Şimdi Ara

YOKOHAMA LASTİKLERİ VE LASTİKLER HAKKINDA BİLGİ (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
250
Cevap
2
Favori
123.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ac02 ile yokuş aşağıya inerken fren denemesi yaptım epey bir dik yokuştu ve yer ıslaktı , hızım 30 civarı bastım frene araba abs çalışmadan hiç kaymadı 2-3 metrede durdu, arabam jetta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lee67 -- 29 Ekim 2012; 11:40:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    ac02 ile yokuş aşağıya inerken fren denemesi yaptım epey bir dik yokuştu ve yer ıslaktı , hızım 50 civarı bastım frene araba abs çalışmadan hiç kaymadı 2-3 metrede durdu, arabam jetta

    50km hız ile giderken 2-3metrede durdunuz hemde yokuş aşağı hemde ıslak yolda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak.ozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: lee67

    ac02 ile yokuş aşağıya inerken fren denemesi yaptım epey bir dik yokuştu ve yer ıslaktı , hızım 50 civarı bastım frene araba abs çalışmadan hiç kaymadı 2-3 metrede durdu, arabam jetta

    50km hız ile giderken 2-3metrede durdunuz hemde yokuş aşağı hemde ıslak yolda?


    jettanın gidişi kadar duruşu da iyiymiş.
  • 185 / 55 / r16 yerine
    205 / 50 / r16 olur mu?

    yoksa 205 / 55 / r16 mı daha mantıklı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    185 / 55 / r16 yerine
    205 / 50 / r16 olur mu?

    yoksa 205 / 55 / r16 mı daha mantıklı?

    205/50/16 daha yakın bir değer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casperman59

    Mrb.Bugün Yokohama lastik taktırmak için Bayiye gittim. Lastik ebatını söyleyip Lastik taktırmak istediğimi,Söyledim. Fiyatta anlaştık tanesine 100-Tl den 5 taksit anlaştık. Kredi kartından geçtikten sonra.Lastik takılacak yere arabayı soktuk.Neyse elemanlar hemen lastikleri söktüler. Depodan yeni lastikleri bekliyoruz.Eleman telaşla geldi.Abi o ebatta lastikten elimizde sadecebir tane var, arkasından patron geldi,bin bir özür dileyerek,Güya tanıdık yerden alış veriş yapıyoruz, eee parayı verdik, lastikler söküldü, araba askıda, ne yapıcağız şimdi. Çözüm Kolay O ebattaki lastiğin muadili var. aynı eczanedeki ilaçlar gibi. Neyse usta ve patron başladılar muadili ile orjinal lastik arasında pek bir fark olmadığını anlatmaya. hatta bunun daha konforlu olacağını anlattılarda anlattılar Neyse olmuşla,Ölmüşe çare yok deyip, pekala dedim. Çünkü ben kendim kaşınmıştım,bu kaşıntı bana bayağı büyük bir ders oldu. Şimdi bu 185/60 R14 yerine 4 adet 175/65 R14 Yokohama A drive taktık sizce bu farklı lastik abatının arabaya tesiri ne olur,hakikatten dedikleri gibi uyumlumudur, Ayrıca stepne de orjinal lastik takılı bir gün lastik patlasa ve stepnedeki lastiği takmaya kalksam durum ne olur..3 lastik 175 olacak bagajdakini takarsam bir tanesi 185 olacak bu konu hakkında görüş ve bilgilerinizi nedir? saygılarımı sunarım. Tekirdağ


    Merhabalar,

    185/60R14 ebadı ile 175/65R14 ebadı teknik lastik denklik tablosu na göre de bire bir muadil ebatlardır. Yani 2 ebadın yerden yükseklikleri aynıdır. Ancak yere bastıkları taban ölçüleri arasında 10 mm yani 1 cm fark vardır. Aracınızın istepnesi açısından da yükseklikleri aynı olduğundan SADECE İSTEPNE AMAÇLI KULLANIM esnasında herhangi bir sorun yaşamaz sınız.

