilimdeki servise göstereceğim dedim oradan ayrıldım. Balıkesir'de bir arkadaşla görüştüm onun arabasındada bazen sıcak havalarda yavaş gidince bu sorun oluyormuş. (Clio HB) Neyse şehrime vardım aracı birkaç gün dinlendirdim sorun morun kalmadı. Buradaki servise gösterdim sorun yok dedi. Bende haliyle isyan ettim tabi Fiat çağrı merkezini aradım şasi no vs. istediler bilgileri verdim size döneceğiz dediler ve dönüş yaptılar birkaç gönül alma muhabbetinden sonra başka bir sorununuz varmı dedi bende aldığım gazla orada bana çay, kahve ikram etmediklerini ailemi ayak üstü beklettiklerini bile şikayet ettim. Onun için bile özür dilediler. Telefonu kapattım birkaç gün sonra Balıkesir servisinin yetkilisi beni aradı, "Efendim keşke direk bana söyleseydiniz, Fiat puanımı düşürdü çok çok özür dilerim" (artık ne işe yarıyorsa puan düşürmek) vs. dedi. Aldığım gazla onada isyan edip telefonu kapattım. Yani Fiat gerçekten işin arkasını boş bırakmıyor. Sizler daha iyi bilirsiniz ne yaptırımı var bilemem ama puanlarını düşürttüm.

Ekleme şimdi aklıma geldi: Çağrı merkezine servisin bu davranışından sonra kimseye Fiat markasını tavsiye etmeyeceğimi, beni mağdur ettiklerini söyleyeceğimi bildirdim. Biraz da yalan söyledim Hyundai servisinden araba alan arkadaşım ile ilgili sahte bir seneryo uydurdum, Hyundai aracının arkasında siz ise dolandırma peşindesiniz vs. dedim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oğuzhan AŞAR -- 31 Mart 2010; 20:52:51 >


_____________________________


"Ben bir Türküm, dinim, cinsim uludur." Duyar duymaz içim titremişti. Şair bu şiiriyle 'Diril Ey Türk!' diye bağırıyor ve bizi uyanmaya çağırıyordu. Bu bağırışı duyduk, bu çağrıya uyduk. Bir arayış, uyanış ve sonunda diriliş başladı. Bir kuru kalabalık değil bir millet olduğumuzu anlamaya başladık. İbrahim Binbaşı doğru söylemiş, yeniden doğuyoruz, canlanıyoruz, diriliyoruz. Türk geri geliyor! Tarih bir millete bir kez dirilme hakkı verir. Yeniden uyursak, oyuna gelirsek, bir daha dirilemeyiz. Biz olmaktan çıkar, kaybolur gideriz. Bu sözümü unutmayın!
Yüzbaşı Kadri Bey
22 Nisan 1915

Dokuz Eylül Üniversitesi-2011

Satılık 2. EL YGS&LYS Görüntülü Eğitim CD'leri, Makul fiyat. (TIKLA)


7460 Mesaj
31 Mart 2010; 22:40:44 


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

araba benzinli idi içi kırmızı idi en ful model olduğunu söyledi 1.4 dedi bende t-jet o zaman bu araba uçar dedim hatta ama adam yaşlı bir dayı idi servistende olabilir bilmiyorda olabilir hay allahım hangi motordu acaba


1.4 T-jet evolar da kullanılmayacak 120 lik yerine 130 luk multiairler kullanılcak ama o daha gelmedi. Şu anda 105 lik var multiair kesin o dur test ettiğiniz araç.


_____________________________



 
1984 Mesaj
1 Nisan 2010; 7:32:39 

ismi Nalan mıydı yoksa? esmer bir şey.


quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2



yok be kadın güzel değildi zaten keşke fotosunu çekse idim



 
18966 Mesaj
1 Nisan 2010; 8:28:50 

Dedim ya, ben orada olacaktım ki... ben orada olacaktım ki... NOTER ÇAĞIRIRDIM

Ancak bu tür olaylarda yetki zincirini hemen aşmak gerek, kesinlikle kabahatı işleyen şahısla muhatap olmadan amirini çağırmak ve şikayeti ona iletmek en doğru yol.

Kendim ise bir de cep telefonundan video kaydı da yapar ve kanıt olarak saklardım. Ayrıca FIAT Italia S.p.A.'ya kadar giderdi bende bu olay. Zamanında Turhan Cemal Beriker Bulvarında dansöz Leyla Adalı'nın kıvraklığını ve Jeniffer Lopez'in kalçalarını utandıracak kadar makas atan (Adana'da "zig zag çizen" derler) UPS logolu kiralık beyaz kapalı kasa kamyonetlerini ABD'deki merkeze şikayet etmiş, cevap İstanbul'dan gelmişti. Özür dilemeler, uyarılar, falan filan. Sonra tabi ki "bana ne, ben plakasını aldım ve aha şimdi Trafik Polisine ikayet dilekçemi vermeye gidiyorum" dedim, etekleri tutuştu, "yapmayın, etmeyin..." falan. Neyse, sonra konuyu kapattım. Aynısını bir tavuk firmasının sabah saat 07:50'de Seyhan Belediyesinin önünden FIAT Palio'sunu Schumacher'in Ferrari'si sanan satış temsilcisinin araç plakasını alıp takdire şâyân vukuatını şirketin Balıkesir'deki Personel Müdürüne şahsen bildirmemle devam etti, yine özür dilemeler ve uyarılar falan. Hediye paketi ile tatlıya bağladılar.

