- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
okuldan uzaklaştırma cezası almak.
18 Cevap10924 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


320 Mesaj
9 Mart 2010; 18:08:50 

öncelikle merhaba arkadaşlar.
dün okuldan 2 gün uzaklaştırma cezası aldım ama çok saçma geldi bana.iki grup arasında kavga çıkmıştı bende ayırmak için araya girdim çocuğun biri bana vurunca bende baya dövdüm.disipline çağırdılar gittim cezam açıklanmadan beni şikayet eden çocuğa tehtit içerikli sözler söyledim beni bir daha şikayet etmiş.dün cezalar açıklandı ve benden başka kimse uzaklaştırma cezası almadı ama bana iki gün verdiler garip değil mi bu?


_____________________________



3301 Mesaj
9 Mart 2010; 18:09:48 

2 gün yat evde sende


_____________________________

αηєѕтнєѕια| คՈ૯ς੮Һ૯ςɿค | αɴeѕтнeѕια | ⓐⓝⓔⓢⓣⓗⓔⓢⓘⓐ | ΛИƐSƬĤƐSĪΛ | ąŋεşŧɧεşïą | αɳҽʂƚԋҽʂια


>> - Anesthesia` - <<


2353 Mesaj
9 Mart 2010; 18:10:15 

Bi okulu yakmadığın kalmış.


_____________________________

Steam


 
1157 Mesaj
9 Mart 2010; 18:12:41 

ben lisede kavga ettigimde çocuk beni mahkemeye verdi. okuldanda 3 gün uzaklaştırma aldım
kavga iyi bişey degil.


_____________________________



1483 Mesaj
9 Mart 2010; 18:13:29 

bende geçen sene garip bi durumdan almıştım benim telden kıza sapıklık etmişler arkadaşlar kız şikayet etmiş "arkadaşlar, kız , ben 2gün uzaklaştırma aldık


_____________________________

Mitsubishi Colt CZ3


2548 Mesaj
9 Mart 2010; 18:14:42 

bully scholarship edition


_____________________________

XBOX 360 GT: madman1436//// Besiktas manyagi///// Romanya ve Amerikayla sormak istedikleriniz konusunda yardimci olabilirim.


2578 Mesaj
9 Mart 2010; 18:17:22 

Beyler uzaklaştırma alınca yok sayılıyormusunuz?


_____________________________




 
5179 Mesaj
9 Mart 2010; 18:17:37 

Öğrenciler direk olarak başka bir öğrenciyi disiplin kuruluna şikayet edebiliyor mu yoksa sınıf öğretmenine felan mı söyleniyor?


_____________________________



İstanbul Üniversitesi
- Coğrafya -



320 Mesaj
9 Mart 2010; 18:22:19 

direk şikayet ediyolar dilekçe ile uzaklaştırma almak sorun değil hatta güzel ama tek bana vermeleri garip

uzaklaştırma alınca devamsızlığa işlenmiyor



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi t_mac55 -- 9 Mart 2010; 18:23:39 >


_____________________________



128 Mesaj
9 Mart 2010; 18:22:44 

quote:

Orijinalden alıntı: Silverlight7

Beyler uzaklaştırma alınca yok sayılıyormusunuz?


Evet devamsızlığa eklenir. 19 19.5 gibi sınırdaysan ve uzaklaştırma alırsanda, sınıfta kalma tehlikende var.

ekleme : en azından ben okurken öyleydi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MagicHit -- 9 Mart 2010; 18:24:06 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Mart 2010; 18:28:13 

Siciline işleniyormu peki? Bu daha kötü..


320 Mesaj
9 Mart 2010; 18:29:15 


quote:

Orijinalden alıntı: Sph

Siciline işleniyormu peki? Bu daha kötü..

sicile işlenmicek sanırım çünkü sene sonunda silcekler cezamı


_____________________________



2687 Mesaj
9 Mart 2010; 18:31:53 

Polis, Asker yada bilmem ne olamazsın artık. Tabi sene sonu disiplin kurulu affetmezse.


_____________________________



736 Mesaj
9 Mart 2010; 18:32:30 

Daha önce uyarı yada kınama aldıysan uzaklaştırma vermeleri normal fakat ilk cezansa uzaklaştırma ağır olmuş.


_____________________________



320 Mesaj
9 Mart 2010; 18:34:58 


quote:

Orijinalden alıntı: hasancemal

Daha önce uyarı yada kınama aldıysan uzaklaştırma vermeleri normal fakat ilk cezansa uzaklaştırma ağır olmuş.

ilk cezamdı ve acımadan 2 gün verdiler

bu ülkenin kuralları ne kadar saçma ya. lise döneminde olur böyle şeyler bunlar yüzünden polis asker olamamak çok saçma değil mi


_____________________________



736 Mesaj
9 Mart 2010; 18:42:58 

Yanlış bilmiyorsam dava açma hakkın var git itiraz et ama tehdit ettim diyorsun onuda düşün.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Mart 2010; 18:47:25 

Ben 5 gün almıştım 1 inci dönem


85 Mesaj
9 Mart 2010; 18:51:49 

öyle ceza mı olur :D


_____________________________



 
34 Mesaj
21 Kasım 2010; 13:38:46 

arkadşlar ben derste çok konuştuğum ve dersi böldüğüm için hocalar beni, sevmez bu pztsi disipli,n kurulu toplanacak ben ve bikaç arkadaşla görüşülecek sizce ne ceza verilr


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » okuldan uzaklaştırma cezası almak.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.320