    Takmış olduğunuz 175/65R14 ebadının tabanı 1 cm dar olduğundan orjinal ebadınızın viraj performansını bekleyeme siniz ancak mevcut ebadınız ile özellikle soğuk ıslak ve karlı zeminlerde daha az sürtünme nedeni ile de daha fazla çekiş gücü elde eder siniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    185 / 55 / r16 yerine
    205 / 50 / r16 olur mu?

    yoksa 205 / 55 / r16 mı daha mantıklı?


    Merhabalar,

    205/50R16 denklik sınırlarının dışında bir ebat 205/55R16 zaten olmaz, 195/50R16 yada orjinal ebadınız 185/55R16 kullanmanız da fayda var.

    185/55R16 stoklarımızda mevcut ister seniz.
  • Mrb.Mesajıma zaman ayırıpta cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. saygılarımla. TEKİRDAĞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisaglam


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu

    daha 1 ay önce 2 yıl garantili YOKOHAMA C DRİVE AC01 205/55/R16 lastik aldım.aracım 1179 kg.lastik takıldıktan sonra rot balans ayarlarını yaptırdım.haftada bir defa ön 32 arka 33 psi hava basıncını ayarlarım.asfalt yolda kullanıyorum.aracı tek başına kullanıyorum.arabama kalabalık kişi yük vs olmuyor.henüz bir ay olmasına rağmen dört lastiğin her tarafından ufak tefek batan çakıl taşlarını tornavida ucuyla çıkartıyorum.bu nasıl bir lastik böyle.buradakilerin tavsiyesi üzerine aldım.sıfır lastiğin dış kısmında patlamış sivilce gibi delik deşik görüntüleri oluştu.ve hala batılı çakıl taşları mevcut.lastik raf ömrü 5 aylık.5 ay önce üretilmiş.tarihide geçmemiş.şimdi çakıl taşı batan yerlerin et kalınlığı inceldi.ailemle uzun yolculuğa çıkmaya korkuyorum gümler diye.ne yapmalıyım.değişimi ya da tamiri mümkün mü.sıfır lastiğe zırt pırt çakıl taşları batar mı.diğer kullandığım hiçbir lastikte böyle birşey yaşamadım.bu nasıl hamur böyle.büyük bir sevinç ve güvenle aldığım lastik yüzünden araçtan soğudum.korkarak biniyorum artık.ucuz etin yahnisi yavan olur sözü buradada mı tecelli etti yoksa.arabayı mersin şehiriçinde kullanıyorum.dağa taşa gitmiyorum.hani hemen kullanıcı hatası ;bakımları yapılmamış denmesin diye uzunca açık ve net yazdım.bana bir yol gösteren olursa sevinirim.benim başıma gelen yokohama alan herkesin başına gelebilir.amacım kimseyi suçlamak felan değil.adam gibi lastik olsun övüldüğü gibi olsun yeter.


    Merhabalar,

    Çakıl taşlarının kanallar arasına girmesinden bahsediyor sunuz sanırım. Tozlu mıcırlı yollarda sürüş sonrası bundan doğal birşey yoktur zaten. O çakılları ince bir tornavida ile çıkarmaya çalışmanıza da aslında hiç gerek yok çünkü tekrar sürüş esnasında 50 Km/s hızın üzerine çıktığınızda lastik kanalları açılacak ve o küçük taşlar kendiliğinden düşeceklerdir. Patlamış sivilce gibi delik deşik görüntü oluşması AC01 için gerçekten zor bir durumdur ender sebeplerinden birisi aracın direksiyonunu bu tip çakıllı zeminlerde durduğu yerde çevirmekten de meydana gelebilir. Park yaparken yada bir parkdan çıkarken çoğu sürücünün yaptığı gibi...