Cumartesi gideyim mi ne yapayım. Danyal Adıyaman oradaysa beni tanır, gitmeden önce sormak, soruşturmak lazım. N73'ü de video kaydına alıp tebdili müptela olarak gitmekte fayda var diye düşünüyorum.

Kızların Suriye Televizyonu Haber Spikeri gibi Black Eyed Peas'taki "Baby Doll" benzeri makyaj yapmaları hususunda da Kerem çok haklı; bu hususta şirketin çalışma politikası ("prezentabıl olacaksınız") geçerli. Tormak/Birmot'ta böyle bir olay yok. Zaten orada satış temsilcisine de gerek yok, satışı çaycı yapıyor.

quote:

Orijinalden alıntı: dkerem2

iyi olur aslında hatta semihte gelsin



_____________________________



 
18966 Mesaj
1 Nisan 2010; 8:43:27 

- İyi günler.
- Buyurun.
- FIAT BRAVO 2.0 JTDI SELESPEED MULTIJET QUATTROVALVOLE test etmek istiyorum.
- Öyle bir aracımız yok.
- Bulun o zaman.
- Öyle bir araç üretmiyoruz beyefendi!
- Beyefendi diyen... Üretin o zaman!!!
- Palio MultiJet 1.3 var, onu deneyin.
- Olur. Ne zaman? Hemen mi?
- Evet, nüfus cüzdanınızı verin.
- Nüfus cüzdanımı mı? Neden? Evleneceğimz mi?
- Aaay çok şakacısınız... hi hi hi.
- Nüfus cüzdanımı en son polis sormuştu.
- Fotokopisini çekiyoruz, sonra da
- Adıma hayali şirket kuruyorsunuz!
- Ne münasebet beyefendi???
- Yok, yani hep öyle olur ya, ondan dedim. Nerelisiniz?
- Kadirlili'yim.
- Aaa siz o fıkrayı biliyorsunuz o zaman, Kadirlili, Karaisalılı, Kozanlı ve Yılanı?
- Hayır, bilmiyorum.
- Öyle mi? Şimdi Kadirliliyle Yılanı çuvala sokmuşlar, Yılan "Çıkarın beni" demiş
- Tamam, gerisini duymak istemiyorum!
- Yok yav, bayağı eğlenceliydi ama. Herkes bilir. Siz nasıl duymadınız?
- Test aracı dışarıda. Buyurun, deneyin, gelin.
- Tamam, kiralık araba yerine bedava test aracı arıyordum, onu da buldum.
- ...


_____________________________



 
186 Mesaj
1 Nisan 2010; 10:43:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Akhilleus



Bayinin resmi yok.Ama kurucusu bu olsa gerek

0






_____________________________



 
5663 Mesaj
1 Nisan 2010; 23:26:22 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

- İyi günler.
- Buyurun.
- FIAT BRAVO 2.0 JTDI SELESPEED MULTIJET QUATTROVALVOLE test etmek istiyorum.
- Öyle bir aracımız yok.
- Bulun o zaman.
- Öyle bir araç üretmiyoruz beyefendi!
- Beyefendi diyen... Üretin o zaman!!!
- Palio MultiJet 1.3 var, onu deneyin.
- Olur. Ne zaman? Hemen mi?
- Evet, nüfus cüzdanınızı verin.
- Nüfus cüzdanımı mı? Neden? Evleneceğimz mi?
- Aaay çok şakacısınız... hi hi hi.
- Nüfus cüzdanımı en son polis sormuştu.
- Fotokopisini çekiyoruz, sonra da
- Adıma hayali şirket kuruyorsunuz!
- Ne münasebet beyefendi???
- Yok, yani hep öyle olur ya, ondan dedim. Nerelisiniz?
- Kadirlili'yim.
- Aaa siz o fıkrayı biliyorsunuz o zaman, Kadirlili, Karaisalılı, Kozanlı ve Yılanı?
- Hayır, bilmiyorum.
- Öyle mi? Şimdi Kadirliliyle Yılanı çuvala sokmuşlar, Yılan "Çıkarın beni" demiş
- Tamam, gerisini duymak istemiyorum!
- Yok yav, bayağı eğlenceliydi ama. Herkes bilir. Siz nasıl duymadınız?
- Test aracı dışarıda. Buyurun, deneyin, gelin.
- Tamam, kiralık araba yerine bedava test aracı arıyordum, onu da buldum.
- ...



Ellerine dillerine sağlık


_____________________________



3250 Mesaj
12 Mart 2011; 13:41:04 


quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

- İyi günler.
- Buyurun.
- FIAT BRAVO 2.0 JTDI SELESPEED MULTIJET QUATTROVALVOLE test etmek istiyorum.
- Öyle bir aracımız yok.
- Bulun o zaman.
- Öyle bir araç üretmiyoruz beyefendi!
- Beyefendi diyen... Üretin o zaman!!!
- Palio MultiJet 1.3 var, onu deneyin.
- Olur. Ne zaman? Hemen mi?
- Evet, nüfus cüzdanınızı verin.
- Nüfus cüzdanımı mı? Neden? Evleneceğimz mi?
- Aaay çok şakacısınız... hi hi hi.
- Nüfus cüzdanımı en son polis sormuştu.
- Fotokopisini çekiyoruz, sonra da
- Adıma hayali şirket kuruyorsunuz!
- Ne münasebet beyefendi???
- Yok, yani hep öyle olur ya, ondan dedim. Nerelisiniz?
- Kadirlili'yim.
- Aaa siz o fıkrayı biliyorsunuz o zaman, Kadirlili, Karaisalılı, Kozanlı ve Yılanı?
- Hayır, bilmiyorum.
- Öyle mi? Şimdi [font="Arial"]Kadirliliyle Yılanı çuvala sokmuşlar, Yılan "Çıkarın beni" demiş
- Tamam, gerisini duymak istemiyorum!
- Yok yav, bayağı eğlenceliydi ama. Herkes bilir. Siz nasıl duymadınız?
- Test aracı dışarıda. Buyurun, deneyin, gelin.
- Tamam, kiralık araba yerine bedava test aracı arıyordum, onu da buldum.
- ...


