Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar ve 5800 XM - Müşteri Memnuniyeti MÜKEMMEL . . .

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.215
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle VATAN BİLGİSAYAR ı tebrik ederim. Zaten gözümde çok iyi firmaydı dahada yükseldi . . .

    3 hafta once aldığım 5800 ı mı daha ilk gün düşürmüş LCD ekranı kırmıştm, konu açmştm hatta yarı fiyatına satmaya bile kalkmıştım.

    Forumdan arkadaşların sayesinde verdim vatan bilgisayara bugun haber geldi sonuçlanmştr die gittim bana dedikleri telefonunuzu iade aldk istediğiniz bişey alablrz 508 TL lik hediye

    çeki ile dediler, önce şaşırıdım beklemiyordm çünkü sonra sevndm hemde çok, gittim 5800 aldm tekrar

    Telefonumla mutlu mesudum, İnş bir daha düşürmem

    VATAN BİLGİSAYARI tekrar tebrik ediyorum . . .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan1903bjk -- 28 Mart 2010; 22:20:04 >







  • acaba neye istinaden değişim yaptılar ben de bu şans varken kullanıcı hatası derlerdi şanslıymışsın arkadaş telefonunun tadını çıkar
  • evet vatan bu konuda çok iyi benim de içinden çıkan beyaz kulaklığı hiç sorun çıkartmadan kumandalı olanıyla değiştirdiler. Hatta star wifi alacakken bunu ısrarla tavsiye ettiler iyi ki 5800 almışım sıfır hata çıktı.
  • bende ztn kumandalı kulaklıktan vardı eski n96 san kalma şimdiki 5800 danda kulakiçi olan beyaz kulaklık çıktı süper oldu
  • Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı...

    Yerli firmaları desteklemek gerekir diye düşünüyorum, Vatan bilgisayar çok ilgili
    iyi diyalog kurarsanız halledemeyeceğiniz iş yok
  • Şoktayım demek TR'de toplam kalite yönetimini ön planda tuttuğu halde kurumsallaşan firmalarda varmış
  • Büyük bir teknoloji firmasında çalışırken vatan bilgisayar mağazalarından sorumluydum.. Vatan için ben şunu diyebilirim siz müşteri hizmetlerinde ki elemanlara insan gibi davranırsanız onlarda size daha fazlasını gösterir. Şimdi ürünü değiştiren arkadaş orada kavga veya tartışma çıkarsaydı bu hizmeti alamayacaktı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs35_neco

    Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı...

    Yerli firmaları desteklemek gerekir diye düşünüyorum, Vatan bilgisayar çok ilgili
    iyi diyalog kurarsanız halledemeyeceğiniz iş yok

    gidip direk müşteri hizmetleriyle görüşürseniz çözemeyeceğiniz problem yok bende star vatan dan aldım çok şükür bi sorun çıkartmadı ama ne bilim vatan bilgisayar diyince insana bi güven geliyor




  • Ewet arkadaşlar FOREVER VATAN dioyrm başka bişey demiyrm, sizde arkadaşlarınıza akrabalarınıza tavsiye edin VATAN ı bence çok güzel firma

    Bikeresinde teknosa gibi gerizekalı firmadan foto mak almştm bana açık denenmiş makineyi vermişler eve gittiğmde farkettim geri goturdum yok efendm iade alamyzda almamız için istanbula gondermemiz lazım onlar kabul ederse falanda filanda, lanet olsn dedim çıktım

    bedava versele almam o kadar yani teknosadan

    VATAN 1 NUMARA
  • Vatan her zaman 1 numara...

    Bimeks'te iyiye gidiyor.
  • Vatandan hiç bu kadarını beklemiyordum açık konuşmak gerekirse müşteriyi hiç umursamayan bir firmanın bunları yapması gözümü sulandırdı.Vatan ile ilgili çok şikayet var ve benimde vatan ile bir kaç deneyimim oldu.Aslında konuya girerken gene aynı sorun olduğunu müşteriyi keriz yerine koyduklarını okuyacak gibi oldum ama okuyunca ağzım açık kaldı Vatandan hiç beklenmeyen hareketler bunlar enteresan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gs35_neco

    Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı...