    Lastikleriniz daha çok yeni ve 8mm diş derinliği yüzünden bu çakıl parçalarının kanal aralarına girip sıkışması gayet doğal bu sadece bu lastik içinde değil tüm lastikler için geçerli bir husus.

    Lastik yüzünden araçtan soğunur mu ? aracınıza haksızlık etmeyin... Üstelik Yokohamaların ısı direnci o kadar yüksektirki sıcak asfaltlarda bile gerek darbe dayanımı gerekse lastiğin temas alanının sürekli aynı seviyede kalması açısından eşsiz bir teknolojisi vardır. O nedenle aracınızı süremkte sakın tereddüt etmeyin.

    Bu durum sizi çok sıkıyor ise rica edicem lastiklerinizin yakın plandan resimlerini çekip buraya bir koyabilir misiniz...

    acaba bir şoför kanal arasına giren taşlarla kaba et kısmına batan çakıl taşlarını ayırt edemiyecek kadar kör olabilir mi? fotosunu çekip buraya koymam ne değiştirecek ancak bana yolluyacaksanız sıfır sağlam lastik faturalarıda eklerim ayrıca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: alisaglam


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu

    daha 1 ay önce 2 yıl garantili YOKOHAMA C DRİVE AC01 205/55/R16 lastik aldım.aracım 1179 kg.lastik takıldıktan sonra rot balans ayarlarını yaptırdım.haftada bir defa ön 32 arka 33 psi hava basıncını ayarlarım.asfalt yolda kullanıyorum.aracı tek başına kullanıyorum.arabama kalabalık kişi yük vs olmuyor.henüz bir ay olmasına rağmen dört lastiğin her tarafından ufak tefek batan çakıl taşlarını tornavida ucuyla çıkartıyorum.bu nasıl bir lastik böyle.buradakilerin tavsiyesi üzerine aldım.sıfır lastiğin dış kısmında patlamış sivilce gibi delik deşik görüntüleri oluştu.ve hala batılı çakıl taşları mevcut.lastik raf ömrü 5 aylık.5 ay önce üretilmiş.tarihide geçmemiş.şimdi çakıl taşı batan yerlerin et kalınlığı inceldi.ailemle uzun yolculuğa çıkmaya korkuyorum gümler diye.ne yapmalıyım.değişimi ya da tamiri mümkün mü.sıfır lastiğe zırt pırt çakıl taşları batar mı.diğer kullandığım hiçbir lastikte böyle birşey yaşamadım.bu nasıl hamur böyle.büyük bir sevinç ve güvenle aldığım lastik yüzünden araçtan soğudum.korkarak biniyorum artık.ucuz etin yahnisi yavan olur sözü buradada mı tecelli etti yoksa.arabayı mersin şehiriçinde kullanıyorum.dağa taşa gitmiyorum.hani hemen kullanıcı hatası ;bakımları yapılmamış denmesin diye uzunca açık ve net yazdım.bana bir yol gösteren olursa sevinirim.benim başıma gelen yokohama alan herkesin başına gelebilir.amacım kimseyi suçlamak felan değil.adam gibi lastik olsun övüldüğü gibi olsun yeter.


    Merhabalar,

    Çakıl taşlarının kanallar arasına girmesinden bahsediyor sunuz sanırım. Tozlu mıcırlı yollarda sürüş sonrası bundan doğal birşey yoktur zaten. O çakılları ince bir tornavida ile çıkarmaya çalışmanıza da aslında hiç gerek yok çünkü tekrar sürüş esnasında 50 Km/s hızın üzerine çıktığınızda lastik kanalları açılacak ve o küçük taşlar kendiliğinden düşeceklerdir. Patlamış sivilce gibi delik deşik görüntü oluşması AC01 için gerçekten zor bir durumdur ender sebeplerinden birisi aracın direksiyonunu bu tip çakıllı zeminlerde durduğu yerde çevirmekten de meydana gelebilir. Park yaparken yada bir parkdan çıkarken çoğu sürücünün yaptığı gibi...