Mıçılar oto ile ilgili lpg dönüşümü araraken buralara kadar geldim bu sayfayı okudum. Mıçılar aslen kadirlinin yerlisidir. Bende bir kadirlili olarak milli firmamız ilan ettiğimiz mıçılardan araç almıştım. Taner abi eğer mesajı okursan şu fıkranın devamını bir yazarmısın kadirli ve kozanlı vardı da karaisalıyı bilmiyordum.


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_19540/mpage_1/f_/key_//tm.htm#56155969

10 yıllık hort kolay iş


 
179 Mesaj
12 Mart 2011; 14:36:12 

Konu azıcık hort olmuş ama...

Kadirlili satış temsilcisi olmadı şimdi!



_____________________________



 
5 Mesaj
13 Aralık 2011; 0:35:25 

Sevgili fiat yetkililerine:

Size Kocaeli fiat yetkili servisi olan EFSANE fiat bayii ile ilgili şikayetimi iletmek istiyorum. Aracım 2009 model fiorino emotion. Aracımın 20000 km bakımı için 03.12.2011 tarihinde randevu alarak servise gittim. Randevu ile birlikte telefonda fiyatta istedir. Bana 350 civarı dendi, yapılacak işlemleri sordum net olmamakla birlikte bir takım yuvarlak cümlelerle açıklanmaya çalışıldı(diğer
yetkili servislerde de yapılacak işlemler net söyleneMEDİ maalesef). Servise gittiğimdede bana bir miktar işöçilik ücretinden indirim yaptılar ve 312 tl gibi bir rakkam söylendi. Tabii buna sebepte aracımın garantisinin bitmesi nedeniyle yapılacak işlemler içerisinde sayılan kapı ayarı, far ayarı, lastiklerin rotasyonu gibi işlemleri yakın zamanda muayeneye girerken yaptırmamdan dolayı ben istemedim ve bu indirim yapıldı.
Aracımın bakımı yapıldı ve ekstra olarak fren balataları servisin önerisiyle değiştirildi. Dolayısıyla 407 tl gibi bir rakkam ödedim.
Gelelim buraya kadar yaşanan sıkıntılara...
--- Aracımın bakımı esnasında koltuklara ve direksiyona koruyucu naylonlardan konmadı, benim uyarımla sonradan kondu.
--- Sonradan öğrendiğim bu araçlarda Fren balataları bitmeden önce uyarı ikaz ışığı yanması gerekiyormuş, aracımdan herhangi bir uyarı almadığım gibi çıkan balatalarıda MAALESEF BANA VERMEDİLER ve BUNLAR ÇIKAN BALATALARINIZ diye gösterme zahmetindede bulunmadılar.
--- Değişen hiçbir parça bana verilmedi, servis esnasında aracımın yanına gittiğimdede bekleme salonuna geçmem gerektiği söylendi.
--- Bana hiçbir şekilde gerek randevu alırken sorduğumda gerekse servis kaydı yapılırken yada fiyat teklifi verilirken ARAÇ İÇ TEMİZLEYİCİ den bahsedilmedi, kullanıldığını ben maALESEF FATURADA gördüm. (10000 bakımında BEYKAR otoda yaptırırken sorulmuştu ve kullanılan temizleyicinin kutusu bana gösterilmişti) Açıkçası kullanıldığını sanmıyorum.

DÖNELİM EN BAŞA...

Ben aracım için randevu alırken aracımda iki sorundan bahsettim.
1- Amortisör takozlarından ses geliyordu.
2- Aracımda seyir halindeyken zaman zaman sarı bir uyarı ikaz lambası yanıyor ve hararet göstergesi
sıfıra düşüyordu. Aracınızı servise gösterin gibi birde yazı çıkıyordu.

Bu sorunları servise geldiğimdede kayıt esnasında söyledim, ayrıca ustayı da özellikle sarı ışık ve hareret göstergesi için uyardım.

İşlem sonunda bana aracımda gerekli kontrolleri yaptıklarını (bilgisayara bağlandığını ve ustanın tur attığını <bensiz>) Ferdi bey söyledi. Herhangi bir sorun olmadığını sarı uyarı ikaz lambasınında önemli olmadığı ve BİR DAHA YANMAYACAĞI SÖYLENDİ.
Takozlar içinde fiyat istedim 200 tl falan dendi. Falan kısmı nedir deyince 210 tl Ferdi bey tarafından söylendi. Ben takoz değişimini kendim istemedim pahalı olduğunu düşündüğüm için.
Nitekim servisten çıktıktan 1 saat sonra BEYKAR yetkili servisi aradım ve bana takoz tane fiyatı 35 tl 30-35 tl gibide işçiliği olduğu söylendi.

Fakaaat...