    Yerli firmaları desteklemek gerekir diye düşünüyorum, Vatan bilgisayar çok ilgili
    iyi diyalog kurarsanız halledemeyeceğiniz iş yok


    Bende destekleme taraftarıyım tabiki fakat şöylede bir durum var.
    Her mağaza böyle olmayabiliyor
    Ben birkaç yıl önce bir ram aldım bozuk çıktı iade etmek istedim kendileri bozuk olduğunu gördüler fakat almadılar geriye..

    Belkide bu eski yönetim anlayışından kaynaklanıyordu. Ama arkadaşımız şanslıymış güle güle kullan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp er tunga


    quote:

    Orijinalden alıntı: gs35_neco

    Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı...

    Yerli firmaları desteklemek gerekir diye düşünüyorum, Vatan bilgisayar çok ilgili
    iyi diyalog kurarsanız halledemeyeceğiniz iş yok


    Bende destekleme taraftarıyım tabiki fakat şöylede bir durum var.
    Her mağaza böyle olmayabiliyor
    Ben birkaç yıl önce bir ram aldım bozuk çıktı iade etmek istedim kendileri bozuk olduğunu gördüler fakat almadılar geriye..

    Belkide bu eski yönetim anlayışından kaynaklanıyordu. Ama arkadaşımız şanslıymış güle güle kullan..



    şimdi bu iade etme yada iade alma konusuna değinmek istiyorum.. Carrefour da çok önceleri aldığınız cep telefonu 2 hafta içinde arızalanırsa iade alırdı fakat arızalı cihazların servis raporu geldiğinde ise o cihazların müşteri kaynaklı arıza olduğu ortaya çıktı kiminde ekran hafiften kırık,kiminde yazılım yanlış yükleme,suya düşürme vs gibi. O günden sonra carrefour asla ve asla satılan cep telefonu iade almadı ve satılan tlf kontrol edilmeden de müşteriye verilmedi. Aynı şey diğerleri firmalar içinde geçerli ama vatan bu konuda üstüne yok siz yeter ki yaklaşım tarzınızı düzgün yapın




  • kardeşim gözün aydın vatan sana kıyak geçmiş inanki arkadaşım vatan denen firmadan 350 liraya ekran kartı aldı ve kart durduk yere yandı konusuda burda

    http://forum.donanimhaber.com/m_38561221/mpage_1/key_/tm.htm

    bakın bir vatan pc nin diğer yüzü müşterisine layık gördüğü hizmet
  • vatanbilgisayar gerçekten hem ucuz hemde işini düzgün yapıyor
  • teşekkürler arkadaşlar

    kıyakmı değilmi bilmem ama daha oncede boyle sorunlarda vatan çözdü sorunumu gerçekten dediğiz gibi yaklşım düzgn olursa hallediyrlar herşeyi
  • Keşke vatandan alsaydım , offf of çok yanlış yaptım yaa . halbuki orada arkadaşımda çalışıyo indirimli alcaktım ne güzel ..

    carfurdan telefon almayın aman ha .. ben yandım siz yanmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g_boz

    Şoktayım demek TR'de toplam kalite yönetimini ön planda tuttuğu halde kurumsallaşan firmalarda varmış

    yok öyle bir şey bilgisayarımı vatandan aldım 1.700 ytl verdim şubat 27de teslim ettim hala alamadım bilgisayarımı ki ekran kartı fabrika çıkışlı olarak arızalı benden kaynaklı da değil.
  • istisnai bir durum abartmayın
  • Nasıl olmuşsa. Buyrun burdan yakın . Buda benim bugün yaşadığım durum

    rkadaşlar yaşadığım bir olay ve neticesindewww.sikayetvar.com a yazdığım yazıyı aynen yayınlıyorum. bilgilenmeniz açısından. Alışveriş yaparken bir daha düşünün derim ben. Bir daha anladım bilişim ürünleri heryerden alınmaz