    Lastikleriniz daha çok yeni ve 8mm diş derinliği yüzünden bu çakıl parçalarının kanal aralarına girip sıkışması gayet doğal bu sadece bu lastik içinde değil tüm lastikler için geçerli bir husus.

    Lastik yüzünden araçtan soğunur mu ? aracınıza haksızlık etmeyin... Üstelik Yokohamaların ısı direnci o kadar yüksektirki sıcak asfaltlarda bile gerek darbe dayanımı gerekse lastiğin temas alanının sürekli aynı seviyede kalması açısından eşsiz bir teknolojisi vardır. O nedenle aracınızı süremkte sakın tereddüt etmeyin.

    Bu durum sizi çok sıkıyor ise rica edicem lastiklerinizin yakın plandan resimlerini çekip buraya bir koyabilir misiniz...

    acaba bir şoför kanal arasına giren taşlarla kaba et kısmına batan çakıl taşlarını ayırt edemiyecek kadar kör olabilir mi? fotosunu çekip buraya koymam ne değiştirecek ancak bana yolluyacaksanız sıfır sağlam lastik faturalarıda eklerim ayrıca.


    Sanırıım beni yanlış anladınız ve değerlendirdiniz, ben size kör demek istemedim, sizin lastiklerinizin yerine yeni lastiği ben niye vereyim?????

    garanti prosedürünü uygulatın, ilgili distribütöründen gelen yazılı kararı da beğenmez seniz burası bir hukuk devleti, hakkınızı aramakda en büyük insiyatifiniz...

    Ben naçizane yardımcı olmaya çalıştım ama hata etmişim sanırım...
  • Mrb. Daha önceki sayfada yeni almış olduğum Yokohama Lastikle ilgili maceramı 3.sayfanın sonunda anlatmıştım. Ozaman dan bu zamana Tekirdağ da Bu lastikleri; hava müsait oldu yağmurda, kuruda mahalle arasındaki çukurlu ve inşaatlı yollarda,mıcırda ,rampa yukarı ve aşağı inişte, Her 300-400 metrede bir Trafik ışıklarının olduğu keskin virajlarıda olan gidiş-geliş 150 km lik asfalt yolda,ve yani bir lastiği test etmek için ne kadar şartlar varsa hepsi oluştu. Yeni lastik olduğu içinmi bilmem ama daha frene basar basmaz araba kısa mesafede durdu.Daha bir güvenle sürdüm aracı. Bende Chevrolet 2004 kalos 1.4 Sx 16V Benzinli var. 175/65/R14 A direv takılı şuan üzerinde... Daha önceki Orjinal Hankok lastikti. Bana bunları al hiç pişman olmazsın, çok konforludur diyen satıcı hakikatten haklıymış, arabanın çekişi,sesi,şekli şemali herşeyi değişti. Düz Asfaltta bile kafa şişiren arabanın içinde tık ses yok, çukurlardan ve hız kesici tümseklerden geçerken eskisi gibi gürültülü ve bol hoplamalı bir sarsıntılar yok. Sanki arabanın tüm yay sistemi değişti.. Uzun lafın kısası valla ben şimdilik çok memnun kaldım..Tavsiyede ederim... Saygılarımla.Tekirdağ
  • bu dediğinizde çok haklısınız aslında

    ancak bu test işini en çok amerikalılar yapıyo sahada
    japonlar ise bir ürünü sahaya sunmadan çok fazla test ediyolar.

    o yüzden yeni ürünlerde japon malları daha güvenilir olucaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisaglam


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: alisaglam


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu

    daha 1 ay önce 2 yıl garantili YOKOHAMA C DRİVE AC01 205/55/R16 lastik aldım.aracım 1179 kg.lastik takıldıktan sonra rot balans ayarlarını yaptırdım.haftada bir defa ön 32 arka 33 psi hava basıncını ayarlarım.asfalt yolda kullanıyorum.aracı tek başına kullanıyorum.arabama kalabalık kişi yük vs olmuyor.henüz bir ay olmasına rağmen dört lastiğin her tarafından ufak tefek batan çakıl taşlarını tornavida ucuyla çıkartıyorum.bu nasıl bir lastik böyle.buradakilerin tavsiyesi üzerine aldım.sıfır lastiğin dış kısmında patlamış sivilce gibi delik deşik görüntüleri oluştu.ve hala batılı çakıl taşları mevcut.lastik raf ömrü 5 aylık.5 ay önce üretilmiş.tarihide geçmemiş.şimdi çakıl taşı batan yerlerin et kalınlığı inceldi.ailemle uzun yolculuğa çıkmaya korkuyorum gümler diye.ne yapmalıyım.değişimi ya da tamiri mümkün mü.sıfır lastiğe zırt pırt çakıl taşları batar mı.diğer kullandığım hiçbir lastikte böyle birşey yaşamadım.bu nasıl hamur böyle.büyük bir sevinç ve güvenle aldığım lastik yüzünden araçtan soğudum.korkarak biniyorum artık.ucuz etin yahnisi yavan olur sözü buradada mı tecelli etti yoksa.arabayı mersin şehiriçinde kullanıyorum.dağa taşa gitmiyorum.hani hemen kullanıcı hatası ;bakımları yapılmamış denmesin diye uzunca açık ve net yazdım.bana bir yol gösteren olursa sevinirim.benim başıma gelen yokohama alan herkesin başına gelebilir.amacım kimseyi suçlamak felan değil.adam gibi lastik olsun övüldüğü gibi olsun yeter.


    Merhabalar,

    Çakıl taşlarının kanallar arasına girmesinden bahsediyor sunuz sanırım. Tozlu mıcırlı yollarda sürüş sonrası bundan doğal birşey yoktur zaten. O çakılları ince bir tornavida ile çıkarmaya çalışmanıza da aslında hiç gerek yok çünkü tekrar sürüş esnasında 50 Km/s hızın üzerine çıktığınızda lastik kanalları açılacak ve o küçük taşlar kendiliğinden düşeceklerdir. Patlamış sivilce gibi delik deşik görüntü oluşması AC01 için gerçekten zor bir durumdur ender sebeplerinden birisi aracın direksiyonunu bu tip çakıllı zeminlerde durduğu yerde çevirmekten de meydana gelebilir. Park yaparken yada bir parkdan çıkarken çoğu sürücünün yaptığı gibi...

    Lastikleriniz daha çok yeni ve 8mm diş derinliği yüzünden bu çakıl parçalarının kanal aralarına girip sıkışması gayet doğal bu sadece bu lastik içinde değil tüm lastikler için geçerli bir husus.

    Lastik yüzünden araçtan soğunur mu ? aracınıza haksızlık etmeyin... Üstelik Yokohamaların ısı direnci o kadar yüksektirki sıcak asfaltlarda bile gerek darbe dayanımı gerekse lastiğin temas alanının sürekli aynı seviyede kalması açısından eşsiz bir teknolojisi vardır. O nedenle aracınızı süremkte sakın tereddüt etmeyin.

    Bu durum sizi çok sıkıyor ise rica edicem lastiklerinizin yakın plandan resimlerini çekip buraya bir koyabilir misiniz...

    acaba bir şoför kanal arasına giren taşlarla kaba et kısmına batan çakıl taşlarını ayırt edemiyecek kadar kör olabilir mi? fotosunu çekip buraya koymam ne değiştirecek ancak bana yolluyacaksanız sıfır sağlam lastik faturalarıda eklerim ayrıca.


    Sanırıım beni yanlış anladınız ve değerlendirdiniz, ben size kör demek istemedim, sizin lastiklerinizin yerine yeni lastiği ben niye vereyim?????

    garanti prosedürünü uygulatın, ilgili distribütöründen gelen yazılı kararı da beğenmez seniz burası bir hukuk devleti, hakkınızı aramakda en büyük insiyatifiniz...