1 Gün sonra maalesef yaklaşık 30 km yol yaptım ve ışık tekrardan yandı. Pazartesi günü tekrardan servisi aradım ve Ferdi beye arızayı tekrardan aktardım. Aracımın bir günlük işi olduğunu sabahtran bırakıp akşama almam gerektiğini söyledi. Bende sinirlendim ve aracıma bir gün süreyle ne yapılacağını sordum. Çünki bana gerekli kontrollerin yapıldığı söylenmişti. Ekstradan ne yapılacaktı? Ferdi bey bana MEKANİK olarak bakılacağını söyledi. Bende neden geldiğim zaman bakılmadığını sordum bakılıyor olması gerektiğini aktardım. Siz bize güvenmiyormusunuz diye bir soru ile karşılaştım. Evet güvenmiyorum, çünki ben arızayı üç ayrı defa özellikle üzerine basa basa söyledim, ve siz mekanik olarak bakmadınız yani siz benim sözüme güvenmediniz ben size nasıl güvenebilirim dedim ve telefonu kapattım.
Yaklaşık 1 saat sonrada aynı servisten Ayşe hanım beni aradı. Müşteri temsilcisi olduğunu, sıkıntının ne olduğunu sordu. Aynen olduğu gibi kendisine aktardaım. Kendiside bana müşteri memnuniyeti adına tekrardan servise gelmemi ve Ahmet ustayla beraber tura çıkarak arızanın ne olduğunu tespit edebileceğimizi bunu size sağlarım diyerek beni tekrardan servise gitmem için ikna etti.

07.12.2011 Cumartesi günüde Ayşe hanımın ısrarı üzerine servise tekrar gittim ama GİTMEZ olaydım. Arızanın söylendiği gibi Ahmet usta ile tespiti çok kolay oldu. Usta daha servisin bahçesinden çıkmadan bu araçta termostat arızalı değişmesi gerekir dedi.

Döndük servise, ben fiyat istedim Ayşe hanım bana 167 tl termostat 2 lt antifiriz ile birlikte 200 ayrıca işçilik üzreti 100 tl 300 tl gibi bir rakam söyledi. (Aynı işlem beykarda 237 tl) Bende bu rakkamın fazla olduğunu BU FİYATA BURADA DEĞİTİRMEYECEĞİM diyerek aracıma yöneldim. Ancak Ayşe hanım beni değiştirmem konusunda ikna etmeye çalıştı, bense aracın termostatını arkadaşlar söker bir an önce yaptırmayacağımı iletmesini söyledim. Hayır fiyat onayı olmadan sökülmez diyerek rahat olmamı istedi. İki defa aracıma yöneldim oradan ayrılmak için ama maalesef beni lafa tuttular ve aracımın yanına gittiğimde termostatın söküldüğünü gördüm. İşlem başlamıştı ve ben ustaya neden söktün yaptırmayacağım dedim. Neden dediğindede fiyat 300tl olarak söylendi bu rakkam bence fazla ve ben yaptırmayacağım dedim. Ayşe hanımda benimle birlikteydi ve Usta evet bencede fazla sizden işçilik almasınlar diye Ayşe hanıma ve bana teklifte bulundu. Bende ne kadar olacağını sorduğumdada Ayşe hanım bana 200 tl olur kabul ederseniz dedi. Bende işlem başladığı için rakkamda biraz daha makul gelmesinden dolayı 200 tl ye tamam dedim.
Yaklaşık 10 dk sonra servis müdürü olduğunu öğrendiğim beyefendi geldi ve durup dururken bana arkadaşım senin ücretin 300 tl dedi. Hayır dedim 200 tl diye söylendi ve ben onu kabul ettim diye kendisine söyledim. Hayır 300 tl vereceksin dedi bende aracımı yaptırmak istemediğimi söyledim geri toplanmasını istedim. Bu seferde bana sökmüşken yapalım SEN NEDEN BİZE İŞÇİLİK ÜCRETİ VERMEK İSTEMİYORSUN? gibi aşağılık bir suçlamayla karşılaştım. Ben kişmseye işçilik ücretini vermeyeyim demediğim gibi bir an önce bana aracımı teslim etmelerini istedim. Bu andan itibaren yaklaşık olarak 2-2,5 saat benim aracımın toplanması sürdü, yani işi bilerek uzattılar...
Bana aracımdaki Termostatı değişimini istemediğime dair belge imzalatıldı, bende Farklı fiyat teklifleri nedeniyle aracımdaki termostatın değişimini istemediğim notunu servis belgesinin üzerine yazdım.
Ayrıca servisten ayrılırkende bir başka USTA tarafından pazartesi günü tekrardan servise gelmem karşılığında 250 tl lik bir teklif daha geldi kabul etmedim.
ARACIMI BU GÜN YAPTIRDIM 100 TL TERMOSTAT, 30 TL İŞÇİLİK VE 22 TL 2 LT ANTİFİRİZ ÜCRETİ ÖDEYEREK.

UMARIM SERVİSLERİNİZE BİRAZ ÇEKİ DÜZEN VERİRSİNİZ BENİ KAYBETMİŞ OLSANIZ BİLE BAŞKA MÜŞTERİLERİNİZ İÇİN EFSANE GİBİ SERVİSLERE LÜTFEN MECBUR ETMEYİN...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
13 Aralık 2011; 0:47:17 

vay cakallar vay..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
1432 Mesaj
13 Aralık 2011; 0:55:17 

quote:

Orijinalden alıntı: Taner Göde

Dedim ya, ben orada olacaktım ki... ben orada olacaktım ki... NOTER ÇAĞIRIRDIM

Ancak bu tür olaylarda yetki zincirini hemen aşmak gerek, kesinlikle kabahatı işleyen şahısla muhatap olmadan amirini çağırmak ve şikayeti ona iletmek en doğru yol.

