Şimdi Ara

BMW 3.18 İ motor hacmi nedir 2000 model ederi nedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
17.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar üst başlıkta belirttiğim aracın e46 3.18 i motor hacmi nedir
    150.000 km de 3.18 i 2000 model arkadaşlar ederi nedir
    kronik sorunları var mı
    beni daha kaç km götürür
    bmw motrların en fazla 200.000 km dayanabildiği söyleniyor
    99 1.8 otomatik vites passattan sonra bakımı bana özel serviste ağır gelir mi



  • 1895 cm3 hacimli ve 118 HP güçlü motoru var.

    http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

     BMW 3.18 İ motor hacmi nedir 2000 model ederi nedir
  • Merhaba sayın atsuma,

    2000 model 3.18i aracın piyasaya değeri aşağı yukarı bellidir diye düşünüyorum. Kronik sorunlarına gelince bu aracı kullanan ve sahip olan arkadaşların cevap vereceğini umuyorum. BMW motorlarının 200.000 km dayandığı fikrine katılmıyorum. Bu araçlar yüksek kilometre yapmak için üretiliyor ve 200.000 km de Almanya kritelerine göre çok makul bir rakam ama Türkiye'de "bir araç ne kadar eski ise ve ne kadar kilometre yapmış ise sorun çıkarma ve masraf kapısı olma olasılığı da o kadar yüksektir" düşüncesi biraz hakim fakat bunun sebebi de yine pahalı olan bakım, yedek parça ve servis masrafları.

    Hangi otomobil olursa olsun, Türkiye'de 10 yaşını ve 200.000 km'yi aşmış bir araçtan insanlar doğuştan korkuyormuş gibi yaklaşmıyor.

    Bence bakımı düzenli yapılmış, aşınan ve yıpranan parçaları zamanında değişmiş (fren ve debriyaj balataları, rot başlıkları, yağlar, sıvılar, gresler, filtre ve keçeler, vb.) herhangi bir otomobil kendisinden beklenen hizmeti sorunsuzca vermeye devam edebilir.

    İyi geceler.

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: atsuma

    arkadaşlar üst başlıkta belirttiğim aracın e46 3.18 i motor hacmi nedir, 150.000 km de 3.18 i 2000 model arkadaşlar ederi nedir, kronik sorunları var mı, beni daha kaç km götürür, bmw motrların en fazla 200.000 km dayanabildiği söyleniyor, 99 1.8 otomatik vites passattan sonra bakımı bana özel serviste ağır gelir mi
  • İlk olarak motorun 200 000 km gittiği doğru değil bmw motoru bu her türlü 500 000 km çıkarır, şimdi hacime gelince iki türlü motor var 318 de 143bg ve 118bg olan 4 silindirli ikiside , benim şahsi görüşüm eğer alacağınız araç 143 hp lik ise zevk verir ,sanırım 35-40 bin lira arası bi fiyat etiketi vardır , temizlik durumuna göre fiyat deişebilr ,,, 118 bg eski motor ise bu paraları vermeyin değmez ancak çok uygun fiyata olursa düşünülebilir..............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serty23 -- 8 Mart 2010; 0:30:19 >
  • sn taner göde çok teşekkür ederim
    çok naziksiniz
  • 2000 model bir araca 30.000 tl vermek sizce mantıklı mı
  • BMW hep ÇOK SİLİNDİR (sıralı altı) ve BÜYÜK HACİM (2 litre ve üstü) sevmiştir. Yukarıdaki tabloda da gördüğünü gibi 2000 model 318 model BMW'nin 4 silindir, tek eksantrik ve 8 valfi var (1 emme/1 eksoz) ama gücü 118 HP ve torku 180 NM. Şu anda bu değerler daha küçük hacimli ve turbo destekli 16V DOHC motorlarla elde edilebiliyor.

    Araç az km gitmiş, gerçekten kazasız ve ayrıca da çok temiz ise, bakımları düzenli yapılmış ve ilk el, modifiye edilmemiş bir halde ise sahibinin istediği parayı hakedebilir. Ancak alırsanız bence LPG ile kullanmayı da opsiyonel olarak düşünmeniz doğru olacaktır.
  • sahibinden .com da fiyatlar çok pahalı
    bir de merak ettiğim yedek parça fiyatları
  • Fiyatlar aracın durumuna göre mutlaka değişiyor..Deri koltuk ve açılır tavan opsiyonel özelliktir..
    25 bine alanı gördüm(arkadaştan-arkadaşa),36 bin isteyeni de gördüm..
    Opsiyonel özellikler mevcutsa 30 bine kadar düşünülebilir..
  • 12 Yıl önce 1.8 litre hacimli, turbosuz, 8V SOHC bir motordan 118 HP elde etmek başarıydı. BMW Mühendisleri boş durmamış, hacmi 100 cm3 arttırıp valf ve eksantrik sayısını da 2 katına çıkartmış ve turbo desteği olmaksızın gücü 143 HP'ye çıkartmışlar.

    Motor-Silindir-Hacim-Valf-Eksantrik ögelerini optimum ayarda buluşturma hususunda BMW mühendisleri ön sıralarda yer almaktadır. Bilhassa dizel motorun zayıf ve karanlık geçmişinden sıyrılıp bugünkü tasarruflu ve güçlü hale gelmesinde BMW'nin katkısı inkâr edilemez.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.