    Ben naçizane yardımcı olmaya çalıştım ama hata etmişim sanırım...


    İsterseniz artanızdaki yanlış anlamayı düzelteyim.

    benim anladığım kadarı ile ali sağlam bey derki bu lastiklerde 50 km hız üzerine cıkınca acılan
    ancak arac durdugunda kapalı gözüken kanallar var bu kanallara giren çakıl taşlarını
    araç dururken siz lastiğe girmiş gibi görüp endişe edişyorsunuzu işin doğrusu bu lastiklerde
    böyle bir özellik olup olmadığını bilmiyorum ama varsa mantıklı geliyo ayrıca inann bana
    herhangi bir lastiğin yüzeyine çakıl taşı falan sokmanız mümkün değildir.

    umarım yardımcı olmuşumdur.
  • 195/60/15 Yokohama cdrive ac2 aldım. kanalları, lastiğin duruşu mükemmel. Konforu tatmin edici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    195/60/15 Yokohama cdrive ac2 aldım. kanalları, lastiğin duruşu mükemmel. Konforu tatmin edici.

    fiyat nedir acaba?
  • 4 lastik, sibop-balans sökme takma tüm hizmetlerle 600 TL ücrete taktırdım.

    AC1; eski deseni daha ucuza alabiliyorsunuz. Ama AC2 yeni deseni,içeriği ile daha üstün bir lastik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _KoLCu_ -- 1 Mayıs 2011; 23:00:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KoLCu_

    4 lastik, sibop-balans sökme takma tüm hizmetlerle 600 TL ücrete taktırdım.

    AC1; eski deseni daha ucuza alabiliyorsunuz. Ama AC2 yeni deseni,içeriği ile daha üstün bir lastik.

    teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz.camas


    İsterseniz artanızdaki yanlış anlamayı düzelteyim.

    benim anladığım kadarı ile ali sağlam bey derki bu lastiklerde 50 km hız üzerine cıkınca acılan
    ancak arac durdugunda kapalı gözüken kanallar var bu kanallara giren çakıl taşlarını
    araç dururken siz lastiğe girmiş gibi görüp endişe edişyorsunuzu işin doğrusu bu lastiklerde
    böyle bir özellik olup olmadığını bilmiyorum ama varsa mantıklı geliyo ayrıca inann bana
    herhangi bir lastiğin yüzeyine çakıl taşı falan sokmanız mümkün değildir.

    umarım yardımcı olmuşumdur.


    sorunum düzelmiştir. yokohama ac01 gerçekten mükemmel lastikmiş. aldığım yer hatasını kabul etti. onlarında suçu yok bazı talihsizlikler yaşamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 9 Eylül 2011; 19:05:59 >
  • merhaba benim aracımda önde ac01 var arkada is lassa impetus var ve ömürlerini tamamlamışlar şimd öndekileri arkaya lıp öne iki adet yeni lastik almak istiyorum ama konforlu bir lastik olsun yoldaki bozuklukları min içeri yansıtsın istiyorum

    aracım 2004 punto lastik ebadı 185 60 r14



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi locke78 -- 9 Mayıs 2011; 20:28:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: locke78

    merhaba benim aracımda önde ac01 var arkada is lassa impetus var ve ömürlerini tamamlamışlar şimd öndekileri arkaya lıp öne iki adet yeni lastik almak istiyorum ama konforlu bir lastik olsun yoldaki bozuklukları min içeri yansıtsın istiyorum

    aracım 2004 punto lastik ebadı 185 60 r14

    Bridgestone turanza er 300 tavsiye ederim 185/60 r14 bende 2 yıl evvel 2 adet önlere takmıştım gayet memnunum yol sesi daha sessiz olduğunu hissettirdi bu yıl da önlere 2 adet er300 alıp çıkanları da arkaya takacağım
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.