Kendim ise bir de cep telefonundan video kaydı da yapar ve kanıt olarak saklardım. Ayrıca FIAT Italia S.p.A.'ya kadar giderdi bende bu olay. Zamanında Turhan Cemal Beriker Bulvarında dansöz Leyla Adalı'nın kıvraklığını ve Jeniffer Lopez'in kalçalarını utandıracak kadar makas atan (Adana'da "zig zag çizen" derler) UPS logolu kiralık beyaz kapalı kasa kamyonetlerini ABD'deki merkeze şikayet etmiş, cevap İstanbul'dan gelmişti. Özür dilemeler, uyarılar, falan filan. Sonra tabi ki "bana ne, ben plakasını aldım ve aha şimdi Trafik Polisine ikayet dilekçemi vermeye gidiyorum" dedim, etekleri tutuştu, "yapmayın, etmeyin..." falan. Neyse, sonra konuyu kapattım. Aynısını bir tavuk firmasının sabah saat 07:50'de Seyhan Belediyesinin önünden FIAT Palio'sunu Schumacher'in Ferrari'si sanan satış temsilcisinin araç plakasını alıp takdire şâyân vukuatını şirketin Balıkesir'deki Personel Müdürüne şahsen bildirmemle devam etti, yine özür dilemeler ve uyarılar falan. Hediye paketi ile tatlıya bağladılar.

Cumartesi gideyim mi ne yapayım. Danyal Adıyaman oradaysa beni tanır, gitmeden önce sormak, soruşturmak lazım. N73'ü de video kaydına alıp tebdili müptela olarak gitmekte fayda var diye düşünüyorum.

Kızların Suriye Televizyonu Haber Spikeri gibi Black Eyed Peas'taki "Baby Doll" benzeri makyaj yapmaları hususunda da Kerem çok haklı; bu hususta şirketin çalışma politikası ("prezentabıl olacaksınız") geçerli. Tormak/Birmot'ta böyle bir olay yok. Zaten orada satış temsilcisine de gerek yok, satışı çaycı yapıyor.




Bu tavuk firmasi sanirim Banvit. Seneler once Uskudar meydaninda sol aynasi kirik oldugu icin tepeme cikmaya kalkan' tamponumu desen Banvit kamyonuna ceza yazdirana kadar (ders olsun diye) 3 saate kadar yakin sure kaybettim, ustune kamyon surucusunun afra tafrasini yedim (birbirimize giriyorduk az daha), ceza yazmayi reddeden ekipler yuzunden karakola gidildi vs..

Buna Banvit'in yaniti kocaman bir hic oldu, yanit bile donmediler, sagolsunlar.


_____________________________



9508 Mesaj
13 Aralık 2011; 0:55:49 

quote:

Orijinalden alıntı: quarizma1903

Sevgili fiat yetkililerine:

Size Kocaeli fiat yetkili servisi olan EFSANE fiat bayii ile ilgili şikayetimi iletmek istiyorum. Aracım 2009 model fiorino emotion. Aracımın 20000 km bakımı için 03.12.2011 tarihinde randevu alarak servise gittim. Randevu ile birlikte telefonda fiyatta istedir. Bana 350 civarı dendi, yapılacak işlemleri sordum net olmamakla birlikte bir takım yuvarlak cümlelerle açıklanmaya çalışıldı(diğer
yetkili servislerde de yapılacak işlemler net söyleneMEDİ maalesef). Servise gittiğimdede bana bir miktar işöçilik ücretinden indirim yaptılar ve 312 tl gibi bir rakkam söylendi. Tabii buna sebepte aracımın garantisinin bitmesi nedeniyle yapılacak işlemler içerisinde sayılan kapı ayarı, far ayarı, lastiklerin rotasyonu gibi işlemleri yakın zamanda muayeneye girerken yaptırmamdan dolayı ben istemedim ve bu indirim yapıldı.
Aracımın bakımı yapıldı ve ekstra olarak fren balataları servisin önerisiyle değiştirildi. Dolayısıyla 407 tl gibi bir rakkam ödedim.
Gelelim buraya kadar yaşanan sıkıntılara...
--- Aracımın bakımı esnasında koltuklara ve direksiyona koruyucu naylonlardan konmadı, benim uyarımla sonradan kondu.
--- Sonradan öğrendiğim bu araçlarda Fren balataları bitmeden önce uyarı ikaz ışığı yanması gerekiyormuş, aracımdan herhangi bir uyarı almadığım gibi çıkan balatalarıda MAALESEF BANA VERMEDİLER ve BUNLAR ÇIKAN BALATALARINIZ diye gösterme zahmetindede bulunmadılar.
--- Değişen hiçbir parça bana verilmedi, servis esnasında aracımın yanına gittiğimdede bekleme salonuna geçmem gerektiği söylendi.
--- Bana hiçbir şekilde gerek randevu alırken sorduğumda gerekse servis kaydı yapılırken yada fiyat teklifi verilirken ARAÇ İÇ TEMİZLEYİCİ den bahsedilmedi, kullanıldığını ben maALESEF FATURADA gördüm. (10000 bakımında BEYKAR otoda yaptırırken sorulmuştu ve kullanılan temizleyicinin kutusu bana gösterilmişti) Açıkçası kullanıldığını sanmıyorum.

DÖNELİM EN BAŞA...

Ben aracım için randevu alırken aracımda iki sorundan bahsettim.
1- Amortisör takozlarından ses geliyordu.
2- Aracımda seyir halindeyken zaman zaman sarı bir uyarı ikaz lambası yanıyor ve hararet göstergesi
sıfıra düşüyordu. Aracınızı servise gösterin gibi birde yazı çıkıyordu.

Bu sorunları servise geldiğimdede kayıt esnasında söyledim, ayrıca ustayı da özellikle sarı ışık ve hareret göstergesi için uyardım.