    31.03.2010 tarihinde internet sitesinden vermiş odluğum wd15ears model hdd 03.04.2010 tarihinde tarafıma ulaştı. Hdd yi teslim alıp paketinden çıkarıp bilgisayar sata porta bağlayıp çalıştırığımda hdd garip bir titreşim ve sele çalıştı ancak pc görmedi. Sonuçta ürürnün arızalı olduğu belliydi zaten. Hemen vatanbilgisayarı aradım. Durumu anlattım. Ürün elimde toplam 10 dakika kalmadan tekrar paketledim ve vatanbilgisayara açara yurtiçi kargoyla gönderceğimi söyledim. Israrla UPS kargoya vermem gerektiği söylendi. UPS kargo Cumartesi araçlarının olmadığnı söyleyerek Pazartesi gödnermemi söyledi. Bende Pazartesi ürünü gönderdim 08.04.2010 da ürünü ups vatan bilgisayara götürdüğünde ürünü reddtmişler. Ertesi gün 09.04.2010 da tekrar gidiliyor ve ürün kesinlikle kabul edilmiyor. UPS ile görüştüm ve üründe kırık olduğundan almadıklarını söylediler. Çok şaşırdım. Aradım vatanbilgisayardan Hasan Akın ile görüştüm.Durumu izah ettim. Ürünün 10 dakika elimde kalmadığını ve kargoda hasar görmesininde ihtimal dışı olduğunu çünkü paketi kendi paketlerinden daha sağlam yaptığımı söyledim. Tabiki bir ürünün 1 dakika kulalnıldığında dahi düşürüp kırılma ihtimali vardır ancak bunun böyle olmadğını ben nasıl ispat edebilirdimki.
    Sonuç olarak Vatan bilgisayarın bu ürünü kesinlikle kırık gönderdiği (eğerki kırıksa tabi) çok bellidir. Kaldıki Hsan beyin kırık dediği yerden teknik bir arıza oluşmasıda olası değil ayrıca. Çünkü söylediğine göre köşeden plasitk bir aksamı çatlamış düşmemiş bile parça. Gercçi ben görmedim ya Hasan beyin tüm dediklerine inanmak durumundaydım. Artık olmadı diyecektim Hasan bey Romayıda ben yaktım.
    Neticede durumu asla ispat edemeyeek bir konumdayım. Ancak her olay bir ders oluyor ya insana şunu öğrendim. İnternetten teknoloji ürünü alınmaz. Hele hele Vatan bilgisayardan hiç alınmaz. Resmen tketiciyi suçlayıp tüm işleri ürünlerdeki hataları tüketici kaynaklı gösteriyorlar. Aslında başta çok sinirlenmeme rağmenwww.sikayetvar.com daki şikayetleri okuyunca karşılaştığım durumun hiçde sürpriz olmadığını görünce sadece gülümsedim. Çok safmışız.
    Ancak bu şekilde insanların bu tip olayları teşhir etmeleri çok güzel. Bugüne kadar vatandan alışverişim tahminen 7-8 bin tl olmuştur. Belkide daha fazla.Sorunumun giderilmesi yönünde herhangi bir beklenti içindede değilim ayrıca.Bir çok forum siteesine vewww.sikayetvar.com a yazdığım yazıda tek bir amacım var oda insaları vatan bilgisayardan alışveriş yapmadan önce bir kez daha durup düşünmelerini sağlamak. Hatta uzak durmalarına sağlamak. İndirim ve kampanyanın ve fiyat avantajının herşey olmadığını insanların bilmesi gerektiğini ısrarla söylüyorum. Artık hiç bir şekilde vatan bilgisayardan alışveriş yapmayacağım gibi bir üniversite öğretim üyesi olarak daha çok kitlelere ulaşma imkanım varken bunu sık sık herkese anlatacağım. Hatta ve hatta yerel bir tv kanalında yaptığımız programda ve haftalık yazı yazdığım gazetede bu konuyu çok detaylı olarak insanlara anlatacağım.
    Herşeyden çok şu cümleyi hala hazmedemiyorum. ‘’Ürünün sata girişini kırmışsınız.’’
    Evet ben kırmışmıyımdır acaba . Romayıda ben yakmışımdır belki. Hatta ikiz kuleleride belki ben yıkmışımıdır, daaaa heberim yokmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi girayhan1 -- 9 Nisan 2010; 21:06:48 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.