İşlem sonunda bana aracımda gerekli kontrolleri yaptıklarını (bilgisayara bağlandığını ve ustanın tur attığını <bensiz>) Ferdi bey söyledi. Herhangi bir sorun olmadığını sarı uyarı ikaz lambasınında önemli olmadığı ve BİR DAHA YANMAYACAĞI SÖYLENDİ.
Takozlar içinde fiyat istedim 200 tl falan dendi. Falan kısmı nedir deyince 210 tl Ferdi bey tarafından söylendi. Ben takoz değişimini kendim istemedim pahalı olduğunu düşündüğüm için.
Nitekim servisten çıktıktan 1 saat sonra BEYKAR yetkili servisi aradım ve bana takoz tane fiyatı 35 tl 30-35 tl gibide işçiliği olduğu söylendi.

Fakaaat...

1 Gün sonra maalesef yaklaşık 30 km yol yaptım ve ışık tekrardan yandı. Pazartesi günü tekrardan servisi aradım ve Ferdi beye arızayı tekrardan aktardım. Aracımın bir günlük işi olduğunu sabahtran bırakıp akşama almam gerektiğini söyledi. Bende sinirlendim ve aracıma bir gün süreyle ne yapılacağını sordum. Çünki bana gerekli kontrollerin yapıldığı söylenmişti. Ekstradan ne yapılacaktı? Ferdi bey bana MEKANİK olarak bakılacağını söyledi. Bende neden geldiğim zaman bakılmadığını sordum bakılıyor olması gerektiğini aktardım. Siz bize güvenmiyormusunuz diye bir soru ile karşılaştım. Evet güvenmiyorum, çünki ben arızayı üç ayrı defa özellikle üzerine basa basa söyledim, ve siz mekanik olarak bakmadınız yani siz benim sözüme güvenmediniz ben size nasıl güvenebilirim dedim ve telefonu kapattım.
Yaklaşık 1 saat sonrada aynı servisten Ayşe hanım beni aradı. Müşteri temsilcisi olduğunu, sıkıntının ne olduğunu sordu. Aynen olduğu gibi kendisine aktardaım. Kendiside bana müşteri memnuniyeti adına tekrardan servise gelmemi ve Ahmet ustayla beraber tura çıkarak arızanın ne olduğunu tespit edebileceğimizi bunu size sağlarım diyerek beni tekrardan servise gitmem için ikna etti.

07.12.2011 Cumartesi günüde Ayşe hanımın ısrarı üzerine servise tekrar gittim ama GİTMEZ olaydım. Arızanın söylendiği gibi Ahmet usta ile tespiti çok kolay oldu. Usta daha servisin bahçesinden çıkmadan bu araçta termostat arızalı değişmesi gerekir dedi.

Döndük servise, ben fiyat istedim Ayşe hanım bana 167 tl termostat 2 lt antifiriz ile birlikte 200 ayrıca işçilik üzreti 100 tl 300 tl gibi bir rakam söyledi. (Aynı işlem beykarda 237 tl) Bende bu rakkamın fazla olduğunu BU FİYATA BURADA DEĞİTİRMEYECEĞİM diyerek aracıma yöneldim. Ancak Ayşe hanım beni değiştirmem konusunda ikna etmeye çalıştı, bense aracın termostatını arkadaşlar söker bir an önce yaptırmayacağımı iletmesini söyledim. Hayır fiyat onayı olmadan sökülmez diyerek rahat olmamı istedi. İki defa aracıma yöneldim oradan ayrılmak için ama maalesef beni lafa tuttular ve aracımın yanına gittiğimde termostatın söküldüğünü gördüm. İşlem başlamıştı ve ben ustaya neden söktün yaptırmayacağım dedim. Neden dediğindede fiyat 300tl olarak söylendi bu rakkam bence fazla ve ben yaptırmayacağım dedim. Ayşe hanımda benimle birlikteydi ve Usta evet bencede fazla sizden işçilik almasınlar diye Ayşe hanıma ve bana teklifte bulundu. Bende ne kadar olacağını sorduğumdada Ayşe hanım bana 200 tl olur kabul ederseniz dedi. Bende işlem başladığı için rakkamda biraz daha makul gelmesinden dolayı 200 tl ye tamam dedim.
Yaklaşık 10 dk sonra servis müdürü olduğunu öğrendiğim beyefendi geldi ve durup dururken bana arkadaşım senin ücretin 300 tl dedi. Hayır dedim 200 tl diye söylendi ve ben onu kabul ettim diye kendisine söyledim. Hayır 300 tl vereceksin dedi bende aracımı yaptırmak istemediğimi söyledim geri toplanmasını istedim. Bu seferde bana sökmüşken yapalım SEN NEDEN BİZE İŞÇİLİK ÜCRETİ VERMEK İSTEMİYORSUN? gibi aşağılık bir suçlamayla karşılaştım. Ben kişmseye işçilik ücretini vermeyeyim demediğim gibi bir an önce bana aracımı teslim etmelerini istedim. Bu andan itibaren yaklaşık olarak 2-2,5 saat benim aracımın toplanması sürdü, yani işi bilerek uzattılar...
Bana aracımdaki Termostatı değişimini istemediğime dair belge imzalatıldı, bende Farklı fiyat teklifleri nedeniyle aracımdaki termostatın değişimini istemediğim notunu servis belgesinin üzerine yazdım.
Ayrıca servisten ayrılırkende bir başka USTA tarafından pazartesi günü tekrardan servise gelmem karşılığında 250 tl lik bir teklif daha geldi kabul etmedim.
ARACIMI BU GÜN YAPTIRDIM 100 TL TERMOSTAT, 30 TL İŞÇİLİK VE 22 TL 2 LT ANTİFİRİZ ÜCRETİ ÖDEYEREK.

UMARIM SERVİSLERİNİZE BİRAZ ÇEKİ DÜZEN VERİRSİNİZ BENİ KAYBETMİŞ OLSANIZ BİLE BAŞKA MÜŞTERİLERİNİZ İÇİN EFSANE GİBİ SERVİSLERE LÜTFEN MECBUR ETMEYİN...


sikayetvar.com'a 500 karaktere sığacak şekilde özet olarak mutlaka yazın

geçmiş olsun, yaptıklarını nitelendirirsem ceza alırım


_____________________________

Acer AS5740G-434G50Bi
CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!


 
1432 Mesaj
13 Aralık 2011; 0:59:10 

Arkadaslar servisle ilgili sikayetlerinizi roman tadinda yazmissiniz ancak su da bir gercek, bu kadar uzun sikayet mektubu kolay kolay okunmaz, okunamaz.
Musteri hizmetleri de okumaz, pek cok detayi atlarlar. Madde madde, satir bosluklu ve anlasilir olarak anlatin.

Aranizda gecen diyaloglari detaylari ile yazmaniz da gereksiz, olayin ozunu anlatin.
Devlet dairelerine verdiginiz dilekceleri dusunun, konusu olsun, kisa aciklamasi olsun, donus yaptiklarinda da durumu anlatin.


_____________________________



2694 Mesaj
13 Aralık 2011; 1:02:42 

quote:

Orijinalden alıntı: quarizma1903

Sevgili fiat yetkililerine:

Size Kocaeli fiat yetkili servisi olan EFSANE fiat bayii ile ilgili şikayetimi iletmek istiyorum. Aracım 2009 model fiorino emotion. Aracımın 20000 km bakımı için 03.12.2011 tarihinde randevu alarak servise gittim. Randevu ile birlikte telefonda fiyatta istedir. Bana 350 civarı dendi, yapılacak işlemleri sordum net olmamakla birlikte bir takım yuvarlak cümlelerle açıklanmaya çalışıldı(diğer
yetkili servislerde de yapılacak işlemler net söyleneMEDİ maalesef). Servise gittiğimdede bana bir miktar işöçilik ücretinden indirim yaptılar ve 312 tl gibi bir rakkam söylendi. Tabii buna sebepte aracımın garantisinin bitmesi nedeniyle yapılacak işlemler içerisinde sayılan kapı ayarı, far ayarı, lastiklerin rotasyonu gibi işlemleri yakın zamanda muayeneye girerken yaptırmamdan dolayı ben istemedim ve bu indirim yapıldı.
Aracımın bakımı yapıldı ve ekstra olarak fren balataları servisin önerisiyle değiştirildi. Dolayısıyla 407 tl gibi bir rakkam ödedim.
Gelelim buraya kadar yaşanan sıkıntılara...
--- Aracımın bakımı esnasında koltuklara ve direksiyona koruyucu naylonlardan konmadı, benim uyarımla sonradan kondu.
--- Sonradan öğrendiğim bu araçlarda Fren balataları bitmeden önce uyarı ikaz ışığı yanması gerekiyormuş, aracımdan herhangi bir uyarı almadığım gibi çıkan balatalarıda MAALESEF BANA VERMEDİLER ve BUNLAR ÇIKAN BALATALARINIZ diye gösterme zahmetindede bulunmadılar.
--- Değişen hiçbir parça bana verilmedi, servis esnasında aracımın yanına gittiğimdede bekleme salonuna geçmem gerektiği söylendi.
--- Bana hiçbir şekilde gerek randevu alırken sorduğumda gerekse servis kaydı yapılırken yada fiyat teklifi verilirken ARAÇ İÇ TEMİZLEYİCİ den bahsedilmedi, kullanıldığını ben maALESEF FATURADA gördüm. (10000 bakımında BEYKAR otoda yaptırırken sorulmuştu ve kullanılan temizleyicinin kutusu bana gösterilmişti) Açıkçası kullanıldığını sanmıyorum.

DÖNELİM EN BAŞA...

Ben aracım için randevu alırken aracımda iki sorundan bahsettim.
1- Amortisör takozlarından ses geliyordu.
2- Aracımda seyir halindeyken zaman zaman sarı bir uyarı ikaz lambası yanıyor ve hararet göstergesi
sıfıra düşüyordu. Aracınızı servise gösterin gibi birde yazı çıkıyordu.

Bu sorunları servise geldiğimdede kayıt esnasında söyledim, ayrıca ustayı da özellikle sarı ışık ve hareret göstergesi için uyardım.

İşlem sonunda bana aracımda gerekli kontrolleri yaptıklarını (bilgisayara bağlandığını ve ustanın tur attığını <bensiz>) Ferdi bey söyledi. Herhangi bir sorun olmadığını sarı uyarı ikaz lambasınında önemli olmadığı ve BİR DAHA YANMAYACAĞI SÖYLENDİ.
Takozlar içinde fiyat istedim 200 tl falan dendi. Falan kısmı nedir deyince 210 tl Ferdi bey tarafından söylendi. Ben takoz değişimini kendim istemedim pahalı olduğunu düşündüğüm için.
Nitekim servisten çıktıktan 1 saat sonra BEYKAR yetkili servisi aradım ve bana takoz tane fiyatı 35 tl 30-35 tl gibide işçiliği olduğu söylendi.

Fakaaat...

1 Gün sonra maalesef yaklaşık 30 km yol yaptım ve ışık tekrardan yandı. Pazartesi günü tekrardan servisi aradım ve Ferdi beye arızayı tekrardan aktardım. Aracımın bir günlük işi olduğunu sabahtran bırakıp akşama almam gerektiğini söyledi. Bende sinirlendim ve aracıma bir gün süreyle ne yapılacağını sordum. Çünki bana gerekli kontrollerin yapıldığı söylenmişti. Ekstradan ne yapılacaktı? Ferdi bey bana MEKANİK olarak bakılacağını söyledi. Bende neden geldiğim zaman bakılmadığını sordum bakılıyor olması gerektiğini aktardım. Siz bize güvenmiyormusunuz diye bir soru ile karşılaştım. Evet güvenmiyorum, çünki ben arızayı üç ayrı defa özellikle üzerine basa basa söyledim, ve siz mekanik olarak bakmadınız yani siz benim sözüme güvenmediniz ben size nasıl güvenebilirim dedim ve telefonu kapattım.
Yaklaşık 1 saat sonrada aynı servisten Ayşe hanım beni aradı. Müşteri temsilcisi olduğunu, sıkıntının ne olduğunu sordu. Aynen olduğu gibi kendisine aktardaım. Kendiside bana müşteri memnuniyeti adına tekrardan servise gelmemi ve Ahmet ustayla beraber tura çıkarak arızanın ne olduğunu tespit edebileceğimizi bunu size sağlarım diyerek beni tekrardan servise gitmem için ikna etti.

07.12.2011 Cumartesi günüde Ayşe hanımın ısrarı üzerine servise tekrar gittim ama GİTMEZ olaydım. Arızanın söylendiği gibi Ahmet usta ile tespiti çok kolay oldu. Usta daha servisin bahçesinden çıkmadan bu araçta termostat arızalı değişmesi gerekir dedi.

Döndük servise, ben fiyat istedim Ayşe hanım bana 167 tl termostat 2 lt antifiriz ile birlikte 200 ayrıca işçilik üzreti 100 tl 300 tl gibi bir rakam söyledi. (Aynı işlem beykarda 237 tl) Bende bu rakkamın fazla olduğunu BU FİYATA BURADA DEĞİTİRMEYECEĞİM diyerek aracıma yöneldim. Ancak Ayşe hanım beni değiştirmem konusunda ikna etmeye çalıştı, bense aracın termostatını arkadaşlar söker bir an önce yaptırmayacağımı iletmesini söyledim. Hayır fiyat onayı olmadan sökülmez diyerek rahat olmamı istedi. İki defa aracıma yöneldim oradan ayrılmak için ama maalesef beni lafa tuttular ve aracımın yanına gittiğimde termostatın söküldüğünü gördüm. İşlem başlamıştı ve ben ustaya neden söktün yaptırmayacağım dedim. Neden dediğindede fiyat 300tl olarak söylendi bu rakkam bence fazla ve ben yaptırmayacağım dedim. Ayşe hanımda benimle birlikteydi ve Usta evet bencede fazla sizden işçilik almasınlar diye Ayşe hanıma ve bana teklifte bulundu. Bende ne kadar olacağını sorduğumdada Ayşe hanım bana 200 tl olur kabul ederseniz dedi. Bende işlem başladığı için rakkamda biraz daha makul gelmesinden dolayı 200 tl ye tamam dedim.
Yaklaşık 10 dk sonra servis müdürü olduğunu öğrendiğim beyefendi geldi ve durup dururken bana arkadaşım senin ücretin 300 tl dedi. Hayır dedim 200 tl diye söylendi ve ben onu kabul ettim diye kendisine söyledim. Hayır 300 tl vereceksin dedi bende aracımı yaptırmak istemediğimi söyledim geri toplanmasını istedim. Bu seferde bana sökmüşken yapalım SEN NEDEN BİZE İŞÇİLİK ÜCRETİ VERMEK İSTEMİYORSUN? gibi aşağılık bir suçlamayla karşılaştım. Ben kişmseye işçilik ücretini vermeyeyim demediğim gibi bir an önce bana aracımı teslim etmelerini istedim. Bu andan itibaren yaklaşık olarak 2-2,5 saat benim aracımın toplanması sürdü, yani işi bilerek uzattılar...
Bana aracımdaki Termostatı değişimini istemediğime dair belge imzalatıldı, bende Farklı fiyat teklifleri nedeniyle aracımdaki termostatın değişimini istemediğim notunu servis belgesinin üzerine yazdım.
Ayrıca servisten ayrılırkende bir başka USTA tarafından pazartesi günü tekrardan servise gelmem karşılığında 250 tl lik bir teklif daha geldi kabul etmedim.
ARACIMI BU GÜN YAPTIRDIM 100 TL TERMOSTAT, 30 TL İŞÇİLİK VE 22 TL 2 LT ANTİFİRİZ ÜCRETİ ÖDEYEREK.

UMARIM SERVİSLERİNİZE BİRAZ ÇEKİ DÜZEN VERİRSİNİZ BENİ KAYBETMİŞ OLSANIZ BİLE BAŞKA MÜŞTERİLERİNİZ İÇİN EFSANE GİBİ SERVİSLERE LÜTFEN MECBUR ETMEYİN...


sorununuzu yeni bir başlıkta açarsanız daha fazla ses getireceğini düşünüyorum.


_____________________________

Peugeot 5008 Premium Pack Auto6R 2011
Ford Fiesta Titanium-X Auto 2010
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel » Fiat bayisi mıçılar(adana) Şikayet ettim
Sayfa: [1]